Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Είμαι φοιτητής, και μένω στη εστία του πανεπιστημίου, χρειάζομαι internet και δεν υπάρχει. Θα ήθελα να ρωτήσω αν γίνεται να πάρω σύνδεση από ένα πάροχο χωρίς να απαιτείται καλώδιο τηλεφώνου. Ενώ υπάρχει καλώδιο που συνδέετε σε ένα τηλέφωνο, ρώτησα και μου είπαν ότι είναι του δικτύου και είναι αποκλειστικά για τη γραμματεία, άρα αδύνατο και το αίτημα μου.

Δημοσ.

Είμαι φοιτητής, και μένω στη εστία του πανεπιστημίου, χρειάζομαι internet και δεν υπάρχει. Θα ήθελα να ρωτήσω αν γίνεται να πάρω σύνδεση από ένα πάροχο χωρίς να απαιτείται καλώδιο τηλεφώνου. Ενώ υπάρχει καλώδιο που συνδέετε σε ένα τηλέφωνο, ρώτησα και μου είπαν ότι είναι του δικτύου και είναι αποκλειστικά για τη γραμματεία, άρα αδύνατο και το αίτημα μου.

μπορείς να πάρεις mobile internet student δες τα link που έβαλα τώρα είναι με ογκοχρεωση κάποτε υπήρχαν προγράμματα και με χρόνο πλέον όχι 

cosmote  wind vodafone

Δημοσ.

Κάτι ποιο σταθερό, και χωρίς περιορισμούς, διότι εκτός από ότι το χρειάζομαι για τις εργασίες, μαθήματα, skype, το θέλω και για csgo,lol,dota2 χωρίς lag γιατί αλλιώς δεν έχει νόημα...

Δημοσ.

Αν κατάλαβα καλά εσυ θέλεις κάποιος παροχος να σου δίνει WIFI , αν ναι δεν υπάρχει αυτή η δυνατότητα. Δυο λύσεις μπορώ να σκεφτώ. 

1-Οπως ειπαν και πιο πανω παίρνεις mobile internet  έχουν και φοιτητικά πακέτα αλλα το ίντερνετ ειναι λίγο κάπου στα 4GB με 4+ ευρω το εχει η vodafone.

2-Βγες στην βεράντα  η στο παράθυρο και δες αν πιάνεις κάποιο wifi αν εχει  βγάζεις ανακοίνωση σε καμιά στάση η κώλωνα της ΔΕΗ οτι ενδιαφέρεσαι για ιντερνετ και να μοιράζεται  τα έξοδα.

Σε ποια εστία μένεις?Οι υπόλοιποι τι κάνουν για να έχουν ίντερνετ.? 

Δημοσ.