Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπερα παιδια,

 

Εχω ενα LG G2 16GB stock, ευρωπαικης προελευσης (αγορασμενο απο ελληνικο μαγαζι) και εντος εγγυησης.

 

Ξεκινησαν προβληματα με το GPS (το οποιο προηγουμενως ηταν απιστευτα ακριβες) και εσταλη στην procordia. Το σερβις δε βρηκε προβλημα και εχω κολλησει μ'ενα κουκουρουκου gps.

 

Μια -αγενεστατη- υπαλληλος της LG μου ειπε οτι δεν ειναι θεμα της LG επειδη ειναι ευρωπαικης προελευσης και οτι ειναι θεμα λογισμικου και ενημερωσεων καθως δεν ειναι ελληνικες.

 

Της εξηγησα πως εχει φαει 3 factory reset και δεν λειτουργει, ενω πριν ηταν οκ αλλα τιποτα. Η Procordia μου ειπε αν θελω να ξανα παω αλλα φοβαμαι οτι θα φαω ακυρο και τσαμπα το ταξιδι.

Επεξ/σία από jima35gr
Δημοσ.

Και είχα ακούσει τα καλύτερα για το σέρβις της lg! Να το ξαναπάς λέω εγώ και να επιμείνεις ότι έχει πρόβλημα (με καθαρό λογισμικό εννοείται)

  • Like 1
Δημοσ.

Και είχα ακούσει τα καλύτερα για το σέρβις της lg! Να το ξαναπάς λέω εγώ και να επιμείνεις ότι έχει πρόβλημα (με καθαρό λογισμικό εννοείται)

 

Έχω αγχωθεί πολύ. Πέραν της απίστευτης ταλαιπωρίας που τράβηξα με την ΕΛΤΑ Courier για την οποία έγινε μέχρι και ονομαστική αναφορά εκ μέρους της LG και μένα... τώρα πρέπει να κάνω ταξίδι ως εκεί αυτοπροσώπως για να δούμε ΑΝ και ίσως κάνουν κάτι.

 

Λογικά αλλαγή πλακέτας θέλει αλλά αμφιβάλλω ότι θα δεχτούν επειδή το gps καμιά φορά πιάνει...  :-(  Ειλικρινά δε ξέρω πως να τους αποδείξω ότι αυτή ΔΕΝ είναι η σωστή λειτουργία του κινητού, ειδικά αν μου πουν περί λογισμικού και ενημερώσεων....

Δημοσ.

Έχω αγχωθεί πολύ. Πέραν της απίστευτης ταλαιπωρίας που τράβηξα με την ΕΛΤΑ Courier για την οποία έγινε μέχρι και ονομαστική αναφορά εκ μέρους της LG και μένα... τώρα πρέπει να κάνω ταξίδι ως εκεί αυτοπροσώπως για να δούμε ΑΝ και ίσως κάνουν κάτι.

 

Λογικά αλλαγή πλακέτας θέλει αλλά αμφιβάλλω ότι θα δεχτούν επειδή το gps καμιά φορά πιάνει...  :-(  Ειλικρινά δε ξέρω πως να τους αποδείξω ότι αυτή ΔΕΝ είναι η σωστή λειτουργία του κινητού, ειδικά αν μου πουν περί λογισμικού και ενημερώσεων....

Να τους πεις ότι το πρόβλημα δεν παρουσιάζεται πάντα και ότι πρέπει να το κρατήσουν λίγες μέρες και να κάνουν δοκιμές για να το διαπιστώσουν

  • Like 1
Δημοσ.

Να τους πεις ότι το πρόβλημα δεν παρουσιάζεται πάντα και ότι πρέπει να το κρατήσουν λίγες μέρες και να κάνουν δοκιμές για να το διαπιστώσουν

 

To καλύτερο θα ήταν να τους πάρω μια βόλτα μαζί μου έξω  :lol:

  • Like 1
Δημοσ.

To καλύτερο θα ήταν να τους πάρω μια βόλτα μαζί μου έξω  :lol:

Ναι γιατί όχι; Αν το πρόβλημα δεν είναι εμφανές με τη μία να τους πεις να κάνουν τις απαραίτητες δοκιμές και να τους εξηγήσεις ότι είναι κόπος για σένα να πηγαίνεις ξανά στο σέρβις. Πες τους ότι είχες ακούσει και τα καλύτερα και σου κάνει εντύπωση αυτή η ταλαιπωρία που πρέπει να τραβήξεις....:)

Δημοσ.

Εμένα μου έβγαλαν το G2 που είχα (σπάσει η οθόνη) εκτός εγγύησης...και καλά ότι η οθόνη δεν είναι γνήσια, αλλά μάλλον επειδή δεν είχαν ανταλλακτικά και δε ήθελαν να ασχοληθούν άλλο, οπότε ήταν η πιο εύκολη λύση για αυτούς.....

Δημοσ.

Ναι γιατί όχι; Αν το πρόβλημα δεν είναι εμφανές με τη μία να τους πεις να κάνουν τις απαραίτητες δοκιμές και να τους εξηγήσεις ότι είναι κόπος για σένα να πηγαίνεις ξανά στο σέρβις. Πες τους ότι είχες ακούσει και τα καλύτερα και σου κάνει εντύπωση αυτή η ταλαιπωρία που πρέπει να τραβήξεις.... :)

 

Ευχαριστώ για τις συμβουλές. Θα το πάω το συντομότερο και ελπίζω να έχω τύχη.. :) 

 

Εμένα μου έβγαλαν το G2 που είχα (σπάσει η οθόνη) εκτός εγγύησης...και καλά ότι η οθόνη δεν είναι γνήσια, αλλά μάλλον επειδή δεν είχαν ανταλλακτικά και δε ήθελαν να ασχοληθούν άλλο, οπότε ήταν η πιο εύκολη λύση για αυτούς.....

 

Ω ακόμα χειρότερο αυτό... τελικά; δεν έγινε κάτι; 

  • Like 1
Δημοσ.

Εμένα μου έβγαλαν το G2 που είχα (σπάσει η οθόνη) εκτός εγγύησης...και καλά ότι η οθόνη δεν είναι γνήσια, αλλά μάλλον επειδή δεν είχαν ανταλλακτικά και δε ήθελαν να ασχοληθούν άλλο, οπότε ήταν η πιο εύκολη λύση για αυτούς.....

Με σπασμένη οθόνη καμιά εταιρεία δεν στο περνάει στην εγγύηση έχω την εντύπωση...

  • Like 1
Δημοσ.

Με ποιά εφαρμογή το χρησιμοποιεις?

Χρησιμοποιώ Google Maps, e-food, Επόμενο Λεωφορείο και Ingress. 

 

Όλα έπιαναν μέσα στο σπίτι και στα λεωφορεία, τώρα δεν κάνουν fix σε ούτε έναν δορυφόρο. Έξω και με καθαρό ουρανό, σε κεντρικές περιοχές πιάνουν το πολύ 11-14 δορυφόρους από τους 21-24 και αυτό με ανακρίβεια και drifting.

Και πιάνει τόσους με υποστήριξη απο 3G/4G. Σκέψου χωρίς τι γλέντι γίνεται... 

Έχω βάλει GPS Toolbox και παρακολουθώ.

Δημοσ.

Ευχαριστώ για τις συμβουλές. Θα το πάω το συντομότερο και ελπίζω να έχω τύχη.. :)

 

 

Ω ακόμα χειρότερο αυτό... τελικά; δεν έγινε κάτι; 

Τίποτα δε έγινε, απλά μου το έβγαλαν εκτός εγγύησης...και δε μπορώ να το πάω στο servise τους ποτέ ξανά χωρίς να πληρώσω....

Με σπασμένη οθόνη καμιά εταιρεία δεν στο περνάει στην εγγύηση έχω την εντύπωση...

Πριν σπάσει η οθόνη το πήγα...φυσικά.

Χρησιμοποιώ Google Maps, e-food, Επόμενο Λεωφορείο και Ingress. 

 

Όλα έπιαναν μέσα στο σπίτι και στα λεωφορεία, τώρα δεν κάνουν fix σε ούτε έναν δορυφόρο. Έξω και με καθαρό ουρανό, σε κεντρικές περιοχές πιάνουν το πολύ 11-14 δορυφόρους από τους 21-24 και αυτό με ανακρίβεια και drifting.

Και πιάνει τόσους με υποστήριξη απο 3G/4G. Σκέψου χωρίς τι γλέντι γίνεται... 

Έχω βάλει GPS Toolbox και παρακολουθώ.

Δοκίμασε Here Maps..

  • Like 1
Δημοσ.

Τίποτα δε έγινε, απλά μου το έβγαλαν εκτός εγγύησης...και δε μπορώ να το πάω στο servise τους ποτέ ξανά χωρίς να πληρώσω....

Πριν σπάσει η οθόνη το πήγα...φυσικά.

Δοκίμασε Here Maps..

Οκ γιατί δεν ήταν τόσο ξεκάθαρο από το μήνυμά σου :)

Δημοσ.

Έχεις δοκιμάσει αυτή την πατέντα ?..σε πολλούς λύθηκε το πρόβλημα όπως αναφέρουν .

 

Υ.Γ

Προσεχτικά ε.. μην το διαλύσεις

 

https://www.youtube.com/watch?v=UdDJqFxpRy8

Την έχω δει την πατέντα αλλά δε θέλω να ρισκάρω την εγγύηση... 

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...