funbreaker Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2015 Εγώ να σας πω την αλήθεια ταλαιπωρήθηκα πάρα πολύ για να βγάλω μόνο την μία προπληρωμένη. τρεις φορές πήγα από το κατάστημά τους για να με εξυπηρετήσουν. [...] Πήρε τελικά τηλέφωνο (Που αυτό αποδεικνύει πως δεν ήθελε να εξυπηρετήσει αλλιώς θα έπαιρνε απ'την αρχή τηλέφωνο). Της απαντάνε πως δεν ξέρουν και θα την ενημερώσουν αργότερα! που πήρατε την ρωτάω. στα κεντρικά (ψέμα, ένα όροφο πιο πάνω πήρε). είναι δυνατόν να μην ξέρουν τα κεντρικά??? εμένα πως με ενημέρωσαν, και έχω ήδη γνωστούς (insomnia ) που έχουν βγάλει και τις 2 κάρτες. "να μας πείτε σε πιο κατάστημα τις βγάλανε και ποιος τους εξυπηρέτησε για να μάθουμε πως το κάνανε" 1. μπορείτε να μου πείτε (έστω σε πμ) σε ποια καταστήματα σας τις βγάλανε να πάω να τις βγάλω και να τις τρίψω στην μούρη της? 2. Τέλος, θέλω να μου απαντήσει ένας λογικός άνθρωπος σε μία ερώτηση. Αν κάποιος εργάζεται θα πρέπει να τους πάει μία βεβαίωση από τον εργοδότη, αν είναι άνεργος θα πρέπει να τους πάει την κάρτα ανεργίας, Αφου τις προπληρωμένες μπορούν να τις βγάλουν και οι δύο! γιατί πρέπει να τους πας έγγραφο που να λέει ότι είσαι εργαζόμενος/άνεργος? 1. Δεν χρειάζεται σε p.m., δημόσια σου λέω πως σήμερα το πρωί στο κατάστημα της οδού Παπάφη στην Θεσσαλονίκη έβγαλα και τις δύο προπληρωμένες κάρτες χωρίς το παραμικρό πρόβλημα. Το όνομα της υπαλλήλου δεν το ξέρω όμως. Επίσης είχα ήδη άλλες 2 προπληρωμένες και ούτε αυτό αποτέλεσε πρόβλημα. 2. Μάλλον δεν τους νοιάζει το αν εργάζεσαι ή όχι ως προϋπόθεση για να σου βγάλουν την κάρτα αλλά θέλουν να ξέρουν γενικότερα αν εργάζεσαι και που. Τραγική η ταλαιωρία πάντως και μάλιστα χωρίς λόγο αφού μπορούσε να λυθεί εξαρχής με μια υπεύθυνη δήλωση. Στην θέση σου θα έστελνα παράπονο στα κεντρικά.
pedrojay Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2015 Εγώ να πω την αλήθεια δεν καταλαβαίνω γιατί ψάχνετε πως θα τις φορτίσετε με όσο πιο μικροποσά γίνεται.Ακόμα και να μην έχετε σκοπό να τις ξαναχρησιμοποιήσετε,εκμεταλλευτείτε την πρώτη δωρεάν φόρτιση και κάντε μια "κανονική" αγορά από το σουπερμαρκετ για να πάρετε και τους διπλούς πόντους από το ποσό που θα ξοδέψετε.Είναι κι αυτό ένα έξτρα μικρό κέρδος και η μόνη προϋπόθεση είναι ψώνια από σουπερμάρκετ που θεωρώ ότι όλοι χρειαζόμαστε και θα χρειαζόμαστε (αλλιώς τί τις θέλετε τις 6ευρες,δεν σας βάζει να ψωνίσετε δολώματα για ψάρεμα ξερωγω ώστε να μη θέλετε να χαλάσετε λεφτά σε κάτι άχρηστο. Η μόνη περίπτωση που μπορώ να φανταστώ ότι θα είχε νόημα είναι αν κάποιος δεν είναι για οποιοδήποτε λόγο ΚΑΘΟΛΟΥ πελάτης του ΑΒ και θέλει να κάνει μια καταδρομική μόνο για τα 25πόσα ευρώ και να μην ξαναπατήσει ΠΟΤΕ εκεί.Αλλά ας είμαστε ρεαλιστές,δύσκολο να υπάρχει κάποιος τέτοιος και αν υπάρχει σημαίνει ότι μπήκε σε διαδικασία να βγάλει κάρτα ΑΒ,να τρέχει σε τράπεζα να γίνει πελάτης αν δεν ήταν,να πληρώσει 5 ευρώ για να βγάλει προπληρωμένη και να έχει δώσει και ένα σωρό προσωπικά στοιχεία απο δω κι από κει. Για την ιστορία,δεν μέμφομαι οποιονδήποτε για τσιγγουνιά,απλά ίσως πολλοί να μην το έχουν αντιληφθεί καλά πως δουλεύει το σύστημα. 1
