Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

2 μέρες πρίν πάω στο νέο πάροχο το πρόβλημα λύθηκε αλλά θα έφευγα ούτως ή άλλως μετά απο όσα έγιναν.

Αυτό που μου είπαν ήταν ότι έγινε αλλαγή ορίου. Ομολογώ ότι δεν καταλαβαίνω τι ακριβώς εννοεί ώς όριο αλλά....αυτά.

αν δεις το guide στην υπογραφη μου θα καταλαβεις λογικα.στην ουσια το καλωδιο σου ξεκιναει απο την καρτα voice και απο την καρτα data ενωνεται σε μια καρτα splitter και μετα πηγαινει σε ενα οριο μεσα στην αιθουσα τον παροχων.απο εκει παει στον γενικο κατανεμητη του οτε και απο εκει παει μετα καφαο και στον κατανεμητη κτλ.

ξεχναμε το εξω κομματι και κραταμε το μεσα.

τα πιθανα προβληματα μπορει να ειναι.

να υπαρχει προβλημα στο οριο στην καρτα voice.μια καρτα voice μπορει να εχει πχ 72 ορια.

να υπαρχει προβλημα στο οριο στην καρτα data μια που ειχες αποσυνδεσεις.

να υπαρχει προβλημα στην splitter card

να υπαρχει προβλημα στο ζευκτικο καλωδιο απο την αιθουσα παροχων μεχρι τον γενικο κατανεμητη.ειτε βρισκεις που ειναι το θεμα και το φτιαχνεις αν φτιαχνεται(αν ειναι ζευκτικο δεν το φτιαχνουν) ειτε γινεται αλλαγη οριου που σημαινει οτι ολα τα παραπανω αλλαζουν.

αλλαζεις και οριο στην καρτα voice και στην data και splitter και ζευκτικο.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...