Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Αναλόγως. Αν θέλεις μόνο να πάρεις τους πόντους, συμφέρει η προπληρωμένη, αν όμως κάνεις και αγορές με κάρτα από τον Βασιλόπουλο, συμφέρει η χρεωστική. 

 

Σκέψου μόνο τις φορτίσεις που κοστίζουν κάθε φορά 1 ευρώ

 

Εκτός αν έχεις την ευχέρεια να βάζεις μεγάλα ποσά ανά κάποιους μήνες.

 

Εγώ απ την προηγούμενη Παρασκευή ακόμα περιμένω να με ειδοποιήσουν για τις prepaid.

10η ημέρα σήμερα, 6η εργάσιμη.

Θα με ειδοποιήσουν σίγουρα ή μήπως πρέπει να παώ?

Δημοσ.

Εγώ απ την προηγούμενη Παρασκευή ακόμα περιμένω να με ειδοποιήσουν για τις prepaid.

10η ημέρα σήμερα, 6η εργάσιμη.

Εγώ περιμένω από την προηγούμενη Πέμπτη 

  • Like 1
Δημοσ.

Εκτός αν έχεις την ευχέρεια να βάζεις μεγάλα ποσά ανά κάποιους μήνες.

 

Εγώ απ την προηγούμενη Παρασκευή ακόμα περιμένω να με ειδοποιήσουν για τις prepaid.

10η ημέρα σήμερα, 6η εργάσιμη.

Θα με ειδοποιήσουν σίγουρα ή μήπως πρέπει να παώ?

Πρεπει να πας! Θα εχει φτασει λογικα
Δημοσ.

Πρεπει να πας! Θα εχει φτασει λογικα

 

Μου είπαν πως θα με πάρουν τηλέφωνο γι αυτό δεν πήγα.

 

Σορυ δεν κάθησε να διαβάσω όλες τις σελίδες. Ένα ναι η όχι αρκει

 

Όσες καρτες βάλεις θα πάρεις και το αντίστοιχο ποσό.

Δημοσ.

Δοκίμασα σημερα να κανω εγγραφη στην σελιδα του Βασιλόπουλου και να περασω την καρτα μου για να εχω και ονλαιν εικόνα απο τους ποντους τις προσφορες κλπ...  Να ενημερώσω οτι η διαδικασία δεν ολοκληρωνεται γιατι οπως μου ειπαν απο το τηλεφωνικο τους κεντρο υπάρχει τεχνικο προβλημα σε οσους ειναι σε δίκτυο της wind.  Τους ρωτησα ποτε θα φτιάξει το προβλημα και μου ειπαν οτι δεν γνωρίζουν.  Αντιμετώπισε και κάποιος αλλος αυτο το πρόβλημα?

Δημοσ.

Δοκίμασα σημερα να κανω εγγραφη στην σελιδα του Βασιλόπουλου και να περασω την καρτα μου για να εχω και ονλαιν εικόνα απο τους ποντους τις προσφορες κλπ...  Να ενημερώσω οτι η διαδικασία δεν ολοκληρωνεται γιατι οπως μου ειπαν απο το τηλεφωνικο τους κεντρο υπάρχει τεχνικο προβλημα σε οσους ειναι σε δίκτυο της wind.  Τους ρωτησα ποτε θα φτιάξει το προβλημα και μου ειπαν οτι δεν γνωρίζουν.  Αντιμετώπισε και κάποιος αλλος αυτο το πρόβλημα?

 

Δίκτυο wind? Τον πάροχο internet εννοείς? Τί σχέση έχει?

 

Χαζομάρες σου είπαν. Εγώ την παρέλαβα σε 2 εργάσιμες.

 

ε θα πάω να δω αν είναι αύριο.

Δημοσ.

Δίκτυο wind? Τον πάροχο internet εννοείς? Τί σχέση έχει?

 

 

 

οχι οπως το εγραψα , το δικτυο κινητης  της wind, γιατι για να περασεις την καρτα στον ονλαιν λογαριασμο σου σου ζηταει κινητο τηλεφωνο για να σου στειλει σε sms εναν κωδικο ασφαλειας. Σε οσους ειναι σε δικτυο της wind οπως εγραψα , δεν έρχονται τα μηνυματα με τον κωδικό 

  • Like 1
Δημοσ.

Και κάτι ακομα που δεν διάβασα να έχει υπόθει . Η καρτα του AB πρέπει να είναι στο όνομα του κατόχου της κάρτας που θα εκδοθεί από την τράπεζα; Γιατί εγώ σήμερα έβγαλα χρεωστική ΑΒ στο όνομα μου αλλά η καρτα ΑΒ που έβαλα είχε βγει στο όνομα της γυναίκας μου παρόλα αυτά η υπάλληλος δεν με ρώτησε καν και απλά πήρε την καρτα και την πέρασε στην αιτηση

Δημοσ.

Και κάτι ακομα που δεν διάβασα να έχει υπόθει . Η καρτα του AB πρέπει να είναι στο όνομα του κατόχου της κάρτας που θα εκδοθεί από την τράπεζα; Γιατί εγώ σήμερα έβγαλα χρεωστική ΑΒ στο όνομα μου αλλά η καρτα ΑΒ που έβαλα είχε βγει στο όνομα της γυναίκας μου παρόλα αυτά η υπάλληλος δεν με ρώτησε καν και απλά πήρε την καρτα και την πέρασε στην αιτηση

 

Έχει ειπωθεί και δεν υπάρχει πρόβλημα.

Δημοσ.

Απο την αρχη της προσφορας τα καταστημα στην πολη μου (Ερμουπολη) δεν εχουν φερει prepaid. Υπαρχει τροπος εκδοσης απο winbank και να επιλεξω να σταλθει σε καποιο απο τα 2 καταστηματα?

Δημοσ.

Απο την αρχη της προσφορας τα καταστημα στην πολη μου (Ερμουπολη) δεν εχουν φερει prepaid. Υπαρχει τροπος εκδοσης απο winbank και να επιλεξω να σταλθει σε καποιο απο τα 2 καταστηματα?

 

Μα όπως έχει ήδη ειπωθεί (πολλαπλώς), δε χρειάζεται να φέρουν! Δεν είναι όπως τις κλασικές προπληρωμένες της τράπεζας που της έχουν ήδη και στις εκτυπώνουν/δίνουν επιτόπου. Κάνεις την αίτηση και έρχεται ας πούμε "κατά παραγγελία".

Δημοσ.

Μα όπως έχει ήδη ειπωθεί (πολλαπλώς), δε χρειάζεται να φέρουν! Δεν είναι όπως τις κλασικές προπληρωμένες της τράπεζας που της έχουν ήδη και στις εκτυπώνουν/δίνουν επιτόπου. Κάνεις την αίτηση και έρχεται ας πούμε "κατά παραγγελία".

Γα***ω! Το ειχα ξεχασει αυτο για να της το πω. Θενκς. Θα περασω παλι αυριο.

Δημοσ.

Δοκίμασα σημερα να κανω εγγραφη στην σελιδα του Βασιλόπουλου και να περασω την καρτα μου για να εχω και ονλαιν εικόνα απο τους ποντους τις προσφορες κλπ...  Να ενημερώσω οτι η διαδικασία δεν ολοκληρωνεται γιατι οπως μου ειπαν απο το τηλεφωνικο τους κεντρο υπάρχει τεχνικο προβλημα σε οσους ειναι σε δίκτυο της wind.  Τους ρωτησα ποτε θα φτιάξει το προβλημα και μου ειπαν οτι δεν γνωρίζουν.  Αντιμετώπισε και κάποιος αλλος αυτο το πρόβλημα?

Το ίδιο πρόβλημα εδώ και 10 ημέρες που περιμένω να το διορθώσουν. Τους έχω ενοχλήσει 2-3 φορές αλλά ακόμα δεν διορθώθηκε. Πάντως είναι ευγενέστατοι και επικοινωνούνε μαζί μου την επόμενη ημέρα, ακόμη κι όταν είναι Σάββατο!

 

Επίσης, περιμένω την ειδοποίηση για παραλαβή της κάρτας 11 ημέρες πια. Μάλλον θα περάσω αύριο από το υποκατάστημα Πειραιώς να ρωτήσω τι έγινε.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...