Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Τί είναι αυτό,

Παιδική αφέλεια ή υστεροβουλία για να κρύψεις την υποκρισία όταν μιλάς περί ιδιωτικότητας;

Χωρίς να το ερευνήσεις, είσαι σίγουρος για τη σκοπιμότητα και το εύρος της χρήσης των δεδομένων που συλλέγονται από την Tesla;

Ωραίος...

 

Όσο για το ποιός ρίχνει τη σοβαρότητα του θέματος έχει φανεί,

άρα το τί λες είναι πια περιττό

 

το ότι η ιδιωτικότητα είναι πολύ σημαντικό θέμα για να περιχαρακώνεται σε οπαδικές προτιμήσεις ή σε αφελείς αφορισμούς είναι επίσης ξεκάθαρο

 

εκτός αν είσαι η Tesla η ίδια και μάς εγγυάσαι με τις εγγυήσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας και δη της γερμανικής που το παράδειγμά της έχουμε τελευταία,

lol

 

η ανωριμότητα των αντιδράσεων του κοινού να περιχαρακώνει την ευασιθησία του για θέματα ιδιωτικότητας,

δείχνει ξεκάθαρα πως καθυποβάλλεται τις λίγες εκείνες φορές που εξεγείρεται

ενώ και η προάσπιση της ιδιωτικότητας πάει περίπατο καθώς το θέμα χρησιμοποιείται και φαιδροποιείται

 

αυτά τα ολίγα είναι ξεκάθαρα.

Απλή παιδεία και λογική.

 

Τι δεδομένα μπορεί να συλλέξει ενας πλοηγός (ενα πρόγραμμα ελέγχου αισθητήρων δηλαδή);

 

1) ταχύτητα αυτόκινήτου

2) θερμοκρασία περιβάλλοντος

3) θέση του αυτοκινήτου μέσω GPS

4) θέση αυτοκινήτου εν συναρτήσει με ανιχνεύσιμα εμπόδια (ράμπες,άλλα αυτοκίνητα κτλ)

5) ώρα της ημέρας

 

Καί όλους τους συνδυασμούς που προκύπτουν απο τα παραπάνω (χρόνους απόκρισης φρεναρίσματος, καθυστέρηση αναγνώρισης εμποδίου σχετική ταχύτητα για κάθε στροφή και διαφορά της προβλεπόμενης τροχιάς με αυτή την ταχύτητα απο την πραγματική τροχιά κτλ)

 

ΑΥΤΑ τα δεδομένα είναι που συλλέγει η tesla γιατι πολύ απλά ΜΟΝΟ ΑΥΤΑ ΜΠΟΡΕΙ να συλλέξει εκ των πραγμάτων. 

 

και να ήθελε δηλαδή δεν μπορεί να συλλέξει άλλα.

 

Γιατί τα συλλέγει;

Προφανώς δεδομένα τέτοιας φύσης βοηθάνε στο να βελτιώσει το πρόγραμμα της καθώς και την γενική μηχανική του αυτοκινήτου της.. αξιολογώντας τους αριθμούς στις εκάστοτε περιπτώσεις που ο αλγόριθμός κρίνει ότι συνέβη σφάλμα ή ότι η προβλεπόμενη απο αυτόν πραγματικότητα δεν ταυτίστηκε με ότι είχε συμβεί στην "πραγματική" πραγματικότητα.

 

 

Δεν ξέρει πότε κλάνεις ή αν θες να πας για ψώνια ή να δεις την γκόμενα  γιατί πέρα ότι αυτά είναι άχρηστες πληροφορίες για την εταιρία είναι φύση αδύνατον να συλλέξει τέτοια στοιχεία ...

 

 

Η google τι δεδομένα μπορεί να συλλέξει;

 

1) που βρίσκεσαι (γενικό γεωγραφικό πλάτος και μήκος).

2) τι σε ενδιαφέρει

3) με ποιους μιλάς (πάλι γενικά και όχι ειδικά)

4) για τι θέματα μιλάτε (βάση hashtags, ιστοτόπου κτλ και τα ομαδοποιούν όλα αυτά σε Polls όχι ότι κάθετε κάποιος να διαβάσει ενα ενα τα ποστ σου που σε πολλές περιπτώσεις είναι και encrypted)

5)που βρίσκεται το ποντίκι σου και ποιό είναι το κύριο παράθυρο, έκδοση λειτουργικού κτλ (ψάξε OS/app fingerprint)

5) τι αγοράζεις

6) πότε τα κάνεις όλα αυτά.

7) για πόση ώρα

 

 

Και όλους τους πιθανούς συνδυασμούς που προκύπτουν απο τα παραπάνω που εκ των πραγμάτων ειναι πλειστάκις περισσότεροι και πιο "ζουμεροί" (για όποιους έχουν το μυαλό να συνδυάσουν τα δεδομένα ) συγκριτικά με την Tesla αλλά και πάλι χέστηκε η google για εσένα προσωπικά και για τα προσωπικά σου δεδομένα απλά καταγράφει ενας αλγόριθμος σε ενα pc νούμερα βάση της συμπεριφοράς όλων των χρηστών (απο τα παραπάνω) και βγάζει -μέσα απο μαθηματικά μοντέλα- συμπεράσματα για το πως να διαφημίσει καλύτερα ενα προϊόν (αν παρατηρήσεις το google ads δεν σου δείχνει τυχαία διαφημίσεις αλλά συγκεκριμένα πράματα που μάλλον σαρέσουν ή έχουν σχέση με το τι έψαχνες στο google κτλ)  για το τι πουλάει περισσότερο και διάφορα άλλα πράματα που έχουν να κάνουν με τις πωλήσεις και το marketing...

 

αυτά.

 

Σαφέστατα η google δεν είναι το ίδιο με την tesla και σαφέστατα η η πρώτη όντως συλλέγει προσωπικά δεδομένα ενώ η δεύτερη απλά στοιχεία κατα την οδήγηση για να κάνει καλύτερο πιλότο ..

 

αλλά και πάλι δεν ειναι gestapo και δεν μπορεί να γίνει δεν γίνετε φακέλωμα... τα δεδομένα που συλλέγει ειναι encrypted με τέτοιο κλειδί που για  να σπάσει θα πρέπει να τρέξει μια διαδικασία με περισσότερα bits απο το σύνολο των ατόμων σε όλα τα άστρα στο ορατό σύμπαν.

 

και εκτός αυτού δεν διαβάζει κανένας τι κάνεις και κανένας δεν δίνει δεκάρα για εσένα ή εμένα σαν προσωπικότητες και ιστορίες... ειναι απλά ρομπότ που επεξεργάζονται αριθμούς για να σου πουλήσουν καλύτερες/προσαρμοσμένες για εσένα υπηρεσίες και προϊόντα πιο άμεσα.

Ένα παράδειγμα για το τι σημαίνει συλλογή δεδομένων... ενας πατέρας στην Αμερική έκανε φασαρία σε ενα κατάστημα μιας μεγάλης αλυσίδας καταστημάτων (νομίζω target)

 

Έκανε φασαρία γιατι το μαγαζί έστελνε στην κόρη του κουπόνια για είδη εγκυμοσύνης ενημερωτικά φυλλάδια για έγκυες κτλ ενώ αυτή ηταν ανήλικη και πήγαινε σχολείο.

 

Ο μάνατζερ δεν καταλάβαινε στην αρχή τί έπαιζε του ζήτησε συγνώμη μια βδομάδα μετά τον πήρε τηλέφωνο για να του ξαναζητήσει συγνώμη και να του κάνει κάποια δώρα για αποζημίωση.

 

Ο πατέρας του είπε να σταματήσει και ζήτησε αυτός συγνώμη γιατι η κόρη ήταν έγκυος και περίμενε παιδί τον Αύγουστο απλα του το έκρυβε...

 

Τι είχε συμβεί; Η εταιρία απλά συλλέγει δεδομένα για την κατανάλωση των πελατών της (δεν κατασκοπεύει φάτσες κτλ κάθε πιστωτική κάρτα ή κάρτα μέλους κτλ ας πούμε είναι ένας πελάτης και συλλέγει στοιχεία βάση του τι αγοράζεται με αυτή την πιστωτική κάρτα και σε ποια διεύθυνση είναι δηλωμένη)

 

και όπως είπαμε πιο πάνω ένας υπολογιστής μαζεύει αυτά τα δεδομένα τα ερμηνεύει σε αριθμούς και μέσα απο μαθηματικά μοντέλα βγάζει συμπεράσματα ο υπολογιστής της εταιρίας ήταν σε θέση να ξέρει

 

(απο τις αγορές της πχ άοσμη lotion, αύξηση στην κατανάλωση βαμβακιού και αντισηπτικού σαμπουάν σε σχέση με τους άλλους μήνες κτλ)

 

ότι ο πελάτης περίμενε παιδί και μάλιστα ήξερε και ότι το περίμενε τον Αύγουστο (γιατι σε διαφορετικά στάδια της εγκυμοσύνης παρατηρούνται συγκεκριμένες καταναλωτικές συμπεριφορές) και μπορούσε να εικάσει αν είναι αγόρι  απο τα χρώματα κτλ των προϊόντων που διαλέγει ο πελάτης.

 

Κανένας δεν ήξερε την οικογένεια την φάτσα των μελών της οικογένειας η τι καπνό φουμάρει...

 

όλα τα δεδομένα απλά ήταν νούμερα που ενα άψυχο pc υπολόγισε και αντέδρασε μηχανικά με τα αποτελέσματα δίνοντας εντολή να σταλθούν συγκεκριμένα κουπόνια σε συγκεκριμένη διεύθυνση (όπως κάνει με όλες τις άλλες χιλιάδες καρτέλες πελατών) ούτε αυτοί που στέλνουν τα κουπόνια ξέρουν τι έχει στον φάκελο ούτε κανένας δεν ξέρει ή νοιάζεται να μάθει...

 

απλό μάρκετινγκ γιαυτό έχουμε δημιουργήσει εξάλλου τους υπολογιστές για να δουλεύουμε πιο αποδοτικά στην αγορά. 

 

- βέβαια στην Ελλάδα ακόμη είμαστε σε περίοδο πρό βιομηχανικής επανάστασης και δεν χρησιμοποιούμε την τεχνολογία απλά την αγοράζουμε/καταναλώνουμε με δανικά για να πουλήσουμε μούρη-

 

Όλα τα υπόλοιπα είναι αφέλειες προϊόντα αδυναμίας κατανόησης της τεχνολογίας και γενική έλλειψη πρακτικής μόρφωσης, δεν φτάνει πια στις μέρες μας να ξέρεις ανάγνωση και γραφή για να μην θεωρείσαι αναλφάβητος και ιδού ένας λόγος. Λιακοπουλικά με λίγα λόγια.

  • Like 2
  • Απαντ. 56
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.

έγραψες έγραψες...

αλλά θα σου χαλάσω το σκεπτικό με μια μονοκοντυλιά

 

οι αλγόριθμοι αποκωδικοποιούν την πραγματικότητα ανάλογα με τις παραμέτρους που ερευνάς και εισάγεις

 

η Google ξεκίνησε από μηχανή αναζήτησης και κατέληξε σε διαφημιστική,

ο ρόλος και το business plan της κάθε εταιρείας και δη κολοσσού-πολυεθνικής (λέγε την Tesla) είναι άγνωστα σε σένα και σε μένα, για να εικάζεις εύκολα

 

αυτά τα Tesla έχουν κάμερες, μικρόφωνα, σύνδεση στο ίντερνετ κλπ κλπ

 

και να μην έφταναν αυτά,

το ότι χρησιμοποιούν προσωπικά δεδομένα τα αυτοκίνητα δεν είναι θέμα για τη λογική που εκπροσωπείς,

είναι μόνο θέμα αν τα ιδιωτικά δεδομένα χρησιμοποιούνται στα PC

 

και είναι θέμα για την 'απλή παιδεία και λογική' να μπει ο καταναλωτής σε μια λογική αναζήτησης των προθέσεων της κάθε ιδιωτικής εταιρείας

 

ή μήπως έχει ο καταναλωτής κανένα λόγο να αποδέχεται την παρακολούθηση-εκμετάλλευση των ιδιωτικών του στιγμών (λέγε με GPS στην καλύτερη)

 

και μην ακούσω τη λογική 'δεν έχω κάτι να κρύψω' ή 'δεν έχουν κάτι να δουν από μένα'... γιατί αυτή η λογική έχουμε συνάγει πως μέχρι σήμερα καταγγέλλεται όπου σταθεί

 

το ότι ορισμένοι είναι τόσο αφελείς που δέχονται την τηλεμετρία στο αυτοκίνητο ή στο smartphone ή στον υπολογιστή κατά περίπτωση,

ε αυτό με ξεπερνάει

 

 

ΥΓ: θα μπορούσα να σου αναφέρω χίλιες χρήσεις εκμετάλλευσης των προσωπικών σου δεδομένων σε ένα αυτοκίνητο με GPS και ίντερνετ, λχ στοχευμένες διαφημίσεις ,

αν το αντιμετωπίζεις κοντόφθαλμα δεν ευθύνομαι όπως καταλαβαίνεις

απλά επιβεβαιώνεται πόσο ανώριμα αντιμετωπίζει αρκετός κόσμος -που λέγεται και ψαγμένος ακόμα - τα θέματα προάσπισης της ιδιωτικότητας

Δημοσ.

έγραψες έγραψες...

αλλά θα σου χαλάσω το σκεπτικό με μια μονοκοντυλιά

 

οι αλγόριθμοι αποκωδικοποιούν την πραγματικότητα ανάλογα με τις παραμέτρους που ερευνάς και εισάγεις

 

η Google ξεκίνησε από μηχανή αναζήτησης και κατέληξε σε διαφημιστική,

ο ρόλος και το business plan της κάθε εταιρείας και δη κολοσσού-πολυεθνικής (λέγε την Tesla) είναι άγνωστα σε σένα και σε μένα, για να εικάζεις εύκολα

 

αυτά τα Tesla έχουν κάμερες, μικρόφωνα, σύνδεση στο ίντερνετ κλπ κλπ

 

και να μην έφταναν αυτά,

το ότι χρησιμοποιούν προσωπικά δεδομένα τα αυτοκίνητα δεν είναι θέμα για τη λογική που εκπροσωπείς,

είναι μόνο θέμα αν τα ιδιωτικά δεδομένα χρησιμοποιούνται στα PC

 

και είναι θέμα για την 'απλή παιδεία και λογική' να μπει ο καταναλωτής σε μια λογική αναζήτησης των προθέσεων της κάθε ιδιωτικής εταιρείας

 

ή μήπως έχει ο καταναλωτής κανένα λόγο να αποδέχεται την παρακολούθηση-εκμετάλλευση των ιδιωτικών του στιγμών (λέγε με GPS στην καλύτερη)

 

και μην ακούσω τη λογική 'δεν έχω κάτι να κρύψω' ή 'δεν έχουν κάτι να δουν από μένα'... γιατί αυτή η λογική έχουμε συνάγει πως μέχρι σήμερα καταγγέλλεται όπου σταθεί

 

το ότι ορισμένοι είναι τόσο αφελείς που δέχονται την τηλεμετρία στο αυτοκίνητο ή στο smartphone ή στον υπολογιστή κατά περίπτωση,

ε αυτό με ξεπερνάει

 

 

ΥΓ: θα μπορούσα να σου αναφέρω χίλιες χρήσεις εκμετάλλευσης των προσωπικών σου δεδομένων σε ένα αυτοκίνητο με GPS και ίντερνετ, λχ στοχευμένες διαφημίσεις ,

αν το αντιμετωπίζεις κοντόφθαλμα δεν ευθύνομαι όπως καταλαβαίνεις

απλά επιβεβαιώνεται πόσο ανώριμα αντιμετωπίζει αρκετός κόσμος -που λέγεται και ψαγμένος ακόμα - τα θέματα προάσπισης της ιδιωτικότητας

ναι με αποστόμωσες τώρα η λογική σου και καίρια και αληθής και τα επιχειρήματα σου υπαρκτά και στέρεα .

Δημοσ.

ναι με αποστόμωσες τώρα η λογική σου και καίρια και αληθής και τα επιχειρήματα σου υπαρκτά και στέρεα .

ό,τι πεις

Δημοσ.

Απο τοτε που το να οδηγας το αυτοκινητο σου εχει καταντησει προεκταση του εγωισμου σου.

Υπάρχουν άνθρωποι που απολαμβάνουν την οδήγηση και οδηγούν πολύ πιο καλύτερα από οποιαδήποτε μηχανή ever. Αν απ την άλλη έχει κάποιος θέμα "εγωισμού" στην οδήγηση, ε ας πάρει το λεωφωρείο τότε.

Για να εξελιχτεί αυτή η τεχνολογία θα πρέπει να γίνουν κάμποσα ατυχήματα ..και σίγουρα θα γίνουν.

Είναι το μέλλον κυρίως για αυτούς που δεν έχουν αυτήν την ικανότητα που εσυ θεωρείς δεδομένη.

Δηλαδή η εξέλιξη πρέπει να στοιχήσει ανθρώπινες ζωές;

 

έτσι θεωρείς εσύ το μέλλον; Και όλα αυτά για κάποιους που δεν ασχολούνται με την οδήγηση; Ας πάρουν το λεωφορείο ή ταξι!

Μην ορκιζεσαι πως θα προσπαθησει να "σωθει".

Για παραδειγμα η Volvo αποδεχεται την πληρη ευθυνη για ατυχημα που προκληθει απο self driving αυτοκινητο

Κατι θα ξερουν φανταζομαι και σιγουρα δεν θα θελουν να χασουν λεφτα.

Παράθεση από το κείμενο που ποστάρεις, αλλά προφανώς δεν διάβασες.

 

"Volvo hasn’t officially elaborated exactly what “accept full liability” means"

  • Moderators
Δημοσ.

Υπάρχουν άνθρωποι που απολαμβάνουν την οδήγηση και οδηγούν πολύ πιο καλύτερα από οποιαδήποτε μηχανή ever. Αν απ την άλλη έχει κάποιος θέμα "εγωισμού" στην οδήγηση, ε ας πάρει το λεωφωρείο τότε.

Υπαρχει και η αλλη μερια του νομισματος, αυτοι που απολαμβανουν την οδηγηση, μπορουν να την απολαυσουν σε πιστες και λοιπες καταλληλα διαρρυθμισμενες τοποθεσιες. Επισης, θα πονταρω πως οι ανθρωποι που "οδηγουν πολυ καλυτερα απο οποιαδηποτε μηχανη ever" ειναι πολυ λιγοτεροι απο οσο θελεις να πιστευεις και συνηθως οδηγουν σε πιστες. Εκτος και εαν πιστευεις οτι καθε μερα στον περιφερειακο της πολης οδηγεις διπλα σε καμια 100αρια Σουμαχερ. Hint: Noooope.

 

Δηλαδή η εξέλιξη πρέπει να στοιχήσει ανθρώπινες ζωές;

 

έτσι θεωρείς εσύ το μέλλον; Και όλα αυτά για κάποιους που δεν ασχολούνται με την οδήγηση; Ας πάρουν το λεωφορείο ή ταξι!

Μπερδευτηκες. Η εξελιξη προσπαθει να σωσει ανθρωπινες ζωες.

Εκτος και εαν με εχουν πληροφορησει λαθος και με τις παρουσες συνθηκες δεν χανονται ανθρωπινες ζωες απο την ηλιθιοτητα των ανθρωπων.

Για τα περι λεωφορειου, works both ways οπως ειπα και πριν, προτεινω να παρουν λεωφορειο και ταξι αυτοι που απολαμβανουν την οδηγηση στο δρομο. Ας συμφωνησουμε οτι διαφωνουμε καθετα ;) 

 

Παράθεση από το κείμενο που ποστάρεις, αλλά προφανώς δεν διάβασες.

 

"Volvo hasn’t officially elaborated exactly what “accept full liability” means"

Μια χαρα το διαβασα και εχω την εντυπωση πως εισαι κομματακι μεροληπτικος. Εκτος και εαν εχεις πληροφοριες εκ των εσω και μεταφραζεις το παραπανω με 100% αρνητικο τροπο ;)

  • Moderators
Δημοσ.

Όταν θα φτάσει η τεχνολογία σε επίπεδα όπως αυτού στο παρακάτω video, σίγουρα θα το βάλω κι εγώ στο αμάξι μου :P

Ριξε μια ματια στα comments :-)

Πχ, "And then I noticed the people crossing the street.."

Δημοσ.

Υπαρχει και η αλλη μερια του νομισματος, αυτοι που απολαμβανουν την οδηγηση, μπορουν να την απολαυσουν σε πιστες και λοιπες καταλληλα διαρρυθμισμενες τοποθεσιες. Επισης, θα πονταρω πως οι ανθρωποι που "οδηγουν πολυ καλυτερα απο οποιαδηποτε μηχανη ever" ειναι πολυ λιγοτεροι απο οσο θελεις να πιστευεις και συνηθως οδηγουν σε πιστες. Εκτος και εαν πιστευεις οτι καθε μερα στον περιφερειακο της πολης οδηγεις διπλα σε καμια 100αρια Σουμαχερ. Hint: Noooope.

 

Μπερδευτηκες. Η εξελιξη προσπαθει να σωσει ανθρωπινες ζωες.

Εκτος και εαν με εχουν πληροφορησει λαθος και με τις παρουσες συνθηκες δεν χανονται ανθρωπινες ζωες απο την ηλιθιοτητα των ανθρωπων.

Για τα περι λεωφορειου, works both ways οπως ειπα και πριν, προτεινω να παρουν λεωφορειο και ταξι αυτοι που απολαμβανουν την οδηγηση στο δρομο. Ας συμφωνησουμε οτι διαφωνουμε καθετα ;) 

 

Μια χαρα το διαβασα και εχω την εντυπωση πως εισαι κομματακι μεροληπτικος. Εκτος και εαν εχεις πληροφοριες εκ των εσω και μεταφραζεις το παραπανω με 100% αρνητικο τροπο ;)

Συνδέεις την "απόλαυση του οδηγώ" με το "οδηγώ σαν γκαζοφονιάς". Καμία σχέση. Μπερδεύεις το "οδηγώ γιατί μου αρέσει" με το "οδηγώ για σπορ".

 

"Δηλαδή η εξέλιξη πρέπει να στοιχήσει ανθρώπινες ζωές;"

Αν στην πορεία εξέλιξης του κάθε "autopilot" χάνονται ζωές, τότε διαφωνώ κάθετα, ναι. Δεν μπερδεύτηκα.

 

Αν είμαι μεροληπτικός και αναφέρω ένα ΚΟΜΜΑΤΙ από το κείμενο που ΕΣΥ παρέθεσες, τότε πόσο μεροληπτικός είσαι εσύ που παραθέτεις όλο το κείμενο και μάλιστα με πυχιαίους τίτλους;

 

Αν συζητήσουμε από κοντά και όχι μέσω ενος forum, εχω την αίσθηση ότι θα συμφωνήσουμε στα βασικά. Στην εφαρμογή τους και στην μεθοδολογία τους απ την άλλη, θα διαφωνήσουμε.

Όταν θα φτάσει η τεχνολογία σε επίπεδα όπως αυτού στο παρακάτω video, σίγουρα θα το βάλω κι εγώ στο αμάξι μου :P

 

 

 

Καλοοο... :-D  Για να περάσεις αυτή τη διασταύρωση με autopilot θα κάνεις πάνω από μια μέρα.

 

...αυτό δεν σημαίνει ότι είναι σωστή κατάσταση σ αυτη τη διασταύρωση...

Δημοσ.

 

 

Καλοοο... :-D  Για να περάσεις αυτή τη διασταύρωση με autopilot θα κάνεις πάνω από μια μέρα.

 

...αυτό δεν σημαίνει ότι είναι σωστή κατάσταση σ αυτη τη διασταύρωση...

Στην πραγματικότητα,ενας υπολογιστης με τον σωστο προγραμματισμό και τους απαραιτητους αισθητηρες θα σε περνουσε απο μια συνθετη κατασταση σαν αυτή με πολυ μεγαλυτερη ασφάλεια απο εναν ανθρωπο.

 

 

http://www.technologyreview.com/view/542626/why-self-driving-cars-must-be-programmed-to-kill/

 

 

Το μόνο θέμα που θα πρέπει να λυθεί,ειναι αυτο που αναφέρει το αρθρο,δηλαδη το ζύγι της ανθρωπινης ζωής,οταν τουλάχιστον μία ειναι δεδομένο οτι θα χαθεί.

Για παραδειγμα,πρεπει το αυτοκίνητο να χτύπησει τον πεζο που πεταχτηκε τελευταια στιγμη στον δρομο,ή να στριψει το αμαξι και να ρίξει τον οδηγο στον γκρεμο σκοτώνοντας τον?

Αυτό αλλάζει οταν οι πεζοί θα ήταν 2 και ο οδηγός ενας?

κοκ

  • Like 2
  • Moderators
Δημοσ.

Το μόνο θέμα που θα πρέπει να λυθεί,ειναι αυτο που αναφέρει το αρθρο,δηλαδη το ζύγι της ανθρωπινης ζωής,οταν τουλάχιστον μία ειναι δεδομένο οτι θα χαθεί.

Για παραδειγμα,πρεπει το αυτοκίνητο να χτύπησει τον πεζο που πεταχτηκε τελευταια στιγμη στον δρομο,ή να στριψει το αμαξι και να ρίξει τον οδηγο στον γκρεμο σκοτώνοντας τον?

Αυτό αλλάζει οταν οι πεζοί θα ήταν 2 και ο οδηγός ενας?

κοκ

Το οποιο ειναι ετη φωτος μακρυα απο τον οριζοντα οσων ακομα πιστευουν πως δεν παιζει να δουν self driving αυτοκινητα στη ζωη τους να κυκλοφορουν στην πολη τους και να αποτελουν μερος της καθημερινοτητας.

Επι του συγκεκριμενου θεματος: Το θετικο ειναι πως θα υπαρχει η δυνατοτητα επιλογης, σε αντιθεση με τον ανθρωπο. Το αρνητικο ειναι πως..θα υπαρχει δυνατοτητα επιλογης. Και εκ του αποτελεσματος πιθανοτατα θα υπαρχουν μπολικες επιπλοκες, νομικες και μη.

Δημοσ.

Aν σκεφτείς πόσοι σκοτώνονται σε τροχαία κάθε χρόνο πιστεύω πως ένα υπολογιστής θα μπορούσε να οδηγάει πολύ καλύτερα από τον μέσο έλληνα οδηγό.

Όλα είναι σχετικά..... ας περιμένουμε να δούμε πως θα οδηγούν τα PC και μετά βγάζουμε συμπεράσματα ... σε Ελληνικούς δρόμους δύσκολα θα προσαρμοστεί o ComputerΟδηγός.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...