teo20net Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2015 Καλησπέρα,έχω αναφερθεί και σε άλλο θέμα για το θέμα μου αλλά εδώ ήθελα λίγη βοήθεια με το πρόβλημα του τίτλου, μιας και ψάχνω ακόμη να δώ τι φταίει. (Για την ιστορία, είμαι στη Wind εδώ και 5 μέρες, οπότε και άρχισα να έχω προβλήματα). Το πρόβλημα είναι συνεχείς αποσυνδέσεις σε άτακτα χρονικά διαστήματα (μπορεί ανα μία ώρα ή ανα 2 λεπτά ή 10 λεπτά). Ποτέ ξανά δεν είχα αντίστοιχο πρόβλημα τα τελευταία 2 χρόνια όσο ήμουν στη HOL και ξεκίνησαν όλα την Δευτέρα που συνδέθηκα στη Wind, απο τα πρώτα 5 λεπτά (πράγμα το οποίο η Wind δεν αναγνωρίζει φυσικά). Αν μπορούσε κάποιος να μου μεταφράσει τα παρακάτω.... Το log του router μου (ASUS N14U) είναι: General Log:2015-11-01 00:05:52 kernel: 2015-11-01 00:16:56 syslog: No response to 10 echo-requests2015-11-01 00:16:56 syslog: Serial link appears to be disconnected.2015-11-01 00:16:56 syslog: Connect time 23.3 minutes.2015-11-01 00:16:56 syslog: Sent 7806567 bytes, received 20015771 bytes.2015-11-01 00:16:56 syslog: LCP down.2015-11-01 00:16:56 kernel: Link State: PVC_0 logistic interface down.2015-11-01 00:17:00 WAN Connection: Fail to connect with some issues.2015-11-01 00:17:01 stop_nat_rules: apply the redirect_rules!2015-11-01 00:17:02 syslog: Connection terminated.2015-11-01 00:17:03 syslog: Modem hangup2015-11-01 00:17:03 syslog: LCP down.2015-11-01 00:17:07 syslog: LCP is allowed to come up. DSL Log DSL Uptime 0 days 0 hours 8 minutes 54 seconds DSL ModulationITU G.992.5(ADSL2PLUS)ANNEX ModeANNEX ASNR Down12.8 dBSNR Up9.6 dBLine Attenuation Down34.8 dBLine Attenuation Up16.5 dBPath ModeInterleavedData Rate Down4512 kbpsData Rate Up785 kbpsMAX Rate Down5356 kbpsMAX Rate Up788 kbpsPOWER Down17.0 dbmPOWER Up12.1 dbmCRC Down0CRC Up0 Να συμπληρώσω ότι η Wind με έχει σε 9άρι SNR Down αλλα το routerάκι βλέποντας ασταθή γραμμή, ανεβάζει το SNR αυτόματα στο 14 για να τη σταθεροποιήσει. Χωρίς αποτέλεσμα όμως. (Στη HOL ήμουν 1 χρόνο περίπου με manual SNR στο 4-4.5 χωρίς ούτε μία αποσύνδεση.) EDIT: Παραθέτω και το log απο την πιο πρόσφατη διακοπή. Sorry αλλά δεν βρίσκω το spoiler button. Τις IP addresses τις έχω σβήσει και αντικαταστήσει με ////////. 2015-11-01 00:55:19 kernel: Link State: DSL link down. 2015-11-01 00:55:27 WAN Connection: Wan link down. 2015-11-01 00:55:43 kernel: Detect DSL status:0x08 into polling mode!! 2015-11-01 00:56:02 kernel: Detect DSL status:0x20 into INT mode!! 2015-11-01 00:56:03 kernel: Link State: DSL link up. 2015-11-01 00:56:07 WAN Connection: Wan link up. 2015-11-01 00:56:09 dnsmasq[20955]: reading /etc/resolv.conf 2015-11-01 00:56:13 dnsmasq[20955]: ignoring nameserver ///./././ - local interface 2015-11-01 00:56:13 dnsmasq[20955]: using nameserver //.///.///.//#// 2015-11-01 00:56:13 dnsmasq[20955]: using nameserver //.///.///.//#// 2015-11-01 00:56:13 RFC1483/2684 bridge: Interface "nas0" created sucessfully 2015-11-01 00:56:13 RFC1483/2684 bridge: Communicating over ATM 0.8.35, encapsulation: LLC 2015-11-01 00:56:13 RFC1483/2684 bridge: Interface configured 2015-11-01 00:56:13 RFC1483/2684 bridge: RFC 1483/2684 bridge daemon started 2015-11-01 00:56:13 syslog: Initialize LCP. 2015-11-01 00:56:13 syslog: Plugin libpppoe.so loaded. 2015-11-01 00:56:13 syslog: RP-PPPoE plugin version 3.8p compiled against pppd 2.4.5 2015-11-01 00:56:13 WAN Connection: Fail to connect with some issues. 2015-11-01 00:56:21 syslog: PAP authentication succeeded 2015-11-01 00:56:21 syslog: peer from calling number E0:AC:F1:3D authorized 2015-11-01 00:56:22 syslog: local IP address /////////// 2015-11-01 00:56:22 syslog: remote IP address /////////// 2015-11-01 00:56:22 syslog: primary DNS address /////////// 2015-11-01 00:56:22 syslog: secondary DNS address /////////// 2015-11-01 00:56:22 dnsmasq[20955]: exiting on receipt of SIGTERM 2015-11-01 00:56:22 dnsmasq[12286]: started, version 2.52 cachesize 150 2015-11-01 00:56:22 dnsmasq[12286]: compile time options: IPv6 GNU-getopt no-RTC no-DBus no-I18N no-DHCP no-TFTP 2015-11-01 00:56:22 dnsmasq[12286]: using nameserver /////////// 2015-11-01 00:56:22 dnsmasq[12286]: using nameserver /////////// 2015-11-01 00:56:22 dnsmasq[12286]: reading /etc/resolv.conf 2015-11-01 00:56:22 dnsmasq[12286]: ignoring nameserver /////////// - local interface 2015-11-01 00:56:22 dnsmasq[12286]: using nameserver /////////// 2015-11-01 00:56:22 dnsmasq[12286]: using nameserver /////////// 2015-11-01 00:56:22 dnsmasq[12286]: read /etc/hosts - 4 addresses 2015-11-01 00:56:22 kernel: ddns_execute(), DDNS is not enable, so remove /etc/ddns.conf. 2015-11-01 00:56:22 kernel: Link State: PVC_0 logistic interface up. 2015-11-01 00:56:23 WAN Connection: WAN was restored. 2015-11-01 00:56:23 start_nat_rules: apply the nat_rules(/tmp/nat_rules)!
iCyd Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2015 Αυτο με την wind το εκανε και σε μενα στο πατρικο ΟΤΑΝ ειχα wind και τους ειχα παρει ποσα τηλεφωνα και καθε φορα μου εστελναν αλλο modem αλλα τιποτα.Με cyta στο σπιτι μου οταν εγινε αυτο,2 μερες ξαφνικα επεφτε το ιντερνετ συνεχεια,μου εστειλαν αλλο modem και δεν το ξανακανε.Αλλα απ οτι βλεπω με HOL δεν ειχες τετοιο θεμα. Οποτε μπορει να ειναι και θεμα γραμμης ετσι πως στο συνδεσαν. Edit : Off topic. Γιατι πηγες σε wind?
teo20net Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2015 Μέλος Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2015 Γιατί έπεσα στην παγίδα της προσφοράς 3play και με βόλευε. Που να ήξερα...
teo20net Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2015 Μέλος Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2015 Κανείς που μπορεί να βγάλει κάποιο συμπέρασμα απο το αρχικό post?
teo20net Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2015 Μέλος Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2015 Επαναφέρω την ερώτηση και την μεταβάλλω λίγο για να βοηθήσω να με βοηθήσει κάποιος. Στο log του αρχικού post, υπάρχει κάτι το οποίο να υποδηλώνει πρόβλημα της γραμμής μου ή του παρόχου το οποίο μου προκαλεί συνεχείς διακοπές; Edit: Να προσθέσω ότι με κλειδωμένη τη γραμμή στα 2Mbps (1.4-1.6 πραγματικό) και SNR Margin περίπου 26-28, πράγμα το οποίο έκανε η Wind χωρίς να με ρωτήσει, το πρόβλημα των αποσυνδέσεων περιορίστηκε σχεδόν απόλυτα. Ωστόσο στον ίδιο χώρο με τον ίδιο εξοπλισμό πριν 2-3 βδομάδες, με πάροχο HOL έπαιζα με SNR 3,8-4 (το είχα ρίξει manually απο το router) τελείως απροβλημάτιστα συνεχόμενα για 1 χρόνο.
iCyd Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2015 Επαναφέρω την ερώτηση και την μεταβάλλω λίγο για να βοηθήσω να με βοηθήσει κάποιος. Στο log του αρχικού post, υπάρχει κάτι το οποίο να υποδηλώνει πρόβλημα της γραμμής μου ή του παρόχου το οποίο μου προκαλεί συνεχείς διακοπές; Edit: Να προσθέσω ότι με κλειδωμένη τη γραμμή στα 2Mbps (1.4-1.6 πραγματικό) και SNR Margin περίπου 26-28, πράγμα το οποίο έκανε η Wind χωρίς να με ρωτήσει, το πρόβλημα των αποσυνδέσεων περιορίστηκε σχεδόν απόλυτα. Ωστόσο στον ίδιο χώρο με τον ίδιο εξοπλισμό πριν 2-3 βδομάδες, με πάροχο HOL έπαιζα με SNR 3,8-4 (το είχα ρίξει manually απο το router) τελείως απροβλημάτιστα συνεχόμενα για 1 χρόνο. Aυτο που σε κατεβασαν την ταχυτητα γυρω στο 1Μbps το κανουν για να σταθεροποιησουν την γραμμη και να τσεκαρουν αν θα υπαρξουν τυχον αποσυνδεσεις. Το ειχαν κανει και σε μενα στην cyta και μετα που ειπαν να τσεκαρω την καθετη καλωδιωση.
teo20net Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2015 Μέλος Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2015 Σημαίνει όμως ότι το πρόβλημα είναι δικό μου και ότι πρέπει να μείνει η γραμμή έτσι;
iCyd Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2015 Σημαίνει όμως ότι το πρόβλημα είναι δικό μου και ότι πρέπει να μείνει η γραμμή έτσι; Στην ουσια την καθετη πρεπει να την δει καποιος δικος σου τεχνικος, οχι της εταιρειας. Ηρθε ποτε τεχνικος σπιτι να σου μετρηση την ταχυτητα?
teo20net Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2015 Μέλος Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2015 Ναι ήρθε τεχνικός και της εταιρίας και γνωστός. Μέτρησαν την γραμμή και δεν διαπίστωσαν πρόβλημα στο σπίτι ή τον εξοπλισμό. Αλλά δεν ξέρω ακριβώς τι μέτρησαν και τι κοιτάζουν γενικά. Ο τεχνικός που έστειλε η εταιρία μου είπε ότι προφανώς είναι θέμα "της συσκευής πάνω στην οποία με έχουν συνδέσει" (υποθέτω εννοεί στον ΟΤΕ) και ότι θα κάνει αίτημα να με αλλάξουν. Αλλά τζίφος εδώ και μια εβδομάδα.
poulinos Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2015 Καλησπέρα, έχω αναφερθεί και σε άλλο θέμα για το θέμα μου αλλά εδώ ήθελα λίγη βοήθεια με το πρόβλημα του τίτλου, μιας και ψάχνω ακόμη να δώ τι φταίει. (Για την ιστορία, είμαι στη Wind εδώ και 5 μέρες, οπότε και άρχισα να έχω προβλήματα). Το πρόβλημα είναι συνεχείς αποσυνδέσεις σε άτακτα χρονικά διαστήματα (μπορεί ανα μία ώρα ή ανα 2 λεπτά ή 10 λεπτά). Ποτέ ξανά δεν είχα αντίστοιχο πρόβλημα τα τελευταία 2 χρόνια όσο ήμουν στη HOL και ξεκίνησαν όλα την Δευτέρα που συνδέθηκα στη Wind, απο τα πρώτα 5 λεπτά (πράγμα το οποίο η Wind δεν αναγνωρίζει φυσικά). Αν μπορούσε κάποιος να μου μεταφράσει τα παρακάτω.... Το log του router μου (ASUS N14U) είναι: DSL Log SNR Down 12.8 dB SNR Up 9.6 dB Line Attenuation Down 34.8 dB Line Attenuation Up 16.5 dB Path Mode Interleaved Data Rate Down 4512 kbps Data Rate Up 785 kbps Να συμπληρώσω ότι η Wind με έχει σε 9άρι SNR Down αλλα το routerάκι βλέποντας ασταθή γραμμή, ανεβάζει το SNR αυτόματα στο 14 για να τη σταθεροποιήσει. Χωρίς αποτέλεσμα όμως. (Στη HOL ήμουν 1 χρόνο περίπου με manual SNR στο 4-4.5 χωρίς ούτε μία αποσύνδεση.) EDIT: Παραθέτω και το log απο την πιο πρόσφατη διακοπή. Sorry αλλά δεν βρίσκω το spoiler button. Τις IP addresses τις έχω σβήσει και αντικαταστήσει με ////////. δενσου ανεβαζει αυτοματα το snr(margin).η γραμμη κανει αυτην την ασταθεια και αμα ο χαλκος ειναι ο ιδιος τοτε μπορει να ειναι θεμα ζευκτικου καλωδιου στον οτε ή καλωδιου παροχου.μπορει βεβαια κατι να εγινε και σε σενα στην καλωδιωση σου ή μπορει απλα κατι να εγινε με το ρουτερ οποτε αν εχεις αλλο δοκιμασε το.γιατι εχεις ηδη μεγαλο snr . κατα τα αλλα απλα τα Log σου λενε οτι επεσε το ιντερνετ και μετα ξανανεβηκε. Αυτο με την wind το εκανε και σε μενα στο πατρικο ΟΤΑΝ ειχα wind και τους ειχα παρει ποσα τηλεφωνα και καθε φορα μου εστελναν αλλο modem αλλα τιποτα. Με cyta στο σπιτι μου οταν εγινε αυτο,2 μερες ξαφνικα επεφτε το ιντερνετ συνεχεια,μου εστειλαν αλλο modem και δεν το ξανακανε. Αλλα απ οτι βλεπω με HOL δεν ειχες τετοιο θεμα. Οποτε μπορει να ειναι και θεμα γραμμης ετσι πως στο συνδεσαν. Edit : Off topic. Γιατι πηγες σε wind? γιατι μερικες εταιρειες νομιζουν οτι ολα ειναι θεμα ρουτερ και στελνουν συνεχεια ρουτερ? Επαναφέρω την ερώτηση και την μεταβάλλω λίγο για να βοηθήσω να με βοηθήσει κάποιος. Στο log του αρχικού post, υπάρχει κάτι το οποίο να υποδηλώνει πρόβλημα της γραμμής μου ή του παρόχου το οποίο μου προκαλεί συνεχείς διακοπές; Edit: Να προσθέσω ότι με κλειδωμένη τη γραμμή στα 2Mbps (1.4-1.6 πραγματικό) και SNR Margin περίπου 26-28, πράγμα το οποίο έκανε η Wind χωρίς να με ρωτήσει, το πρόβλημα των αποσυνδέσεων περιορίστηκε σχεδόν απόλυτα. Ωστόσο στον ίδιο χώρο με τον ίδιο εξοπλισμό πριν 2-3 βδομάδες, με πάροχο HOL έπαιζα με SNR 3,8-4 (το είχα ρίξει manually απο το router) τελείως απροβλημάτιστα συνεχόμενα για 1 χρόνο. Λογικο να εξαφανιστει το προβλημα αφου σε εριξαν τοσο χαμηλα και το margin πηγε στα υψη.αυτο πρεπει να το δουν μεσα στο αστικο κεντρο και αμα δεν ειναι εκει μετα βλαβη σε οτε. to log απλα σου λεει οτι πεφτει η γραμμη και ανεβαινει. Aυτο που σε κατεβασαν την ταχυτητα γυρω στο 1Μbps το κανουν για να σταθεροποιησουν την γραμμη και να τσεκαρουν αν θα υπαρξουν τυχον αποσυνδεσεις. Το ειχαν κανει και σε μενα στην cyta και μετα που ειπαν να τσεκαρω την καθετη καλωδιωση. o πελατης πολλες φορες δεν μπορει να τσεκαρει την καλωδιωση ή μπορει να μην φταιει αυτο οποτε εκει καλο θα ηταν ναπαει τεχνικος του παροχου. Σημαίνει όμως ότι το πρόβλημα είναι δικό μου και ότι πρέπει να μείνει η γραμμή έτσι; Μπορει να ειναι δικο σου μπορει και οχι.πρεπει να γινουν δοκιμες κατω στον κατανεμητη να δεις εκει αν εχεις αποσυνδεσεις ή αν συγχρονιζεις. Στην ουσια την καθετη πρεπει να την δει καποιος δικος σου τεχνικος, οχι της εταιρειας. Ηρθε ποτε τεχνικος σπιτι να σου μετρηση την ταχυτητα? την διαγνωση συνηθως την κανει ο τεχνικος του παροχου και μετα ο πελατης φωναζει ηλεκτρολογο για να κανει τα υπολοιπα ειτε νεο καλωδιο ειτε να χρησιμοποιησει το αναπληρωματικο. Ναι ήρθε τεχνικός και της εταιρίας και γνωστός. Μέτρησαν την γραμμή και δεν διαπίστωσαν πρόβλημα στο σπίτι ή τον εξοπλισμό. Αλλά δεν ξέρω ακριβώς τι μέτρησαν και τι κοιτάζουν γενικά. Ο τεχνικός που έστειλε η εταιρία μου είπε ότι προφανώς είναι θέμα "της συσκευής πάνω στην οποία με έχουν συνδέσει" (υποθέτω εννοεί στον ΟΤΕ) και ότι θα κάνει αίτημα να με αλλάξουν. Αλλά τζίφος εδώ και μια εβδομάδα. εννοει το dslam>ισως η καρτα που πεφτεις ή το οριο που πεφτεις.αλλα για να ειναι σιγουροι αν ειναι αυτο ή αν ειναι πχ ζευκτικο καλωδιο τοτε πρεπει να κανει δοκιμες μεσα στο αστικο κεντρο.λογικα πρεπει να μετρησαν στον κατανεμητη και να ειδαν και εκει οτι εχεις αποσυνδεσεις και errors και για αυτο να σου ειπαν οτι ειναι ενταξει.
iCyd Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2015 γιατι μερικες εταιρειες νομιζουν οτι ολα ειναι θεμα ρουτερ και στελνουν συνεχεια ρουτερ? o πελατης πολλες φορες δεν μπορει να τσεκαρει την καλωδιωση ή μπορει να μην φταιει αυτο οποτε εκει καλο θα ηταν ναπαει τεχνικος του παροχου. Το οτι στελνουν συνεχεια ρουτερ ή δειχνει οτι εχουν πληρη αγνοια ή οτι τεχνικος εχει "πολλες υποχρεωσεις" ή οτι το μοντεμ βγαινει πιο φτηνο απο τον τεχνικο . Υποτιθεται εμενα ειχε ερθει τεχνικος παροχου και ειδε οτι εχω προβλημα στην καθετη,μου ειπε να φωναξω ηλεκτρολογο. Δεν εκανα τιποτα φυσικα,μετα απο κανα 6μηνο εμφανιστικε το ιδιο προβλημα,τους πηρα τηλεφωνο και μου ειπαν οτι ειχαν δει προβλημα στην καθετη,λεω φωναξα τεχνικο και μου το εκανε (τιποτα δεν εκανα). Μετα ηρθε παλι τεχνικος παροχου και κοιταξε την καθετη και μου λεει ΟΛΑ ΜΙΑ ΧΑΡΑ και απλα μου αλλαξε εναν μοντεμ και εστρωσαν ολα!
poulinos Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2015 to router σιγουρα βγαινει πιο φτηνα απο ραντεβου τεχνικου ειδικα οταν ειναι Zte.κατα τα αλλα παντα θα υπαρχουν οι καλοι τεχνικοι και παντα οι κακοι τεχνικοι.βεβαια αυτος μπορει να ειδε οτι χανεις πχ 2 mbit απο πανω μεχρι κατω και για αυτο να σου ειπε δεστο με ηλεκτρολογο χωρις να σημαινει οτι αυτο ηταν το προβλημα.μπορει και αυτο να σε επηρεαζει αλλα λιγοτερο.ο δευτερος μπροει να ειδε την διαφορα αλλα να ειδε οτι παιζει σταθερα και να σου ειπε οτι οκ ολα ενταξει. με το θεμα αποσυνδεσεων πολλες φορες ειναι λιγο θεμα για να δεις τι φταιει .θελει πολλες δοκιμες ειδικα αμα δεν γινονται συνεχεια.
teo20net Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2015 Μέλος Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2015 Για να δώσω feedback στο θέμα, όσο κι αν έψαξα για τα παραπάνω δεν βρήκα κάτι χρήσιμο, παρα μόνο αυτό που λέει ο poulinos "to log απλα σου λεει οτι πεφτει η γραμμη και ανεβαινει". Αναγκάστηκα να πάω για πρώτη φορά στη ζωή μου σε δικηγόρο, έκοψα την σύνδεση με την εταιρία και πήγα σε άλλη. Απο day 1, λύθηκαν όλα τα προβλήματα και πλέον είμαι ευτυχισμένος κάτοχος γραμμής με περίπου 10mbps, σταθερότατα.
poulinos Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2015 μπορει θεμα καρτας στο dslam εκτος αν ηταν το ζευκτικο μεσα στο αστικο κεντρο οποτε τωρα που αλλαξες και καρτα και ζευκτικο να εισαι μια χαρα.δεν θα μαθουμε ποτε.
teo20net Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2015 Μέλος Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2015 2 μέρες πρίν πάω στο νέο πάροχο το πρόβλημα λύθηκε αλλά θα έφευγα ούτως ή άλλως μετά απο όσα έγιναν. Αυτό που μου είπαν ήταν ότι έγινε αλλαγή ορίου. Ομολογώ ότι δεν καταλαβαίνω τι ακριβώς εννοεί ώς όριο αλλά....αυτά.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα