Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Τα γράφω γρήγορα.

Έχω Wind 2 χρόνια και πριν 1 μηνα ανανέωσα για 2 χρόνια με προσφορα 25€

 

τοτε αρχισαν τα προβληματα,χαμηλος συγχρονισμος 3 Μbps και διακοπές τηλεφωνίας

πηρα τηλ για βλάβη,διορθώθηκε για λιγο το ιντερνετ 5Mbps

την Κυριακη δεν ειχα τηλεφωνο

καλεσα πάλι και ειπαν εκαναν ελεγχο της γραμμης

το ιντερνετ χαμηλα παλι με 3Mbps

 

εχθες με πηραν για αποστολή τεχνικου

ηρθε πριν λιγο,εκανε μετρησεις και βρηκε 915 up - 3562 down

 

μιλησε με τους τεχνικους και μετα είχαμε 1020 up - 5653 down 

 

ωραια μεχρι εδω

χωρις εξηγηση μου ειπε οτι απο Wind που μιλουσε εκεινη την ωρα μου χρέωσαν 29,90€ 

επισκεψη διοτι δεν υπηρχε προβλημα

 

αφου εγινα κατακκόκινος μου ειπε πως αλλαξαν προφιλ και ετσι απλα ειναι οκ η γραμμη

 

του ειπα γιατι τοτε εστειλαν τεχνικο,αφου μπορουσε να λυθει με μια αλλαγη προφιλ μεσα απο τη  εταιρία?

 

φυσικα εχω εκνευριστει διοτι ειναι πολλα τα 29.90€

τι κανουμε τωρα?

πηρα στο 1212 & 13800 και ο ενας με εστελνε στον αλλο χωρις λύση

αυτα

 

φυσικα υπαρχουν στην καρτελα μου,ολα τα στοιχεία για την  βλαβη - που ειχα όντως - 

ειναι γνωστα και σε αυτους.

Δημοσ.

Μάλλον αυτό θα γίνει,ευχαριστώ.

Λογικά πρέπει να περιμένω,την έκδοση του επόμενου λογαριασμού όμως που θα φαίνεται η χρέωση έτσι δεν είναι?

Ναι περίμενε. Αν όντως τελικά σε χρεώσουν προχώρα παραπέρα.

Δημοσ.

Εμένα μου είχε στείλει η φορθνετ τεχνικό όταν έβαλα vdsl επειδή τους είχα πει ότι δε πιάνω καλή ταχύτητα (22000 έπιανα), τελικά ο τεχνικός το μόνο που έκανε ήταν να βάλει το μόντεμ στην κεντρική πρίζα γιατί έτσι είναι η σωστή συνδεσμολογία του vdsl και μετά έπιανα 34000! Αυτοί βέβαια δε μου είχαν πει ότι έπρεπε να το βάλω στην κεντρική πρίζα... Έτσι μου χρέωσαν τον τεχνικό 30€... Κανονικά δεν έπρεπε να μου πουν ότι πρέπει να το βάλω στη κεντρική πρίζα? Τι μπορώ να κάνω γι'αυτό?

Δημοσ.

εμένα είχε έρθει μια φορά τεχνικός απο τη φορθνετ και δεν χρεώθηκα καθόλου :huh:

ότι να ναι είναι αυτή η χώρα απο όπου αρπάξουν :mad:

θα πρέπει να μαζευτούμε και να κάνουμε μαζικές καταγγελίες όσοι είναι παραπονούμενοι, μονάχα έτσι θα βάλουν μυαλό οι εταιρείες

  • Like 2
Δημοσ.

αλητες ολοι η Ελλαδα να βγαλει λεφτα ελεος

 

 

Ναι περίμενε. Αν όντως τελικά σε χρεώσουν προχώρα παραπέρα.

Ετοιμάζω την καταγγελία να είναι έτοιμη και αναλόγως πράττω.

Πάντως αν δεν είχα ανανεώσει προσφάτως,ήδη τώρα θα έκανα αίτηση σε άλλη εταιρία.

Καθαρά δικό τους το λάθος,διότι δεν υπάρχει επικοινωνία λογικά μεταξύ τους.

Αν υπήρχε,θα έφτιαχναν το προφίλ μου και δεν θα χρειαζόταν να έρθει τεχνικός σπίτι μου.