thouthou Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2015 Πάντως να είμαστε δίκαιοι. Υπάρχει προσφορά, και αυτή απευθύνεται σε πελάτες. Οι τράπεζες έχουν κάποιες υποχρεώσεις σχετικά με τους πελάτες τους. Οπότε μην γκρινιάζουμε αν ζητάνε πράγματα που είναι για μια φορά. Όποιος δεν θέλει να είναι πελάτης, δεν μπορεί να ζητάει την προσφορά... Ακόμα περισσότερο με τους υπαλλήλους. Για να ξέρουν κάτι, πρέπει να τους έχει τύχει. Όποιος έχει δουλέψει με κόσμο, ξέρει ότι αν έρθει κάποιος "κάπως", αντιμετωπίζεται "κάπως"... Και πιέζονται, έχουν στόχους να πουλήσουν προϊόντα, οπότε δεν είναι θέμα ότι "βαριούνται". Αν πιάσει καλό κλίμα ο υπάλληλος, ξεκουράζεται, και θα κοιτάξει να εξυπηρετήσει. Αυτά σε γενικές γραμμές είναι γνωστά. Από εκεί και πέρα είμαστε σε περίεργη εποχή. Τα cc τα φοβήθηκαν όλοι, γιατί βασικός κανόνας τους ήταν ότι όποιος υπάλληλος τα υπερβεί, απολύεται με εντολή του υπουργείου... Πχ, η Πειραιώς δεν έχει "κεντρικά", όπως και οι άλλες τράπεζες. Έχουν γραφεία. Που εφαρμόζουν κάτι που άλλοι σχεδίασαν. Και είναι απρόσωπες. Δουλεύουν με email και συστήματα. Δεν είναι όπως πχ η παλιά Αγροτική, που μου έλεγε ο άλλος "κάτσε να πάρω ένα τηλέφωνο, με τον Μήτσο θα το λύσουμε αμέσως"... Εκεί το πρόβλημα ήταν ότι δεν ήξεραν όλοι τον Μήτσο... Από εκεί και πέρα είναι θέμα εμπειρίας, δικής μας και των υπαλλήλων: -Το θέμα της "υπεύθυνης δήλωσης" είναι για να είναι καλυμμένος ο υπάλληλος. Κανονικά χρειάζεται έγγραφο. Βέβαια σήμερα, μια εκτύπωση της Cosmote ή ένα taxis εκκαθαριστικό που δεν μπορούν να ελεγχθούν, είναι λίγο αστείο, αλλά τέλος πάντων... Είναι και θέμα υπαλλήλων, πώς θα σε "κόψουν"... -Η επιλογή είναι σαφής. Είτε κάποιος παίρνει κάποια κάρτα μόνο για την προσφορά, είτε την παίρνει για να την χρησιμοποιήσει. Η τράπεζα ποντάρει στο ότι όσοι δεν έχουν πολλά με τράπεζες, θα μπουν στο σύστημα, θα πάρουν και ένα web μετά, θα πάνε εκεί αφού εκεί έχουν κάνει την διαδικασία, κλπ... -Αν οι λογαριασμοί που ζητάνε δεν είναι στο όνομά σας, πχ ΔΕΗ, ΟΤΕ κλπ, αυτό λύνεται με υπεύθυνη δήλωση αυτού που έχει τον λογαριασμό ότι σας φιλοξενεί. -Κανονικά, δεύτερη χρεωστική δεν μπορεί να βγει. Αυτό ίσχυε για λίγο, όταν πρωτοβγήκαν οι ΑΒ, και μπορούσε όποιος είχε visa να βγάλει και ΑΒ mastercard, που δεν συνέφερε, γιατί είχε το 15ευρο τον χρόνο... -Νόμιζα ότι οι 100 πόντοι "καλωσορίσματος" ήταν για κάθε πελάτη. Από ό,τι είδα, ισχύει για κάθε κάρτα. Καλύτερα. 3
Zus Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2015 Πολύ σωστά αυτά που γράφεις, απλά σου διέφυγε κάτι. Ο φίλος που παραπονέθηκε για τη διαδικασία ανέφερε ότι έχει δύο προπληρωμένες στο ονομά του και όχι δύο χρεωστικές που φυσικά δεν γίνεται.
ekkli Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2015 Τέλος, θέλω να μου απαντήσει ένας λογικός άνθρωπος σε μία ερώτηση. Αν κάποιος εργάζεται θα πρέπει να τους πάει μία βεβαίωση από τον εργοδότη, αν είναι άνεργος θα πρέπει να τους πάει την κάρτα ανεργίας, Αφου τις προπληρωμένες μπορούν να τις βγάλουν και οι δύο! γιατί πρέπει να τους πας έγγραφο που να λέει ότι είσαι εργαζόμενος/άνεργος? Όλα αυτά τα ζητάνε λόγω CC που έχουν επιβληθεί πολύ αυστηροί κανόνες στις συναλλαγές και θέλουν να ξέρουν τα πάντα. Πήγα να παραλάβω τον Σεπτέμβρη καινούρια χρεωστική (η παλιά είχε λήξει) από eurobank και δεν μου την έδινε αν δεν ενημέρωνα τα στοιχεία μου. Ακόμα και αυτά που δεν είχαν αλλάξει. Πάλι καλά που είχα dropbox στο κινητό που έχω όλα τα επίσημα εγγραφά μου περασμένα και τα έστειλα πακέτο με μέηλ στον υπάλληλο κατευθείαν. 1
giantdi Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2015 1) Επειδή δε διευκρινίστηκε πλήρως...Δηλαδή μπορεί τελικά κάποιος να βγάλει 1 χρεωστική, 1 πιστωτική και 2 προπληρωμενες ΑΒ και να πάρει 4000 πόντους? 2) Η 1η αγορά για να περαστούν οι πόντοι πρέπει να γίνει αναγκαστικά στον ΑΒ? Γιατί δεν το αναγράφει πουθενά νομίζω...αναφέρεται σε οποιαδήποτε αγορά. 3) Αν η κάρτα σου (χρεωστική ή προπληρωμένη) έχει υπόλοιπο μικρότερο από το ποσό αγοράς, μπορείς να μηδενίσεις το υπόλοιπο της κάρτας και ότι απομένει να δωθεί σε μετρητά? Προσωπικά μου ακύρωσαν την ήδη υπάρχουσα χρεωστική Visa που είχα και μου έβγαλαν νέα χρεωστική ΑΒ λόγω CC. Βέβαια απ' ότι κατάλαβα αυτό δε διευκρινίζεται πλήρως από την ΠΝΠ, απλά ο υπάλληλος για να είναι καλυμμένος μου ακύρωσε την υπάρχουσα ώστε να έχω μόνο μια χρεωστική στο όνομά μου.
Professor Xavier Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2015 1) Επειδή δε διευκρινίστηκε πλήρως...Δηλαδή μπορεί τελικά κάποιος να βγάλει 1 χρεωστική, 1 πιστωτική και 2 προπληρωμενες ΑΒ και να πάρει 4000 πόντους? 2) Η 1η αγορά για να περαστούν οι πόντοι πρέπει να γίνει αναγκαστικά στον ΑΒ? Γιατί δεν το αναγράφει πουθενά νομίζω...αναφέρεται σε οποιαδήποτε αγορά. 3) Αν η κάρτα σου (χρεωστική ή προπληρωμένη) έχει υπόλοιπο μικρότερο από το ποσό αγοράς, μπορείς να μηδενίσεις το υπόλοιπο της κάρτας και ότι απομένει να δωθεί σε μετρητά? Προσωπικά μου ακύρωσαν την ήδη υπάρχουσα χρεωστική Visa που είχα και μου έβγαλαν νέα χρεωστική ΑΒ λόγω CC. Βέβαια απ' ότι κατάλαβα αυτό δε διευκρινίζεται πλήρως από την ΠΝΠ, απλά ο υπάλληλος για να είναι καλυμμένος μου ακύρωσε την υπάρχουσα ώστε να έχω μόνο μια χρεωστική στο όνομά μου. 1)Ναι γίνεται 2)δεν το γνωρίζω 3)κανονικα γίνετε, δεν ξέρω για τα σούπερ αλλά εμείς στο δικό μας κατάστημα το κάνουμε (όλα σε μια απόδειξη). Λόγω cc δεν μπορείς να έχεις 2 χρεωστικες σε ένα τραπεζικό λογαριασμό, οπότε σωστά έκανε ο υπάλληλος!
funbreaker Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2015 1)Ναι γίνεται Κάποιος που δεν είναι πελάτης της Πειραιώς, δηλαδή δεν έχει λογαριασμό, μπορεί να βγάλει χρεωστική? Μάλλον όχι ε? Για να βγάλει καποιος πιστωτική τι κριτήρια πρέπει να πληρεί?
eddie1996 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2015 Κάποιος που δεν είναι πελάτης της Πειραιώς, δηλαδή δεν έχει λογαριασμό, μπορεί να βγάλει χρεωστική? Μάλλον όχι ε? Για να βγάλει καποιος πιστωτική τι κριτήρια πρέπει να πληρεί? Εισοδημα απο 10.000 με 12.000 τον χρονο! 2
Professor Xavier Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2015 Κάποιος που δεν είναι πελάτης της Πειραιώς, δηλαδή δεν έχει λογαριασμό, μπορεί να βγάλει χρεωστική? Μάλλον όχι ε? Για να βγάλει καποιος πιστωτική τι κριτήρια πρέπει να πληρεί? 1) Τώρα με τα cc δεν έχω ιδέα, πριν τα cc άνοιξα στην AlphaBank και ήθελαν 300€ να κάνω κατάθεση 2) Πιστεύω τα βασικά κριτήρια είναι α) να εργάζεσαι β) να μη χρωστάς. μπορεί να έχουν και άλλα, αλλά μόνο αυτοί τα ξέρουν. πάρε καλύτερα τηλ σε κάποιο κατάστημα ή στην εξυπηρέτηση πελάτων
ttlog Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2015 Τα στοιχεια σας τα "χρειαζονται" απο το 2009 και μετα. Ειναι οδηγια της ευρωπαικης ενωσης για το ξεπλυμα του μαυρου χρηματος. Ενω παλιοτερα μπορουσες να δηλωσεις προφορικα τα παντα, τωρα πρεπει να προσκομισεις το αντιστοιχο εγγραφο που το αποδεικνυει (π.χ. το εκκαθαριστικο αποδεικνυει το ΑΦΜ και τη διευθυνση). Την αλλη φορα που θα βρεθειτε σε τραπεζα ζητηστε το εντυπο που λεγεται "Συστηθηκατε?" που το εκδιδει η ΟΤΟΕ. Ουτε ελεγχος γινεται αν χρωστατε, ουτε τιποτα. Οι πιστωτικες δεν εκδιδονται στις reception των καταστηματων.
pedrojay Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2015 Τα στοιχεια σας τα "χρειαζονται" απο το 2009 και μετα. Ειναι οδηγια της ευρωπαικης ενωσης για το ξεπλυμα του μαυρου χρηματος. Ενω παλιοτερα μπορουσες να δηλωσεις προφορικα τα παντα, τωρα πρεπει να προσκομισεις το αντιστοιχο εγγραφο που το αποδεικνυει (π.χ. το εκκαθαριστικο αποδεικνυει το ΑΦΜ και τη διευθυνση). Την αλλη φορα που θα βρεθειτε σε τραπεζα ζητηστε το εντυπο που λεγεται "Συστηθηκατε?" που το εκδιδει η ΟΤΟΕ. Ουτε ελεγχος γινεται αν χρωστατε, ουτε τιποτα. Οι πιστωτικες δεν εκδιδονται στις reception των καταστηματων. http://www.piraeusbank.gr/~/media/Gr/Idiwtes/Files/Announcement/Sistithikate-Gr-forPreview1.pdf
insi Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2015 1) Τώρα με τα cc δεν έχω ιδέα, πριν τα cc άνοιξα στην AlphaBank και ήθελαν 300€ να κάνω κατάθεση 2) Πιστεύω τα βασικά κριτήρια είναι α) να εργάζεσαι β) να μη χρωστάς. μπορεί να έχουν και άλλα, αλλά μόνο αυτοί τα ξέρουν. πάρε καλύτερα τηλ σε κάποιο κατάστημα ή στην εξυπηρέτηση πελάτων το 3ο κριτηριο ειναι το συνολικο πιστωτικο οριο των καρτων του.
Professor Xavier Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2015 Εγώ να σας πω την αλήθεια ταλαιπωρήθηκα πάρα πολύ για να βγάλω μόνο την μία προπληρωμένη. τρεις φορές πήγα από το κατάστημά τους για να με εξυπηρετήσουν. Την πρώτη φορά είδαν στο σύστημά τους ότι έχω περασμένη την παλιά ταυτότητα και χρειαζόντουσαν ένα παλιό έγγραφο που να έχει τον παλιό αριθμό ταυτότητας για να δείξω ότι εγώ ήμουν ο κάτοχος της παλιάς ταυτότητας, έστω μια φωτοτυπία (τρέχα γύρευε). Βρήκα μια φωτοτυπία, πάω δεύτερη φορά και με εξυπηρετεί άλλη υπάλληλος η οποία με ενημερώνει πως η πρώτη υπάλληλος έκανε λάθος και χρειαζόταν το Ε1 της εφορίας για να δει τον αριθμό ταυτότητας (είχα πάει με εκκαθαριστικό). Της λέω "αφού σας δίνω την ταυτότητά μου, μόνο αυτό δεν αρκεί? πιο επικυρωμένο έγγραφο δεν υπάρχει!"! όχι μου λέει, "τέλος πάντων, θα γράψετε μια υπεύθυνη δήλωση που θα λέτε ότι ήσασταν κάτοχος της παλιάς"(Γιατί δεν το κάναμε αυτό από την αρχή ) Τρίτο πρόβλημα: επειδή οι λογαριασμοί δεν ήταν στο όνομά μου, και του κινητού έγραφε την παλιά διεύθυνσή μου, έπρεπε να ξαναπάω στον οτε/cosmote/Γερμανό για να αλλάξω την διεύθυνση και να πάρω καινούργια βεβαίωση. Το περίεργο είναι πως ο Γερμανός δεν ζητάει έγγραφα που να πιστοποιούν την καινούργια διεύθυνση. Ότι του είπα έγραψε! Πάω τρίτη φορά και της ζητάω να μου βγάλει και τις δύο κάρτες. και εδώ αρχίζει το γλέντι. Ούτε καν ήξερε ότι υπάρχουν δύο! Δεν γίνετε λέει. γίνετε τις λέω, έχω ενημερωθεί και μπορείτε να πάρετε τηλέφωνο να ενημερωθείτε. Μα μου μα μι με μο... "θα πρέπει να στείλουμε email στα κεντρικά και όταν μας ενημερώσουν θα σας πούμε! αρχίζω τις φωνές, μι φωνάζεται μου λέει! είναι δυνατόν να έχω έρθει τρεις φορές και μου λέτε ότι θα πρέπει να ξαναέρθω? Γιατί δεν παίρνετε τηλέφωνο να μάθετε τώρα να μην χρειαστεί να ξαναέρθω. Είναι δυνατόν να είμαι πιο ενημερωμένος από εσας? Πήρε τελικά τηλέφωνο (Που αυτό αποδεικνύει πως δεν ήθελε να εξυπηρετήσει αλλιώς θα έπαιρνε απ'την αρχή τηλέφωνο). Της απαντάνε πως δεν ξέρουν και θα την ενημερώσουν αργότερα! που πήρατε την ρωτάω. στα κεντρικά (ψέμα, ένα όροφο πιο πάνω πήρε). είναι δυνατόν να μην ξέρουν τα κεντρικά??? εμένα πως με ενημέρωσαν, και έχω ήδη γνωστούς (insomnia ) που έχουν βγάλει και τις 2 κάρτες. "να μας πείτε σε πιο κατάστημα τις βγάλανε και ποιος τους εξυπηρέτησε για να μάθουμε πως το κάνανε" μπορείτε να μου πείτε (έστω σε πμ) σε ποια καταστήματα σας τις βγάλανε να πάω να τις βγάλω και να τις τρίψω στην μούρη της? Τέλος, θέλω να μου απαντήσει ένας λογικός άνθρωπος σε μία ερώτηση. Αν κάποιος εργάζεται θα πρέπει να τους πάει μία βεβαίωση από τον εργοδότη, αν είναι άνεργος θα πρέπει να τους πάει την κάρτα ανεργίας, Αφου τις προπληρωμένες μπορούν να τις βγάλουν και οι δύο! γιατί πρέπει να τους πας έγγραφο που να λέει ότι είσαι εργαζόμενος/άνεργος? Πάντως να είμαστε δίκαιοι. Υπάρχει προσφορά, και αυτή απευθύνεται σε πελάτες. Οι τράπεζες έχουν κάποιες υποχρεώσεις σχετικά με τους πελάτες τους. Οπότε μην γκρινιάζουμε αν ζητάνε πράγματα που είναι για μια φορά. Όποιος δεν θέλει να είναι πελάτης, δεν μπορεί να ζητάει την προσφορά... Ακόμα περισσότερο με τους υπαλλήλους. Για να ξέρουν κάτι, πρέπει να τους έχει τύχει. Όποιος έχει δουλέψει με κόσμο, ξέρει ότι αν έρθει κάποιος "κάπως", αντιμετωπίζεται "κάπως"... Και πιέζονται, έχουν στόχους να πουλήσουν προϊόντα, οπότε δεν είναι θέμα ότι "βαριούνται". Αν πιάσει καλό κλίμα ο υπάλληλος, ξεκουράζεται, και θα κοιτάξει να εξυπηρετήσει. Αυτά σε γενικές γραμμές είναι γνωστά. Από εκεί και πέρα είμαστε σε περίεργη εποχή. Τα cc τα φοβήθηκαν όλοι, γιατί βασικός κανόνας τους ήταν ότι όποιος υπάλληλος τα υπερβεί, απολύεται με εντολή του υπουργείου... Πχ, η Πειραιώς δεν έχει "κεντρικά", όπως και οι άλλες τράπεζες. Έχουν γραφεία. Που εφαρμόζουν κάτι που άλλοι σχεδίασαν. Και είναι απρόσωπες. Δουλεύουν με email και συστήματα. Δεν είναι όπως πχ η παλιά Αγροτική, που μου έλεγε ο άλλος "κάτσε να πάρω ένα τηλέφωνο, με τον Μήτσο θα το λύσουμε αμέσως"... Εκεί το πρόβλημα ήταν ότι δεν ήξεραν όλοι τον Μήτσο... Από εκεί και πέρα είναι θέμα εμπειρίας, δικής μας και των υπαλλήλων: -Το θέμα της "υπεύθυνης δήλωσης" είναι για να είναι καλυμμένος ο υπάλληλος. Κανονικά χρειάζεται έγγραφο. Βέβαια σήμερα, μια εκτύπωση της Cosmote ή ένα taxis εκκαθαριστικό που δεν μπορούν να ελεγχθούν, είναι λίγο αστείο, αλλά τέλος πάντων... Είναι και θέμα υπαλλήλων, πώς θα σε "κόψουν"... -Η επιλογή είναι σαφής. Είτε κάποιος παίρνει κάποια κάρτα μόνο για την