Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Είχα γράψει πως θα σας αναφέρω ότι γίνει με την περίπτωση μου,για την βοήθεια άλλων παθούντων!

Λοιπόν οι κύριοι με χρέωσαν 30€ για την επίσκεψη!!! Μέρες που είναι δεν θέλω να αρχίσω να βρίζω....πάμε λοιπόν!

 

Έστειλα στην WIND:

Αίτημα υποστήριξης στις 16 Νοεμβρίου...ακόμα περιμένω!!!

 

"Συγχαρητήρια

Το αίτημα υποστήριξης που υπέβαλες εστάλη με επιτυχία! 

Ο κωδικός του αιτήματός σου είναι **-**********. 

Ένας εκπρόσωπός μας θα εξετάσει το αίτημα και θα επικοινωνήσει μαζί σου για να σε βοηθήσει με το πρόβλημά σου".

 

 

 

 

Επίσης έστειλα στον ΕΕΤΤ,19 Νοεμβρίου...

Η απάντηση ήταν ότι πρέπει να χρεωθώ ντε και καλά.....

 

 

crm <[email protected]>
Nov 20
cleardot.gif

cleardot.gifReply
cleardot.gif
to me
cleardot.gif
 
Σας ενημερώνουμε ότι λάβαμε την καταγγελία σας με Αρ. Πρωτ. ***** και ημερομηνία 19-11-2015.

Η καταγγελία σας με αριθμό **** έχει αποσταλεί στην/στις εταιρία/εταιρίες 

WIND ΕΛΛΑΣ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΑΕΒΕ

Η προθεσμία για την απάντηση της καταγγελίας σας είναι 18-12-2015.

Το παρόν μήνυμα είναι αυτοματοποιημένο. Παρακαλούμε μην απαντήσετε.

Τομέας Εξυπηρέτησης Καταναλωτών
Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ)

Επεξ/σία από Επισκέπτης
  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ.

Τελικά μετά από όλη αυτή την ταλαιπωρία ήρθε ο νέος λογαριασμός,-3,5€.

Εννοώ ότι δεν πρέπει να δώσω χρήματα και στον επόμενο να μου αφαιρέσουν και τα 3,5€ ακόμα.

Περίεργα πράγματα,πέρασα και από κατάστημα της WIND και το τσέκαρα...

Φυσικά επειδή δεν τους εμπιστεύομαι πλέον θα περιμένω και τον Μάρτιο να δω τι έχει γίνει και θα σας ενημερώσω πάλι.

Δεν χαρίζουμε ούτε €,πλέον.

Δημοσ.

Ο λογαριασμος σου στην αναλυση λογικα γραφει απο πού προκυπτει η πιστωση που ελαβες. Δες εκει τι αναφερει

Δεν γράφει τίποτα. Θα επανέλθω όταν μάθω λογικά,στον επόμενο λογαριασμό. 

  • 1 μήνα μετά...
Επισκέπτης
Δημοσ.

Να πω,ότι τελικά μου αφαίρεσαν το ποσό. Άρα,όποιος πάθει κάτι ανάλογο κάνει τα γνωστά βήματα,για να διεκδικήσει το δίκιο του.

Δημοσ.

Διαβάζοντας όλο το θέμα,συμπεραίνει κανείς ότι έτσι πρέπει να φέρεσαι σε κάτι τέτοιες 'εταιρείες'..Μην τους χαρίζετε τίποτα και διεκδικήστε..

  • Like 1
Επισκέπτης
Δημοσ.

Διαβάζοντας όλο το θέμα,συμπεραίνει κανείς ότι έτσι πρέπει να φέρεσαι σε κάτι τέτοιες 'εταιρείες'..Μην τους χαρίζετε τίποτα και διεκδικήστε..

 

Αυτό,εννοείται φίλος.  :D

Δημοσ.

Όταν υπάρχει πραγματικό πρόβλημα στην γραμμή δεν χρεώνεται η επίσκεψη τεχνικού από όσο ξέρω σχεδόν από όλες της εταιρίες,μόνο στην περίπτωση άσκοπης μετακίνησης του τεχνικού ξέρω ότι υπάρχει έξτρα χρέωση. 

Γνωρίζω από συγγενικό  πρόσωπο που είχε σύνδεση wind όταν παρουσίασε πρόβλημα η γραμμή του χρειάστηκε να έρθει 2 φορές τεχνικός μέσα σε 1 μήνα ίδια ακριβώς προβλήματα με αυτά που περιγράφει ο TS στο αρχικό μήνυμα του δεν έγινε έξτρα χρέωση για τις επισκέψεις άλλα ούτε το πρόβλημα διορθώθηκε με αποτέλεσμα να τούς γειώσει  κανονικά και να  πάει σε άλλη εταιρία.      

Δημοσ.

Απ ότι έχω παρατηρήσει Voda και Wind τον τελευταίο καιρό έχουν κάνει αυξήσεις σε χρεώσεις οι οποίες περνάνε στα ψιλά γιατί δεν επηρεάζουν άμεσα τις τιμές των πακέτων, ελπίζω να μην καθιερωθεί και χρέωση για επισκέψεις τεχνικών τώρα... Πολύς κόσμος έφυγε αζημίως βέβαια αφού οι αυξήσεις θεωρούνται παραβιάσεις συμβάσεων από την μεριά του παρόχου.

  • 1 χρόνο αργότερα...
Δημοσ.

Εμενα μου δώσανε ένα modem που δεν εχει καλό σημα wifi. Ηρθε τεχνικός και εβαλε repeater, με αποτέλεσμα να πιανω με λίγη ταχύτητα. Τελικά ξαναφώναξα τεχνικό μπας και μου αλλάξει router με κανενα με κεραίες εξωτερικές να πιάνω *μεζονέτα. Δε μου εχουν πεί ότι θα χρεωθώ κάτι για όλες τις επισκέψεις και τον extra εξοπλισμό...τι λετε, να δω καμια έκπληξη?

Δημοσ.

Πάντως η ταχύτητα σου είναι πολύ χαμηλή έτσι και αλλιώς βάσει του attenuation. Κανονικά πρέπει να το δώσουν βλάβη στον ΟΤΕ για χαμηλή ταχύτητα, εκτός και αν είναι γενικότερο πρόβλημα της περιοχής.

Πολύ πολύ σωστό. Με 31 attenuation και 6 Margin έπιανα 14.5 με Forthnet. Κάτι γίνεται με τη γραμμή σου σίγουρα.

Δημοσ.

Πολύ πολύ σωστό. Με 31 attenuation και 6 Margin έπιανα 14.5 με Forthnet. Κάτι γίνεται με τη γραμμή σου σίγουρα.

Χλμ απόσταση από το κέντρο της περιοχή σου 

Δημοσ.

Να πω,ότι τελικά μου αφαίρεσαν το ποσό. Άρα,όποιος πάθει κάτι ανάλογο κάνει τα γνωστά βήματα,για να διεκδικήσει το δίκιο του.

Η κάνεις αίτηση σε άλλη εταιρία και όταν σε πάρουν πίσω αποτην δικια σου για τον λόγο που θέλεις να αποχωρήσεις το αναφέρεις και αν εισαι τυχερός(και λιγο μιρλα ,με καλο τρόπο) σου κάνουν και μια εχτρα εκτπωση  :devil:  B)

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...