Sotosgl Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2015 (επεξεργασμένο) Μεταφερω εδω το προβλημα μου μιας και στο αλλο θεμα που ειχα ανοιξει ειχαμε επικεντρωθει σε αλλες παραμετρους και οχι καθαρα στην τακτικη που ακολουθει το Πλαισιο. Σεντονι Incoming μιας και συγκεντρωνει posts που εγιναν απο το αλλο θεμα http://www.insomnia.gr/topic/586581-sapphire-r9-270-2gb-bst-oc-d-x-%CE%BA%CE%AF%CE%BD%CE%B4%CF%85%CE%BD%CE%BF%CF%82-%CF%80%CF%85%CF%81%CE%BA%CE%B1%CE%B3%CE%B9%CE%AC%CF%82/page-4?do=findComment&comment=54380199 2/7/2014 παραλαμβανω απο το Πλαισιο την παραπανω καρτα Sapphire R9 270 2GB BST OC D-X σε τιμη 150€ μετα απο εκπτωση και πιστωτικο/δωροκαρτα που ειχα. Κατα καιρους ετρωγε σκαλωματα και μετα απο εναν θορυβο εκλεινε η HDMI και εστρωνε μετα απο 2 3 Restart του υπολογιστη (Συχνοτητα ~1 φορα τον μηνα και δεν ηταν θεμα ρευματων/θερμοκρασιας Τροφοδοτικο GX750) 20/10/2015 και ενω εβλεπα ταινια κανει τον γνωστο θορυβο σβηνει η HDMI και μετα απο Ηλεκτρικο σπινθιρισμο παιρνει φωτια. Βγαζω καλωδιο τροφοδοτικου ξαπλωνω το κουτι το ανοιγω και αρχιζω να φυσαω για να σβησει (η φωτια ηταν στο εσωτερικο της καρτας και οχι σε Fans κλπ) Παιρνω τηλεφωνο το Πλαισιο Ηρακλειου και τους ρωταω αν θελουν να παω ολο το κουτι ή μονο την καρτα. Μου λενε την Καρτα μονο,την κανω πακετο και την παω. Ενω ηταν φουσκωμενο το PCB στην πανω μερια και βρωμαγε καμενο πλαστικο και αφου περιγραφω ολο το σκηνικο γραφουν στα σχολια πελατη ΔΕΝ ΑΝΑΒΕΙ και την στελνουν για ελεγχο αφου μου εδωσαν το ΔΕΛΤΙΟ ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ ΑΓΑΘΩΝ. Με ενημερωνουν οτι η διαδικασια θα τραβηξει ~10 εργασιμες. Παιρνω τηλεφωνο στις 4 εργασιμες στα κεντρικα για να δω αν εφυγε για Αθηνα και μου λενε οτι ηταν οντως εντος εγγυησης και ηταν κατασκευαστικο λαθος και εχουν ηδη παραγγειλει αλλη.Ολα καλα μεχρι εδω. Χτες 26/10/2015 με παιρνουν τηλεφωνο απο το καταστημα Ηρακλειου και μου λενε οτι ξερετε δεν υπαρχει η ιδια καρτα και αν θελω να επιλεξω καποια αλλη με εκπτωση. Κοιταω τις επιλογες μου για καρτες ιδιων χαρακτηριστικων και παιρνω να ρωτησω τι εκπτωση δικαιουμαι η απαντηση ηταν θα σας τις δωσουμε σε τιμη Internet και οχι Καταστηματος...... Τους λεω οτι δεν με ενδιαφερει η αστεια τους εκπτωση και θελω την ιδια καρτα ή εστω μια με παρομοια χαρακτηριστικα κανωντας αναφορα του Νομου 2251/1994 Νομος:2251/1994 Εάν κατά τη διάρκεια ισχύος της εγγύησης εμφανισθεί στο προϊόν ελάττωμα και ο προμηθευτής αρνείται ή βραδύνει την επισκευή πέραν του αναγκαίου κατά περίπτωση χρόνου, ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την αντικατάσταση του προϊόντος με νέο ίσης αξίας και ποιότητας ή να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση. Η απαντηση που ελαβα ειναι οτι απλα δεν γινεται και καντε οτι νομιζετε... Μεχρι χτες στο Site του Πλαισιου υπηρχαν ιδιες καρτες με την δικη μου σε 6 καταστηματα με την ενδειξη εκθεσιακα και τιμη 209,90€ που ομως και να μου προσεφεραν την δυνατοτητα να επιλεξω ενα απο αυτα δεν θα το εκανα μιας και στην εγγυηση δεν αναγραφεται η αντικατασταση με μεταχειρισμενο. Και ηρθαμε στο σημερα.... Σε χτεσινο Screenshot που ανεφερε οτι υπηρχαν εκθεσιακες ιδιες καρτες με την δικια μου αφαιρεθηκε το εκθεσιακο και σημερα εχει και εκπτωση τυπου Online...Παιρνω τηλεφωνο να δω αν θα μου πουν οτι ειναι εκθεσιακες αλλα δεν το αναγραφουν στο Site Στο πρωτο τηλεφωνο στα κεντρικα ο υπαλληλος εκει μου ειπε οτι ο δεν ειναι εκθεσιακα και οτι απλα παρελαβαν καποια κομματια και αν ηταν εκθεσιακα δεν θα μπορουσαν να τα πουλησουν;! :ΟΟταν με συνδεσαν στο καταστημα Ηρακλειου μου ειπε εκει ο υπαλληλος οτι αν γραφει διαθεσιμο σε 72 ωρες δεν υπαρχει....Αφου του ειπα οτι ο πρωτος μου ειπε οτι υπαρχει απλα σε αλλα καταστηματα το γυρισε και ειπε οτι υπαρχουν αλλα θα αργησουν να του πανε μεχρι και 5 εργασιμες..Μου ζητησε το κινητο μου και μου ειπε οτι θα επικοινωνησει μαζι μου.. Και για του λογου το αληθες επισυναπτω και τα Screenshots που τα παιδια στο αλλο θεμα μπορουν να επιβεβαιωσουν οτι ειναι αυθεντικα μεσω του Link που ποσταρα. http://www.plaisio.gr/anavathmisi-diktia/anavathmisi/vga-kartes-grafikwn/Sapphire-R9-270-2GB-BST-OC-D-X-11220-00-20G.htm Ιδιαιτερη προσοχη δωστε στο οτι εχουν ακριβως τον ιδιο κωδικο Πλαισιου. Τελικα εχουμε εγγυηση συμφωνα με την νομοθεσια ή αναλογα με τα κεφια του Πλαισιου.Σε προιον που εχεις παρει 100€ και πεσει στα 50€ σου λενε πιστωτικο 50€ αν ανεβει ομως στα 150€ πιστωτικο στα χρηματα που ειχες δωσει κλπ. Bonus Υλικο απο τι ελεγε το Πλαισιο 3 χρονια πριν Niki Kritikopoulou, on 19 Jun 2012 - 6:15 PM, said: Καλησπέρα σας!Διαβάζοντας με προσοχή τα σχόλια των μελών stm00192, Βαγγέλη Κλείτσα, ppaio, nikos1982, sarpan, XronisR, malmsteen1984 επανέρχομαι με κάποιες διευκρινίσεις:ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣΕφόσον υπάρχει το προϊόν που αγόρασες διαθέσιμο, το αντικαθιστούμε αμέσως. Αν δεν υπάρχει το ίδιο, θα δώσουμε ένα προϊόν καλύτερων χαρακτηριστικών από αυτό που αγόρασες και αν αυτό πάλι δεν υπάρχει, επιστρέφουμε ακριβώς το ποσό που αναγράφεται στην απόδειξη αγοράς σουΤΙΜΕΣΤο να μας συγκρίνεις με την πρώτη δεκάδα του Skroutz δεν είναι εύστοχη σύγκριση. Εμείς θεωρούμε ανταγωνιστές αυτούς που αγοράζουν τα προϊόντα τους από Έλληνες αντιπροσώπους (που σημαίνει εγγύηση που ισχύει σε Ελληνική αντιπροσωπεία, Ελληνικό manual κτλ) και που έχουν τις υποδομές να υποστηρίξουν την αγορά αυτή μετά την πώληση. Το να έχει πάρει κάποιος 10 τηλέφωνα παραεισαγωγή από το Dubai και να τα πουλάει φθηνότερα, μιλάμε για άλλη λογική πώλησης στην οποία το Πλαίσιο δε μπαίνει. Ειλικρινά, ξοδεύουμε ώρες παίρνοντας τηλέφωνο εταιρίες με χαμηλότερες τιμές στο Skroutz και είτε μόλις τους είχε τελειώσει, είτε θα την έφερναν σε 20 μέρες, είτε δεν είχε Ελληνική εγγύηση. Από κει και πέρα, οπωσδήποτε δεν είναι όλες οι εταιρίες του Skroutz αναξιόπιστες και φυσικά η αγορά είναι πάντα ανοιχτήΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΈχουμε επενδύσει πάρα πολύ και με τεράστιο ρίσκο, για να έχουμε 140 τεχνικούς, 21 σημεία τεχνικής υποστήριξης στην Ελλάδα με διαθέσιμα ανταλλακτικά, εξουσιοδοτημένο κεντρικό service που καλύπτει brands όπως Toshiba, Acer και Hewlett Packard και κέντρο συναρμολόγησης state-of-the-art. Ίσως όλα αυτά να μη φαντάζουν αρκετά, αλλά ποιος έχει τολμήσει κάτι κοντά σε αυτό? Ποιος από τον ανταγωνισμό πήρε το ρίσκο να ξοδέψει τέτοια χρήματα και τόσο χρόνο για να στήσει βαριές υποδομές κάλυψης του πελάτη μετά την πώληση? Οπωσδήποτε θα συναντήσετε και τεχνικούς που δεν ξέρουν όσα εσείς, ή θα γίνουν και λάθη. Αλλά εμείς είμαστε πάντα εκεί, 12 ώρες την ημέρα, με διαθέσιμους τεχνικούς και υποστήριξη από 4 έως 48 ώρες στο 90% των περιπτώσεωνΑΠΟΘΕΜΑΤΑΛόγω κρίσης δυστυχώς δεν έχουμε τη δυνατότητα να υπερστοκάρουμε. Αν το κάνουμε με τέτοια σκαμπανεβάσματα στη ζήτηση και με δεδομένο ότι η τεχνολογία πολύ γρήγορα «παλιώνει», απλά θα είχαμε κλείσει. Οπωσδήποτε χάνουμε έναν όγκο πωλήσεων, αλλά είμαστε πιο ασφαλείς απέναντι σε κάποια απότομη πτώσηΒέβαια, αυτά τα λέμε εμείς. Οπωσδήποτε μπορεί να μην είναι αποδεκτά και κάποιοι να έχετε αντίθετη γνώμη. Δεκτά τα σχόλια λοιπόν, εμείς θα ψάξουμε αυτά που λένε οι stm00192, Βαγγέλης Κλείτσας, ppaio, nikos1982, sarpan, XronisR, malmsteen1984 και ελπίζουμε να γίνουμε καλύτεροι.Φιλικά,Νίκη Κρητικοπούλου Πλαίσιο Computers Με πηρε τηλεφωνο πριν λιγο ο υπαλληλος του καταστηματος Ηρακλειου και μου λεει οτι την παρηγγειλε τελικα και θα με ενημερωσει για το ποτε να την παραλαβω.Αν κατα την παραλαβη διαπιστωσω οτι ειναι εκθεσιακο κομματι θα κινηθω νομικα με οποιο μεσο διαθετω για καταπατηση του καταναλωτη και αθεμιτες εμπορικες τακτικες.Ειμαι επιφυλακτικος γιατι ενω μεχρι χτες υπηρχαν διαθεσιμες μονο εκθεσιακες ξαφνικα σε μια μερα μετατραπηκαν σε διαθεσιμες καινουργιες.Δεν γνωριζαν οτι ειχαν κανει παραγγελια για καινουργιες για να μου την αλλαξουν με ιδια; Νέα εικόνα bitmap.bmp Επεξ/σία 27 Οκτωβρίου 2015 από Sotosgl 2
La_MoRt Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2015 Πραγματικά μη περιμένεις να βγάλεις άκρη πρόσφατα και εγώ είχα μια κακιά εμπειρία με άλλο κατάστημα. Μη ξεχνάμε ότι βρισκόμαστε και στη κατάσταση που βρικσόμαστε και εννοώ CC και λοιπά. Προσπάθησε να κάνεις τη δουλειά σου και αν δε βγάλεις άκρη έχεις απόλυτο δίκαιο να κινηθείς νομικά. Το συμπέρασμα που έβγαλα εγώ από όλη τη κατάσταση είναι να είμαι πιο υπομονετικός γιατί κάποια καταστήματα όντως κάνουν φιλότιμες προσπάθειες αλλά φροντίζει αυτή η χώρα να τους εμποδίζει. Η αγορά σε αποθεματικά παραπέει και αντί να είμαστε στα ίδια ανεβαίνουν και οι τιμές. Άστα υπομονή και καλό κουράγιο.
Xristaras12 Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2015 Πραγματικά μη περιμένεις να βγάλεις άκρη πρόσφατα και εγώ είχα μια κακιά εμπειρία με άλλο κατάστημα. Μη ξεχνάμε ότι βρισκόμαστε και στη κατάσταση που βρικσόμαστε και εννοώ CC και λοιπά. Προσπάθησε να κάνεις τη δουλειά σου και αν δε βγάλεις άκρη έχεις απόλυτο δίκαιο να κινηθείς νομικά. Το συμπέρασμα που έβγαλα εγώ από όλη τη κατάσταση είναι να είμαι πιο υπομονετικός γιατί κάποια καταστήματα όντως κάνουν φιλότιμες προσπάθειες αλλά φροντίζει αυτή η χώρα να τους εμποδίζει. Η αγορά σε αποθεματικά παραπέει και αντί να είμαστε στα ίδια ανεβαίνουν και οι τιμές. Άστα υπομονή και καλό κουράγιο. Το συγκεκριμένο κατάστημα μόνο φιλότιμες προσπάθειες δεν κάνει πάντως. Απλά ποντάρει στην βλακεία του κόσμου και τρώει αυτό που του σερβίρουν περι εγγυήσεων κλπ.
La_MoRt Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2015 Ε με αυτό το σκεπτικό κανένα κατάστημα δε κάνει προσπάθεια. Κοίτα εγώ αναφέρομαι περισσότερο σε διαθεσιμότητες και διαφορές τιμών στα καταστήματα. Στα θέματα των εγγυήσεων θα συμφωνήσω και εγώ ότι τα περισσότερα προσπαθούν να αποφύγουν με κάθε τρόπο την αντικατάσταση και το πιστωτικό ακόμα και αν θα έπρεπε. Μακάρι ο άνθρωπος να βγάλει άκρη και να μπορέσει να κάνει σωστά τη δουλειά του και όλα τα υπόλοιπα ας είναι καλά η χώρα μας και οι νόμοι της.
Sotosgl Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2015 Μέλος Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2015 Στην περιπτωση μου ειναι απλα τα πραγματα. Το Πλαισιο θα κανει RMA στην Sapphire αυτη θα πει οκ προβλημα και θα του στειλει ή Refurbished ή μια ιδια ή στην καλυτερη περιπτωση το μοντελο που την αντεκατεστησε και με την σειρα του θα το πουλησει. Εγω αν δεχομουν το πιστωτικο που δεν μου προσφερθηκε σε καμια στιγμη θα ημουν χαμενος Αν δεχομουν την αστεια και γελοια εκπτωση της τιμης Internet αντι καταστηματος (απορω πως δεν ντραπηκε οταν μου το ελεγε) θα ημουν αναγκασμενος να αγορασω μια αλλη υπερτιμολογημενη καρτα απο το Πλαισιο και λογω ανοδου των τιμων πολυ χειροτερων επιδοσεων, Αφου πληρωνω Premium τιμη απαιτω και premium αντιμετωπιση,,,και ΟΧΙ τα κουλουρια και οι προτροπες να αγορασουμε ολοι Turbo X δεν ειναι αυτο που δικαιολογει την τιμη (Εχω δουλεψει και σαν μυστικος πελατης και ξερετε πολυ καλα τι λεω). Θα το κανω ενα Copy Paste απο το αλλο θεμα Το Πλαισιο αλλα και τα Eshop Multirama ειναι πλεον η επιλογη της απελπισιας ή αν παιζει καποια πραγματικα μεγαλη προσφορα. "Αν εχεις επιχειρηση και σου καει κατι και δεν μπορεις να κανεις την δουλεια σου στην τελικη θα παρεις και την μηχανη και θα πας στην Μεταμορφωση/Μαγουλα στις αποθηκες σε ενα 20λεπτο μεσω Αττικης Οδου και θα παρεις κατευθειαν ενα προιον ή θα γινει η αλλαγη μπαμ μπαμ (Αν εισαι Αθηνα και το εχουν διαθεσιμο και και και) και δεν ειναι καθολου υποθετικο σεναριο μιας και το εχω κανει.Δεν μενουμε ολοι στην Αθηνα ομως και για μικροπραγματα ειναι η ευκολη λυση," Τωρα αν τα εκθεσιακα καθαριστουν πακεταριστουν και πωληθουν σαν καινουργια ειναι εγκληματικο και ετσι θα αντιμετωπιστει.
Sotosgl Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2015 Μέλος Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2015 Και το show συνεχιζεται.Με πηρε τηλεφωνο ο υπευθυνος του Service Ηρακλειου και οσο ευγενικος και να ηταν μου ειπε οτι εχει γινει λαθος στο συστημα/δεν υπαρχει η καρτα ουτε εκθεσιακη ουτε καινουργια....ενω ειναι ακομα στο site http://www.plaisio.gr/anavathmisi-diktia/anavathmisi/vga-kartes-grafikwn/Sapphire-R9-270-2GB-BST-OC-D-X-11220-00-20G.htm Με τα πολλα το ολο θεμα παει στο με το ζορι παρε το πιστωτικο και αγορασε κατι απο εμας με καπελο και χαμηλωτερων επιδοσεων... Για αντικατασταση με προιον με τα ιδια χαρακτηριστικα αλλαζε θεμα.Παρτε πιστωτικο 150€ και παρτε οτι θελετε... Τον ρωταω γιατι πολυ απλα δεν μου δινουν μια καρτα αντικαταστασης οπως λεει ο νομος και να περιμενουμε το RMA της Sapphire να μου στειλει την ιδια ή ανωτερο μοντελο. Δεν γνωριζω αν δικαιουστε καρτα αντικαταστασης,ειναι και αυτο μια λυση για το RMA της ιδιας της εταιριας της καρτας. Αρα η καρτα απλα ελεγχτηκε απο τεχνικους του Πλαισιου και τι;Εμεινε σε ενα συρταρι τοσο καιρο; Παει μακρια η βαλιτσα απο οτι φαινεται και προσπαθουν να διαχειρηστουν το θεμα σε τοπικο επιπεδο (Εντος καταστηματος Ηρακλειου) και δεν δινεται καποια λυση απο πανω. Anyway περιμενω τηλεφωνο για την καρτα αντικαταστασης και αναλογα αρχιζω να στελνω τις καταγγελιες
tarantules Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2015 Υπάρχουν και χειρότερα... Εμένα μου είχαν συσκευάσει και στείλει μεταχειρισμένη R9 270 για καινούρια και τους έκανα καταγγελία στη γραμματεία καταναλωτή για να πάρω τα λεφτά πίσω. Οι τηλεφωνικές επικοινωνίες ήταν επικές , με το θράσος και την αναίδειά τους να χτυπάνε κόκκινα. Όπου σταθώ και όπου βρεθώ τους κάνω καλή "διαφήμιση" στο μαγαζάκι τους....
Sotosgl Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2015 Μέλος Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2015 Καμια απο τις εκθεσιακες που εγιναν καινουργιες και μετα λαθος συστηματος μαλλον.....μιας και μιλαμε για το ιδιο προιον. Δεν ξερω αν εχουν δει το θεμα Στην αρχη η αντιμετωπιση που ειχα ηταν τελειως στα @@ μας,σημερα ο ανθρωπος ηταν ευγενικοτατος αλλα οχι ουσιαστικος μιας και δεν βρεθηκε λυση και αγνοουσε την νομοθεσια και αφου μου τα εχουν αλλαξει 3 φορες.. Αν ειναι θα στειλω και το θεμα σε παλιοτερα emails που εχω του τμηματος εξυπηρετησης πελατων και βλεπουμε. Και βρεθηκε λυση μολις τωρα.Με πηρε τηλεφωνο ο υποδιευθηντης του καταστηματος Ηρακλειου μου εξηγησε οτι εγινε ενα αλαλουμ με την επικοινωνια απο τμημα σε τμημα και τελικα εχουν δεσμευσει κλειστες καρτες που θα ερθουν στο καταστημα ή το Σαββατο ή Δευτερα Τριτη (για να ειναι σιγουροι και αυτοι οτι ειναι οντως σφραγισμενες) και θα γινει η αντικατασταση με καινουργια ιδια καρτα. Ηξερε λεπτομερειες που εχουν παρατεθει μονο σε αυτο το θεμα οποτε μας διαβαζουν Anyway περιμενω να ερθει και να την κουμπωσω.
Sotosgl Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2015 Μέλος Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2015 Διαβαζα σημερα αυτο και γελουσα μονος μου. https://www.eccgreece.gr/ellines-katanalotes-eshopping/ Δυστυχως δεν το κυνηγαει κανενας πλεον και αγνοει τα δικαιωματα του. Ο υποδιευθυντης ηξερε αυτο που ελεγα για την μοναδα αντικαταστασης αν ξεπερασει τις 15 μερες η επισκευη,οι υπαλληλοι απο την αλλη εκαναν λες και τους μιλαγα κινεζικα και ημουν κανενας περιεργος μπαρμπας που κατεβηκα απο το χωριο και ελεγα τα δικα μου . Η υπαναχωρηση της συμβασης να δεχτω πιστωτικο ειναι καθαρα δικια μου επιλογη και το τελευταιο βημα απελπισιας σε μια τετοια περιπτωση. Τεσπα εμας μας ευννοουν οι αγορες απο το εξωτερικο τον μπαρμπα με το μαγαζακι που θελει ενα PC να εκτυπωνει αποδειξεις δεν τον νοιαζει αν θα ειναι Alienware,Dell ή TurboX αρκει οταν χαλασει ο διαολος να του τον φτιαξουν/αλλαξουν το συντομοτερο.
vdeseris Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2015 Με μια παρόμοια αισχρή αντιμετώπισή τους με έχουν χάσει από πελάτη εδώ και χρόνια.
Moderators Inuyasha Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2015 Moderators Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2015 Διαβαζα σημερα αυτο και γελουσα μονος μου. https://www.eccgreece.gr/ellines-katanalotes-eshopping/ Δυστυχως δεν το κυνηγαει κανενας πλεον και αγνοει τα δικαιωματα του. Ο υποδιευθυντης ηξερε αυτο που ελεγα για την μοναδα αντικαταστασης αν ξεπερασει τις 15 μερες η επισκευη,οι υπαλληλοι απο την αλλη εκαναν λες και τους μιλαγα κινεζικα και ημουν κανενας περιεργος μπαρμπας που κατεβηκα απο το χωριο και ελεγα τα δικα μου . Η υπαναχωρηση της συμβασης να δεχτω πιστωτικο ειναι καθαρα δικια μου επιλογη και το τελευταιο βημα απελπισιας σε μια τετοια περιπτωση. Τεσπα εμας μας ευννοουν οι αγορες απο το εξωτερικο τον μπαρμπα με το μαγαζακι που θελει ενα PC να εκτυπωνει αποδειξεις δεν τον νοιαζει αν θα ειναι Alienware,Dell ή TurboX αρκει οταν χαλασει ο διαολος να του τον φτιαξουν/αλλαξουν το συντομοτερο. Σε περιπτωση υποαναχωρησης απο συμβαση δικαιουσε μετρητα οχι πιστωτικο , το πιστωτικο ειναι η "λυση" τους για να σε αναγκασουν να αφησεις τα λεφτα σου εκει 1
tarantules Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2015 Και κάτι για να ευθυμήσουμε.... Εξέγερση φυλακισμένων στο Πλαίσιο
Sotosgl Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2015 Μέλος Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2015 Σε περιπτωση υποαναχωρησης απο συμβαση δικαιουσε μετρητα οχι πιστωτικο , το πιστωτικο ειναι η "λυση" τους για να σε αναγκασουν να αφησεις τα λεφτα σου εκει Στην δικια μου περιπτωση που μου περαστηκε εκπτωση σε μορφη δωροκαρτας @@ μετρητα θα επαιρνα και ακομα η ΓΓΚ σηκωσε τα χερια ψηλα
LouCi4er Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2015 Ταλαιπωρια χωρις τελος.Μετα σου λεει δεν στηριζουμε την Ελληνικη αγορα.Μονο μια φορα αγορασα απο το Πλαισιο και αυτο γιατι δεν υπηρχε πουθενα αλλου το προιον(Coolermaster CM 690 ii advanced) αλλα κυριως γιατι ημουν σιγουρος οτι δεν προκειται να χρειαστω εγγυηση,κουτι ειναι τι να παθει? Τεσπα,Σωτο ελπιζω απο βδομαδα να τελειωσει το "θριλερ" που περνας. Αλλη φορα να καθαριζεις την καρτα σου και να μην την αφηνεις με σκονες
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα