Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Εχω ένα Honda CRV του 2008 και εχει αρκετες από τις λεγομενες "γρατζουνιες πολης"  και ναι μεν είναι σε κυκλοφορια αλλα δεν παυει να είναι σε μενα τουλάχιστον αντιαισθητικο.

Η επαναφορά του θα κανει σιγουρα πανω από 500-600 ευρω που δεν υπαρχουν διαθέσιμα τωρα . Πιστωτικες καρτες είναι έως απιθανο να εκδοση μια τραπεζα .

Ξερει καποιος καποιο φανοποιο να δουλευει με γραμματια για τετοιου είδους επισκευες στην Αττικη ?

 

Ισως λογω κρισης να εχουν ριξει ...νερο στο κρασι τους.

Ευχαριστω.

Δημοσ.

Νομιζω οτι τα γραμματια δεν υπαρχουν πια (συναλλαγματικες στην νεοελληνιστι) , διοτι πολυ απλα ο "εμπορος" δεν εξασφαλιζεται οτι εσυ (γενικα μιλαω) θα εισαι συνεπης στις πληρωμες σου.

 

Με τις πιστωτικες εξασφαλιζεται..παιρνει τα λεφτα του απο την τραπεζα , και εσυ εχεις να κανεις με την τραπεζα..τα γνωριζεις προφανως ολα αυτα...

 

Τωρα δεν ξερω αν καποιος φανοποιος ή γενικως εμπορος κανει ευκολιες σε γνωστους του πελατες..αλλα σε αγνωστους..λιγο δυσκολο...

  • Like 1
Δημοσ.

Ετσι ειναι απλα τα πραγαματα ειναι πιο δυσκολα τωρα και ισως καποιοι ρισκαρουν μιας και τα υλικα δεν κοστιζουν πολυ αλλα θελει εργατοωρες .

Δημοσ.

Γιαννη αν βρεις καποιον εδω αθηνα πες μου και εμενα.

Του εχω δουλεια κανα 500αρικο εχω ενα mazda 6 1800cc και εχω μερικες γρατζουνιες μπρος-πισω και ειναι μαυρο μεταλλικο το χρωμα και ενω το εχω στην πενα μηχανικα εσωτερικα κτλπ

Εξωτερικα εχει μερικες γρατζουνιες και φαινονται ασχημα οταν το πλυνω.ολο το αμαξι γυαλιζει και τονιζονται περισσότερο.

  • Like 1
Δημοσ.

Ετσι ειναι απλα τα πραγαματα ειναι πιο δυσκολα τωρα και ισως καποιοι ρισκαρουν μιας και τα υλικα δεν κοστιζουν πολυ αλλα θελει εργατοωρες .

Εγώ πάλι πιστεύω το αντίθετο, πως τώρα τελευταία λόγω κρίσης έχουν ρίξει τις τιμές ενώ οι τιμές των υλικών δεν έχουν πέσει.

Δημοσ.

Δεν καταλαβαίνω, αντί να γίνει η πληρωμή με δόσεις, δεν θα ήταν προτιμότερο να φτιαχτεί το αμάξι... σε δόσεις;

Κάθε πάνελ πάει 100~120 ευρώ.Οπου πάνελ, βάλτε πόρτα, καπό, what ever.

Με το 500 που λες κύριε Γιάννη, εκλαμβανω οτι θες να βάψεις το μισο αμάξι.

Δημοσ.

Δεν καταλαβαίνω, αντί να γίνει η πληρωμή με δόσεις, δεν θα ήταν προτιμότερο να φτιαχτεί το αμάξι... σε δόσεις;

Κάθε πάνελ πάει 100~120 ευρώ.Οπου πάνελ, βάλτε πόρτα, καπό, what ever.

Με το 500 που λες κύριε Γιάννη, εκλαμβανω οτι θες να βάψεις το μισο αμάξι.

 

 

Και να θελει ετσι καθε λιγο απο 2-3 μερες στον φαναρττζη...Θελει σε 5-6 κομματια βαψιμο γιατι παρκαρισμενος το μετρο Χαλανδριου ενω δεν ενοχλουσα κανενα καποις μ...ας χαραξε ολη τη μια πλευρα με προκα ή κατι τετοιο .

Δημοσ.

Δεν είναι βέβαιο ότι θα πέσει πάλι κλειδί, πριν προλάβεις να τελειώσεις με την επισκευή. Απο την άλλη,όταν έχεις την περιουσία σου εκτεταμένη στον δρόμο,είναι θέμα χρόνου να συμβεί το κακό.

Μια μεμβράνη προστασίας θα βοηθούσε ιδιαίτερα την κατάσταση απο τον κάθε κομπλεξικο βανδαλο, δεν ξέρω κατα πόσο αξίζει να ασχοληθείς όμως σε ενα αμάξι που διανύει την 6ετια.

Σκέψου το σοβαρά για το επόμενο όχημα...

Δημοσ.

Δεν είναι βέβαιο ότι θα πέσει πάλι κλειδί, πριν προλάβεις να τελειώσεις με την επισκευή. Απο την άλλη,όταν έχεις την περιουσία σου εκτεταμένη στον δρόμο,είναι θέμα χρόνου να συμβεί το κακό.

Μια μεμβράνη προστασίας θα βοηθούσε ιδιαίτερα την κατάσταση απο τον κάθε κομπλεξικο βανδαλο, δεν ξέρω κατα πόσο αξίζει να ασχοληθείς όμως σε ενα αμάξι που διανύει την 6ετια.

Σκέψου το σοβαρά για το επόμενο όχημα...

 

 

Καποτε ναι αλλα όχι τωρα πια !!!! 70.000 χλμ εχει κανει μονο .

Δημοσ.

Δεν καταλαβαίνω, αντί να γίνει η πληρωμή με δόσεις, δεν θα ήταν προτιμότερο να φτιαχτεί το αμάξι... σε δόσεις;

Κάθε πάνελ πάει 100~120 ευρώ.Οπου πάνελ, βάλτε πόρτα, καπό, what ever.

Με το 500 που λες κύριε Γιάννη, εκλαμβανω οτι θες να βάψεις το μισο αμάξι.

Βάφοντας ένα κομμάτι κάθε φορά η επισκευή βγαίνει πολύ ακριβότερα, χαλάς σχεδόν τα διπλά λεφτά.

  • Like 1
Δημοσ.

Βάφοντας ένα κομμάτι κάθε φορά η επισκευή βγαίνει πολύ ακριβότερα, χαλάς σχεδόν τα διπλά λεφτά.

 

Εξαρτάται σε ποιόν βάφεις και πόσα του λείπουν.Το κόστος είναι μεγαλύτερο,σε καμία περίπτωση όμως x2.

Πχ ήθελα να βάψω ένα φτερό και ουρανό μεμονωμένα λόγο οικονομικής στενότητας. Ο φανοποιός πρότεινε να μαζέψω budget για να τα κάνω και τα δύο μαζί,όχι για την πιθανότητα οτι θα με έχανε απο πελάτη,άλλα για να μήν με χρεώσει 2 φορές για τον φούρνο.

Για την ιστορία,η διαφορά ήταν 40 ευρώ (20+20)

  • Like 1
Δημοσ.

Εξαρτάται σε ποιόν βάφεις και πόσα του λείπουν.Το κόστος είναι μεγαλύτερο,σε καμία περίπτωση όμως x2.

Πχ ήθελα να βάψω ένα φτερό και ουρανό μεμονωμένα λόγο οικονομικής στενότητας. Ο φανοποιός πρότεινε να μαζέψω budget για να τα κάνω και τα δύο μαζί,όχι για την πιθανότητα οτι θα με έχανε απο πελάτη,άλλα για να μήν με χρεώσει 2 φορές για τον φούρνο.

Για την ιστορία,η διαφορά ήταν 40 ευρώ (20+20)

Αν βάψεις κομμάτι κομμάτι όλο το αυτοκίνητο, το κόστος θα ξεπεράσει το x2. Πχ αυτός που χρεώνει ~100€ το κομμάτι χρεώνει ~600 για όλο το αυτοκίνητο, αν το κάνει κομμάτι κομμάτι θα σε χρεώσει 13 φορές(ας πούμε για ένα τετράθυρο σεντάν) από 100. Και φυσικά αυτή η διαφορά θα είναι μικρότερη για τον Γιάννη που θέλει να βάψει 5-6 κομμάτια, και ακόμα μικρότερη ήταν για σένα που ήθελες να βάψεις μόλις 2 κομμάτια.

  • Like 1
Δημοσ.

Αν βάψεις κομμάτι κομμάτι όλο το αυτοκίνητο, το κόστος θα ξεπεράσει το x2. Πχ αυτός που χρεώνει ~100€ το κομμάτι χρεώνει ~600 για όλο το αυτοκίνητο, αν το κάνει κομμάτι κομμάτι θα σε χρεώσει 13 φορές(ας πούμε για ένα τετράθυρο σεντάν) από 100. Και φυσικά αυτή η διαφορά θα είναι μικρότερη για τον Γιάννη που θέλει να βάψει 5-6 κομμάτια, και ακόμα μικρότερη ήταν για σένα που ήθελες να βάψεις μόλις 2 κομμάτια.

 

Δέν μπορώ να καταλάβω πως σου βγαίνουν τα κουκιά και για πιο λόγο,αυθαίρετα,το 100 γίνεται 200 σε μεμονωμένα κομμάτια.Αν μιλάμε πάντα για αετονύχιδες ναί,φάκ λότζικ,θα σε χρεώσει όσο και όπως θέλει.Στην περίπτωσή μου,η όποια επιβάρυνση είχε να κάνει με την χρήση του φούρνου.Άντε να βάλουμε το επιπλέον κόστος της μπογιάς που θα περισσέψει.

 

Παρεμπιπτόντως,η ολική βαφή είναι μεγάλη μανούρα οπότε είναι λίγο άστοχο το 1 κομμάτι=100 → 6 κομμάτια=600.Θα πρέπει να λυθεί όλο το αμάξι,θα πρέπει να επιδιορθωθούν μικρολακούβες είτε απο επαφές,είτε απο χαλάζι και επειδή μιλάμε για μεγάλη επιφάνεια,θα υπάρχουν quite a few.Με λίγα λόγια έχουμε πολλές εργατοώρες αποκλειστικής ενασχόλησης με ένα και μόνο όχημα,ενώ θα μπορούσε κάλλιστα να δουλεύει εναλάξ τρίψιμο/βάψιμο/ψήσιμο μικρότερα κομμάτια,απο περισσότερα οχήματα 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...