Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα, 

παθών κι εγώ με τη συγκεκριμένη εταιρία, θέλω την γνώμη σας για να αντιμετωπίσω μια κατάσταση που προέκυψε. Τα λέω εν συντομία και όσο πιο κατανοητά μπορώ για να μην κουράσω.

 

Πριν περίπου ένα μήνα επικοινώνησα τηλεφωνικά και έκλεισα τηλεφωνικά ένα απο τα πακέτα triple play. Η αίτηση ήρθε στο τοπικό γραφείο courier της ACS στις 6/10/2015 και αυτή ήταν και η ημερομηνία που αναγραφόταν στα συμβόλαια που έπρεπε να υπογράψω.

 

Η προηγούμενή μου εταιρία ήταν η HOL απο την οποία επρόκειτω να αποχωρήσω με φορητότητα σταθερής γραμμής στην Wind (το συμβόλαιο στην Hol είχε λήξει, δεν είχα περιορισμούς απο την HOL).

 

Εγώ επισκέφτηκα το γραφείο courier στις 14/10/2015 και υπέγραψα τα απαραίτητα δικαιολογητικά στις 14/10/2015 ημερομηνία την οποία έγραψα σε όλα τα έγγραφα που υπέγραψα, αφού εκείνη την ημέρα παρέλαβα.

 

Χθες στις 26/10/2015 ενεργοποιήθηκα στο δίκτυο της Wind. Την πρώτη ημέρα λοιπόν στην νέα εταιρία, δεν κατάφερα να παραμείνω online για περισσότερο απο 3 λεπτά συνεχόμενα. Συνεχείς διακοπές σε σημείο που καταντούσε αστείο μιας και ανα 3 κλικ στον browser είχα αποσύνδεση. Ενημερωτικά έχω δικό μου router (Asus N14U) και ποτέ μα ποτέ τον τελευταίο 1.5 χρόνο δεν είχα ουδεμία αποσύνδεση ούτε έχω πειράξει κάτι στην γραμμή μου (router, καλώδια κλπ).

 

Μετά απο επαναλβανόμενες πάσες απο κέντρο εξυπηρέτησης της Wind και τελικά να με παραπέμψουν σε τεχνικό έλεγχο εντός της εβδομάδας, βγήκα απο τα ρούχα μου και αποφάσισα να μην παραμείνω στην εταιρία αλλά να επιστρεψω στον προηγούμενο πάροχο. Η εξυπηρέτηση πελατών ισχυρίζεται πιθανό πρόβλημα καλωδιώσεων, βραχυκύκλωμα κλπ τα οποία ήταν κάποια απο τις δικαιολογίες που μου προέβαλαν, αφού με έκαναν να αλλάξω 2 τηλεφωνικά καλώδια και 1 ethernet (να επισημάνω ότι το σπίτι έχει μια τηλεφωνική πρίζα μόνο και πάνω της είναι συνδεμένο 1 router μόνο, καμμία απολύτως άλλη συσκευή).

 

Αποφασίζοντας λοιπόν να ασκήσω το νόμιμο δικαίωμα μου υπαναχώρησης εντός των 14 ημερών, έστειλα fax όπως προβλέπεται στην Wind τα παρακάτω έγγραφα.

 

https://www.wind.gr/files/1/FAQs/dikaiwma_upanaxwrisis1.pdf

https://www.wind.gr/files/1/FAQs/dilwsi_upanaxwrisis2.pdf

 

Κατόπιν επικοινωνίας μαζί τους δεν μπόρεσα να διαπιστώσω αν τα έχουν επεξερφαστεί, παρόλα αυτά έχω την επιβεβαίωση παράδοσης του fax. Ταυτόχρονα επικοινώνησα με τον παλιό μου πάροχο και έκανα αίτημα αντίστροφης φορητότητας ώστε να επιστρέψω εκεί που ήμουν.

 

Το πρόβλημα τώρα. Η τηλεφωνήτρια μου είπε ότι δεν υφίσταται υπαναχώρηση εφόσον η γραμμή μου έχει ενεργοποιηθεί. Της εξήγησα ακριβώς ότι λένε τα έγγραφα που η Wind παρέχει και οι όροι χρήσης που περιλαμβάνουν και αυτή επέμενε, δείχνοντας να μην γνωρίζει ακριβώς για ποιά έγγραφα μιλάω. Συγκεκριμένα η αίτηση υπαναχώρησης αναφέρει ότι δικαιούμαι υπαναχώρηση εντός 14 ημερολογιακών ημερών απο την παραλαβής της κάρτας SIM την οποία παρέλαβα στις 14/10/2015 άρα είμαι εντός.

 

Η απάντησή της ήταν ότι η αίτηση αναγράφει 6/10/2015 και η ανταπάντησή μου ήταν ότι εγώ παρέλαβα και υπέγραψα στις 14/10/2015 όπως έχω γράψει επάνω στην αίτηση καθώς το επιβεβαιώνει και η εταιρία Courier με τους οποίους επικοινώνησα.

 

Στη συνέχεια η τηλεφωνήτρια μου εξήγησε ότι δεν υφίσταται υπαναχώρηση εφόσον έχει η γραμμή ενεργοποιηθεί. Και τα 2 επιχειρήματά μου ήταν:

α) Αν ενεργοποιηθεί εντός 2 ημερών, δεν μου δίνεται λοιπόν ποτέ το δικαίωμα υπαναχώρησης;

β) Στην αίτηση της wind (το 2ο έγγραφο που παραθέτω παραπάνω) 6 γραμμές απο το τέλος αναφέρει "...μόλις παραλάβετε την παρούσα, για τη μη ενεργοποίηση ή την απενεργοποίση των υπηρεσιών σας προς εμένα...."

 

Και φυσικά και πάλι είχε να μου απαντήσει ότι αυτό αφορά μόνο τις συνδέσεις κινητής τηλεφωνίας. Και επιπλέον εφόσον παραμείνω στο αίτημά μου, οφείλω να πληρώσω ρήτρα απενεργοποίησης 159.90 ευρώ.

Κόντεψα να σπάσω το τηλέφωνο. Ειλικρινά.

 

Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει τι ακριβώς πρέπει να κάνω στη συνέχεια; 

Είμαι νομικά καλλυμένος με όσα έχω πράξει ώς τώρα ή έχει δίκιο η εν λόγω τηλεφωνήτρια με τα λεγόμενά της;

 

Edit: Σελίδα 9 / Παράγραφος 7β

http://www.eett.gr/opencms/export/sites/default/admin/downloads/telec/apofaseis_eett/kanonistikes_apofaseis_eett/AP696-115.pdf

 

Ζητώ συγνώμη για το μεγάλο post, ήθελα απλά να συμπεριλάβω όλες τις λεπτομέρειες που χρειάζονται για να βγάλετε συμπέρασμα και να με βοηθήσετε στα ερωτήματά μου.

Δημοσ.

Φιλε μου απ' οσο γνωριζω, πραγματι ισχυει οτι μετα την ενεργοποιηση δεν εχεις δικαιωμα υπαναχωρησης... Θα σουν πουν ομως με σιγουρια αυτοι που γνωριζουν περισσοτερα στο θεμα...

Δημοσ.

Το router μου έχει κατεβάσει την ταχύτητά μου στα 4mbps προσπαθώντας να ρυθμίσει αυτόματα το SNR Down για να σταθεροποιηθεί η σύνδεση και συνεχίζει να μου λέει ότι η σύνδεσή μου είναι ασταθής. Απο τα 9 πέσαμε στα 4 και έχω ακόμη τα ίδια. Και φυσικά περιμένω ανταπόκριση απο την Wind στο αίτημά μου ακόμη.

Δημοσ.

ειμαι HOL Vodafone σταθερή για πολλά χρόνια. Στην αρχή, όταν ειχα μεταφερθεί με φορητότητα απο OTE είχα κι εγώ θέμα με τον δικό μου modem ρουτερ. Είχα αλλάξει 2 και είχα αποσυνδέσεις. Τελικά την λύση την βρήκα αλλιώς. Επειδή υποπτεύθηκα πως πιθανότατα να υπάρχει ασυμβατότητα με τους δικούς μας modem ρουτερ παρέμεινα στο modem router της εταιρίας κ αγόρασα ενα ασύρματο router το οποίο συνδεσα πάνω στο modem router. Κ τώρα όλα κομπλέ.

Δημοσ.

Ευχαριστώ για την απάντηση αλλά ήδη έχω αλλάξει 2. Της Wind δεν έχω και δεν θέλω να πάρω ZTE ποτέ ξανά.

Απο τις 4 έως τις 6:05 για πρώτη φορά κατάφερα να μείνω ένα 2ωρο συνδεμένος.

Δημοσ.

Μόλις τώρα έφυγε και η καταγγελία στην ΕΕΤΤ. Θα ενημερώσω αν υπάρχει εξέλιξη για να βοηθηθεί όποιος μελλοντικά αντιμετωπίσει κάτι αντίστοιχο.

Δημοσ.

Φίλε σε παρόμοια κατάσταση ήμουν και εγώ πέρσι. Νοέμβρη έκανα αίτημα φορητότητας από ΟΤΕ σε Forthnet και επειδή μου έκανε αντιπροσφορά ο ΟΤΕ έκανα αίτημα υπαναχώρησης και την ίδια μέρα που το έκανα μου ενεργοποιήθηκε η Forthnet. Να μην τα πολυλογώ άρχισαν τα περίεργα ότι δεν ισχύει η υπαναχώρηση σε 14 μέρες και δεν ξέρω το νόμο και απειλές και τα σχετικά. Ενώ τελικά ξαναγύρισα στον ΟΤΕ μετά μου στέλνανε 100+ ευρώ λογιαριασμούς. Μετά από e-mail στην ΕΕΤΤ, που βέβαια μου απάντησε μετά από ένα μήνα, με πήραν τηλέφωνο και μου ζητάγαν συγγνώμη. Οπότε θέλω να πιστεύω πως θα δικαιωθείς.

Δημοσ.

Παιδια και εγω ημουν forthnet ως τωρα και εκανα συμβολαιο με τον οτε την δευτερα. Ενω οι ανθρωποι μου ειχαν πει οτι εχω μεχρι τη παρασκευη αν θελω να το ακυρωσω, ο υπαλληλος της forthnet μου εκανε αντιπροσφορα σημερα (παρασκευη) ενω εχουν περασει τοσες μερες. Τους ειπα οτι πλεον δεν προκειτε να αλλαξω γιατι δεν μπορω να φυγω απο οτε, αλλα ο υπαλληλος ειπε πως θα το κανονισει αυτος και πως δε τρεχει τιποτα. Εχοντας διαβασει αρκετες περιπτωσεις οπως του TS ειπα ευγενικα οχι και το εκλεισα, για να μην πληρωνω τα κερατιατικα μου στον οτε μετα..

Δημοσ.

Με πήραν τηλέφωνο μόλις τώρα να μου δήλώσουν ότι η γραμμή μου κλειδώνει στα 2mbps και δεν μπορεί να γίνει κάτι άλλο. Τι τρέλα είναι αυτή που πουλάνε, δεν καταλαβαίνω.

 

Έχει αντιμερωπίσει κάποιος κάτι αντίστοιχο να με βοηθήσει για το που πρέπει να απευθυνθώ; Έχω κάνει ήδη καταγγελία στην ΕΕΤ μέσω της ηλεκτρονικής φόρμας που έχουν στο site τους. Υπάρχει κάτι άλλο που μπορώ να κάνω; Βοηθάτε παλικάρια..!

Δημοσ.

Καλησπέρα. Πλέον χωρίς καμμία ανταπόκριση τόσο απο την ΕΕΤΤ όσο και απο την Wind, έχουν περάσει αρκετές ημέρες και συνεχίζω να έχω τα προβλήματα που περιγράφω στο αρχικό Post. Υπάρχει κάποιος που μπορεί να μου προτείνει τι μπορώ να κάνω για να αφυπνίσω το σύστημα και να γίνει κάτι, μιας και σκέφτομαι πλέον σοβαρά να πληρώσω την ρήτρα και να ξεμπερδεύω μαζί τους.

 

Επικοινώνησα με την Wind μέσω της ηλεκτρονικής φόρμας στο site τους, περιγράφοντας την κατάσταση και ενημερώνοντας ότι αν δεν λάβω απάντηση εντός της (προηγούμενης) εβδομάδας θα κινηθώ νομικά. Αλλά καμμία απάντηση.

 

Δεν γνωρίζω πότε και αν η ΕΕΤΤ θα επικοινωνήσει μαζί μου και μετά απο 10 μέρες δεν βλέπω καμμία ανταπόκριση. Υπάρχει κάποιο συγκεκριμένο χρονικό διάστημα; Μπορώ να επικοινωνήσω μαζί τους για να διαπιστώσω αν έχουν ξεκινήσει διαδικασίες επι του θέματός μου;

Δημοσ.

Χθές μίλησα μαζί τους και μου είπαν πολλά απίστευτα. Ένα εξ αυτών είναι ότι επειδή η υπαναχώρηση δεν έγινε δεκτή, για να με εξυπηρετήσουν ακύρωσαν το κινητό απο το triple play και με πήγαν σε double play. Και πλέον θα πληρώνω 42 ευρώ (όσο δηλαδή και για το triple play) μόνο για double play.

 

Έχω μιλήσει ήδη με το δικηγόρο μου και αύριο ξεκινάμε ενέργειες.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...