coolerman Δημοσ. 14 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2020 Στις 11/7/2020 στις 7:06 ΜΜ, Metaksas είπε Παιδιά για να μην ανοίγω νέο θέμα, είχα πάρει πέρυσι Απρίλιο, τα ακουστικά g533 τα οποία είχαν συνέχεια θέμα με το μικρόφωνο μέχρι που σήμερα σταμάτησε εντελώς να παίζει, έχω απόδειξη από τ Amazon.de. η εγγύηση διαβάζω εδώ είναι γύρω στα 2 χρόνια, ξερετε πως μπορώ να κάνω rma? Γιατί με το site της στα ελληνικά δεν βγάζω άκρη. Έστειλα απλά ένα τικετ ότι δοκίμασα τα πάντα και τπτ και θέλω αντικατάσταση, υπάρχει περίπτωση να κάνουν τις πάπιες? Mίλησε με το amazon(έχουν απο τα καλύτερα support)
Metaksas Δημοσ. 14 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2020 Μίλησα αλλά μ είπαν να επικοινωνήσω με Logitech γιατί αυτοί σαν εταιρία παρείχαν 1 χρόνο εγγύηση
coolerman Δημοσ. 14 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2020 Live chat support δεν έχει;; ποιό παλιά που χρειάστηκα εγω προσωπικά για μια αντικατάσταση,μίλησα στο Chat
Vasilis 07 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2020 Παντού βρίσκουν πλέον την δικαιολογία Covid 19. Έχω ανοίξει support ticket από το Πάσχα και τελικά τώρα είμαι στην διαδικασία να μου κάνουν RMA.
ma3stros Δημοσ. 15 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 15 Ιουλίου 2020 παιδιά εμένα το πληκτρολόγιο g815 από τέλη ιανουαριου που το πήρα και έχει πρόβλημα (δεν το αναγνωρίζει το ghub) τώρα θα μ στείλουν την αντικατάσταση... γενικα το support (τουλαχιστον στην περιπτωση μου) ειναι κακο
Metaksas Δημοσ. 16 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2020 τελικα μ απαντησαν και μου προτειναν το g633 αντι του g533 γιατι τους ειπα δν εμεινα καθολου ευχαριστημενος και ειπα οκ, οποτε λογικα τωρα θα περιμενω μεχρι να μου στειλουν καποιο tracking number παντως δεν μ ειπαν να τους στειλω το παλιο.
tz3s Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) Στις 11/7/2020 στις 6:06 ΜΜ, Metaksas είπε Παιδιά για να μην ανοίγω νέο θέμα, είχα πάρει πέρυσι Απρίλιο, τα ακουστικά g533 τα οποία είχαν συνέχεια θέμα με το μικρόφωνο μέχρι που σήμερα σταμάτησε εντελώς να παίζει, έχω απόδειξη από τ Amazon.de. η εγγύηση διαβάζω εδώ είναι γύρω στα 2 χρόνια, ξερετε πως μπορώ να κάνω rma? Γιατί με το site της στα ελληνικά δεν βγάζω άκρη. Έστειλα απλά ένα τικετ ότι δοκίμασα τα πάντα και τπτ και θέλω αντικατάσταση, υπάρχει περίπτωση να κάνουν τις πάπιες? Φίλε μου χθες το ίδιο πρόβλημα και εγω με τα ίδια ακουστικά. Τελικά τι λύση βρήκες? Σου πήρε καιρό να πάρεις απάντηση από Logitech? Επεξ/σία 15 Σεπτεμβρίου 2020 από tz3s
Metaksas Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2020 Κάνα μήνα πήρε όλη η διαδικασία, τους είπα δεν ήθελα τα ίδια ξανά και μου είπαν ότι θα μου τα άλλαζαν με τα 633, τελικά όταν ήρθε το κουτί ήταν τα ίδια πάλι αλλά τι να πω πάλι καλά που μου τα άλλαξαν. Απλά στείλε τους ticket, θα σου πούνε στείλε μας απόδειξη serial number , καί σε βίντεο ότι δεν τα έχεις σπάσει γτ δεν τα δέχονται πίσω λόγο κορωνοιου.
tz3s Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2020 45 λεπτά πριν, Metaksas είπε Κάνα μήνα πήρε όλη η διαδικασία, τους είπα δεν ήθελα τα ίδια ξανά και μου είπαν ότι θα μου τα άλλαζαν με τα 633, τελικά όταν ήρθε το κουτί ήταν τα ίδια πάλι αλλά τι να πω πάλι καλά που μου τα άλλαξαν. Απλά στείλε τους ticket, θα σου πούνε στείλε μας απόδειξη serial number , καί σε βίντεο ότι δεν τα έχεις σπάσει γτ δεν τα δέχονται πίσω λόγο κορωνοιου. For the record, τλκ πηρα τηλεφωνο στην γραμμη Βελγιου (διαμονη), και εκατσε και ασχοληθηκε μια κοπελα. Δεν ζητησα πολλα, ενα απλο μειλ για να το δει η αμαζον και να μ στειλει αλλα. Παραπασκευη θα τα παραλαβω. Πιστευω χωρις τηλεφωνο ειναι τεραστια αναμονη.