Δημοσ.

Ετοιμάζω την καταγγελία να είναι έτοιμη και αναλόγως πράττω.

Πάντως αν δεν είχα ανανεώσει προσφάτως,ήδη τώρα θα έκανα αίτηση σε άλλη εταιρία.

Καθαρά δικό τους το λάθος,διότι δεν υπάρχει επικοινωνία λογικά μεταξύ τους.

Αν υπήρχε,θα έφτιαχναν το προφίλ μου και δεν θα χρειαζόταν να έρθει τεχνικός σπίτι μου.

Τώρα τι ταχύτητα έχεις?

Δημοσ.

εμένα είχε έρθει μια φορά τεχνικός απο τη φορθνετ και δεν χρεώθηκα καθόλου :huh:

ότι να ναι είναι αυτή η χώρα απο όπου αρπάξουν :mad:

εαν έχει πρόβλημα η περιοχή και οχι εντός του σπιτιού αυτό είναι το λογικό.

 Και σε μένα σε κάτι αντιστοιχο ειχε θεμα το ΑΚ και είχε γονατίσει η γειτονια για 6-7 μέρες χωρίς τηλέφωνο και ίντερνετ.

Μαλιστα μου εκαναν και αφαίρεση των ημερων που δεν ειχα ιντερνετ απ τον λογαρισμό και πληρωσα -2+ κατι ευρώ εαν θυμάμαι καλά.

 

Εαν σε χρεώσουν αρχισε να τους λες ηρεμα και ωραία οτι δεν ειχες ΒΛΑΒΗ ΕΝΤΟΣ του σπιτιού και να διαβάσουν τη νομοθεσία.

αλλιως ΕΕΤΤ.

  • Like 1
Δημοσ.

εμένα είχε έρθει μια φορά τεχνικός απο τη φορθνετ και δεν χρεώθηκα καθόλου :huh:

ότι να ναι είναι αυτή η χώρα απο όπου αρπάξουν :mad:

Και εμένα έχουν έρθει κατά καιρούς τεχνικοί.

Πρώτη φορά με χρεώνουν,χωρίς να είναι δικό μου το θέμα.

Που να έβλεπες ευκολία από μέρους του τεχνικού να μου χρεώσει την επίσκεψη.

Του λέω "πως έγινε και ανέβηκε το κλείδωμα και είμαι στα 5,5Mbps"?

 

Απάντηση:

 

"Αααααά,σου άλλαξαν προφίλ διότι το είχαν κατεβάσει λόγω του προβλήματος της γραμμής και δεν το επανέφεραν πάλι"

 

Μιλάμε,αυτά δεν γίνονται...

Τώρα τι ταχύτητα έχεις?

 

 

B2eHjWv.png

Δημοσ.

Και πάλι η ταχύτητά σου είναι χαμηλή. Έχεις μέχρι 24άρα ή λιγότερο

 

 

και εγώ με τη wind που είμαι τώρα είχα παρόμοιο πρόβλημα σε λάθος προφίλ με είχαν.

Μου φαίνεται ότι δεν ξέρουν τι τους γίνεται εκεί μέσα :-D

 

 

Ναι χαμηλή είναι,αλλά μου έσκασε το γνωστό παραμύθι περί αποδεκτής ταχύτητας.

Τα κλασικά δηλαδή.

 

Το θέμα είναι ότι ούτε δικό μου πρόβλημα ήταν,στο εσωτερικό του σπιτιού μου.

Αν ήταν δικό μου ζήτημα κτλ...θα αποδεχόμουν την χρέωση χωρίς πρόβλημα.

Η χρέωση-χρέωση όμως.

Δημοσ.

H max ταχυτητα που ειχες αυτα τα 2 χρονια ηταν παντα ~5mbps ή επεσε απλα στα 3;

Καταγγελια στην ΕΕΤΤ και υπομονη γιατι ηταν καθαρα δικο τους το προβλημα.

Σε εμενα ηρθαν πριν κανενα μηνα 3 φορες για να φτιαξουν το προβλημα (τελικα εκαναν συνδιαστικο με τον ΟΤΕ απο το ΚΑΦΑΟ) και δεν πηραν φραγκο.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...