Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

σοβαρά τώρα πιστεύετε πως μπορεί να δουλέψει ένα σύστημα αυτόματου πιλότου σε ελληνικούς δρόμους πχ ή μέσα στην πόλη; Μόνο σε ιδανικές συνθήκες και πάλι δύσκολο. Η μορφή μετακίνησης θα αλλάξει πριν τελειοποιηθεί οποιοδήποτε σύστημα αυτόματου πιλότου σε δρόμο κατά την άποψή μου.

  • Απαντ. 56
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.

Πάντα θα προτιμάω να οδηγώ εγώ το αυτοκίνητο μου.

 

Δεν θα αργήσει να έρθει η εποχή που θα ζούμε σε ένα τεχνητό κόσμο που θα μας πείσουν ότι είναι και αυτό για το καλό μας....

  • Like 1
Δημοσ.

σοβαρά τώρα πιστεύετε πως μπορεί να δουλέψει ένα σύστημα αυτόματου πιλότου σε ελληνικούς δρόμους πχ ή μέσα στην πόλη; Μόνο σε ιδανικές συνθήκες και πάλι δύσκολο. Η μορφή μετακίνησης θα αλλάξει πριν τελειοποιηθεί οποιοδήποτε σύστημα αυτόματου πιλότου σε δρόμο κατά την άποψή μου.

 

Η τεχνολογία έχει προχωρήσει περισσότερο από όσο νομίζουμε. Δες ένα βίντεο με την παρουσίαση μιας ισραηλινής εταιρίας που βρισκεται στην αιχμή του computer vision. (πηγαινε στο 18:15)

 

  • Like 1
Δημοσ.

Πάντα θα προτιμάω να οδηγώ εγώ το αυτοκίνητο μου.

 

Δεν θα αργήσει να έρθει η εποχή που θα ζούμε σε ένα τεχνητό κόσμο που θα μας πείσουν ότι είναι και αυτό για το καλό μας....

Aν σκεφτείς πόσοι σκοτώνονται σε τροχαία κάθε χρόνο πιστεύω πως ένα υπολογιστής θα μπορούσε να οδηγάει πολύ καλύτερα από τον μέσο έλληνα οδηγό.

  • Like 3
Δημοσ.

περαν αυτου που πολυ σωστα αναφερεις υπαρχει κ το σεναριο του να σ αρεσει να οδηγας (οχι φυσικα το να διεκπαιρεωνεις διαδρομες)

 

 

ναι μεν... αλλά το 90% του χρονου σου στο αυτοκινητο το περνάς σε δρόμους και με ταχύτητες που θα ηθελες να σε πηγαινει και οχι να το πηγαινεις. Οπότε ενα αυτοματο κιβωτιακι, ενα αutobrake, ενα cruise control με radar και πλέον ενα autopilot αλα Τεσλα ειναι πάντα καλοδεχούμενα.

 

Εγω τουλαχιστον σιχτιριζω την ωρα και την μέρα οταν βγαινω σε αστικες διαδρομες που το αμαξι μου δεν πηγαινει μονο του... Το να κανεις πρωτη δευτερα στοπ η να πηγαινεις κομβοι σε περιφεριακο δρομο... δεν ειναι fun to drive.

Δημοσ.

Πάντα θα προτιμάω να οδηγώ εγώ το αυτοκίνητο μου.

 

Δεν θα αργήσει να έρθει η εποχή που θα ζούμε σε ένα τεχνητό κόσμο που θα μας πείσουν ότι είναι και αυτό για το καλό μας....

 

To auto-pilot δεν είναι για όσους και για όταν θέλει κάποιος να οδηγάει μόνος του.
Υπάρχει για άλλους λόγους και περιπτώσεις.
Και επίσης ο "τεχνητός" κόσμος που θέλουν να μας πείσουν οτι όλα ειναι για το καλό μας, υπάρχει ήδη και ζούμε μέσα σ' αυτόν εδώ και πάρα πολλά χρόνια.
 
Πάντως αν το σκεφτείς προχωράμε σιγα-σιγα.... τα παράπονα και αντιδράσεις που άκουγες κάποτε για αυτοδηγούμενα όχηματα, και άλλες τεχνολογίες, ήταν τεράστιος σε σχέση με τώρα.
Τώρα είναι πιο ήπια τα πράγματα, και ολο και πιο πολύς κόσμος τουλάχιστον το εξετάζει το θέμα.
Δημοσ.

Σε λίγα χρόνια θα είναι στάνταρντ. Σίγουρα ο υπολογιστής οδηγάει καλύτερα από άνθρωπο, κάνει περισσότερους υπολογισμούς και ελέγχει τα πάντα και συνέχεια. Και δεν χαζεύει ή κάνει τρέλες.

 

Από εκεί και πέρα το beta δεν μ αρέσει σε πράγματα που κοστίζουν ανθρώπινες ζωές. Φτιαχτε τεχνητούς δρόμους και κάντε τόσες δοκιμές όσες χρειάζονται για να γίνει mature ή τεχνολογία.

  • Like 1
Δημοσ.

Η παραβίαση της ιδιωτικότητας των beta testers του Tesla Autopilot δεν απασχόλησε κανέναν, ούτε έναν;

 

Η χρήση του Autopilot γίνεται με αποδοχή των όρων χρήσης που περιλαμβάνουν την αποστολή δεδομένων χρήσης προς την Tesla.

 

Μου αρέσει που ο κακός χαμός περί ιδιωτικότητας γίνεται συγκεκριμένα για ορισμένα θέματα τεχνολογίας μόνο, βλέπε Windows, και για άλλα ποιούμε την νήσσαν, βλέπε το σύμπαν άπαν.

Δημοσ.

Η παραβίαση της ιδιωτικότητας των beta testers του Tesla Autopilot δεν απασχόλησε κανέναν, ούτε έναν;

 

Η χρήση του Autopilot γίνεται με αποδοχή των όρων χρήσης που περιλαμβάνουν την αποστολή δεδομένων χρήσης προς την Tesla.

 

Μου αρέσει που ο κακός χαμός περί ιδιωτικότητας γίνεται συγκεκριμένα για ορισμένα θέματα τεχνολογίας μόνο, βλέπε Windows, και για άλλα ποιούμε την νήσσαν, βλέπε το σύμπαν άπαν.

Μου συγκρίνεις την συλλογή δεδομένων από τον γοογλη και MS με την Tesla;

Δημοσ.

Καθήστε λίγο ρε παιδιά.Τι πάει να πει το χρησιμοποιούν εν γνώση των κινδύνων?

Εδώ δεν μιλάμε για K επεξεργαστή που σου λέει κλόκαρε τον αλλά μπορεί και να τον κάψεις αν είσαι κουτός.Εδώ μιλάμε για μηχάνημα άνω του ενός τόνου το οποίο στα λάθος χέρια θέτει σε κίνδυνο ζωές όχι μόνο επιβαινόντων αλλά και των γύρω τους!

Δηλαδή αν έπεφτε πάνω στο τζιπάκι στο δεύτερο βίντεο και του έστελνε το παιδί στο νοσοκομείο τι θα του έλεγαν?

"Α δεν τρέχει κάστανο κύριε,απλά δώσαμε ένα σύστημα που δουλεύει μόνο στον αυτοκινητόδρομο σε έναν πανίβλακα και το δούλεψε στον περιφερειακό.Η ευθύνη είναι του βλάκα,όχι δική μας"....

Απαράδεκτο να βγαίνουν τέτοια πράγματα μισοτελειωμένα στον δρόμο.Και δεν κράζω την tesla που θέλει να βγάλει φράγκα και τρέχει να το κάνει πρώτη,ούτε τον βλάκα που απλά πήρε στα χέρια του ένα παιχνίδι 2 τόνους και το δοκιμάζει με κίνδυνο για όλους.Τους εκεί κρατικούς ελέγχους κράζω που δίνουν ακόμα ένα "παιχνίδι¨ στον βλάκα.

Τη ευθύνη έχει ο οδηγός.

Deal with it.

Πουθένα δεν λεει να απλώσεις τα ποδια και να αρχίσεις να παίζεις μονοπολη με τον συνοδηγο αλλα να εισαι "στην τσιτα",σαν να οδηγούσες κανονικά.

 

  • Like 1
Δημοσ.

Μου συγκρίνεις την συλλογή δεδομένων από τον γοογλη και MS με την Tesla;

fixed (τον γούγλη τον έβαλες για ξεκάρφωμα, ε;)

 

ναι

κάνεις ότι δεν καταλαβαίνεις;

 

άσε που εδώ λέγατε το ανήκουστο

πως αν σε κατασκοπεύσει ένας δε μετράει τόσο

όσο να σας κατασκοπεύει και άλλος;

lol

Δημοσ.

Καταρχάς είναι beta μορφή το όλο σύστημα, οπότε ναι θα έχει και προβλήματα. Επίσης η εταιρία τονίζει ότι θα πρέπει να χρησιμοποιείται σε εθνικές οδούς γιατί δεν μπορεί να διαβάσει καλά τα δεδομένα σε μικρότερους δρόμους.

Δημοσ.

fixed (τον γούγλη τον έβαλες για ξεκάρφωμα, ε ;)

 

ναι

κάνεις ότι δεν καταλαβαίνεις;

 

άσε που εδώ λέγατε το ανήκουστο

πως αν σε κατασκοπεύσει ένας δε μετράει τόσο

όσο να σας κατασκοπεύει και άλλος;

lol

Όταν μιλάει κάποιος για συλλογή δεδομένων εννοείται ότι βάζει και τον γοογλη.

 

Και εφόσον θα μιλούσαμε για το ίδιο πράγμα ναι δεν θα εξαιρούνταν κανείς, αλλά τα δεδομένα που συλλέγει η Tesla δεν συγκρίνονται με τους άλλους δύο.

 

Εσύ θες να τα βάλεις όλα σε μία "σακούλα" για να ρίξεις το επίπεδο της σοβαρότητας του θέματος. Άρα μην λες για ποιος καταλαβαίνει τι εδώ πέρα.

Δημοσ.

θα περασουν δεκαετιες μεχρι αυτη η τεχνολογια γενικα να γινει mainstream. εξαρταται απο το ποσο γρηγορη θαναι η εξελιξη της AI. 

μεχρι τοτε, θα την βλεπουμε στην ε.φ. μονο.

Mπα έχουμε την μεθοδολογία στον προγραμματισμό και την τεχνολογία στους αισθητήρες κτλ για να πετύχουμε με ακρίβεια πλοήγηση αυτοκινήτου το θέμα είναι απλά διαδικαστικό (φάσεις ανάπτυξης του software, πρωτόκολλα και στάνταρ, κανονισμοί και νόμοι απο την πολιτεία)

 

Δεν χρειάζεται ΑΙ με την έννοια να έχει δική του συνείδηση σαν το kit ας πούμε για να μπορεί να ακολουθήσει ενα δρομολόγιο που του έχει ορίσει ο οδηγός χωρίς να τρακάρει.

 

Απο εκεί και πέρα και στα 2 βίντεο γίνεται χρήση της beta έκδοσης του προγράμματος της tesla εκτός των συνθηκών που προβλέπει ο κατασκευαστής, δεν έχω tesla αλλά ακόμη και εγώ είμαι ενήμερος πως ρητά η εταιρία έχει δηλώσει πως η χρήση της beta έκδοσης πρέπει να γίνεται αυστηρά εντός εθνικών οδών και με τουλάχιστον ένα χέρι κοντά στο τιμόνι.

 

και στις δύο περιπτώσεις το όποιο θέμα δημιουργήθηκε εκτός εθνικής οδού.

 

Και στις δύο περιπτώσεις δεν έσφαλε το πρόγραμμα πλοήγησης (αν και beta) και λειτούργεισε προβλεπόμενα.

 

Στο μέν πρώτο βίντεο βλέπετε πως καθόλη την διάρκεια που το όχημα βρισκόταν στην εθνική οδό λειτουργούσε κανονικά και στο τέλος του βίντεο καθώς ήδη είχε βγεί απο τον αυτοκινητόδρομο στο σημείο 2:53 του βίντεο φαίνεται ξεκάθαρα πως ο δρόμος είχε πρόβλημα γιατι το πεζούλι έκανε μια μικρή κοιλιά και δεν ακολουθούσε την καμπυλότητα της στροφής

 

Σε εκείνο ακριβός το σημείο είναι που το αυτοκίνητο δεν πήρε πολύ κλειστή στροφή γιατι την υπολόγιζε βάση αυτού του άκρου.

 

Στο δεύτερο βίντεο πάλι ο οδηγός είναι εκτός εθνικού δικτύου που δεν επιτρέπεται απο τον κατασκευαστή και οι συνθήκες ήταν οι πλέον δυσχερείς για τον πλοηγό μιας και η λωρίδα ήταν ιδιαίτερα στενή δεν υπήρχαν ράμπες και ο δρόμος έιχε πολλές σκιές (που το αυτοκίνητό δεν τις καταλαβαίνει και προσπαθεί αν τις ερμηνεύσει- ένας άλλος λόγος που δεν επιτρέπετε η χρήση πλοηγού εκτός εθνικής οδού) απο τα δέντρα .... και το αυτοκίνητο δεν έκανε τίποτα άλλο απο το προβλεπόμενο:

 

έκρινε ότι δεν μπορεί να συνεχιστεί ο αυτόματος πιλότος, μείωσε ταχύτητα, ενημέρωσε με έντονο τρόπο τον οδηγό να πάρει τον έλεγχο (ο οποίος είχε και τα 2 χέρια μακρυά απο τιμόνι άλλο ένα λάθος)

 

 

Δεν καταλαβαίνω γιατί γίνεται τόσος ντόρος

  • Like 2
Δημοσ.

Όταν μιλάει κάποιος για συλλογή δεδομένων εννοείται ότι βάζει και τον γοογλη.

 

Και εφόσον θα μιλούσαμε για το ίδιο πράγμα ναι δεν θα εξαιρούνταν κανείς, αλλά τα δεδομένα που συλλέγει η Tesla δεν συγκρίνονται με τους άλλους δύο.

 

Εσύ θες να τα βάλεις όλα σε μία "σακούλα" για να ρίξεις το επίπεδο της σοβαρότητας του θέματος. Άρα μην λες για ποιος καταλαβαίνει τι εδώ πέρα.

Τί είναι αυτό,

Παιδική αφέλεια ή υστεροβουλία για να κρύψεις την υποκρισία όταν μιλάς περί ιδιωτικότητας;

Χωρίς να το ερευνήσεις, είσαι σίγουρος για τη σκοπιμότητα και το εύρος της χρήσης των δεδομένων που συλλέγονται από την Tesla;

Ωραίος...

 

Όσο για το ποιός ρίχνει τη σοβαρότητα του θέματος έχει φανεί,

άρα το τί λες είναι πια περιττό

 

το ότι η ιδιωτικότητα είναι πολύ σημαντικό θέμα για να περιχαρακώνεται σε οπαδικές προτιμήσεις ή σε αφελείς αφορισμούς είναι επίσης ξεκάθαρο

 

εκτός αν είσαι η Tesla η ίδια και μάς εγγυάσαι με τις εγγυήσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας και δη της γερμανικής που το παράδειγμά της έχουμε τελευταία,

lol

 

η ανωριμότητα των αντιδράσεων του κοινού να περιχαρακώνει την ευασιθησία του για θέματα ιδιωτικότητας,

δείχνει ξεκάθαρα πως καθυποβάλλεται τις λίγες εκείνες φορές που εξεγείρεται

ενώ και η προάσπιση της ιδιωτικότητας πάει περίπατο καθώς το θέμα χρησιμοποιείται και φαιδροποιείται

 

αυτά τα ολίγα είναι ξεκάθαρα.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...