led zeppelin Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2016 Share Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2016 Αρχικά καλή χρονιά!!! Παιδιά βοήθεια εχω θεματάκι με την κάρτα. Όταν πάω να την συνδέσω στο PayPal μου βγάζει αυτό " The bank that issued your card didn't approve this transaction. Please contact the card issuer's customer service department if you have any questions. Or you can add a different card now to continue." Έστειλα στο support του Revolut και λενε δεν την υποστηρίζουν επίσημα ακόμη για το PayPal. Σε πληρωμή που πήγα να κάνω στο fasttech δεν την δεχόντουσαν... Καμια ιδέα; Ευχαριστώ εκ των προτέρων Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
makfil Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2016 Share Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2016 Χαλάλισε λίγα λεπτά από το χρόνο σου για να διαβάσεις τον οδηγό που έγραψε η Mary. Θα βρεις την απάντηση που ζητάς. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Agathoklis Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2016 Share Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2016 Καλημερα καξ χρονια πολλα παιδια. Εκτος απο τα δυο παιδια που ανεφεραν προβλημα με το MSE κουπονι, οι υπολοιποι τα πηρατε τα 5 £??? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ekkli Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2016 Share Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2016 για το θέμα με τα ταξίδια, επειδή και γω ήμουν εξωτερικό τα Χριστούγεννα και σκεφτόμουν να την χρησιμοποιήσω, τότε, μέσα Δεκέμβρη, υπήρξε ένα 24ωρο που είχε πέσει το σύστημα της Revolut και δεν μπορούσες να κάνεις καμία συναλλαγή. Στη σελίδα στο fb υπήρχαν αρκετά παράπονα από ταξιδιώτες που δεν μπορούσαν να σηκώσουν λεφτά. Τελικά κώλωσα κι εγώ και δεν το έκανα. Αυτό που είχα σκεφτεί όμως, ήταν να φορτώσω λεφτά για να την χρησιμοποιώ σαν κύρια αλλά να έχω μαζί και κάποια άλλη κλασσική ελληνική χρεωστική για καβάντζα. Αρχικά καλή χρονιά!!! Παιδιά βοήθεια εχω θεματάκι με την κάρτα. Όταν πάω να την συνδέσω στο PayPal μου βγάζει αυτό " The bank that issued your card didn't approve this transaction. Please contact the card issuer's customer service department if you have any questions. Or you can add a different card now to continue." Έστειλα στο support του Revolut και λενε δεν την υποστηρίζουν επίσημα ακόμη για το PayPal. Σε πληρωμή που πήγα να κάνω στο fasttech δεν την δεχόντουσαν... Καμια ιδέα; Ευχαριστώ εκ των προτέρων Q2: - Έχω προσπαθήσει πολλές φορές να αγοράσω κάτι με τη Revolut ή αντιμετωπίζω πρόβλημα στη σύνδεση με το PayPal. Τι φταίει; - Σε περίπτωση που η αγορά σε μια χρέωση μέσω της κάρτας Revolut δεν περνάει ή αντιμετωπίζετε συνεχή προβλήματα κατά τη σύνδεσή της με το PayPal, δοκιμάστε να κάνετε διαγραφή των δεδομένων της εφαρμογής και εκκαθάριση της cashe μήπως αλλάξει το cvv της κάρτας και η λήξη της. (post#55) Διαβάστε τουλάχιστον τον οδηγό στην πρώτη σελίδα πριν ρωτήσετε κάτι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ababapanos Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2016 Share Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2016 εμενα παντα τα χρηματα στην revolut εκαναν 2 ημερες για να μπουν. Για αυτο σημερα που ειναι δευτερη μερα εστειλα μηνυμα στο support και τωρα μου λενε να περιμενω 5 εργασιμες.... επεσε φαίνεται πολυ δουλεια και το κανουν χειροκίνητα δεν εξηγείται διαφορετικα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
