Προς το περιεχόμενο

Revolut: Οδηγός επιβίωσης [Διαβάστε τα 3 πρώτα posts πριν ρωτήσετε]


mary

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Παιδια ειναι φυσιολογικο να εχω βαλει λεφτα στις 11/01 και μεχρι σημερα να μην εχουν εμφανιστει;

 

Ναι είναι λογικό. Πιστεύω σήμερα ή αυριο θα εμφανιστούν. Απλά δες ξανα ότι έχεις βάλει τα σωστά στοιχεία στο έμβασμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 12,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Παιδιά, αφού έκανα και εγώ δημιουργία λογαριασμού κλπ. Πριν προχωρήσω σε top up, μετά από κάμποση ώρα μου ήρθαν 2 notifications από την εφαρμογή το ένα έλεγε {{passthrough}} και το άλλο "you have 2 messages". Τα πάτησα, μου ζήτησε και στα 2 notifications το pass που ζητάει και η εφαρμογή, αλλά ούτε 2 μηνύματα είχα καπου, ούτε το άλλο notification μου έκανε κάτι. Απλά μετά την εισαγωγή του pass, με βγάλανε στην homescreen του app. Μπήκα σε υποψίες, ξέρετε τι μπορεί να είναι?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω πάθει πλάκα με την ταχύτητα που πιστώνεται το refund από το paypal στη Revolut. Για 2η φορά μέσα σε λιγότερο από 24ώρες (20 για την ακρίβεια) από το mail του paypal για το refund, τα χρήματα τα βλέπω μέσα στη Revolut.

 

Παιδιά, αφού έκανα και εγώ δημιουργία λογαριασμού κλπ. Πριν προχωρήσω σε top up, μετά από κάμποση ώρα μου ήρθαν 2 notifications από την εφαρμογή το ένα έλεγε {{passthrough}} και το άλλο "you have 2 messages". Τα πάτησα, μου ζήτησε και στα 2 notifications το pass που ζητάει και η εφαρμογή, αλλά ούτε 2 μηνύματα είχα καπου, ούτε το άλλο notification μου έκανε κάτι. Απλά μετά την εισαγωγή του pass, με βγάλανε στην homescreen του app. Μπήκα σε υποψίες, ξέρετε τι μπορεί να είναι?

 

Και εμένα μου το είχε βγάλει αυτό μετά από επαναλαμβανόμενο back δικό μου ώστε να βγω από την εφαρμογή. Κανένα μικροbug θα είναι. Mην σε απασχολεί.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπερα σας!
Διαβασα αναλυτικα ολο τον οδηγο για το Revolut και επειδη παρελειψα κατι στην διαδικασια εμβασματος απο τη winbank της πειραιως, θα ηθελα να μου πειτε οσοι γνωριζετε αν υπαρχει περιπτωση να μην μπουν τα χρηματα στη Revolut.
Εγραψα ολα τα στοιχεια εκτος απο το Reference που το εγραψα μονο στο Κωδικο Αναφορας Εντολεα και οχι και στις Πληροφοριες Δικαιουχου. Ξερετε αν θα γινει μεταφορα ή οχι?
Και αν οντως εγινε λαθος, πως επιστρεφονται τα χρηματα?
Ευχαριστω!
*Να σημειωσω πως μου ηρθε email απο την Πειραιως οτι εχει ολοκληρωθει η συναλλαγη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και εμένα μου το είχε βγάλει αυτό μετά από επαναλαμβανόμενο back δικό μου ώστε να βγω από την εφαρμογή. Κανένα μικροbug θα είναι. Mην σε απασχολεί.

Ευχαριστώ

 

 

Τελευταία ερώτηση, τι είναι καλύτερα να στέλνουμε? ευρώ δολάρια ή λίρες? Ή Απλά έχει να κάνει με το σε τι νόμισμα θα αγοράσουμε?

