Προς το περιεχόμενο

αγορα φωτογραφικης για αρχαριο


smoke0man2

Προτεινόμενες αναρτήσεις

παιδια καλησπερα 

τι  πρεπει να κοιταξω για να αγορασω μια βιντεοκαμερα-φωτογραφικη

κοιτα την d3200 ειναι καλη?οση ξερετε φωτιστε με γιατι θα ειναι η πρωτη μου φωτογραφικη

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 36
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Καλησπέρα παιδιά , θέλω και εγώ να αγοράσω μια φωτογραφική  βιντεοκάμερα - φωτογραφική , είμαι άσχετος , καθώς είναι και εμένα η πρώτη μου φωτογραφική , θα μπορούσε κάποιος να μου προτείνει κάτι 250- 350 Ευρώ ? ευχαριστώ !!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δείτε για sony a5100.

 

Σωστος, αλλα ειναι αρκετα πιο ακριβη απο την d3200 και τα 250-350€, εχουν παιξει βεβαια πολλες μεταχειρισμενες σε αυτα τα λεφτα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απο χρηστες που ειχαν κινητο πριν και πιθανοτατα να μεινουν με τον κιτ φακο,σχετικα φθηνη,μικρη,μεγαλος αισθητητας,touch screen,καλο focus στο video και αρχειο xavc τι αλλο να προτεινεις?(ισως καποια panasonic 4/3 αλλα δεν το ξερω καθολου το συστημα)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Για video με autofocus ειναι απλα αστειες.Ολες οι φτηνες νικον.(Για τις ακριβοτερες δηλωνω αγνοια)

Επεξ/σία από @topos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια χαρά είναι η 3200 για αρχάριο, πολύ καλή αρχή για να μάθεις. Αν την βρεις και μεταχειρισμενη σε καλή τιμή, ακόμα καλύτερα μιας και θα έχεις περισσότερα να επενδύσεις σε κάποιον έξτρα φακό όπως τον 35αρι που σου επιτρέπει πολύ καλές λήψεις σε χαμηλό φωτισμό.

 

Για φακό αν μπορείς να επιλέξεις τον 18-105 αντί του απλού 18-55 επέλεξε εκείνον μιας και καλυπτεις πολύ μεγαλύτερο εύρος πριν χρειαστεί να επιλέξεις κάτι ακριβό.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)