προσφορά, είτε την παίρνει για να την χρησιμοποιήσει. Η τράπεζα ποντάρει στο ότι όσοι δεν έχουν πολλά με τράπεζες, θα μπουν στο σύστημα, θα πάρουν και ένα web μετά, θα πάνε εκεί αφού εκεί έχουν κάνει την διαδικασία, κλπ... -Αν οι λογαριασμοί που ζητάνε δεν είναι στο όνομά σας, πχ ΔΕΗ, ΟΤΕ κλπ, αυτό λύνεται με υπεύθυνη δήλωση αυτού που έχει τον λογαριασμό ότι σας φιλοξενεί. -Κανονικά, δεύτερη χρεωστική δεν μπορεί να βγει. Αυτό ίσχυε για λίγο, όταν πρωτοβγήκαν οι ΑΒ, και μπορούσε όποιος είχε visa να βγάλει και ΑΒ mastercard, που δεν συνέφερε, γιατί είχε το 15ευρο τον χρόνο... -Νόμιζα ότι οι 100 πόντοι "καλωσορίσματος" ήταν για κάθε πελάτη. Από ό,τι είδα, ισχύει για κάθε κάρτα. Καλύτερα. Δεν ξέρω αν απαντάς στο δικό μου post ή αν μιλάς γενικά, αλλά σε κάποια πράγματα είσαι λάθος. Επειδή και εγώ είμαι υπάλληλος και ασχολούμαι με κόσμο (στην λιανική πώληση), αυτό που λες "αν έρθει κάποιος "κάπως", αντιμετωπίζεται "κάπως"" δεν ισχύει! όσο "κάπως/περίεργος/ξινός/'ύποπτος είναι ο πελάτης, εσύ πρέπει να είσαι τυπικός απέναντί του. Άσε που που δεν είναι λίγες φορές που μπορεί να έχεις λανθασμένη πρώτη εντύπωση. Όσο για το "καλό κλίμα... ξεκούραση"... αυτά δεν υπάρχουν στον ιδιωτικό τομέα (εκτός και αν είσαι το αφεντικό και δεν δίνεις λόγο σε κανέναν). και μη λέμε ότι θέλουμε, δεν είναι λίγοι οι υπάλληλοι που (έχουμε και) θα συναντήσουμε να "βαριούνται". Βέβαια παίζει ρόλο και πόσο σ'αρέσει η δουλειά σου, εγώ μπορεί να χρειαστεί να κάτσω μέχρι και 12 ώρες όρθιος (εννοείτε πως κάνω διαλείμματα), αλλά πότε δεν παραπονέθηκα. Μ'αρέσει να εξυπηρετώ και πληρώνομαι για αυτό. και επειδή και εμείς έχουμε στόχους, είναι ένας λόγος παραπάνω να προσέχουμε την συμπεριφορά μας. Στην περίπτωση μου με την τράπεζα, εγώ ήμουν αυτός που ταλαιπωρήθηκε και πήγα τρεις φορές, και την παρακαλούσα την υπάλληλο να πάρει τηλ για να μη χρειαστεί να ξαναέρθω. Αφού στην αρχή επέμενε πως μόνο μία προπληρωμένη υπάρχει και δεν υπάρχει άλλη! Ξέχασα να σας πω πως 20 λεπτά αφου έφυγα με παίρνανε τηλέφωνο για να μου πουν πως τελικά γίνετε να βγάλω και τις 2 κάρτες. (ήταν αργά όταν είδα την κλήση) αν είχε πάρει εξαρχής τηλέφωνο θα το μαθαίναμε όσο ήμουν στο κατάστημα και θα είχα βγάλει και τις δύο την ίδια μέρα! Να δω τώρα με τι μούτρα θα με αντικρίσει όταν ξαναπάω! Εγώ ο ίδιος πήρα τηλέφωνο και ενημερώθηκα (αν και μία στις τρεις είναι άσχετη). Στο κάτω κάτω δεν ζήτησα να ενημερωθεί για κάτι πολύπλοκο! Πάντως η εξυπηρέτησή τους μου άφησε τόσο πικρή γεύση, που αν χρειαστεί στο μέλλον να ξαναπάω σε τράπεζα, η Πειραιώς θα είναι η τελευταία που θα πάω.
zousgr Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2015 Παιδιά για να καταλάβω όταν λέτε 2 κάρτες prepaid αυτό εννοείτε; Αν ναι τότε πώς μπορώ να καταλάβω ποια από τις 2 prepaid ήδη έχω;
Προτεινόμενες αναρτήσεις