Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • News Editors
Δημοσ.

Η Sony ανακοίνωσε σήμερα ότι πρόκειται να κυκλοφορήσει, στις 18 Νοεμβρίου 2015, ένα δωρεάν firmware update για τις φωτογραφικές μηχανές α7 II, με την οποία θα προστεθούν μη συμπιεσμένα αρχεία RAW 14-Bit και θα ενεργοποιηθεί η αυτόματη εστίαση με ανίχνευση φάσης, όταν συνδέονται φακοί σχεδιασμένοι για φωτογραφικές μηχανές που δέχονται εναλλάξιμους φακούς, όπως οι φακοί A-mount της Sony, για ταχύτερη και ακριβέστερη αυτόματη εστίαση.

Η a7 II γίνεται η τελευταία full-frame φωτογραφική μηχανή της Sony, μαζί με την α7S II, την α7R II και την RX1R II, που θα προσφέρει εικόνες με μη συμπιεσμένα αρχεία RAW, επιλογή που θα μπορείτε να κάνετε μέσα από το μενού.

Επιπλέον, γίνεται η δεύτερη φωτογραφική μηχανή της Sony, μαζί με τη ναυαρχίδα της, την α7R II, η οποία θα προσφέρει πλήρως λειτουργική αυτόματη εστίαση με ανίχνευση φάσης με φακό A-mount, επιπλέον του φακού E-mount. Το firmware update ενεργοποιεί τον αισθητήρα αυτόματης εστίασης με ανίχνευση φάσης και εστιακό επίπεδο 117 σημείων στην α7 II για φακούς πέρα από τους native FE φακούς της Sony. Αυτό ισχύει και για τη μεγάλη συλλογή φακών A-mount της Sony, που μπορούν να χρησιμοποιηθούν μαζί με τον προσαρμογέα τοποθέτησης φακών LA-EA3.

Εκτός από αυτές τις αναβαθμίσεις στις λειτουργίες της, θα υπάρχει επίσης η δυνατότητα να συνδέσετε το κουμπί MOVIE σε ένα προσαρμοσμένο κουμπί.

Το νέο firmware, έκδοση 2.0, θα είναι διαθέσιμο για λήψη χωρίς κανένα κόστος μέσω του site ηλεκτρονικής υποστήριξης της Sony, www.esupport.sony.com στη σελίδα προϊόντων για το μοντέλο ILCE-7M2.

Η φωτογραφική μηχανή α7 II είναι συμβατή με τη σειρά φακών α-mount της Sony, που ολοένα και μεγαλώνει, και η οποία αριθμεί, πλέον, 64 διαφορετικά μοντέλα, συμπεριλαμβανομένων 13 native FE full frame φακών. Το 2016, η Sony σκοπεύει να δημιουργήσει μια σειρά φακών native FE με περισσότερα από 20 διαφορετικά μοντέλα.

post-39041-0-08777300-1446855990_thumb.png

Δημοσ.

Σε αντίθεση με την CANON Nikon που προσφέρουν lossless RAW αρχεία 14bit, η sony έχει lossy raw files 12bit.

Με άλλα λόγια οι raw φωτογραφίες της Sony έχουν μία μικρή καταστροφή λόγο loosy συμπίεση (π.χ. όπως οι jpeg φωτογραφίες). Έπισης είναι 12bit αντί για 14bit. Έχουν δηλαδή τέσσερις φορές λιγότερες πληροφορίες από μία raw φωτογραφία της canon nikon. Αυτό μπορεί να μην είναι άμεσα ορατό (π.χ μια jpeg φωτογραφία είναι 8bit) περιορίζει όμως την επεξεργασία raw της φωτογραφίας με κατώτερα αποτελέσματα.

Αυτό συμβαίνει με όλες τις κάμερες Sony πού υποστηρίζουν raw αρχεία πλην των συγκεκριμένων δύο που αναφέρονται στο ποστ. 

Μπορεί τα raw αρχεία της Sony να είναι μικρότερα σε μέγεθος, αλλά είναι ένας από τους λόγους που οι επαγγελματίες φωτογράφοι αποφεύγουν την Sony. 

Δημοσ.

Σε αντίθεση με την CANON Nikon που προσφέρουν lossless RAW αρχεία 14bit, η sony έχει lossy raw files 12bit.

Με άλλα λόγια οι raw φωτογραφίες της Sony έχουν μία μικρή καταστροφή λόγο loosy συμπίεση (π.χ. όπως οι jpeg φωτογραφίες). Έπισης είναι 12bit αντί για 14bit. Έχουν δηλαδή τέσσερις φορές λιγότερες πληροφορίες από μία raw φωτογραφία της canon nikon. Αυτό μπορεί να μην είναι άμεσα ορατό (π.χ μια jpeg φωτογραφία είναι 8bit) περιορίζει όμως την επεξεργασία raw της φωτογραφίας με κατώτερα αποτελέσματα.

