Προς το περιεχόμενο

Revolut: Οδηγός επιβίωσης [Διαβάστε τα 3 πρώτα posts πριν ρωτήσετε]


mary

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 12,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Προσπάθησε να κάνεις log-out από την εφαρμογή, μετά ξανά log-in και δες αν άλλαξε ο αριθμός της κάρτας ή το CVV και αν άλλαξε ξανακάνε την αγορά. Συγγνώμη αν γίνομαι κουραστικός που το λέω συνέχεια αλλά το 90% των προβλημάτων είναι από αυτό.

 

Έτσι στα ξαφνικά αλλάζει ο αριθμός της κάρτας; Δεν είναι fixed;

 

Και αν κάνουμε format στο κινητό, πάλι αλλάζει;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έτσι στα ξαφνικά αλλάζει ο αριθμός της κάρτας; Δεν είναι fixed;

 

Και αν κάνουμε format στο κινητό, πάλι αλλάζει;

Aν αλλάξει θα αλλάξει μόνο μία φορά στην αρχή που δημιουργείς τον λογαριασμό. Εγω όταν πρωτοέφτιαξα τον λογαριασμό μου πχ στην αρχή έκανα logout και ξανά log-in και όντως είχε αλλάξει. Είναι κάτι σαν bug της Revolut. Ο πραγματικός αριθμός είναι γραμμένος στην φυσική κάρτα και δεν αλλάζει ποτέ.

για το uel-cyclists.co.uk μαστερ δεχεται αλλα το ακυρο ειναι οτι το εχει δυο φορες πανω κατω τις φορμες με τα στοχεια τισ καρτας να συμπληρωσω. Παρ'ολα αυτα επειδης αγχωθηκα κ εκενευριστικα γιατι πωτη φορα χρησιμοποιω αυτη την καρτα δοκιμασα κ απο e-bay με ποσο 5ε κ περασε κανονικα. οποτε λογικα θα ειναι θεμα πωλητη λετε?

Ε αφού πέρασε κανονικά σε ebay τότε λογικά είναι θέμα του πωλητή.
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν έχεις φυσική κάρτα, νομίζω είναι ασφαλές να πω ότι δεν αλλάζει εύκολα 

Παρήγγειλα φυσική κάρτα, αλλά δεν την έχω λάβει ακόμα. Να ανησυχώ μην αλλάξει ο αριθμός;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παρήγγειλα φυσική κάρτα, αλλά δεν την έχω λάβει ακόμα. Να ανησυχώ μην αλλάξει ο αριθμός;

Δεν υπάρχει θέμα ανησυχίας. Κάνε απλά ενα log-out και μετά ξανά log-in. Αν δεν αλλάξει κάτι τότε το ίδιο θα εμφανίζεται και στην κάρτα σου και στην εφαρμογή. Αν πάλι αλλάξει ο αριθμός στην εφαρμογή, η φυσική κάρτα θα έρθει με τον αλλαγμένο αριθμό.

H Revolut πλέον διαφημίζει τη δυνατότητα να ελέγχεις το υπόλοιπό σου μέσω ΑΤΜ

 

https://twitter.com/RevolutApp/status/708273908223451137

Αυτά είναι!
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν υπάρχει θέμα ανησυχίας. Κάνε απλά ενα log-out και μετά ξανά log-in. Αν δεν αλλάξει κάτι τότε το ίδιο θα εμφανίζεται και στην κάρτα σου και στην εφαρμογή. Αν πάλι αλλάξει ο αριθμός στην εφαρμογή, η φυσική κάρτα θα έρθει με τον αλλαγμένο αριθμό.

Αυτά είναι!

 Η φυσική κάρτα θα έρθει με τον αλλαγμένο αριθμό, αν δεν έχει προλάβει να αποσταλλεί... Εκτός αν πάλι ο αριθμός αλλάζει μόνο αν δεν έχει εκδοθεί πλαστική κάρτα και αυτό συμβαίνει γιατί η Revolut θέλει να κάνει "νάζια" στους πελάτες της. Δε μπορώ να καταλάβω πως γίνεται να μην έχουν διορθώσει ακόμα τέτοιο απαράδεκτο bug...

Έκανα αγορά από Gearbest πριν λίγο (σε USD) με Paypal χρεώνοντας τη Revolut. Στη Revolut είχα υπόλοιπο σε USD, GBP και EUR όμως το υπόλοιπο των USD δεν επαρκούσε μόνο του. Το Paypal πλήρωσε κανονικά σε δολλάρια αλλά η Revolut μου έκανε τη μετατροπή από το balance των Ευρώ αποκλειστικά, μη αγγίζοντας τα $ (ούτε τις Στερλίνες φυσικά) που είχα. Ενδιαφέρον θα είχε βέβαια το τι θα γινόταν αν δεν επαρκούσε το υπόλοιπο σε κανένα νόμισμα μόνο του αλλά θα έπρεπε να συνδυαστούν 2 τουλάχιστον για να γίνει μια αγορά. Μήπως σε τέτοιο ενδεχόμενο σαν το τελευταίο απορρίπτονται πληρωμές με το Paypal και για αυτό έχετε προβλήματα μερικοί.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε προσφατη αγορα απο Amazon UK σε GBP, δεν περασε γιατι δεν ειχα αρκετο υπολοιπο ουτε σε EUR ουτε σε GBP, ενω συνδυαστικα εφτανε. Αναγκαστηκα να κανω exchange τα EUR σε GBP μεσα απο την εφαρμογη και μετα περασε κανονικα.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άρα κατά πως φαίνεται ούτε "κύρια" νομίσματα έχει, ούτε πρωτοβουλίες παίρνει μόνη της η Revolut για να μετατρέψει balance αν χρειαστεί όπως είχε γίνει από κάποιους εικασία. Πρέπει να το κάνουμε εμείς αλλιώς θα απορριφθεί η συναλλαγή. Και αν απορριφθούν μερικές συναλλαγές απανωτά (υποψία και μόνο δική μου είναι αυτή) κλειδώνει το λογαριασμό η Revolut και ζητάει πρόωρα (πριν τα 1500€) verification.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε προσφατη αγορα απο Amazon UK σε GBP, δεν περασε γιατι δεν ειχα αρκετο υπολοιπο ουτε σε EUR ουτε σε GBP, ενω συνδυαστικα εφτανε. Αναγκαστηκα να κανω exchange τα EUR σε GBP μεσα απο την εφαρμογη και μετα περασε κανονικα.

Κανονικα θα επρεπε να παρει τις GBP, και αν χρειαστει, να παρει απο τα €€

Αυτο ειναι Bug

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κανονικα θα επρεπε να παρει τις GBP, και αν χρειαστει, να παρει απο τα €€

Αυτο ειναι Bug

 

Το "κανονικά" πως προκύπτει; Το έχεις δε κάπου στους όρους λειτουργίας της Revolut δηλαδή; Αν όχι, καλό είναι να μην κάνουμε υποθέσεις παρά μόνο να παραθέτουμε γεγονότα. Για να μην μπερδεύονται και όσοι διαβάζουν το θέμα και δημιουργούνται προβλήματα. Έχω πειστεί πλέον ότι -σχεδόν- όλα τα προβλήματα, οφείλονται σε λανθασμένους χειρισμούς από τη μεριά του κάθε χρήστη της Revolut. Από την αδυναμία verification (βάζουν τα υποκοριστικά τους μερικοί όταν ανοίγουν το λογαριασμό...)  μέχρι τις καθυστερήσεις στην αποστολή των καρτών. Κάποιος έγραφε πριν λίγες μέρες ότι είχε ξεχάσει να αλλάξει τη χώρα αποστολής της κάρτας και τον έψαχναν στη Αμερική...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κοινη λογικη, αν ειχες στην τσεπη σου λιρες και ευρω, με ποιο χαρτονομισμα θα πληρωνες?

Δες και το paypal, χρησιμοποιει πρωτα το balance, και τη διαφορα τη χρεωνει στην καρτα σου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κοινη λογικη, αν ειχες στην τσεπη σου λιρες και ευρω, με ποιο χαρτονομισμα θα πληρωνες?

Δες και το paypal, χρησιμοποιει πρωτα το balance, και τη διαφορα τη χρεωνει στην καρτα σου.

 

Καλά τώρα προφανώς αστειεύεσαι. Η δική σου λογική είναι αυτή. Η κοινή λογική λέει ότι είτε θα υπήρχε ιεράρχηση από το σύστημα των νομισμάτων για τη μετατροπή (π.χ. πρώτα το € μετά το $ μετά η στερλίνα, μετά κάποιο άλλο νόμισμα από τα πολλά που υποστηρίζονται), πράγμα το οποίο δεν προκύπτει από πουθενά στην παρουσίαση του site της Revolut, ή απλά δεν είναι σε θέση το σύστημα να αποφασίσει από ποιό νόμισμα θα κάνει μετατροπή αν δεν επαρκεί το υπόλοιπο του νομίσματος της συναλλαγής που ζητείται και η συναλλαγή αποτυγχάνει μέχρι να κάνει τη μετατροπή ο κάτοχος του λογαριασμού. Όπως λοιπόν αναφέραμε ο Giannis Ch. κι εγώ, αυτόματη μετατροπή όταν υπάρχει υπόλοιπο σε πάνω από 1 νόμισμα δεν είναι δυνατή. Έχετε το υπόψη σας και φροντίστε να δημιουργείτε επαρκές υπόλοιπο πριν την κάθε συναλλαγή σας για να αποφύγετε προβλήματα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...