Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Σε όλες τι συνθήκες οδήγησης πρώτα οι μπροστά τροχοί χάνουν πρώτα πρόσφυση και το να "φύγεις" ευθεία δεν είναι και το καλύτερο...

  • Like 1
  • Απαντ. 69
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Σε όλες τι συνθήκες οδήγησης πρώτα οι μπροστά τροχοί χάνουν πρώτα πρόσφυση και το να "φύγεις" ευθεία δεν είναι και το καλύτερο...

Από αυτά που γράφεις βγαίνει το συμπέρασμα ότι δεν ξέρεις και πολλά από οδήγηση... για δοκίμασε σε προσθιοκίνητο να αφήσεις απότομα το γκάζι σε κλειστή στροφή, και έλα μετά να μου πεις το "Σε όλες τι συνθήκες οδήγησης πρώτα οι μπροστά τροχοί χάνουν πρώτα πρόσφυση".

Δημοσ.

Ο ανθρωπος ρωτησε τι λαστιχα να βαλει εσεις αρχισατε να μαλωνετε...Πρωτα απ'ολα καποιος ειπε οτι για 1400 τα 195 ειναι πολλα... Που κολλαει το λαστιχο με το ποσα κυβικα ειναι το αμαξι πρωτη φορα το ακουω...Το τι λαστιχο θα παρεις εξαρταται καθαρα απο την ζαντα που εχει καθως και το προφιλ που εχει το αυτοκινητο για το αν θα βαλεις χοντρο η χαμηλο, καθως και η ανεση, ισως και αλλοι λογοι που δεν ξερω...

 

Αυτο που ειπε καποιος και ειναι το σωστο ειναι αυτο που λεει ο κατασκευαστης αυτοκινητου βαζεις, εφοσον εχεις τις ζαντες της μαμα πανω! Αν τις εχεις αλλαξει (εννοωντας εβαλες μεγαλυτερες ή μικροτερες,οχι ειχες τα καρουλια και εβαλες ζαντες αλουμινιου) τοτε πρεπει να δεις τι μπαινουν πανω σε αυτη την διασταση ζαντας.

Δημοσ.

Δεν είναι έτσι όπως τα λες. Πρώτα από όλα το EBD υπάρχει μόνο σε μερικά αυτοκίνητα με ABS, και όχι σε όλα τα αυτοκίνητα με ABS όπως αφήνεις να εννοηθεί. Επίσης το EBD διορθώνει τη κατανομή πέδησης μόνο ανά άξονα και όχι ανά τροχό όπως αναφέρεις, αυτό το κάνει ένα άλλο σύστημα(εφόσον υπάρχει) το ESP. Το ABD στην ευθεία αυξάνει την πίεση των φρένων στους πίσω τροχούς ώστε να σταματήσει το αυτοκίνητο πιο γρήγορα, στις στροφές μειώνει την πίεση στους πίσω τροχούς ώστε να μην υπερστρέψει το αυτοκίνητο, και γενικότερα σε πολύ ολισθηρό οδόστρωμα μεταφέρει περισσότερη δύναμη φρεναρίσματος στον άξονα που έχει καλύτερη πρόσφυση.

 

 

 

 

Αυτός υπάρχει σε ΟΛΑ σχεδόν τα αυτοκίνητα, όχι μόνο σε φορτηγάκια και pick up. Πολλά επιβατικά μάλιστα έχουν δύο τέτοιους, έναν για κάθε πίσω τροχό. Η δουλειά του όμως δεν είναι να αλλάζει την κατανομή, απλά μειώνει την πίεση του κυκλώματος ΜΟΝΟ στα πίσω φρένα ανάλογα με το πόσο βυθισμένη είναι η πίσω ανάρτηση. Όσο πιο δυνατά φρενάρεις τόσο περισσότερο βάρος μεταφέρεται μπροστά λόγο αδράνειας, οπότε τόσο μειώνεται η δύναμη πέδησης στους πίσω τροχούς.

 

Επίσης αυτός δεν έχει καμία σχέση με τον κεντρικό κατανεμητή πίεσης μεταξύ μπροστά και πίσω φρένων.

Καταλάθος άφησα να εννοηθεί ότι όλα τα αμάξια με ABS έχουν την προσθήκη που λέγεται EBD . Παντω η πλειοψηφία των αυτοκινήτων μετά το 2003 που έχουν ABS έχουν και το EBD . 

Ναι έχεις δίκιο ότι το EBD  διορθώνει την πίεση κατα άξονα σε αρχική του version ή versions . 

Όμως υπάρχει version του EBD που ελεγχει την κατανομή μεταξύ μπρος πίσω και αριστερων δεξιών τροχών σύμφωνα και με την Honda .Απο κει και πέρα το ESP περιλαμβάνει όλα αυτά τα συστήματα (και άλλα ) ως υποσυστήματα. Η δουλειά του όμως ( ο λόγος που δημιουργήθηκε) είναι να φρενάρει απο μόνο του επιλεκτικά τροχούς και να μειώνει την ισχύ του κινητήρα για να κρατάει το αμάξι στην σωστή κατεύθυνσή . Πάλι το esp υπάρχει σε πολλες εκδόσεις . Μπορεί μόνο να φρενάρει αυτόματα τους τροχούς επιλεκτικά και να μην φρενάρει και τον κινητήρα .  Μπορεί και τα 2  και μπορεί να κάνει μικροδιορθώσεις στο τιμόνι μέσω της ηλεκτρικής υποβοήθησης (βλέπε VSM  hyundai )

 

To EBD της honda .

http://www.honda.co.nz/technology/safety/brake-technology/  

 

 

Για το μηχανικό σύστημα που λές ότι δεν αλλάζει την κατανομή. Η περισευούμενη πίεση απο τους πίσω τροχούς που πάει ; Δεν μεταφέρεται στο μπροστα άξονα; Δηλαδή πως  την μειώνει ;

Δημοσ.

Ο ανθρωπος ρωτησε τι λαστιχα να βαλει εσεις αρχισατε να μαλωνετε...

Δεν ρώτησε μόνο αυτό, ρώτησε επίσης αν μπορεί να αλλάξει τώρα το μπροστινό ζεύγος και αργότερα το πίσω. Τι πιο λογικό από το να επισημανθεί πως η τοποθέτηση των νέων ελαστικών μπροστά είναι λάθος?

Δημοσ.

Δεν ρώτησε μόνο αυτό, ρώτησε επίσης αν μπορεί να αλλάξει τώρα το μπροστινό ζεύγος και αργότερα το πίσω. Τι πιο λογικό από το να επισημανθεί πως η τοποθέτηση των νέων ελαστικών μπροστά είναι λάθος?

Γενικα θες να έχεις την καλύτερη προσφυση πίσω για να μην χάσεις τον ελεγχο του πίσω άξονα γιατί δύσκολα θα το μαζέψεις μετά . 

Στο φρενάρισμα όμως σε ευθεία θες τα μπροστά σε καλύτερη κατάσταση .

Η καλύτερη λύση είναι τα πίσω καινούρια αλλα όχι και τα μπροστά κατεστραμένα . 

 

Σε πισωκίνητα το ίδιο ισχύει; Θες πίσω καλύτερα λάστιχα ;

Δημοσ.

Από αυτά που γράφεις βγαίνει το συμπέρασμα ότι δεν ξέρεις και πολλά από οδήγηση... για δοκίμασε σε προσθιοκίνητο να αφήσεις απότομα το γκάζι σε κλειστή στροφή, και έλα μετά να μου πεις το "Σε όλες τι συνθήκες οδήγησης πρώτα οι μπροστά τροχοί χάνουν πρώτα πρόσφυση".

Απο αυτά που γράφεις βγαίνει το συμπέρασμα ότι είσαι παλιός και ξέρεις απο αυτοκίνητα με σούστες πίσω, το πολύ πολύ κανέναν ημιάκαμπτο άξονα και όταν ακούς βελτίωση κινητήρα σκέφτεσαι μεγαλύτερα ζιγκλέρ στο καρμπυρατέρ :P 120Υ οδηγείς;;

Δημοσ.

Καταλάθος άφησα να εννοηθεί ότι όλα τα αμάξια με ABS έχουν την προσθήκη που λέγεται EBD . Παντω η πλειοψηφία των αυτοκινήτων μετά το 2003 που έχουν ABS έχουν και το EBD . 

Ναι έχεις δίκιο ότι το EBD  διορθώνει την πίεση κατα άξονα σε αρχική του version ή versions . 

Όμως υπάρχει version του EBD που ελεγχει την κατανομή μεταξύ μπρος πίσω και αριστερων δεξιών τροχών σύμφωνα και με την Honda .Απο κει και πέρα το ESP περιλαμβάνει όλα αυτά τα συστήματα (και άλλα ) ως υποσυστήματα. Η δουλειά του όμως ( ο λόγος που δημιουργήθηκε) είναι να φρενάρει απο μόνο του επιλεκτικά τροχούς και να μειώνει την ισχύ του κινητήρα για να κρατάει το αμάξι στην σωστή κατεύθυνσή . Πάλι το esp υπάρχει σε πολλες εκδόσεις . Μπορεί μόνο να φρενάρει αυτόματα τους τροχούς επιλεκτικά και να μην φρενάρει και τον κινητήρα .  Μπορεί και τα 2  και μπορεί να κάνει μικροδιορθώσεις στο τιμόνι μέσω της ηλεκτρικής υποβοήθησης (βλέπε VSM  hyundai )

 

To EBD της honda .

http://www.honda.co.nz/technology/safety/brake-technology/

Το πως έχει εξελίξει ο κάθε κατασκευαστής το κάθε σύστημα δεν έχει και τόση σημασία, όταν μιλάμε γενικά για EBD σημασία έχει ο λόγος που δημιουργήθηκε.  

 

Για το μηχανικό σύστημα που λές ότι δεν αλλάζει την κατανομή. Η περισευούμενη πίεση απο τους πίσω τροχούς που πάει ; Δεν μεταφέρεται στο μπροστα άξονα; Δηλαδή πως  την μειώνει ;

Που να πηγαίνει ρε συ η περισσευούμενη πίεση? Μένει εκεί που είναι! Η βαλβίδα του μηχανικού συστήματος μειώνει την πίεση στις δαγκάνες των πίσω φρένων, αλλά από τον κεντρικό κατανεμητή μέχρι τη βαλβίδα δεν αλλάζει. Συνεχίζει να πιέζει το ίδιο και τα σωληνάκια και την ίδια τη βαλβίδα!

Απο αυτά που γράφεις βγαίνει το συμπέρασμα ότι είσαι παλιός και ξέρεις απο αυτοκίνητα με σούστες πίσω, το πολύ πολύ κανέναν ημιάκαμπτο άξονα και όταν ακούς βελτίωση κινητήρα σκέφτεσαι μεγαλύτερα ζιγκλέρ στο καρμπυρατέρ :P 120Υ οδηγείς;;

Όχι, μόσχοβιτς 407 οδηγώ.

 

Αλλά θα είχε ενδιαφέρον να μας εξηγήσεις πως γίνεται μιλάω για μεταφορά βάρους και υπερστροφή σε προσθιοκίνητο αυτοκίνητο, αλλά εσύ να καταλαβαίνεις ότι ξέρω μόνο από σούστες, ζιγκλέρ και ντάτσουν.

Δημοσ.

Όχι, μόσχοβιτς 407 οδηγώ.

 

Αλλά θα είχε ενδιαφέρον να μας εξηγήσεις πως γίνεται μιλάω για μεταφορά βάρους και υπερστροφή σε προσθιοκίνητο αυτοκίνητο, αλλά εσύ να καταλαβαίνεις ότι ξέρω μόνο από σούστες, ζιγκλέρ και ντάτσουν.

Στα περισσότερα αυτοκίνητα Joshua (δεν ξέρω το όνομα σου) δεν υπάρχει περίπτωση να δείς υπερστροφή ποτέ. Υπερστροφή θα δείς σε αυτοκίνητο της δεκαετίας του '90 ή παλιότερο με χαμηλό βάρος και λίγο σπιρτόζικο κινητήρα. Στα σημερινα αυτοκίνητα είναι τόσο μεγάλο το βάρος που το αυτοκίνητο στρίβει και χωρίς λάστιχα. Να σε ρωτήσω και κάτι καθαρά απο απορία δική μου, δεν έχει να κάνει με το θέμα εδώ,είναι off topic. Τι αυτοκίνητο οδηγείς;

Δημοσ.

Στα σημερινα αυτοκίνητα είναι τόσο μεγάλο το βάρος που το αυτοκίνητο στρίβει και χωρίς λάστιχα.

Θα ήθελα λίγο παραπάνω ανάπτυξη σε αυτό.

  • Like 4
Δημοσ.

Στα περισσότερα αυτοκίνητα Joshua (δεν ξέρω το όνομα σου) δεν υπάρχει περίπτωση να δείς υπερστροφή ποτέ. Υπερστροφή θα δείς σε αυτοκίνητο της δεκαετίας του '90 ή παλιότερο με χαμηλό βάρος και λίγο σπιρτόζικο κινητήρα. Στα σημερινα αυτοκίνητα είναι τόσο μεγάλο το βάρος που το αυτοκίνητο στρίβει και χωρίς λάστιχα. Να σε ρωτήσω και κάτι καθαρά απο απορία δική μου, δεν έχει να κάνει με το θέμα εδώ,είναι off topic. Τι αυτοκίνητο οδηγείς;

Τώρα σιγουρεύτηκα 100% ότι γράφεις για πράγματα που δεν έχεις την παραμικρή ιδέα.

Δημοσ.

Αν θες πείσου και 120% δεν αλλάζει κάτι. Το θεμα είναι αλλού...


Και για εξηγησέ μας και το παρακάτω γκουρού της αυτοκίνησης...Γιατί σε όλα τα αυτοκίνητα (είτε έχουν την κίνηση μπροστά, είτε πίσω, είτε σε όλους τους τροχούς) τα μπροστινά λάστιχα φθείρονται πολύ! νωρίτερα;; Επειδή τα πίσω τραβάνε όλα τα ζόρια μάλλον,ε;;


TS άκου τα τσακάλια και βάλε καινούργια λάστιχα πισω εσύ για να κινείσαι μέσα στην πόλη. Ελπίζω να το έχεις ασφαλισμένο σε καλή εταιρία το αυτοκίνητο.

  • Like 1
Δημοσ.

Αν θες πείσου και 120% δεν αλλάζει κάτι. Το θεμα είναι αλλού...

 

Και για εξηγησέ μας και το παρακάτω γκουρού της αυτοκίνησης...Γιατί σε όλα τα αυτοκίνητα (είτε έχουν την κίνηση μπροστά, είτε πίσω, είτε σε όλους τους τροχούς) τα μπροστινά λάστιχα φθείρονται πολύ! νωρίτερα;; Επειδή τα πίσω τραβάνε όλα τα ζόρια μάλλον,ε;;

Εξήγησε εσύ πρώτα πως γίνεται τα σύγχρονα αυτοκίνητα να στρίβουν χωρίς λάστιχα... είναι απορία πολλών και όχι μόνο δική μου.

 

----------------------------------------

 

TS μπορείς να κάνεις αυτό που συνιστούν όλοι οι κατασκευαστές ελαστικών, ή αυτό που σου συνιστά ο "τα αμάξια στρίβουν και χωρίς λάστιχα".

 

Εάν αντικατασταθεί το σετ ελαστικών μόνο ενός άξονα, συνιστάται η τοποθέτηση των νεότερων ελαστικών στον πίσω άξονα.

...

Η παροχή μεγαλύτερης πρόσφυσης στον πίσω άξονα συνιστάται για την αποφυγή πιθανής κατάστασης υπερστροφής και την απώλεια της σταθερότητας του οχήματος σε ολισθηρές επιφάνειες.

http://www.continental-tires.gr/www/tires_gr_gr/themes/tyretips/lexicon/tire-rotation-and-mixing-gr.html

 

Επίσης:

 

 

 

Για την ασφάλειά σας, πάντοτε τοποθετείτε τα καινούργια ή τα λιγότερο φθαρμένα ελαστικά στις πίσω θέσεις, ώστε να εξασφαλίζετε:

Καλύτερο έλεγχο σε επείγον φρενάρισμα ή κλειστές στροφές

Μικρότερο κίνδυνο απώλειας του ελέγχου του οχήματός σας, ειδικά σε βρεγμένες επιφάνειες

Καλύτερο κράτημα δρόμου, ιδιαίτερα σε δύσκολες καταστάσεις, whether your car is front or rear wheel drive

http://www.michelin.gr/tyres/learn-share/care-guide/ten-tyre-care-tips

Δημοσ.

Για την ακρίβεια η απορία μου εστιαζει στη σχέση με το βάρος.

Πολύ φοβάμαι ότι θα μείνεις με την απορία :)

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...