danaos130 Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2021 Ερωτηση. Εχω ενα SAITEK PRO FLIGHT YOKE που δεν ειναι σε εγγυηση, αλλα θελω επισκευη γιατι προφανως κατι εχει σπασει εσωτερικα. Υπαρχει περιπτωση να με εξυπηρετησουν? Ή αν γνωριζει καποιος τι μπορω να κανω ???? Ευχαριστω.
ksessalonikios Δημοσ. 16 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 16 Μαρτίου 2021 Τι έγινε; η ελληνική υποστήριξη μας τελείωσε; Στο σάιτ γράφει ότι το 00800 44146191 (https://support.logi.com/hc/el/articles/360024350334) είναι για αγγλικά κι έκανα μια δοκιμή και ακουγονται μόνο αγγλικά
ksessalonikios Δημοσ. 20 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2021 Για την ιστορία, επικοινώνησα με 2 διαφορετικά άτομα μέσα από την ιστοσελίδα της logitech για αντικατασταση ενος πληκτρολογίου και οι 2 περα απο τις γενικες-ασχετες λύσεις που προτειναν στο τέλος με παρεπεμψαν στο καταστημα αγοράς. Τι να τους λεω οτι ειναι κλειστά, τι να ρωταω ποιο το νοημα για καποιον να δηλωσει το προιον στην ιστοσελίδα τους αυτοι τίποτα. Οποτε δεν ξερω για σας αλλά για μενα η παλιά logitech που ακουγα με το αψογο afte sale support δεν υπαρχει.
tz3s Δημοσ. 20 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2021 2 ώρες πριν, ksessalonikios είπε Για την ιστορία, επικοινώνησα με 2 διαφορετικά άτομα μέσα από την ιστοσελίδα της logitech για αντικατασταση ενος πληκτρολογίου και οι 2 περα απο τις γενικες-ασχετες λύσεις που προτειναν στο τέλος με παρεπεμψαν στο καταστημα αγοράς. Τι να τους λεω οτι ειναι κλειστά, τι να ρωταω ποιο το νοημα για καποιον να δηλωσει το προιον στην ιστοσελίδα τους αυτοι τίποτα. Οποτε δεν ξερω για σας αλλά για μενα η παλιά logitech που ακουγα με το αψογο afte sale support δεν υπαρχει. Μα τυπικα το καταστημα ειναι υπευθυνο για να σου αντικαταστησει το προιον. Απλα ζητα ενα μειλ απο την logitech οτι προτεινουν αντικατασταση προιοντος ή δν ξερω εγω τι... Το καταστημα που λες ειναι κλειστο, εννοεις γενικα ή λογω κοβιντ? Αμα ειναι γενικα δν ξερω τι παιζει.. αμα ειναι μονο το φυσικο καταστημα κλειστο, τοτε σιγουρα θα δουλευουν καπως αλλιως..
ksessalonikios Δημοσ. 20 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2021 (επεξεργασμένο) Εγώ διάβαζα αναφορές που όταν είχες ένα ελαττωματικό προϊόν σου έστελναν με κούριερ καινούργιο κι έπαιρναν το παλιό χωρίς πολλές κουβέντες. Τώρα θα πρέπει να περιμένω πότε θα ανοίξει το πλαίσιο, να το τσεκάρουν και ΑΝ δεχτούν το πρόβλημα που να σημειώσω δεν είναι πάντα εμφανές, να περιμένω πότε θα φέρουν το νέο γιατί δεν είναι ετοιμοπαραδοτο. Αν είναι να τρέχω στο μαγαζί ποιο το νόημα να δηλώνω την αγορά στην ιστοσελίδα τους με φωτογραφία της αποδειξης αγοράς μάλιστα. Επεξ/σία 20 Μαρτίου 2021 από ksessalonikios
christakos07 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2021 1 ώρα πριν, ksessalonikios είπε Εγώ διάβαζα αναφορές που όταν είχες ένα ελαττωματικό προϊόν σου έστελναν με κούριερ καινούργιο κι έπαιρναν το παλιό χωρίς πολλές κουβέντες. Τώρα θα πρέπει να περιμένω πότε θα ανοίξει το πλαίσιο, να το τσεκάρουν και ΑΝ δεχτούν το πρόβλημα που να σημειώσω δεν είναι πάντα εμφανές, να περιμένω πότε θα φέρουν το νέο γιατί δεν είναι ετοιμοπαραδοτο. Αν είναι να τρέχω στο μαγαζί ποιο το νόημα να δηλώνω την αγορά στην ιστοσελίδα τους με φωτογραφία της αποδειξης αγοράς μάλιστα. Το κατάστημα είναι υπεύθυνο για την αντικατάσταση/εγγύηση, όχι ο κατασκευαστής. Το γεγονός ότι κάποιοι εξυπηρετούν κατευθείαν καταναλωτές, δε σημαίνει κάτι. Εφόσον στο εγκρίνει η logitech, ζητά από το πλαίσιο να το επιστρέψεις.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα