tuxpower Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2015 Εγω παλι.... ΔΙΑΦΩΝΩ. Δεν γουσταρω να περιμενω 1 ωρα μεσα στο κρυο να περασει το λεοφωρειο, να μπαινω και να ειναι φισκα και να βρωμανε οι μασχαλες του αλλου και να πληρωνω και 1.50 ευρω!!!! Θελω να μπαινω στο αμαξι μου, που θα με αφησει ΑΚΡΙΒΩΣ εκει που θελω και οχι σε καποια σταση καπου, χωρις αναμονες. Αν θελετε λιγοτερα καυσαερια και λιγοτερο μποτιλιαρισμα, η λυση ειναι μεγαλυτεροι δρομοι και ηλεκτροκινητα οχηματα. Η λυση οχι οχηματα, δεν ειναι λυση!!! Εάν υπάρχουν λεωφορεία κάθε 10λεπο, εάν φτιάξουν ποδηλατόδρομους,βάλε και το μετρό ειλικρινά θεωρώ οτι θα ανασάνει το κέντρο. Όλο και πιο πολλοί πολίτες θα κυκλοφορούν στο κέντρο. Περισσότερα πάρκα, πιο ανθρώπινη πόλη. Αλλά βέβαια μερικούς σας χαλάει, γιατί όπως λες σταματάτε ΑΚΡΙΒΩΣ εκεί που θέλετε, διπλοπαρκαρισμένοι με αλάρμ στα π@__ρια σας η κίνηση απο πίσω, ή οι πεζοί. Δεν γινόμαστε άνθρωποι εδώ στο ελλαδιστάν ρε.. 19
kondoras Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2015 Το "να με αφήσει ακριβώς εκεί που θέλω" μεταφράζεται στο : - ψάχνω με τις ώρες για δωρεάν πάρκινγκ - δε βρίσκω και καβαλάω πεζοδρόμια, ράμπες, διπλοπαρκάρω, τριπλοπαρκάρω και γενικά προκαλώ προβλήματα στην κυκλοφορία - στο τσακίρ κέφι παίρνω και κλήση + έχω προσωπικό σωφέρ.
TheAccountant Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2015 I have a dream: απαγόρευση ΙΧ στο κέντρο της Θεσσαλονίκης από βαρδάρη μέχρι την έκθεση και από παραλία μέχρι την Αγ.Δημητρίου Περίεργο! Το ιδιο ακριβώς όνειρο έχει ο ιδιοκτήτης του Cosmos, του Florida, του IKEA και του ONE Salonica. Κοινώς αν θέλει κανεις να τελειώσει εμπορικά δια παντώς το κέντρο της πολής, είναι η ιδανική συνταγή. Το δικό σου ονειρο περιλαμβάνει τον θάνατο κάποιων.... και το υπερκέρδος επισης καποιων αλλων. Γενικά στο κέντρο δεν κατεβαίνω λόγω αρκετής κίνησης. Οταν κατέβαινα ομως πήγαινα στο παρκινγκ (ουτε ορεξη για κληση, ουτε θελω να το πεταω οπου να ναι, ουτε να μου το χτυπησουν). Ενας μλκς σκέφτηκε τι ωραια που θα ταν να κλεισουμε ενα πάρκινγκ που περισσευει απο την πολη και να το κάνουμε εβραικη βλακεία και καλά επειδη ετσι... multiculti και καλα. Συνέπεια αυτού... δεν θα ξαναδουν τα δικα μου λεφτά στο κέντρο. Ενα κέντρο μιας πολης θελει πάρκινγκ σε λογικές τιμές, θελει κινητρα χρήσης των ΜΜΕ (δλδ μειωση τιμης), θέλει επιβολή τάξης στην κυκλοφορια και σταθμευση... δεν θέλει αντίμετρα τυπου απαγορευσεων ή κεφαλικών φόρων. But I guess, ειμαι πολυ μπροστά απο την εποχή μου για να σκέφτομαι το αυτονόητο.
JohnTehGreek Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2015 Εγω παλι.... ΔΙΑΦΩΝΩ. Δεν γουσταρω να περιμενω 1 ωρα μεσα στο κρυο να περασει το λεοφωρειο, να μπαινω και να ειναι φισκα και να βρωμανε οι μασχαλες του αλλου και να πληρωνω και 1.50 ευρω!!!! Θελω να μπαινω στο αμαξι μου, που θα με αφησει ΑΚΡΙΒΩΣ εκει που θελω και οχι σε καποια σταση καπου, χωρις αναμονες. Αν θελετε λιγοτερα καυσαερια και λιγοτερο μποτιλιαρισμα, η λυση ειναι μεγαλυτεροι δρομοι και ηλεκτροκινητα οχηματα. Η λυση οχι οχηματα, δεν ειναι λυση!!! Ρε φίλε στην Ελλάδα ζεις σίγουρα; Γιατί στην Ελλάδα το αμάξι μπορεί να σε αφήσει ακριβώς εκεί που θες αλλά αφού πρώτα έχεις φάει 1 ώρα σε ψάξιμο για θέση. Επίσης τι ακριβώς εννοείς χωρίς αναμονές;Φαντάζομαι τα φανάρια τα περνάς με κόκκινο έτσι; Και πολύ ωραία η λύση σου,να γεμίσουμε την ήδη τσιμεντένια χώρα μας με ακόμα περισσότερο τσιμέντο... 1
Black Demis Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2015 μακάρι να γινόταν και στην Ελλάδα αυτό. Λιγότερο νέφος καυσαέριο κτλ. και με τι θα κυκλοφορούμε? (για θεσσαλονικη πχ μιλάω) με το οασθ? (αν έχεις μπει ξέρεις καλά τι σημαίνει πλέον οασθ)... κατάλληλες υποδομές μετά τέτοια μέτρα όταν λέω κατάλληλες υποδομές για αρχή να πάρουν πουλο σχεδόν όλοι η οδηγοί και ελεγκτές του οασθ και να μπουν καινούργιοι με σωστή συμπεριφορά τουλάχιστον + να υπάρχει ένα όριο το πόσα άτομα θα μπουν σε ένα λεωφορείο.. καθώς είναι πολύ συχνά φίσκα, μπαίνεις και μυρίζεις τους μισούς ιδρωμένους εκεί μέσα Ρε φίλε στην Ελλάδα ζεις σίγουρα; Γιατί στην Ελλάδα το αμάξι μπορεί να σε αφήσει ακριβώς εκεί που θες αλλά αφού πρώτα έχεις φάει 1 ώρα σε ψάξιμο για θέση. Επίσης τι ακριβώς εννοείς χωρίς αναμονές;Φαντάζομαι τα φανάρια τα περνάς με κόκκινο έτσι; Και πολύ ωραία η λύση σου,να γεμίσουμε την ήδη τσιμεντένια χώρα μας με ακόμα περισσότερο τσιμέντο... στην ελλαδα μένεις χαλάρωσε προφανώς και εννοεί την λύση του δυπλοπαρκαρισματος
billxl Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2015 Ποδήλατο και περπάτημα σε πεζόδρομο στο Όσλο τον Γενάρη, μπρρρρρρρρ. Καλά στην Αθήνα που έχει 300 μέρες το χρόνο λιακάδα και οι δρόμοι είναι καλτερίμια με ίχνος πεζοδρομίου, αλλά στο Όσλο; 1
paris123456 Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2015 Κάτι που πρέπει(βασικά έπρεπε να είχε γίνει χρόνια τώρα) και στην αθήνα.Όλη η περιοχή του κέντρου, που ορίζεται από το δακτύλιο, θα έπρεπε να είναι ένα μεγάλος κλειστός πεζόδρομος. 1
pcuser Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2015 Πολλοί τελικά νομίζουν ότι η "απαγόρευση κυκλοφορίας" είναι η λύση. Κάποτε στο Σίδνεϊ επιτρεπόταν ΝΟΜΙΜΑ το παρκάρισμα σε κεντρικούς δρόμους (φανταστείτε Βασ. Σοφίας (Α) ή Τσιμισκή (Θ) για 20'. Μετά πρόστιμο "φωτιά". Και στα λεωφορεία δεν υπήρχαν όρθιοι! Εδώ δεν υπάρχουν πάρκινγκ πουθενά (ούτε στα σπίτια) και έχουμε γεμίσει το τόπο απαγορευτικά μη στάσης/στάθμευσης (εκείνα με το Χ) που, αν όλοι συμορφώνονταν, τα οχήματα θα έπρεπε να είναι διαρκώς εν κινήσει (!) με 5χλμ/ω. Για να τα κονομάει ο εθισμένος ποτοπαραγωγός δήμαρχος μέχρι το επόμενο σκάνδαλο όπου θα ψάχνουν εκατομμύρια λειψά από τα ταμεία. Να μη θυμηθούμε τον Βενιζέλο και τη σύμβαση με τον ΟΑΣΘ ώστε να εξακολουθούν να κυκλοφορούν τα σαράβαλα και να μην τελειώνει το μετρό για να μην χάσουν οι ιδιοκτήτες των λεωφορείων λεφτά. Στην Ελλάδα για ό,τι γίνεται να ψάχνουμε ποιος οφελείται και τι ύψος έχει η μίζα για τα "μέτρα" που παίρνουν. Όσοι δε αρέσκονται σε "απαγορεύσεις", υπάρχει και η ...Σινγκαπούρη. 3
Super Moderators Thresh Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2015 Super Moderators Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2015 Ρε φίλε στην Ελλάδα ζεις σίγουρα; Γιατί στην Ελλάδα το αμάξι μπορεί να σε αφήσει ακριβώς εκεί που θες αλλά αφού πρώτα έχεις φάει 1 ώρα σε ψάξιμο για θέση. Επίσης τι ακριβώς εννοείς χωρίς αναμονές;Φαντάζομαι τα φανάρια τα περνάς με κόκκινο έτσι; Και πολύ ωραία η λύση σου,να γεμίσουμε την ήδη τσιμεντένια χώρα μας με ακόμα περισσότερο τσιμέντο... Έμμεσα μάλλον εννοεί ότι πρώτα πρέπει να αλλάξουν/βελτιωθούν σημαντικά τα ΜΜΜ και μετά να υπάρξει ο περιορισμός...
michael92 Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2015 I have a dream: απαγόρευση ΙΧ στο κέντρο της Θεσσαλονίκης από βαρδάρη μέχρι την έκθεση και από παραλία μέχρι την Αγ.Δημητρίου Δεν ρίχνουμε καλύτερα πυρηνικά στην πόλη; Λιγότερα προβλήματα θα δημιουργήσει. Τον χάρτη της Θεσσαλονίκης με τα προάστια τον έχεις δει ποτέ;
fsbmaniac Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2015 Σιγά τον κόσμο που έχει το κόσμος ρε ... Ή ανατολική Θεσσαλονίκη ποτέ δεν κατέβαινε κέντρο... Αν γίνει το κέντρο πεζόδρομος και μόνο με ΜΜΜ και ποδήλατα θα γίνει χαμος...γιατί όλοι θα κατεβαίνουν χωρίς να σκέφτονται τη χαμένη ώρα στην κίνηση.
Ico13 Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2015 Η ειρωνεία ειναι πως θα γινει κα στην Ελλάδα μόνο που θα ειναι αναγκαστικά.Δεν μας έχουν αφήσει ούτε δραχμή!!!!!!
sk8harddiefast Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2015 Ρε παιδια με δουλευετε ετσι? Τωρα αστειευομαστε? Το κεντρο ειναι τιγκα στο ζακι και η Ακαδημιας βραζει πρεζα και μαστουρα. Πεθαινουν στα πεζοδρομια, σε ενα κεντρο που ολες οι πλατειες που εχει, εχουν μονο τσιμεντο και κανενα δεντρο. Και εμεις σε ολη αυτη την αθλιοτητα του πλεον καταθληπτικου και μουντου κεντρου οπου περπατας 2 τετραγωνα και σε εχουν κλεψει η σου λενε "Φιλαρακι εχεις ενα ευρω να παρω μια τυροπιτα?" βρηκαμε την λυση. Θα αφαιρεσουμε τα αμαξια!!!!! Θες ποιο ομορφο κεντρο? Ας κανει ο δημος 10 τεραστια παρκινγκ οπου θα ειναι δωρεαν ετσι ωστε να αποσυμφωρηθουν οι δρομοι απο τα σταθμευμενα αμαξια. Αν το γκρεμισει ολο και ας το ξαναφτιαξει ΠΡΑΣΙΝΟ. Πραγματικα πρασινο. Οχι με 2 δεντρα εδω και μια τσουκνιδα εκει. Το περισσοτερο πρασινο που εχει το κεντρο ειναι η πλατεια Συνταγματος!!! Για την περιφημη πλατεια Ομονοιας που δεσποζει στο κεντρο μας χρονια τωρα και ειναι το "Κεντρο" της Αθηνας θελετε να μιλησουμε? Να πουμε για οταν βραδιασει και μετα που γινεται αβατο? Να πουμε για συριγγες κατω και απολυτη βρωμα εως αρρωστια? Να πουμε για ολα τα μαγαζια που εχουν κλεισει εκει λογο του προβληματος? Να πουμε για την κοπελα που ειδα ενα βραδυ να ειναι το πολυ 20 ετων και να βαραει ηρωινη στο ματι? Να πουμε για το ποσο τσιμεντενια ειναι σαν πλατεια και ποσο πρασινο εχει? Ουτε γλαστρα!!! Να παμε ερμου? Με ενα συντριβανι σκετη αθλιοτητα που ειναι τιγκα στα βρωμονερα? Θελετε ενα καλυτερο κεντρο? Αφηστε τα αμαξια στην ησυχια τους για εμας που κανουμε την δουλεια μας και τα χρειαζομαστε και φτιαξτε αυτα: Δειτε και εδω: http://www.zougla.gr/greece/article/proino-frikis-sto-kentro-tis-a8inas Aυτο ειναι το κεντρο μας!!!! Καμαρωστε πλατεια Ομονοιας!!! Η κοπελα μου κανει μετεκπαιδευση στο Καποδιστριακο και μπροστα στην εισοδο εχει ενα παρκο που ειναι μεσα στους ναρκωμανης. Φοβαται να παει μονης της και την παω εγω και στα διαλειμματα μενει μεσα!!! Ολα αυτα πανω στην Ακαδημιας μερα μεσημερι!!! 3
V for Vagelis Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2015 Εγω παλι.... ΔΙΑΦΩΝΩ. Δεν γουσταρω να περιμενω 1 ωρα μεσα στο κρυο να περασει το λεοφωρειο, να μπαινω και να ειναι φισκα και να βρωμανε οι μασχαλες του αλλου και να πληρωνω και 1.50 ευρω!!!! Θελω να μπαινω στο αμαξι μου, που θα με αφησει ΑΚΡΙΒΩΣ εκει που θελω και οχι σε καποια σταση καπου, χωρις αναμονες. Αν θελετε λιγοτερα καυσαερια και λιγοτερο μποτιλιαρισμα, η λυση ειναι μεγαλυτεροι δρομοι και ηλεκτροκινητα οχηματα. Η λυση οχι οχηματα, δεν ειναι λυση!!! Βέβαια οι πόλεις δε θα έπρεπε να σχεδιάζονται για να εξυπηρετούν το αυτοκίνητο, αλλά πάνω απ όλα τους πεζούς και τους ποδηλάτες. Η δική σου (αμερικάνικη) τακτική είναι καταστροφική από κοινωνική και οικολογική άποψη. Αυτό είναι πλέον δεδομένο για κάθε πολεοδόμο. 1
sk8harddiefast Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2015 Τα αμαξια υπαρχουν επειδη εξυπηρετουν και χρειαζονται. Αν δεν τα ειχαμε αναγκη δεν θα τα εφευρισκαμε και θα μεναμε ακομα στα καρα και στα αλογα. Το οτι πηγαμε στο αλλο ακρο και εχουμε πολλα αμαξια, ειναι ενα θεμα. Συμφωνω. Αλλα μην μου λες πως θα βγαλλεις τα αμαξια απο το κεντρο και θα ερθει η ανατολη του ηλιου γιατι με κοροϊδευεις στα μουτρα. Το κεντρο εχει προβληματα. ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΣΟΒΑΡΑ. Τα αμαξια ειναι ενα απο αυτα και οχι το μονο, ουτε το σοβαροτερο. Αν θελετε, υπαρχουν πολλες λυσεις για αποσυμφωρηση του κεντρου απο τα αμαξια, χωρις ομως την απαγορευση τους. Βέβαια οι πόλεις δε θα έπρεπε να σχεδιάζονται για να εξυπηρετούν το αυτοκίνητο, αλλά πάνω απ όλα τους πεζούς και τους ποδηλάτες. Αυτο ηταν το καλυτερο. Οποτε εγω που μενω Νεα Σμυρνη και η δουλεια μου ειναι Αγια Παρασκευη θα πηγαινω με το ποδηλατο.... Μας ψεκαζουν. Δεν εξηγειται.... 3
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα