Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

μακάρι να γινόταν και στην Ελλάδα αυτό.

Λιγότερο νέφος καυσαέριο κτλ.

Μην ακούσετε την κάθε βλακεία που πρόκειται να γίνει στο εξωτερικό... κατευθείαν να το συγκρίνετε με την Ελλάδα.

 

- Τα περιβαλλοντικά αδικήματα από τα διάφορα εργοστάσια; Στην πουτσάρα τους, ε;

 

- Τις εταιρίες αυτοκινήτων, τα όποια κυβερνητικά - δημοτικά ή ότι άλλα συμβούλια κι αν είναι αυτά, κάνα γαμησιάτικο  για να δουν αποκλειστικά και μόνο το θέμα καύσης - μετακίνησης των αυτοκινήτων; Άλλα ναι, μας ενδιαφέρει καλύτερα πως τα νέα αυτοκίνητα θα παρκάρουν από μόνα τους ( αυτό κι αν δεν πρέπει να γίνει στην Ελλάδα )!

 

Ποιους ποδηλάτες και ποιους πεζούς μωρέ σκέφτηκαν; Για να τα κονομάνε καθαρά τα μέσα μεταφοράς ( και πάω στοίχημα πως τα ταξί θα υπάρχουν κανονικά, τρέχα μαλάκα να πληρώσεις ταξί επειδή θα καθυστερήσεις με το λεωφορείο ή επειδή θα το χάσεις! ).

 

 Στο τέλος θα βγούνε και θα πούνε πως απαγορεύονται οι μετακινήσεις τις Δευτέρες!

 

Υ.Γ τι να γίνει στην Ελλάδα; Που ο άλλος πάει περίπτερο 100 μέτρα με το αμάξι; Που παρκάρουν το αμάξι έξω απ`το καφέ επειδή βαριούνται να κάνουν 5 βήματα; Η που σκέφτεται πως να κάνει ποδήλατο κάποιος κινδυνεύοντας να χάσει τη ζωή του κάθε φορά στο δρόμο;

 

Θέμα μυαλού και θέμα βαρεμάρας είναι, μην τα μπερδεύουμε όλα, λίγη εκτίμηση προς τους άλλους και τα άλλα και όλα θα τα ήτανε πολύ καλύτερα.

 

Ας κοιτάξουμε τις πραγματικά βασικές αλλαγές και αφήστε τις δήθεν κουλτούρες και για το ότι και καλά σέβονται το περιβάλλον...

  • Like 2
  • Απαντ. 95
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Τα αμαξια υπαρχουν επειδη εξυπηρετουν και χρειαζονται. Αν δεν τα ειχαμε αναγκη δεν θα τα εφευρισκαμε και θα μεναμε ακομα στα καρα και στα αλογα. Το οτι πηγαμε στο αλλο ακρο και εχουμε πολλα αμαξια, ειναι ενα θεμα. Συμφωνω. Αλλα μην μου λες πως θα βγαλλεις τα αμαξια απο το κεντρο και θα ερθει η ανατολη του ηλιου γιατι με κοροϊδευεις στα μουτρα.

Το κεντρο εχει προβληματα. ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΣΟΒΑΡΑ. Τα αμαξια ειναι ενα απο αυτα και οχι το μονο, ουτε το σοβαροτερο. Αν θελετε, υπαρχουν πολλες λυσεις για αποσυμφωρηση του κεντρου απο τα αμαξια, χωρις ομως την απαγορευση τους.

 

 

Αυτο ηταν το καλυτερο. Οποτε εγω που μενω Νεα Σμυρνη και η δουλεια μου ειναι Αγια Παρασκευη θα πηγαινω με το ποδηλατο.... Μας ψεκαζουν. Δεν εξηγειται....

 

Δεν είπα πουθενά κάτι από αυτά που αναφέρεις... Δεν είπα ότι πρέπει να απαγορευθούν τα αυτοκίνητα. Απλά ότι θα έπρεπε να εξυπηρετηθούν πάνω απ όλα οι πεζοί και οι κακόμοιροι οι ποδηλάτες, αν βέβαια θέλουμε να φτιάξουμε ανθρώπινες πόλεις...

