Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Έκανα πρόσφατα (Οκτώβριος 2015) αγορά ενός Dell U2515H monitor από γνωστό ελληνικό e-shop. Η αναφερόμενη εγγύηση είναι 3 χρόνια.

 

Λίγες μέρες αφού το παρέλαβα, σκέφτηκα να ψάξω online για εγγυήσεις κλπ, μήπως και χρειαζόταν να κάνω register το προιόν με την εταιρία.

 

Αφού έβαλα τους κωδικούς του monitor στο site της Dell, μου έβγαλε αναφορά ότι το συγκεκριμένο monitor είναι από Γερμανία, και έχει ημερομηνία αποστολής + έναρξης της εγγύησης την 21η Απριλίου 2015

 

(επισυνάπτω και φωτογραφία)

 

Αναρωτιέμαι λοιπόν τι γίνεται σε τέτοια περίπτωση.... Είναι συνηθισμένη τακτική; Έχασα κάποιους μήνες από την εγγύηση; Εάν χρειαστώ service θα πρέπει να απευθυνθώ στην Dell Γερμανίας; Δικαιούμαι να κάνω κάτι πάνω σε αυτό;

 

Ευχαριστώ

 

Υ.Γ. Το όνομα του e-shop δεν το αναφέρω, μέχρι να σιγουρευτώ τι γίνεται με την όλη κατάσταση.

 

 

 

 

post-118724-0-80887000-1446727825_thumb.png

  • Super Moderators
Δημοσ.

Από όσο γνωρίζω η Dell έχει πανευρωπαϊκή εγγύηση οπότε δεν υπάρχει πρόβλημα...

  • Like 1
Δημοσ.

Οσο για την ημερομηνια επειδη ειχα ρωτησει κι εγω την dell για ενα λαπτοπ μου ειχαν πει ότι το service tag που βαζουν πανω στο προϊόν όταν βγαίνει απο το εργοστάσιο δίνει και ένα έξτρα περιθώριο εγγύησης 2 μηνών (αν θυμάμαι καλά) ώστε να προλάβει να πουληθεί κιόλας οπότε αν είσαι τυχερός και το αγοράσεις μόλις βγει απο το εργοστάσιο έχεις και λίγη περισσότερη εγγύηση. Αν πάλι το αγοράσεις πολύ αργότερα, δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας γιατί τους δείχνεις την απόδειξη και βλέπουν την ημερομηνία αγοράς. Το πρόβλημα θα είναι αν δεν έχεις απόδειξη γιατί τότε η μοναδική ημερομηνία που θα μπορούν να δουν θα ειναι αυτή που έχουν καταγράψει στο service tag.

  • Like 1
Δημοσ.

Δεν έχεις θέμα. Και εγώ απο Γερμανία είχα πάρει την δικιά μου και όταν χρειάστηκε να την αλλάξω σε δύο ημέρες είχα καινούρια

  • Like 1
Δημοσ.

Ευχαριστώ πολύ όλους!

 

Να προσθέσω ένα δεύτερο ερώτημα για την συγκεκριμένη οθόνη.... 

 

Το panel έχει ένα μικρό ψεγάδι σε ένα σημείο, σαν μια μικρή κάθετη γρατζουνιά 1-2 χιλιοστά. Δεν είναι επιφανειακό, σα να είναι κάτω από το γυαλί. Δεν ενοχλεί, φαίνεται μόνο σε λευκή εικόνα, και δεν το προσέχεις εύκολα. Σε όλα τα άλλα θέματα που φοβόμουν (backlight glow, ομοιομορφία χρώματος/φωτεινότητας), η οθόνη είναι εξαιρετική. 

 

Επειδή η οθόνη δεν είναι φτηνή, χρησιμοποιείται για εργασία με εικόνα/χρώμα, αλλά και για λόγους αξίας μεταπώλησης στο μέλλον.... αξίζει να προωθήσω το monitor για αντικατάσταση;

Δημοσ.

 Το ιδιο εχω παθει και εγω απο γνωστο καταστημα στο Skroutz. Εμενα ειχε ενα μικρο καμενο πιξελ, οποτε ειχα παρει την Dell στην Ελλαδα και μου ειπανε οτι ειναι παραεισαγωγη αγορασμενη απο την Γερμανια και οτι ΔΕΝ αναλαμβανει η Dell της ελλαδας την εγγυηση αλλα το εκαστοτε καταστημα οπου την αγορασα.

 

 Τελικα μου την αντικατεστησε το καταστημα χωρις να μου παρει πισω την παλια. Πολυ καλη εξυπηρετηση το συκγκεκριμενο καταστημα. Θεωρω οτι θα σου κανουνε το ιδιο.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...