pashalispap Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2016 Share Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2016 Τα τρώει το paypal. Μπες εδώ και άλλαξε την επιλογή στην μετατροπή συναλλάγματος, να γίνετε από την κάρτα σου (επιλέγεις την κάρτα που θες και check στο δεύτερο) MyPayPal-> Profile-> My money-> (my preapproved payments) update-> set available funding sources Καλησπέρα και καλή χρονιά. Προσπάθησα να κάνω την συγκεκριμένη ρύθμιση αλλά νομίζω ότι κάτι δεν καταλαβαίνω καλά. Έχω δύο κάρτες συνδεμένες (μία κανονική και μία της revolut). Τσεκάρω και τις δύο ώστε η μετατροπή να γίνεται μέσω της εκάστοτε κάρτας και όχι μέσω του Paypal. Σωστά; Αυτό που με παραξενεύει είναι αυτό που μου λέει από πάνω: Manage Funding Sources Choose which funding sources should be used for authorized/recurring payments to merchants, and click Save. Deselect any funding sources that you do not want used in the list below. PayPal will always use the PayPal balance in your account first. Δηλαδή άδικος κόπος; Αφού το λέει ξεκάθαρα: Paypal will always use the Paypal balance in your account first. Οπότε ότι και να γίνει η μετατροπή θα γίνεται από το Paypal; Συγγνώμη για την "χαζή" απορία αλλά μου κίνησε την περιέργια. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ShadowWalker Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2016 Share Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2016 Αυτό που λέει και γίνεται πάντα είναι ότι αν έχεις χρήματα στο balance σε ενδεχόμενη αγορά θα "τραβάει" πρώτα τα χρήματα απο το balance. Τώρα αν εσύ φορτώσεις την revolut,χωρίς χρήματα στο pp balance, και έχεις την επιλογή "bill me in the currency listed..." την μετατροπή θα την κάνει η revolut. Ας με διορθώσει κάποιος εάν κάνω λαθος. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
spartak1 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2016 Share Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2016 Αυτό που λέει και γίνεται πάντα είναι ότι αν έχεις χρήματα στο balance σε ενδεχόμενη αγορά θα "τραβάει" πρώτα τα χρήματα απο το balance. Τώρα αν εσύ φορτώσεις την revolut,χωρίς χρήματα στο pp balance, και έχεις την επιλογή "bill me in the currency listed..." την μετατροπή θα την κάνει η revolut. Ας με διορθώσει κάποιος εάν κάνω λαθος. Σωστό είναι αυτό όταν η αγορά είναι σε ευρω. Κάποιες φορές όταν η αγορα είναι σε άλλο νόμισμα μου δίνει επιλογή να επιλέγω πως θα χρεωθεί. Άλλες πάλι φορές όχι... 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
makfil Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2016 Share Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2016 Έτσι ακριβώς λειτουργεί το paypal. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kostas.K Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2016 Share Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2016 καλησπέρα παιδιά, παρόλο που διάβασα τον οδηγό προσεκτικά αλλα και αρκετές σελίδες απ τα ποστ κάπου το έχασα. κατεβασα το app. εκανα λογιαριασμό, παράγγειλα την φυσικη κάρτα. Πήγα να στείλω προχθές έμβασμα απο την πειραιως και δεν έχει εμφανιστεί κάτι. μπηκα στο winbank της πειραιως και ούτε έχει παρει τα χρήματα ούτε τα έχει δεσμεύσει και στο ιστορικό εμβασμάτων, στο συγκεκριμένο που έκανα λέει στο Transaction Reference απέτυχε. γνωρίζει κανείς τι σημαίνει αυτο για το έμβασμα? (ακυρώθηκε? ή απλα πρέπει να περιμένω ακόμα?) αλλη μια ερώτηση, πρέπει ο λογαριασμός όπου φεύγει το έμβασμα να είναι στο ίιδιο όνομα με το λογαριασμο της revolut? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