 

Η πραγματικότητα αυτή τη στιγμή είναι ότι σχεδόν ολόκληρος ο δημόσιος χώρος σε σχεδόν κάθε ελληνική μεγαλούπολη ανήκει στα αυτοκίνητα, κάτι που επιφέρει σημαντικές κοινωνικές συνέπειες. Πχ στην Αθήνα αυτό συμβάλλει σε σημαντικό βαθμό στη περιθωριοποίηση του κέντρου.

 

Ας δούμε και το παράδειγμα της Κοπεγχάγης, η οποία πριν μερικές δεκαετίες ήταν μια αυτοκινητούπολη με κυκλοφοριακά προβλήματα παρόμοια των ελληνικών πόλεων. Η τακτική της Κοπεγχάγης για να εξελιχθεί στη πόλη που είναι σήμερα ήταν να μειώσει συνολικά το χώρο κυκλοφορίας των αυτοκινήτων (μικρότεροι και λιγότεροι δρόμοι για αυτοκίνητα), ώστε η οδήγηση να γίνει λίγοτερο ελκυστική. Εγινε δηλαδή το αντίθετο από αυτό που ζητάς. Η πόλη ζωντάνεψε, άκμασε κοινωνικά και οικομονομικά και ο αέρας της καθάρισε.

Το παράδειγμα της Κοπεγχάγης δεν είναι απλά μια μεμονωμένη περίπτωση, αλλά αποτελεί πλέον γενικό κανόνα στο τομέα της πολεοδομίας.

  • Like 1
Δημοσ.

αυτά τα περί απαγόρευσης των αυτοκινήτων στο κέντρο της πόλης τα ακούω εικοσιπέντε χρόνια τώρα. Τελικά έχουν απαγορευθεί σε κάποιο κέντρο πόλης ή στην συζήτηση και σε ημίμετρα έμειναν;

 

Βέβαια οι πόλεις δε θα έπρεπε να σχεδιάζονται για να εξυπηρετούν το αυτοκίνητο, αλλά πάνω απ όλα τους πεζούς και τους ποδηλάτες. Η δική σου (αμερικάνικη) τακτική είναι καταστροφική από κοινωνική και οικολογική άποψη. Αυτό είναι πλέον δεδομένο για κάθε πολεοδόμο.

 

Δεν σχεδιάζονται για να εξυπηρετήσουν το αυτοκίνητο. Για να εξυπηρετήσουν τους ανθρώπους που χρησιμοποιούν το αυτοκίνητο σχεδιάζονται. Τα αυτοκίνητα τα ίδια δεν τα ενδιαφέρει.

 

Εγω παλι.... ΔΙΑΦΩΝΩ.

Δεν γουσταρω να περιμενω 1 ωρα μεσα στο κρυο να περασει το λεοφωρειο, να μπαινω και να ειναι φισκα και να βρωμανε οι μασχαλες του αλλου και να πληρωνω και 1.50 ευρω!!!!

Θελω να μπαινω στο αμαξι μου, που θα με αφησει ΑΚΡΙΒΩΣ εκει που θελω και οχι σε καποια σταση καπου, χωρις αναμονες.

Αν θελετε λιγοτερα καυσαερια και λιγοτερο μποτιλιαρισμα, η λυση ειναι μεγαλυτεροι δρομοι και ηλεκτροκινητα οχηματα. Η λυση οχι οχηματα, δεν ειναι λυση!!!

 

Πάρε μηχανάκι άμα είναι έτσι.

Δημοσ.

Διαβάζεις αυτά που γίνονται σε πολιτισμενες γωνιες του κοσμου και μετά κοιτάς έξω από το παράθυρο σου που κοιτάει το λιμάνι της Μυτιλήνης και αναρωτιέσαι αν ο Θεός απαρνηθηκε την Ελλάδα και την τιμωρησε να την κουμανταρουν εις αει οι ανικανοι προδότες όλων των χρωματων.

Δημοσ.

Σιγά τον κόσμο που έχει το κόσμος ρε ... Ή ανατολική Θεσσαλονίκη ποτέ δεν κατέβαινε κέντρο... Αν γίνει το κέντρο πεζόδρομος και μόνο με ΜΜΜ και ποδήλατα θα γίνει χαμος...γιατί όλοι θα κατεβαίνουν χωρίς να σκέφτονται τη χαμένη ώρα στην κίνηση.

Μαλλον πρεπει να βγαζω φωτογραφιες απο το Cosmos τι γινεται καθε Σαββατο μετα τις 18:00 και οταν εχει αργιες και Κυριακες με ανοικτα καταστηματα... 1 ωρα να μπεις στο παρκινγκ και να βρεις να παρκαρεις. Το προηγουμενο Σαββατο , μιας και φετος γιοραζει τα 10 χρονια το Cosmos με εκδηλωσεις, παιζει να ειχε και 10.000 κοσμο.

Δημοσ.

Το μέτρο αυτό μου θύμισε τις πράσινες πλακέτες που χρειαζόταν τα αυτοκίνητα για να μπουν στο κέντρο των γερμανικών πόλεων.

Αφού κάθε αμάξι πλήρωνε 6-7 ευρώ και ακόμα και τα σαράβαλα που τα παίρνανε από μαύρη αγορά,επωφελήθηκαν τα ταμεία,αλλά δεν άλλαξε τίποτα ουσιαστικό.
Ακόμα μου θύμισε κάποια εξυπνάδα ενός γερμανού δήμαρχου μεγάλης πόλης που γέμισε την πόλη με ρανταρ, κατέβασε τα όρια ταχύτητας για να βγάζει χρήμα,τις διπλές λωρίδες στο κέντρο τις έκανε μονές και την άλλη λωρίδα πάρκινγκ για αμάξια,βγάζει αυτός χρήμα,και οι οδηγοί αγανακτούν την στιγμή που μπήκαν στο κέντρο.Πανικός,μποτιλιαρίσματα φουλ και τα ταμεία γεμάτα.Mάζεψε και όλη την κατσιβελιά εκεί με
αποτέλεσμα:Μόνο αν πρέπει να πάω θα πάω.Αλλιώς με τίποτα.
Και εδώ που τα λέμε,καθώς έγινε αυτό το χάλι που λέγεται ΕΕ,τίποτα δεν είδα που να είναι προς το συμφέρον του απλού λαού.Όλα είναι μέτρα για να γεμίζουν τα ταμεία.

  • Like 1
Δημοσ.

Καλα στην Θεσσαλονικη εχετε καταπληκτικο και συγχρονο Μετρο. Τι γκρινιαζετε;
Μηπως θα επρεπε και εδω να κανουμε πρωτα καποια πραγματα για να βγαλουμε συμπερασματα;
Ακουγα "ο Ελληναρας δεν μαθαινει, δεν θα κανει ανακυκλωση ποτε, δεν θα παρει ποτε τα ΜΜΜ" και ειδα οτι οταν αξιωθηκαν να βαλουν τους ειδικους καδους οι Ελληνες καναν και κανουν ανακυκλωση, οταν κατασκευαστηκε συγχρονο Μετρο το χρησιμοποιησε ο κοσμος.
Πιστευω οτι εαν αποφασισουν καποια στιγμη (ξερω μου αρεσει η επιστημονικη φαντασια) να βαλουν καδους για σκουπιδια στις πλατειες, στις παραλιες, οπου συχναζει ο κοσμος ειμαι σιγουρος οτι θα πετανε εκει τα μικροσκουπιδακια τους και οχι στο δρομο.
Θελουμε δουλεια. Κυριως γιατι πιστευουμε οτι σε ενα τραινο που παει στο γκρεμο παντα φταιει το τελευταιο βαγονι και ποτε το πρωτο.

  • Like 2
Δημοσ.

Ναι θα γλυτώσει το κρύο με αυτό :P

 

Το αν θα γλιτώσει το κρύο είναι άσχετο με το αν θα πάει με μηχανάκι. Αν ανέβει στο μηχανάκι χωρίς κράνος και κατάλληλα ρούχα, λογικό είναι να κρυώσει. Το αντίθετο θα ήταν περίεργο. Προφανώς δεν θα του φταίει το δίκυκλο, αλλά το κούφιο του κεφάλι.

Δημοσ.

Το "να με αφήσει ακριβώς εκεί που θέλω" μεταφράζεται στο :

- ψάχνω με τις ώρες για δωρεάν πάρκινγκ

- δε βρίσκω και καβαλάω πεζοδρόμια, ράμπες, διπλοπαρκάρω, τριπλοπαρκάρω και γενικά προκαλώ προβλήματα στην κυκλοφορία

- στο τσακίρ κέφι παίρνω και κλήση

Δεν  δουλεύει όλος ο κόσμος στο κέντρο της Αθήνας. 

Εγώ για να πάω στην δουλειά μου με μέσα μεταφοράς θέλω 15 λεπτά περπάτημα->Μετρό->ΗΣΑΠ->Προαστιακό-> 8 λεπτά περπάτημα και το αντίστροφο. 'Όλα τα παραπάνω αντιστοιχούν σε μία ώρα και σαράντα λεπτά συν άλλο τόσο για την επιστροφή. Με το δικό μου μέσο μετακίνησης χρειάζομαι 15 λεπτά μαξ 20 με την κίνηση και παρκάρω στο πάρκινγκ της εταιρείας. Άρα βλέπεις ένα καλό παράδειγμα για το που χάνεται εντελώς το νόημα της χρήσης των μέσων μαζικής μεταφοράς.

  • Super Moderators
Δημοσ.

Το αν θα γλιτώσει το κρύο είναι άσχετο με το αν θα πάει με μηχανάκι. Αν ανέβει στο μηχανάκι χωρίς κράνος και κατάλληλα ρούχα, λογικό είναι να κρυώσει. Το αντίθετο θα ήταν περίεργο. Προφανώς δεν θα του φταίει το δίκυκλο, αλλά το κούφιο του κεφάλι.

 

Δεν γουσταρω να περιμενω 1 ωρα μεσα στο κρυο

Αν δεν ψήνεται για το κρύο στη στάση, που και για αυτό θα έχε ντυθεί κατάλληλα, σίγουρα δεν ψήνεται για το κρύο (και τη βροχή) στη μηχανή...

Δημοσ.

O ποδηλατης ειναι μεγαλη κουβεντα. Αν βγεις εξω με ποδηλατο, απλα κινδυνευεις!!!!! Δυστυχως ο Ελληναρας στην οδηγηση ειναι μπουζουκι!!!

Αναβει πρασ... ΜΠΙΙΙΙΙΙΠ ο απο πισω. Κατσε ρε μαστορα. Ουτε συμπλεκτη δεν προλαβα να αφησω... Αν τον βαλλεις πρωτο στο φαναρι, υπαρχει θεμα. Δεν εχει ποιον να κορναρει και κορναρει τον εαυτο του!!! Η γυναικα οταν οδηγαει, τοτε θα θυμηθει να βγαλλει τα φρυδια της, να βαλλει κραγιον, να φτιαξει τα μαλλια της..... Αν δεις ξανθια με smart απο μακρια και αγαπημενη. Καλυτερα με το αμαξι που εχει και αεροσακους....

Δημοσ.

O ποδηλατης ειναι μεγαλη κουβεντα. Αν βγεις εξω με ποδηλατο, απλα κινδυνευεις!!!!! Δυστυχως ο Ελληναρας στην οδηγηση ειναι μπουζουκι!!!

Αναβει πρασ... ΜΠΙΙΙΙΙΙΠ ο απο πισω. Κατσε ρε μαστορα. Ουτε συμπλεκτη δεν προλαβα να αφησω... Αν τον βαλλεις πρωτο στο φαναρι, υπαρχει θεμα. Δεν εχει ποιον να κορναρει και κορναρει τον εαυτο του!!! Η γυναικα οταν οδηγαει, τοτε θα θυμηθει να βγαλλει τα φρυδια της, να βαλλει κραγιον, να φτιαξει τα μαλλια της..... Αν δεις ξανθια με smart απο μακρια και αγαπημενη. Καλυτερα με το αμαξι που εχει και αεροσακους....

Ενώ ο ποδηλάτης που αγνοεί τα φανάρια και τα σήματα του ΚΟΚ + αντί να πηγαίνει στα δεξιά τον βλέπεις να βγαίνει από τα αριστερά στην μέση του δρόμου ανάμεσα από τα αυτοκίνητα και να περνάει με κόκκινο είναι καλύτερος. 

Δεν είναι όλο το πρόβλημα οι οδηγοί μηχανοκίνητων, το πρόβλημα είναι ότι δεν υπάρχει παιδεία και μόρφωση στην χρήση του δρόμου καθώς και η έλλειψη της απαραίτητης υποδομής.

  • Like 1
Δημοσ.

O ποδηλατης ειναι τρενο μεγαλο αλλα δεν τον εθιξα γιατι δεν υπαρχουν πολλοι. Μετα το αμαξι διαλεγεις μηχανακι ως συνηθως για να κατεβεις κατηγορια

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...