Αυτό συμβαίνει με όλες τις κάμερες Sony πού υποστηρίζουν raw αρχεία πλην των συγκεκριμένων δύο που αναφέρονται στο ποστ. 

Μπορεί τα raw αρχεία της Sony να είναι μικρότερα σε μέγεθος, αλλά είναι ένας από τους λόγους που οι επαγγελματίες φωτογράφοι αποφεύγουν την Sony. 

 

Της sony ειναι 14bit compressed, οχι 12bit και το μεγεθος συμβαδιζει με αυτο που παιρνεις απο τις 24mp μηχανες που υποστηριζουν 14bit compressed raw δηλαδη περιπου 24mb. Καποιοι βλεπουν artifacts, καποιοι βλεπουν color banding, εγινε ενας ψιλοχαμος και το προσθεσε η sony στην a7rii, οπως και ελυσε αλλα γελοια πραγματα και περιορισμους που εχουν οι προηγουμενες a7, που λυνονται με ενα firmware update, οπως η χρηση ssm και sam φακων με το on sensor pdaf και τον απλο και μικροτερο lae3 adaptor και οχι την κουμουτσα lae4, την ηλιθια εμμονη του auto iso με το 1/60 κ.α.

 

Τωρα καποια τα διορθωνει και στην a7ii, ελπιζουμε και στην a7r και στην a7, γιατι δεν ειναι δυνατον να βομβαρδιζεις την αγορα με μοντελα και μετα να τα παρατας με χαζους περιορισμους και απλα στο εναν χρονο να βγαζεις νεο μοντελο που τους διορθωνει.

Δημοσ.

Της sony ειναι 14bit compressed, οχι 12bit και το μεγεθος συμβαδιζει με αυτο που παιρνεις απο τις 24mp μηχανες που υποστηριζουν 14bit compressed raw δηλαδη περιπου 24mb. Καποιοι βλεπουν artifacts, καποιοι βλεπουν color banding, εγινε ενας ψιλοχαμος και το προσθεσε η sony στην a7rii, οπως και ελυσε αλλα γελοια πραγματα και περιορισμους που εχουν οι προηγουμενες a7, που λυνονται με ενα firmware update, οπως η χρηση ssm και sam φακων με το on sensor pdaf και τον απλο και μικροτερο lae3 adaptor και οχι την κουμουτσα lae4, την ηλιθια εμμονη του auto iso με το 1/60 κ.α.

 

Τωρα καποια τα διορθωνει και στην a7ii, ελπιζουμε και στην a7r και στην a7, γιατι δεν ειναι δυνατον να βομβαρδιζεις την αγορα με μοντελα και μετα να τα παρατας με χαζους περιορισμους και απλα στο εναν χρονο να βγαζεις νεο μοντελο που τους διορθωνει.

Σχετικά με τα 14bit raw της sony δεν είσαι ακριβώς σωστός.

Ρίξε μία ματιά στο link της Sony σχετικά με 12 bit raw

http://helpguide.sony.net/ilc/1520/v1/en/contents/TP0000818693.html?search=Silent

Δημοσ.

Σε αντίθεση με την [...]

Μπορεί τα raw αρχεία της Sony να είναι μικρότερα σε μέγεθος, αλλά είναι ένας από τους λόγους που οι επαγγελματίες φωτογράφοι αποφεύγουν την Sony.

 

Sorry που θα το πω αλλα οι επαγγελματίες δουλεύουν οτι βρουν και βγάζουν αξιόπιστο αποτέλεσμα με το οτιδήποτε. So, δεν εχουν περιορισμούς με τις μάρκες.

Δημοσ.

Σχετικά με τα 14bit raw της sony δεν είσαι ακριβώς σωστός.

Ρίξε μία ματιά στο link της Sony σχετικά με 12 bit raw

http://helpguide.sony.net/ilc/1520/v1/en/contents/TP0000818693.html?search=Silent

 

Αυτο ειναι το manual της a7rii; Ενδιαφερον. Δηλαδη η sony εδωσε 14bit ασυμπιεστο μονο σε ενα mode στο single shot και στα υπολοιπα δινει 12bit, ουτε καν 14bit συμπιεσμενο; Αυτο ειναι που λεμε διαβασε τα ψιλα γραμματα!

 

Οποτε να υποθεσω στα παλιοτερα μοντελα εστω και συμπιεσμενα 14bit παιρνουμε μονο στο single shot; Θα τσεκαρω να δω αν αλλαζει το μεγεθος, απο continuous σε single και σε bulb, σε long exposure με ή χωρίς nr.

 

Sorry που θα το πω αλλα οι επαγγελματίες δουλεύουν οτι βρουν και βγάζουν αξιόπιστο αποτέλεσμα με το οτιδήποτε. So, δεν εχουν περιορισμούς με τις μάρκες.

 

Καλα δεν το συζηταμε, απλα οταν καποιος κυνηγαει την τελειοτητα, θα τον χαλασουν λεπτομερειες που ουτε καταλαβαινουν οι περισσοτεροι.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...