 

Επίσης, Αν έχω στείλει 10 ευρώ, μπορώ να κάνω μετατροπή εντός του λογαριασμοί μου revolut σε λίρες/δολάρια? Έχει κόστος?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπερα σας!

Διαβασα αναλυτικα ολο τον οδηγο για το Revolut και επειδη παρελειψα κατι στην διαδικασια εμβασματος απο τη winbank της πειραιως, θα ηθελα να μου πειτε οσοι γνωριζετε αν υπαρχει περιπτωση να μην μπουν τα χρηματα στη Revolut.

Εγραψα ολα τα στοιχεια εκτος απο το Reference που το εγραψα μονο στο Κωδικο Αναφορας Εντολεα και οχι και στις Πληροφοριες Δικαιουχου. Ξερετε αν θα γινει μεταφορα ή οχι?

Και αν οντως εγινε λαθος, πως επιστρεφονται τα χρηματα?

Ευχαριστω!

*Να σημειωσω πως μου ηρθε email απο την Πειραιως οτι εχει ολοκληρωθει η συναλλαγη.

 

Καλό θα ήταν να έβαζες το reference και στις πληροφορίες για τον δικαιούχο. Εγώ όσες φορές έχω στείλει έμβασμα, έχω συμπληρώσει το reference μόνο στις πληροφορίες για τον δικαιούχο και δεν αντιμετώπισα πρόβλημα. Όπως και να χει, θεωρώ ότι στην περίπτωση σου δεν θα αντιμετωπίσεις πρόβλημα. Αρκεί που αναφέρεται κάπου το reference ώστε να μπορούν να βάλουν τα λεφτά στο λογαριασμό σου.

 

Ευχαριστώ

 

 

Τελευταία ερώτηση, τι είναι καλύτερα να στέλνουμε? ευρώ δολάρια ή λίρες? Ή Απλά έχει να κάνει με το σε τι νόμισμα θα αγοράσουμε?

 

Επίσης, Αν έχω στείλει 10 ευρώ, μπορώ να κάνω μετατροπή εντός του λογαριασμοί μου revolut σε λίρες/δολάρια? Έχει κόστος?

 

Αν θες την προσωπική μου άποψη καλό είναι να στέλνεις πάντα σε € ανεξαρτήτως νομίσματος που έχεις σκοπό να κάνεις την αγορά. Και αυτό γιατί η τράπεζά σου δεν σου κρατάει έξτρα προμήθεια για μετατροπή συναλλάγματος αν στέλνεις σε €. Από την άλλη το revolut σου κάνει αυτομάτως μετατροπή τα € σε οποιοδήποτε νόμισμα αγοράσεις με εξαιρετική ισοτιμία και χωρίς κανένα επιπλέον κόστος. Οπότε στέλνεις σε € και κάνεις τις αγορές σου χωρίς καν να χρειαστεί να κάνεις πρώτα exchange μέσα από την εφαρμογή γιατί το κάνει αυτόματα το Revolut για εσένα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλό θα ήταν να έβαζες το reference και στις πληροφορίες για τον δικαιούχο. Εγώ όσες φορές έχω στείλει έμβασμα, έχω συμπληρώσει το reference μόνο στις πληροφορίες για τον δικαιούχο και δεν αντιμετώπισα πρόβλημα. Όπως και να χει, θεωρώ ότι στην περίπτωση σου δεν θα αντιμετωπίσεις πρόβλημα. Αρκεί που αναφέρεται κάπου το reference ώστε να μπορούν να βάλουν τα λεφτά στο λογαριασμό σου.

 

Σ ευχαριστω πολυ για την απαντηση!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευχαριστώ

 

 

Τελευταία ερώτηση, τι είναι καλύτερα να στέλνουμε? ευρώ δολάρια ή λίρες? Ή Απλά έχει να κάνει με το σε τι νόμισμα θα αγοράσουμε?

 

Επίσης, Αν έχω στείλει 10 ευρώ, μπορώ να κάνω μετατροπή εντός του λογαριασμοί μου revolut σε λίρες/δολάρια? Έχει κόστος?

Η ρεβαλυτ εχει καλύτερη ισοτιμία ακομα και απο το xe οποτε στέλνεις ευρω και στα μετατρέπει η καρτα σε οτι νόμισμα αγοράζεις, η εντος της καρτας μετατροπή σε τι θα εξυπηρετούσε?

 

Σ ευχαριστω πολυ για την απαντηση!

Καλό βεβαία είναι να μιλήσεις και με το support γιατί τα εμβάσματα είναι η αχίλλειος πτέρνα της ρεβολυτ (δεν τα πάνε και πολύ καλά στον τομέα αυτόν) αν τους μπερδέψεις κιόλας βράστα, αλλα απο την άλλη πάλι εχουν πολύ καλό support οποτε θα τα βρείτε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδια καλησπερα...Θελω να κανω εμβασμα μεσω eurobank κ κατα την αναζητηση/επιβεβαιωση του bic μου βγαζει αυτοματα διευθυνση   CHURCHILL PLACE 1 και πολη LONDON ομως διαφερει απ την διευθηνση που μου δειχνει στα στοιχεια απ το app.

Το BIC μου το βγαζει σωστα αλλα με ΧΧΧΧ στο τελος...το αφηνω ολα ετσι κ προχωραω?ειναι σωστα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

με τον καιρο οσο πανε και χαλανε παντως εκει στο σαπορτ...

 

1 ωρα και 15 λεπτα για να απαντησει καποιος!

 

μην λετε σε αλλους να βγαλουν καρτες, μας περνουν την σειρα μας :mellow:      :mad:    :P   :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μηπως γνωριζει κανα φιλος..να με κατατοπισει ?

Καλησπερα παλικαρια-Εδω και 15 μερες εχω κατεβασει την εφαρμογη..εχω στειλει 10 ευρω..(για δοκιμη...) κ ακομη δεν τα βλεπω στην αρχικη οθονη..!Στο ebanking φενεται κανονικα..!Σημερα μου ηρθε και η καρτα η κανονικη..(παω στοΑΤΜ και δεν βλεπω παλι το υπολοιπο...!Δεν εχει καν επιλογη ελενχου υπολοιπου συνναλαγης...! Στο Support του κινητου...οποτε στελνω μνμ μου στελνει αυτοματα ενα μενου που λεει we;re away right now ...και τετοια..!το ερωτημα μου ειναι γιατι δεν εμφανιζονται τα λεφτα...?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Αν θες την προσωπική μου άποψη καλό είναι να στέλνεις πάντα σε € ανεξαρτήτως νομίσματος που έχεις σκοπό να κάνεις την αγορά. Και αυτό γιατί η τράπεζά σου δεν σου κρατάει έξτρα προμήθεια για μετατροπή συναλλάγματος αν στέλνεις σε €. Από την άλλη το revolut σου κάνει αυτομάτως μετατροπή τα € σε οποιοδήποτε νόμισμα αγοράσεις με εξαιρετική ισοτιμία και χωρίς κανένα επιπλέον κόστος. Οπότε στέλνεις σε € και κάνεις τις αγορές σου χωρίς καν να χρειαστεί να κάνεις πρώτα exchange μέσα από την εφαρμογή γιατί το κάνει αυτόματα το Revolut για εσένα.

Αν μπορεί κάποιος να βοηθήσει γιατί έχω "σοβαρό" θέμα..

 

Έκανα κανονικά σε ευρώ όπως πρέπει έμβασμα από Πειραιώς πριν 2 μέρες και μου πίστωσαν στην revolut δολλάρια με αποτέλεσμα για το ποσό που ανέβασα να έχω χάσει 10 ευρώ στην ουσία. 

 

Όπως διαβάζω από διαφορα ποστ έπρεπε να μου μπουν σε ευρώ όμως..Εστειλα email στο suport chat, υπάρχει κάτι ποιο γρήγορο για να βγάλω άκρη; Ετυχε σε κανέναν τίποτα παρόμοιο;

 

Είναι η πρώτη φορά που χρησιμοποιώ revolut. (διαβασα τα πάντα πριν το δοκιμάσω προφανώς οπότε πάμε με δεδομένο αυτό).

Ευχαριστώ όλους εκ των προτέρων :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν μπορεί κάποιος να βοηθήσει γιατί έχω "σοβαρό" θέμα..

 

Έκανα κανονικά σε ευρώ όπως πρέπει έμβασμα από Πειραιώς πριν 2 μέρες και μου πίστωσαν στην revolut δολλάρια με αποτέλεσμα για το ποσό που ανέβασα να έχω χάσει 10 ευρώ στην ουσία. 

 

Όπως διαβάζω από διαφορα ποστ έπρεπε να μου μπουν σε ευρώ όμως..Εστειλα email στο suport chat, υπάρχει κάτι ποιο γρήγορο για να βγάλω άκρη; Ετυχε σε κανέναν τίποτα παρόμοιο;

 

Είναι η πρώτη φορά που χρησιμοποιώ revolut. (διαβασα τα πάντα πριν το δοκιμάσω προφανώς οπότε πάμε με δεδομένο αυτό).

Ευχαριστώ όλους εκ των προτέρων :)

Ποιος σου κράτησε τα 10 ευρω? και που ακριβώς φαίνεται αυτο το ποσόν

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για όσους αντιμετωπίζετε καθυστερήσεις στην εμφάνιση ποσών από εμβάσματα: τσεκάρετε τα στοιχεία του εμβάσματος να επιβεβαιώσετε ότι ήσασταν προσεκτικοί στα στοιχεία που δηλώσατε. Από εκεί και πέρα αν είναι εντάξει από τη μεριά σας και θεωρείτε ότι έχει περάσει αδικαιολόγητα πολύς καιρός χωρίς να εμφανιστεί το ποσό (όντως αυτό έχει παρατηρηθεί μάλλον αρκετές φορές), θα πρότεινα να στέλνετε e-mail στο   [email protected] . Η εσωτερική φόρμα επικοινωνίας της εφαρμογής κατά τη γνώμη μου δεν λειτουργεί γρήγορα ούτε αξιόπιστα. Την πρώτη φορά που είχα πρόβλημα στέλνοντας e-mail,  είχα ανταπόκριση (και λύση) την επόμενη ημέρα το πρωί. Δεν έχει νόημα ο καθένας που αντιμετωπίζει καθυστέρηση να ποστάρει τα ίδια και τα ίδια συνεχώς εδώ...

Επίσης για ένα τραπεζικό  υπάρχουν μόνο 2 ενδεχόμενα: ή θα φτάσει στον προορισμό του, ή θα επιστραφεί στον αποστολέα. Να πάει στον "αέρα" αποκλείεται. Από τη στιγμή λοιπόν που θα φτάσει, η καθυστέρηση πιθανό να οφείλεται στην ελλιπή πληροφορία του reference. Στείλτε ένα e-mail με τα στοιχεία του εμβάσματος (το reference που είναι πάντα -σε κάθε έμβασμα- το ίδιο νούμερο για κάθε account revolut) και το πρόβλημά σας θα λυθεί.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδια καλησπερα...Θελω να κανω εμβασμα μεσω eurobank κ κατα την αναζητηση/επιβεβαιωση του bic μου βγαζει αυτοματα διευθυνση   CHURCHILL PLACE 1 και πολη LONDON ομως διαφερει απ την διευθηνση που μου δειχνει στα στοιχεια απ το app.

Το BIC μου το βγαζει σωστα αλλα με ΧΧΧΧ στο τελος...το αφηνω ολα ετσι κ προχωραω?ειναι σωστα?

 

Η εθνική βγάζει

REVOLUT LTD LEVEL39

1CANADA SQUARE

LONDON E14 5AB GB

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...