gkarako Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2016 Share Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2016 καλησπέρα παιδιά, παρόλο που διάβασα τον οδηγό προσεκτικά αλλα και αρκετές σελίδες απ τα ποστ κάπου το έχασα. κατεβασα το app. εκανα λογιαριασμό, παράγγειλα την φυσικη κάρτα. Πήγα να στείλω προχθές έμβασμα απο την πειραιως και δεν έχει εμφανιστεί κάτι. μπηκα στο winbank της πειραιως και ούτε έχει παρει τα χρήματα ούτε τα έχει δεσμεύσει και στο ιστορικό εμβασμάτων, στο συγκεκριμένο που έκανα λέει στο Transaction Reference απέτυχε. γνωρίζει κανείς τι σημαίνει αυτο για το έμβασμα? (ακυρώθηκε? ή απλα πρέπει να περιμένω ακόμα?) αλλη μια ερώτηση, πρέπει ο λογαριασμός όπου φεύγει το έμβασμα να είναι στο ίιδιο όνομα με το λογαριασμο της revolut? Πρεπει να ειναι το ιδιο ονομα για να τα δεχτει, θα ελεγα για αυτο δεν εγινε και η μεταφορα αλλα απο οσο ξερω πρεπει πρωτα να πανε στην revolut και εαν δεν ειναι στο ιδιο ονομα τα στελνουν πισω στην δικια σου περιπτωση δεν φενεται να εφυγαν καν οποτε μπορει να ειναι κατι αλλο. Ρωτα την πειραιως η ισως καποιος απο εδω να γνωριζει Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kostas.K Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2016 Share Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2016 Πρεπει να ειναι το ιδιο ονομα για να τα δεχτει, θα ελεγα για αυτο δεν εγινε και η μεταφορα αλλα απο οσο ξερω πρεπει πρωτα να πανε στην revolut και εαν δεν ειναι στο ιδιο ονομα τα στελνουν πισω στην δικια σου περιπτωση δεν φενεται να εφυγαν καν οποτε μπορει να ειναι κατι αλλο. Ρωτα την πειραιως η ισως καποιος απο εδω να γνωριζει ο λογαριασμός έχει δυο δικαιούχους, το άλλαξα το ονομα απ την εφαρμογή και έβαλα αυτό του πρώτου δικαιούχου. λογικα ειναι εντάξει τωρα? (όσον αφορά το όνομα) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
wew Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2016 Share Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2016 παίδες, έχω κάνει μεταφορά απο e-banking της Πειραιώς στις 21/12 και στο λογαριασμό της Revolut δεν έχει φανεί ακόμα. Τους έχω στείλει 3 email και αντίγραφο του swift της συναλλαγής κι όλο μου λένε να περιμένω. Τι να κάνω; για να πάρω τα χρήματα πίσω ποια είναι η διαδικασία; Εγώ ειναι η δεύτερη φορά που έκανα top up μέσω εμβάσματος και για δεύτερη φορά τα χρήματα μπήκαν μέσα σε δυο μέρες!! Κανένα πρόβλημα... Νομίζω οτι ειναι παρά μα παρά πολυ σημαντικό να γράψεις σωστά (και κυρίως να μην ξεχάσεις να το γράψεις) το reference σου, γιατί διαφορετικά ψάχνουν να βρουν ποιος έστειλε τα χρήματα μιας και οπως πολλές φορές αναφέρθηκε, το Revolut ειναι ένας κοινός "κουβάς" που μοιράζει τα χρήματα μας στους λογαριασμούς μας... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
alfeios Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2016 Share Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2016 παρά πολυ σημαντικό να γράψεις σωστά (και κυρίως να μην ξεχάσεις να το γράψεις) το reference σου, Το reference το γρφεις στην αιτιολογια ; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ShadowWalker Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2016 Share Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2016 Το reference το γρφεις στην αιτιολογια ;Ή δεν διάβασες καθόλου τον οδηγό ή δεν ξεκίνησες από την αρχή.Δες στην 1η σελ.,2ο ποστ της Mary στις οδηγίες για έμβασμα. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις