Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Εχω σημαντικο προβλημα αυτη τη στιγμη και χρειαζομαι αμεσα το ιντερνετ για μια δουλεια. Τωρα στελνω απο αλλο ιντερνετ. Στο ρουτερ μου το λαμπακι ιντερνετ ειναι κοκκινο. Μπηκα μεσα στις ρυθμισεις και εκανα και ρεσταρτ και ρεσετ αλλα τιποτα. Τι μπορει να ειναι?? Ευχαριστω προκαταβολικα (για την ιστορια το ρουτερ ειναι ενα technicolor της hol που γενικα δεν ειμαι ευχαριστημενος και απο το σημα και αλλα)

Δημοσ.

Πρώτη φορά μετά από 4 χρόνια hol, μου έκανε διακοπή 4 ωρών στο internet.

Ας προσέξει λίγο η Vodafone τώρα που απορρόφησε την hol διότι ΔΕΝ αρχίσαμε καλά…

 

Δεύτερο απαράδεκτο: Πήρα 2 φορές στο 13844 που χρεώνουν 0,24 ευρώ ανά κλήση (!!!!!!) και μου έβγαλε ότι όλες οι γραμμές είναι κατειλημμένες.

 

Περιμένω επίσης κάποιου είδους αποζημίωση για το όλο συμβάν (όπως πχ μύωση του αντίστοιχου λογαριασμού)

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Εχω σημαντικο προβλημα αυτη τη στιγμη και χρειαζομαι αμεσα το ιντερνετ για μια δουλεια. Τωρα στελνω απο αλλο ιντερνετ. Στο ρουτερ μου το λαμπακι ιντερνετ ειναι κοκκινο. Μπηκα μεσα στις ρυθμισεις και εκανα και ρεσταρτ και ρεσετ αλλα τιποτα. Τι μπορει να ειναι?? Ευχαριστω προκαταβολικα (για την ιστορια το ρουτερ ειναι ενα technicolor της hol που γενικα δεν ειμαι ευχαριστημενος και απο το σημα και αλλα)

οταν το ιντερνετ ειναι κοκκινο μπορει να σημαινει ενημερωτικα ενα απο τα παρακατω.

a.username /password λαθος.στην hol δεν ισχυει δεν εχει username/password.οτι και να βαλεις παιζει.

β.sync no ip.προβλημα που δεν λυνεται απο εσενα αλλα απο τον παροχο.πχ κολλημενη καρτα κολλημενο οριο ή καποια λαθος ρυθμιση.

γ.radius προβλημα παλι δεν εχει η hol στην ουσια.

 

Πρώτη φορά μετά από 4 χρόνια hol, μου έκανε διακοπή 4 ωρών στο internet.

Ας προσέξει λίγο η Vodafone τώρα που απορρόφησε την hol διότι ΔΕΝ αρχίσαμε καλά…

 

Δεύτερο απαράδεκτο: Πήρα 2 φορές στο 13844 που χρεώνουν 0,24 ευρώ ανά κλήση (!!!!!!) και μου έβγαλε ότι όλες οι γραμμές είναι κατειλημμένες.

 

Περιμένω επίσης κάποιου είδους αποζημίωση για το όλο συμβάν (όπως πχ μύωση του αντίστοιχου λογαριασμού)

σορρυ που θα το πω αλλα αυτα που λες ειναι υπερβολικα.

α.πληρωνεις adsl που σημαινει οτι μπορει να εχεις downtime>οτι δεν ειχες 4 χρονια δεν λεει κατι ουτε εχει σχεση οτι η μια εταιρεια εξαγορασε την αλλη, ειναι ασχετο αυτο.υπαρχουν αλλοι που σε ενα χρονο εχουν μεινει και 20 μερες χωρις ιντερνετ.και εγω εχω μια καλη γραμμη αλλα εχω μεινει 4-5 φορες απο 3-4 ωρες χωρις ιντερνετ επειδη ο οτε εκανε εργασιες στο αστικο κεντρο που πεφτω και εκοψε την dc τροφοδοσια και ολων των παροχων τα μηχανηματα εκλεισαν αφου οι μπαταριες των ups δεν κρατανε 800 ωρες.

β.αποζημιωση τι?για 4 ωρες να σου κανουν επιστροφη χρηματων?αν βαλεις οτι πληρωνεις 20 ευρω το μηνα σημαινει 20 ευρω για 720 ωρες.δηλαδη ουτε μισο ευρω δεν πρεπει να σου γυρισουν πισω.αν δεν ειχες για χ ημερες τοτε οκ.επισης η συνδεση σου δεν ειναι sla.δεν εχεις οπτικη ινα εχεις adsl και εχεις υπογραψει οτι μπορει να υπαρχουν προβληματα.το μονο που ειναι λαθος ειναι η χρεωση 0,24 ευρω .βεβαια αυτο πιστευω οτι το εκαναν α.για να εχουν εσοδα.β.για να αποτρεπουν τον κοσμο να παιρνει χωρις λογο τηλεφωνο και για χωρις λογο που δυστυχως γινεται.σε καθε περιπτωση ναι αυτο ειναι βλακεια.

Δημοσ.

σορρυ που θα το πω αλλα αυτα που λες ειναι υπερβολικα.

α.πληρωνεις adsl που σημαινει οτι μπορει να εχεις downtime>οτι δεν ειχες 4 χρονια δεν λεει κατι ουτε εχει σχεση οτι η μια εταιρεια εξαγορασε την αλλη, ειναι ασχετο αυτο.υπαρχουν αλλοι που σε ενα χρονο εχουν μεινει και 20 μερες χωρις ιντερνετ.και εγω εχω μια καλη γραμμη αλλα εχω μεινει 4-5 φορες απο 3-4 ωρες χωρις ιντερνετ επειδη ο οτε εκανε εργασιες στο αστικο κεντρο που πεφτω και εκοψε την dc τροφοδοσια και ολων των παροχων τα μηχανηματα εκλεισαν αφου οι μπαταριες των ups δεν κρατανε 800 ωρες.

β.αποζημιωση τι?για 4 ωρες να σου κανουν επιστροφη χρηματων?αν βαλεις οτι πληρωνεις 20 ευρω το μηνα σημαινει 20 ευρω για 720 ωρες.δηλαδη ουτε μισο ευρω δεν πρεπει να σου γυρισουν πισω.αν δεν ειχες για χ ημερες τοτε οκ.επισης η συνδεση σου δεν ειναι sla.δεν εχεις οπτικη ινα εχεις adsl και εχεις υπογραψει οτι μπορει να υπαρχουν προβληματα.το μονο που ειναι λαθος ειναι η χρεωση 0,24 ευρω .βεβαια αυτο πιστευω οτι το εκαναν α.για να εχουν εσοδα.β.για να αποτρεπουν τον κοσμο να παιρνει χωρις λογο τηλεφωνο και για χωρις λογο που δυστυχως γινεται.σε καθε περιπτωση ναι αυτο ειναι βλακεια.

 

Σόρρυ, αλλά αυτά που λες είναι ασυνάρτητα. Ειδικά ο υπολογισμός σου με τον χρόνο αποζημίωσης, θυμίζει και Βέγγο.

 

Έχω υπογράψει μια σύμβαση που λέει ότι η εταιρία υποχρεούται να παρέχει κάποια υπηρεσία 24 ώρες το 24ωρο, χωρίς προβλήματα.Εσύ δεν ξέρω τι έχεις υπογράψει.

Το ότι δεν ξέρεις τα δικαιώματα σου, ως καταναλωτής, είναι δικό σου θέμα. Μην θεωρείς όμως αυτή τη κατάσταση φυσιολογική, διότι δεν έχουν όλοι οι καταναλωτές τα δικά σου χαμηλά στάνταρ και απαιτήσεις.

Δημοσ.

Σόρρυ, αλλά αυτά που λες είναι ασυνάρτητα. Ειδικά ο υπολογισμός σου με τον χρόνο αποζημίωσης, θυμίζει και Βέγγο.

 

Έχω υπογράψει μια σύμβαση που λέει ότι η εταιρία υποχρεούται να παρέχει κάποια υπηρεσία 24 ώρες το 24ωρο.

Το ότι δεν ξέρεις τα δικαιώματα σου, ως καταναλωτής, είναι δικό σου θέμα. Μην θεωρείς όμως αυτή τη κατάσταση φυσιολογική, διότι δεν έχουν όλοι οι καταναλωτές τα δικά σου χαμηλά στάνταρ και απαιτήσεις.

βρες μου καπου στην συμβαση οτι σου δινει 24 ωρες το 24ωρο ιντερνετ και οτι δεν υπαρχει διακοπη.οταν θα εχεις καποια βλαβη και θα παει η βλαβη στον οτε ο οτε σου λεει για adsl 48 ωρες αποκατασταση.ναι οκ μπορεις να ζητησεις οτι οκ καντε πιστωση τις 2 ημερες αλλα σε καμια περιπτωση δεν μπορεις να ζητησεις κατι αλλο.ψαξτο και θα το δεις.και καταρχην δεν υπαρχει πουθενα availabity εκατο τις εκατο.ακομα και σε μισθωμενα με sla θα δεις κατι 99,9999 οπως το ιδιο ισχυει και σε datacenters που κανουν hosting.

ειναι αυτο που ακουω μερικες φορες οτι καποιος εχει adsl και θα ζητησει διαφυγοντα κερδη επειδη δεν ειχε adsl λογω βλαβης σε οτε για 3-4 ημερες.και θα τα παρειιιιιι...

αν ηταν ετσι οπως λες τοτε δεν θα υπηρχαν οι οπτικες ινες και τα sla ουτε τα μισθωμενα.διαβασε αυτο που εχεις υπογραψει.

ο υπολογισμος μιας χρεωσης ετσι βγαινει.δηλαδη αν εσυ δεν επαιξες μια μερα θες ο παροχος να σου κοψει ολο το μηνιαιοι παγιο?

ειναι απλα υπερβολικο το να λες για διακοπη 4 ωρων οταν υπαρχουν ατομα που λογω καλωδιακης εχουν μεινει 3 και 5 μερες χωρις ιντερνετ.στα μισθωμενα που ο πελατης δινει αρκετα λεφτα φαντασου οτι αμα υπαρχει προβλημα ο παροχος σκιζεται να τον καλυψει απο ενα απλο 3g stick μεχρι καποιο ασυρματικο κυκλωμα ή και δορυφορικο.στο adsl που ο αλλος δινει 20 ευρω το μηνα οχι θα μεινεις ετσι μεχρι να φτιαξει.

Δημοσ.

στο adsl που ο αλλος δινει 20 ευρω το μηνα οχι θα μεινεις ετσι μεχρι να φτιαξει.

Πρέπει να σε πάρουν άμεσα ως σύμβουλο δημοσίων σχέσεων σε εταιρία τηλεπικοινωνιών ή έστω ως συνήγορο του καταναλωτή σε κάποια ένωση. :-D

 

Αν μη τι άλλο, όταν παρουσιάζονται τέτοιες καταστάσεις, το λιγότερο που μπορούμε και οφείλουμε να κάνουμε, είναι διαμαρτυρόμαστε. Μόνο έτσι βελτιώνονται οι υπηρεσίες. 

Δημοσ.

σε εναν ωραιο ιδεατο κοσμο ολα θα επαιζαν 24 ωρες το 24 ωρο.στην πραξη αυτο δεν γινεται και πρεπει να καταλαβει και ο κοσμος οτι δεν ειναι θεμα να διαμαρτυρηθεις για να βελτιωθει η υπηρεσια.σε μερικα πραγματα δεν γινεται να γινει αλλιως οποτε και να παραπονεθεις απλα ειναι ακυρο.

παραδειγμα.

ο οτε οταν αλλαζει το καφαο και  βαζει τα νεα kv υποχρεωτικα βγαζει τα παντα απο πανω σε καποιες περιπτωσεις με αποτελεσμα να μεινουν ατομα μιση μερα και παραπανω χωρις ιντερνετ.ναι δεν γινεται να γινει αλλιως.ειναι ενα υποχρεωτικο downtime που θα υπαρξει.

η μπορει να γινει προβλημα σε μια καμπινα παροχου σε ενα χωριο και ο αλλος να θελει να κανει 2 ωρες διαδρομη για να παει.υπαρχουν και καποια φυσιολογικα προβληματα που απλα ο κοσμος επειδη ειναι στην απεξω και βλεπει απλα μια υπηρεσια σου λεει. ε ναι γιατι να μην εχω 24 ωρες το 24 ωρο.

πχ στην νεα σμυρνη οταν φτιαχτηκε το υπογειο γκαραζ εκοψαν ποσες χιλιαδες ζευγη του οτε.αυτο πηρε μερες για να φτιαχτει.οσο και να παραπονιοταν καποιος δεν γινοταν ο οτε να τα φτιαξει πιο γρηγορα.ναι θα επρεπε να μην σκαβει ο καθενας οπου θελει αλλα αυτο δεν ειναι ρεαλιστικο σεναριο για την ελλαδα.ας αναγνωριζουμε την φυση του προβληματος και μην κανουμε μη ρεαλιστικα σεναρια.

τωρα για το πρωτος που λες για συμβουλος οχι καμια σχεση.απλα επειδη λογω της δουλειας μου βλεπω αρκετα πραγματα καθημερινα για αυτο ειμαι ρεαλιστης.οτι τωρασε καθε εταιρεια υπαρχει ενα ζωο πωλητης ο οποιος προκειμενου να πουλησει λεει στον πελατη οτι βλακεια βρει για να αγορασει ο πελατης ,και ο πελατης τον πιστευει αυτο ειναι αλλη ιστορια.

μπορω να αναφερω απειρα παραδειγματα.αλλαζει ο πελατης παροχος.ο πελατης ρωταει θα εχω downtime.ο πωλητης οχι καθολου.

δεν γινεται οταν αλλαζεις παροχο να μην εχεις  downtime.α.η φορητοτητα πρεπει να γυρισει στον αλλον παροχο που πιο παλια επαιρνε 2 ωριτσες και β.ο οτε σου γυριζει καλωδιο οποτε το downtime ειναι υποχρεωτικο.

και επισης υπαρχει πολυς κοσμος εκει εξω που δεν ξερει τιποτα και απλα παραπονιετε χωρις νοημα.οταν κανεις παραπονο κανεις στοχευμενο παραπονο.παει ο αλλος ο Idiot γιατι για idiot μιλαμε και λεει.εγω πληρωνω 24 αρι adsl γιατι δεν πιανω 24 .δηλαδη θα αλλαξουμε και την φυση της υπηρεσιας για να πιασει ο αλλος 24.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...