asdfnikos Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2016 Παρατηρώ πως τα στοιχεία για κατάθεση από λογαριασμό είναι τα ίδια και για τα 3 νομίσματα. Έτσι ήταν και πριν το update ή έγινε τώρα καμιά στραβή? Δεν θυμάμαι άλλα το EUR IBAN είναι το ίδιο με το παλιό γιατί το έχω αποθηκευμένο στην winbank.
thanospetr Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2016 Νομιζω δεν ηταν ετσι.Καλη παρατηρηση.Βασικα τωρα θα παιζει ρολο σε τι νομισμα θα στειλουμε τα λεφτα; Δεν έχω ιδέα.. Είναι περίεργο. οπότε το πρόβλημα του φίλου που έστελνε ευρώ και πήγαιναν δολάρια είναι από αυτό το bug. σε iPhone είναι κανονικά τα στοιχεία. Μετά το update? Αν διαφέρουν ανάλογα με το νόμισμα, εμείς οι του android έχουμε θεματάκι!
Επισκέπτης Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2016 Λοιπόν, αυτό με το iban άλλαξε η στην τελευταία η στην προτελευταία αναβάθμιση. Πρέπει να έγιναν 3 μικρές μετά την έκδοση 2. Επειδή και σε εμένα τώρα είναι το ίδιο για όλα τα νομίσματα. Ενώ με το που πέρασα την καινούργια έκδοση το έλεγξα και ήταν διαφορετικό Iban για κάθε νόμισμα. Το λέω με σιγουριά επειδή έστειλα έμβασμα και θυμάμαι διαφορετικό. Και μάλιστα έβγαλαν και το κλείδωμα από το να βγάζεις screenshot την εικονική κάρτα.
Σακησ27 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2016 Παιδια εχω παραγγηλει την revolut απο τισ 24/12 μου διχνει πως θα την εχω απο 2/1/2016 αλλα τιποτα δεν μου ηρθε τι να κανω
Braker1 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2016 Παιδια εχω παραγγηλει την revolut απο τισ 24/12 μου διχνει πως θα την εχω απο 2/1/2016 αλλα τιποτα δεν μου ηρθε τι να κανω υπομονη...
billdepo Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2016 Παιδια εχω παραγγηλει την revolut απο τισ 24/12 μου διχνει πως θα την εχω απο 2/1/2016 αλλα τιποτα δεν μου ηρθε τι να κανω Μια από τα ίδια και εγώ. Αναμένουμε.
theopan Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2016 Καλημερα , γιατι μπαινεται σ'αυτες της διαδικασιες, χρονοβορες και ...και.....το θεμα ειναι πωλη απλο , το κανω εδω και αρκετο καιρο¨, δοκιμαστετο ,καντετο ειναο πολυ απλο. 1- Eχουμε ενα λογαριασμο στο paypal. 2-Ανοιγουμε εναν αλλο λογαριασμο στο paypal με ενα αλλο email και συμπληρωνουμε ολα αυτα που ζηταει το paypal βαζοντας την χρεωστικη καρτα μας (debit) οχι πιστωτικη.Αυτο ηταν.... 3-Παμε στο νεο λογαριασμο που ανοιξαμε , παμε στο =Send & Request Payments= 4-Send money to friends ( προσοχη οχι =for goods) 5-Γραφουμε το email του παλιου λογαριασμου paypal, το ποσο που θελουμε να στειλουμε , και τσεκαρουμε =ιi am sending money for family=, continue . 6-κλεινουμε το paypal αυτο ,και ανοιγουμε το παλιο σ'αυτο που στειλαμε τα λεφτα ...θα δειτε στον λογαριασμο σας τα λεφτα που στειλατε , τελειωσαμε........τοσο απλα. Sorry .....ξεσαχα , το πρωτο που θα κανετε ειναι να πατε στον παλιο λογαριασμο και να κανετε remove ολες της καρτες η την μια που εχετε . Έκατσε κι έγραψες ολόκληρο κατεβατό χωρίς νόημα. Άσε που υπάρχει άλλο topic για αυτό. Οι περισσότεροι που γράφουμε εδώ έχουμε ΚΑΙ paypal. Δεν είναι πανάκεια το paypal όμως. Δεν το δέχονται παντού. Εδώ μιλάμε ειδικά για τη Revolut. Υ.Γ. Ακόμα και ο τρόπος που προτείνεις, είναι λανθασμένος. Σιγά μην κάτσουμε να διαγράφουμε τις συνδεδεμένες κάρτες από τον παλιό λογαριασμό paypal, όταν χρειάζεται ολόκληρη διαδικασία για να ξανασυνδεθούν. Είναι ευκολότερο να στείλουμε λεφτά στο νέο λογαριασμό από τον παλιό που έχεις τις κάρτες και να πληρώσουμε την αγορά με το νέο... 2
rosgr100 Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2016 Μια από τα ίδια και εγώ. Αναμένουμε. Εγώ την παράγγειλα 31/12 στην εφαρμογή έλεγε 8/1 παραλαβη, 8/1 Ο ταχυδρόμος μου παρέδωσε την κάρτα.
mary Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2016 Έγιναν αλλαγές και μερικες προσθηκες στα ποστ 2 και 3 (περιληπτικά προσθηκη της Revolut στο paypal, οι χρεωσεις και πότε επιστρέφονται και διαγραφή των ερωτήσεων για τα promo και referral codes). 2
TheAccountant Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2016 Εμένα η εμπειρία μου έχει ως εξής. 2) Προσπάθησα να επικοινωνήσω με το CS τους αλλεπάλληλες φορές σήμερα.Μετά από δεκάδες "hello","hi" και από τις δυο μεριές επειδή μου απαντούσαν με καθυστέρηση ωρών,απλώς σταμάτησαν να μου μιλάνε εντελώς. στο live support μην λες ουτε "hi" ουτε "hello" Ανέφερε αναλυτικα το προβλημα σου και θα σου απαντήσουν... Και με καθυστερηση να απαντησεις εσυ πισω, μη σε νοιαζει. Φαινεται η ροη του chat. 2
panagiotis.k Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2016 Αφου κάνεις login, πήγαινε εδώ και πατά conversion options για την κάρτα που θες Παιδια μονο σε εμενα το αλλαζει ανα τακτα διαστηματα το paypal?? Το βαζω να κανει μετατροπη η καρτα αλλα μου το γυρναει μετα απο καποιες μερες να το κανει το paypal!!
jonkyr Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2016 Οπως τα λεει ο Νικος. Ωστοσο, ενω στο δικο μου ΡΡ η ρυθμιση παραμενει ιδια κι απαραλλαχτη, στης συζυγου δεν ισχυει αυτο. Σε ασχετες φασεις το "Bill me in the currency listed" μετατρεπεται σε "Use PayPal's conversion" σε εντελως random φαση. Τοσο πολυ, που την πατησε μια φορα (με Ρεβ μαλιστα, δλδ διπλη χρεωση) κι αναγκαζεται πριν απο καθε αγορα της να τσεκαρει τις ρυθμισεις στο ΡΡ για να μην πληρωνει περισσοτερα. Γι' αυτο εχετε το νου σας, μην τυχον την πατησει κανεις. αιδια μονο σε εμενα το αλλαζει ανα τακτα διαστηματα το paypal?? Το βαζω να κανει μετατροπη η καρτα αλλα μου το γυρναει μετα απο καποιες μερες να το κανει το paypal!! Διαβασε το spoiler. Λυση δεν εχω βρει. Αν βρεις, βαλε μια φωνη παρακαλω. 2
Επισκέπτης Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2016 Ήρθε αναβάθμιση και διορθώθηκε το λάθος με το ίδιο iban σε όλα τα νομίσματα.
.kostas. Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2016 Καλημέρα, κατέβασα την εφαρμογή πριν διαβάσω αυτό το νήμα και έκανα ένα λάθος. Έχω βάλει το ίδιο passcode με το pin την φυσικής κάρτας. Λέτε να έχω κάποιο πρόβλημα; Αυτό μπορεί να αλλάξει; Δεν έχω παραλάβει ακόμα την φυσική κάρτα.
NikosKallithea Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2016 Οχι κανενα προβλημα, μια χαρα εισαι και με το ιδιο
Προτεινόμενες αναρτήσεις