Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Το Όσλο, η πρωτεύουσα της Νορβηγίας, ανακοίνωσε ότι σχεδιάζει να απαγορεύσει την κυκλοφορία ΙΧ στο κέντρο της πόλης, να ενισχύσει τα μέσα μαζικής μεταφοράς και να βελτιώσει τις υποδομές ώστε να διευκολύνει τους πεζούς και τους ποδηλάτες. Το σχέδιο αυτό έχει ως στόχο να ολοκληρωθεί μέχρι το 2019.

Σύμφωνα με το Reuters, το νεοεκλεγμένο δημοτικό συμβούλιο του Όσλο δήλωσε ότι η εξάλειψη των ΙΧ από το κέντρο της πόλης θα βελτιώσει την κατάσταση για τους ποδηλάτες, τους πεζούς αλλά και για τα καταστήματα.

 

Παρόμοιες προσπάθειες έχουν πραγματοποιηθεί και από άλλες Ευρωπαϊκές πρωτεύουσες. Λόγου χάρη, το Παρίσι απαγορεύει τη χρήση αυτοκινήτου μία ημέρα τον χρόνο, ενώ το Λονδίνο επιβάλλει φόρους σε όσους οδηγούν στο κέντρο της πόλης. Ωστόσο, καμία πόλη μέχρι τώρα δεν έχει απαγορεύσει γενικά την κυκλοφορία ΙΧ.

 

Φυσικά, για να βελτιωθούν οι δημόσιες συγκοινωνίες και οι υποδομές του Όσλο απαιτούνται υψηλά κεφάλαια. Για τον λόγο αυτό, το συμβούλιο θα εξετάσει τις πρακτικές που εφαρμόζονται σε άλλες Ευρωπαϊκές πόλεις και θα τις εφαρμόσει δοκιμαστικά μέσα στα επόμενα χρόνια, ώστε να εντοπιστούν οι καλύτερες δυνατές λύσεις.

 

Προκειμένου να υλοποιηθεί το σχέδιο αυτό, απαιτούνται ποδηλατόδρομοι συνολικής έκτασης σχεδόν 60 χιλιομέτρων, οχήματα τα οποία θα μεταφέρουν στην πόλη άτομα με κινητικά προβλήματα καθώς και ειδικά φορτηγά που θα προμηθεύουν τα μαγαζιά και τις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στο κέντρο της πόλης.

 

Τις ανησυχίες τους περί μείωσης των πελατών εκφράζουν ορισμένοι καταστηματάρχες, σκεπτόμενοι ότι, όσοι μένουν αρκετά χιλιόμετρα εκτός πόλης, θα σταματήσουν πλέον να επισκέπτονται το κέντρο. Ωστόσο, το δημοτικό συμβούλιο τους διαβεβαίωσε ότι η βελτίωση των υποδομών θα εξισορροπήσει την κατάσταση.

 

Αξίζει να σημειωθεί ότι προτεραιότητα της εν λόγω πρωτοβουλίας αποτελεί η βελτίωση των συνθηκών για πεζούς και ποδηλάτες και όχι η προστασία του περιβάλλοντος όπως θα περίμενε κανείς, αν και φυσικά, η μείωση των ρύπων είναι αναμενόμενη.

 

Βέβαια, αυτή δεν είναι η μοναδική πρωτοβουλία που έχει ως σκοπό τη βελτίωση των συνθηκών διαβίωσης στη Νορβηγία, καθώς υπάρχουν και ομάδες που σχεδιάζουν δράσεις κατά της ηχορρύπανσης.

 

Link.png Site: Jalopnik

  • Απαντ. 95
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Καλή φάση όπως θα πρεπε να ειναι . Να επιτραπόταν μόνο η διεύλεση οχημάτων τροφοδοσίας καταστημάτων κλπ.

  • Like 11
Δημοσ.

Τις ανησυχίες τους περί μείωσης των πελατών εκφράζουν ορισμένοι καταστηματάρχες, σκεπτόμενοι ότι, όσοι μένουν αρκετά χιλιόμετρα εκτός πόλης, θα σταματήσουν πλέον να επισκέπτονται το κέντρο. Ωστόσο, το δημοτικό συμβούλιο τους διαβεβαίωσε ότι η βελτίωση των υποδομών θα εξισορροπήσει την κατάσταση.

Τις ίδιες ανησυχίες είχε και μερίδα καταστηματαρχών, όταν είχε προταθεί παραπλήσιο μέτρο για το κέντρο της Θεσσαλονίκης. Δεν προχώρησε (και για άλλους λόγους). Μετά έγινε το Κόσμος, ένας πελώριος «πεζόδρομος» με εμπορικά μαγαζιά και γύρω γύρω δωρεάν πάρκινγκ. Και τότε οι καταστηματάρχες του κέντρου κατάλαβαν το λάθος τους, αλλά ήταν αργά.

  • Like 10
Δημοσ.

I have a dream: 
απαγόρευση ΙΧ στο κέντρο της Θεσσαλονίκης από βαρδάρη μέχρι την έκθεση και από παραλία μέχρι την Αγ.Δημητρίου

  • Like 8
Δημοσ.

και στα δικα μας!

και στην πατρα το ιδιο, δε θελανε πεζοδρομο αλλα μετα που ειδαν οτι μαζευει κοσμο αλλαξαν γνωμη!

(κοντοφθαλμοι ανθρωποι)

  • Like 2
Δημοσ.

Τις ίδιες ανησυχίες είχε και μερίδα καταστηματαρχών, όταν είχε προταθεί παραπλήσιο μέτρο για το κέντρο της Θεσσαλονίκης. Δεν προχώρησε (και για άλλους λόγους). Μετά έγινε το Κόσμος, ένας πελώριος «πεζόδρομος» με εμπορικά μαγαζιά και γύρω γύρω δωρεάν πάρκινγκ. Και τότε οι καταστηματάρχες του κέντρου κατάλαβαν το λάθος τους, αλλά ήταν αργά.

Δωρεάν πάρκινγκ? Την τελευταία φορά που πήγα δεν ήταν καθόλου δωρεάν...

  • Like 5
Δημοσ.

Στην Ελλάδα δεν μπορεί να εφαρμοστεί κάτι τέτοιο δυστυχώς,εδώ προβλέπεται να αυξήσουν την τιμή των εισιτηρίων και να μειώσουν δρομολόγια ή να αφαιρέσουν λεωφορειακές γραμμές.Οπότε αναθεωρώ τί είναι καλύτερο?αμάξι ή ΜΜΜ?

Δημοσ.

Να περπατούσα και εγώ στο κέντρο της Αθήνας χωρίς να βλέπω τον κακό χαμό από αμάξια και να παθαίνω ασφυξία από το καυσαέριο και τι στον κόσμο...

  • Like 3
Δημοσ.

Γενικότερα στο κράτος αυτο υπαρχει παιδεία στο θεμα μετακίνηση. Υπάρχουν χώροι στάθμευσης με ρεύμα για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Παίρνουν αρκετοί τα μεσα μεταφοράς και γενικα στην πρωτεύουσα δεν βλέπεις ούτως η άλλως πολλα αυτοκίνητα.

Δημοσ.

Εγω παλι.... ΔΙΑΦΩΝΩ.

Δεν γουσταρω να περιμενω 1 ωρα μεσα στο κρυο να περασει το λεοφωρειο, να μπαινω και να ειναι φισκα και να βρωμανε οι μασχαλες του αλλου και να πληρωνω και 1.50 ευρω!!!!

Θελω να μπαινω στο αμαξι μου, που θα με αφησει ΑΚΡΙΒΩΣ εκει που θελω και οχι σε καποια σταση καπου, χωρις αναμονες.

Αν θελετε λιγοτερα καυσαερια και λιγοτερο μποτιλιαρισμα, η λυση ειναι μεγαλυτεροι δρομοι και ηλεκτροκινητα οχηματα. Η λυση οχι οχηματα, δεν ειναι λυση!!!

  • Like 13
Δημοσ.

Εγω παλι.... ΔΙΑΦΩΝΩ.

Δεν γουσταρω να περιμενω 1 ωρα μεσα στο κρυο να περασει το λεοφωρειο, να μπαινω και να ειναι φισκα και να βρωμανε οι μασχαλες του αλλου και να πληρωνω και 1.50 ευρω!!!!

Θελω να μπαινω στο αμαξι μου, που θα με αφησει ΑΚΡΙΒΩΣ εκει που θελω και οχι σε καποια σταση καπου, χωρις αναμονες.

Αν θελετε λιγοτερα καυσαερια και λιγοτερο μποτιλιαρισμα, η λυση ειναι μεγαλυτεροι δρομοι και ηλεκτροκινητα οχηματα. Η λυση οχι οχηματα, δεν ειναι λυση!!!

Το "να με αφήσει ακριβώς εκεί που θέλω" μεταφράζεται στο :

- ψάχνω με τις ώρες για δωρεάν πάρκινγκ

- δε βρίσκω και καβαλάω πεζοδρόμια, ράμπες, διπλοπαρκάρω, τριπλοπαρκάρω και γενικά προκαλώ προβλήματα στην κυκλοφορία

- στο τσακίρ κέφι παίρνω και κλήση

  • Like 28
Δημοσ.

Δωρεάν πάρκινγκ? Την τελευταία φορά που πήγα δεν ήταν καθόλου δωρεάν...

 

Όταν ξεκίνησε αυτή η ιστορία ήταν. Από το 2005 μέχρι το 2013 που το πάρκινγκ ήταν δωρεάν (για όλους), οκτώ ολόκληρα χρόνια, (κάποια από) τα καταστήματα του κέντρου έκλαιγαν τη μοίρα τους. Στο τότε αναφερόμουν και νόμιζα ότι ήταν φανερό.

 

 

Ώρες ώρες έχω την αίσθηση ότι πρέπει να εξηγούμε τα αυτονόητα.

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...