doryforika2012 Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2015 (επεξεργασμένο) Έχω ενα sym gts 250 και έχω το εξής πρόβλημα Όταν πηγαίνω με 40 έως 60 χιλιόμετρα περίπου κανει τρέμουλο άμα αφήσω τα χέρια. Σε λίγα χιλιόμετρα και πάνω από 80 90 δεν κουνάει καθόλου. Τι μπορεί να ειναι Επεξ/σία 5 Νοεμβρίου 2015 από doryforika2012
Invader Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2015 Ζυγοστάθμιση και έλεγχο στο μπροστινό αν δε σταματήσει.
doryforika2012 Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2015 Μέλος Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2015 (επεξεργασμένο) Αμορτισέρ μήπως η ελαστικά? Επεξ/σία 5 Νοεμβρίου 2015 από doryforika2012
kalogeros Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2015 Φίλε, έχω ένα sym vs 150 και έχω το ίδιο ακριβώς πρόβληα. Τρέμουλο στο τιμόνι από 30-60 χαω. Επειδή αργεί η ώρα του σέρβις, αν βρεις τι φταίει ενημέρωσέ με σε παρακαλώ. Btw, παλιότερα που είχα ένα παπάκι, κάποια στιγμή είχα και εκεί το ίδιο πρόβλημα, το οποίο λύθηκε με λίγο αέρα στα λάστιχα. Ρίξε μια ματιά, γιατί μπορεί λόγω κρύου και συστολής του αέρα να έχει πέσει η πίεση.
doryforika2012 Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2015 Μέλος Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2015 Έχω κοιτάξει τις πιέσεις δεν είναι αυτό. Σε κάτι λακκούβες και μετά κατάλαβα πιο πολύ τρέμουλο
dmpatanis Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2015 Αν έχετε βαλιτσακι πισω τοτε φταιει συτο. Βγαλτε το κσι δοκιμαστε το μηχανακι χωρις αυτο. Για ολα φταιει το βαλιτσακι. 1
lary7 Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2015 Ανεμοθώρακα; Πάντος κανε μια ζυγοστάθμιση αμα εχει φαει λακουβα το μηχανακη,μπορει να στραβωσε η ζαντα.
an19gi75 Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2015 Τσέκαρε μήπως είναι η ώρα αλλαγής του ιμάντα.
doryforika2012 Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2015 Μέλος Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2015 Έχει να κάνει με το τρέμουλο ο ιμάντας?
kalogeros Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2015 Αν έχετε βαλιτσακι πισω τοτε φταιει συτο. Βγαλτε το κσι δοκιμαστε το μηχανακι χωρις αυτο. Για ολα φταιει το βαλιτσακι. Λες να φταίει το βαλιτσάκι; Τώρα μου έβαλες μπρίζα. Θα δοκιμάσω να το βγάλω την άλλη εβδομάδα που θα έχω άδεια.
telis Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2015 Το βαλιτσάκι κάνει τρέμουλο. Δείτε και τα αντίβαρα στις άκρες του τιμονιού. Μερικοί τα αλλάζουν με ελαφρύτερα με αποτέλεσμα πάλι τρέμουλο
Sorath Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2015 Σχεδόν όλα τα δίκυκλα το κάνουν αυτό σε αυτό το εύρος ταχύτητας. Ειδικά αν έχεις βαλίτσα πίσω, γίνεται πολύ έντονο. Ο μόνος τρόπος να μειωθεί, είναι είτε να αλλάξει την πίεση στο μπροστινό (θα δεις οτι ανάλογα το psi, μεταβάλεται και το τρέμουλο), είτε να βρεις τα κατάλληλα λάστιχα για το scooter σου που να μειώνει το φαινόμενο αυτό (βέβαια είναι κάπως δύσκολο αυτό, καθώς δεν μπορείς να δοκιμάσεις ότι υπάρχει εκεί έξω). Αν πάντως, κρατώντας το τιμόνι, δεν κάνει τίποτα, τότε απλά μην ασχοληθείς, είναι φυσιολογικό.
kalogeros Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2015 Σχεδόν όλα τα δίκυκλα το κάνουν αυτό σε αυτό το εύρος ταχύτητας. Ειδικά αν έχεις βαλίτσα πίσω, γίνεται πολύ έντονο. Ο μόνος τρόπος να μειωθεί, είναι είτε να αλλάξει την πίεση στο μπροστινό (θα δεις οτι ανάλογα το psi, μεταβάλεται και το τρέμουλο), είτε να βρεις τα κατάλληλα λάστιχα για το scooter σου που να μειώνει το φαινόμενο αυτό (βέβαια είναι κάπως δύσκολο αυτό, καθώς δεν μπορείς να δοκιμάσεις ότι υπάρχει εκεί έξω). Αν πάντως, κρατώντας το τιμόνι, δεν κάνει τίποτα, τότε απλά μην ασχοληθείς, είναι φυσιολογικό. Η αλήθεια είναι ότι κρατώντας το τιμόνι δεν καταλαβαίνω τίποτα. Το τρέμουλο ξεκινάει όταν αφήσω το 1 ή και τα 2 χέρια.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα