Super Moderators Snoob Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2015 Super Moderators Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2015 Yποθέτω -για τα πρώτα που λέει- θα είναι σαν τα "αναλυτικότερα" επιμέρους campaigns του Panzer Corps. Πάντως, ας είναι νωρίς, πιστεύω ότι βρήκα το διάδοχο του Panzer General. Όμορφο παιχνίδι, καλοφτιαγμένο και η Α.Ι. ανταποκρίνεται και προσαρμόζεται σε ό,τι κάνεις. Λ.χ., αν δει πως τα βρίσκει ζόρικα σε ένα μέτωπο, είτε ρίχνει δυνάμεις αν η κατάσταση είναι οριακή και ανατρέπεται, είτε μετατοπίζει δυνάμεις αλλού. Δεν είναι στατική, δηλαδή, να κάνει συνέχεια τα ίδια. Καλά, στο 5/5 με παραπάνω req και deployment points, θα θερίζει, δεν το συζητώ. Εντωμεταξύ, μπήκα και είδα το χάρτη του Μπατάαν: παλούκι, έχει και μια οροσειρά στη μέση. Να την παρατήσω αφύλαχτη ή θα μου περάσει τίποτε μονάδες τσούκου-τσούκου από εκεί και μετά θα τρέχω και δε θα φτάνω; Είχα ρίξει και 100 νομίσματα (το 1/4 του προϋπολογισμού μου, δηλαδή) σε ένα δεύτερο μαχητικό στον προηγούμενο χάρτη και τώρα έχω 0 dep points για αεροπορία. Μου κακοφάνηκε, αλλά τα μαχητικά τα πήγαν αξιοπρεπώς στην προηγούμενη υποχώρηση, άρα δεν μπορώ να πω ότι μετανοιώνω. Tip: δεν αξίζει καθόλου το 75αρι πυροβόλο, τζάμπα λεφτά. Το 105 το howitzer, όμως... Επίσης εξαιρετική ιδέα οι μονάδες με διττό ρόλο (αντιαεροπορικό/αντιαρματικό, αντιαρματικό/πυροβόλο).
Super Moderators Snoob Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2015 Super Moderators Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2015 Έληξε και η μάχη της χερσονήσσου του Μπατάαν, η τρίτη κατά σειρά αμυντική μάχη με τις οποίες ξεκινά η εκστρατεία των Αμερικανών. Το πόσο δύσκολη ή εύκολη (ορθότερα: λιγότερο δύσκολη) θα αποδειχτεί εξαρτάται από το πώς πήγε η αμέσως προηγούμενη. Κατάφερα να εκκενώσω εξοπλισμό και άντρες εκεί, οπότε ήταν κάπως πιο βατά σε αυτή. Το μέτωπο είναι και πάλι τεράστιο και οι μονάδες που διαθέτουν οι Αμερικανοί ελάχιστες για να το καλύψουν. Το θετικό είναι πως υπάρχουν βουνά στο κέντρο του χάρτη, οπότε οι Ιάπωνες αναγκάζονται να σπάσουν την επίθεσή τους στα δύο και οι μονάδες τους δεν επικοινωνούν παρά πολύ αργότερα, προς το μέσο/τέλος του σεναρίου. Έστειλα και τα δύο άρματα που είχα αγοράσει στις ανατολικές πεδιάδες, αφού το δυτικό κομμάτι είναι γεμάτο ζούγκλες που ευνοούν τους Ιάπωνες (το πεζικό τους κρύβεται σε αυτές αν δεν έχεις μονάδα ακριβώς δίπλα του). Στα ανατολικά έστειλα επίσης και το αντιαρματικό μου, για υποστήριξη απέναντι στα Ιαπωνικά άρματα μάχης. Η μεγάλη επένδυση που έκανα ήταν δύο πυροβόλα howitzer των 105mm, τα οποία εξόπλισα με halftrucks ώστε να μπορώ να υποχωρώ. Ένα στα ανατολικά και ένα στα δυτικά, ταλαιπώρησαν αρκετά το αντίπαλο πεζικό. Τα αντιαεροπορικά (ένα aux και ένα core) είχαν τεράστια έκταση να καλύψουν, αλλά τα πήγαν συμπαθητικά, μέχρι που οι Ιάπωνες εμφάνισαν ένα βαρύ βομβαρδιστικό που δεν καταλάβαινε από τις δικές μου στρακαστρούκες. Ευτυχώς πλέον ήταν αργά για να μου κάνει σοβαρή ζημιά, συν του ότι είχα διαθέσει όλα τα deployment points, οπότε τη μία φορά που μου βομβάρδισε πόλη δεν έχασα κάτι. Πολύτιμο το οχυρό στο κέντρο του χάρτη, καθυστέρησε πάρα πολύ τους Ιάπωνες και τους ανάγκασε να στρέψουν πολύ πεζικό προς τα εκεί προκειμένου να το καταστρέψουν. Χάρη στη ζημιά που έκανε, απέκτησα και έναν αξιωματικό για το πεζικό μου. Όλο το σενάριο πήγε με συντεταγμένη υποχώρηση. Μόλις οι Ιάπωνες έφερναν κοντά τα πυροβόλα τους, υποχωρούσα. Εκμεταλλεύτηκα στο έπακρο τα ποτάμια και τις κατεστραμμένες γέφυρες για να τους καθυστερώ. Στο χάρτη φαίνονται οι τελικές θέσεις μου (γύρος 25/25, ουσιαστικά ο παίκτης έχει 24, δεν τον αφήνει να τρέξει τον τελευταίο γύρο του, κρίμα γιατί ήλπιζα να πετύχω ένα-δύο kills): Στα δυτικά συντελέστηκε ένα μικρό θαύμα: δύο τορπιλάκατοι (μία aux, μία core) κατάφεραν να καθυστερήσουν σοβαρά την απόβαση των Ιαπώνων πεζοναυτών, ουσιαστικά να εξοντώσουν τον ένα (αποβιβάστηκε με str 1 και τον έφαγε το πυροβολικό στη συνέχεια) ενώ ο άλλος βολόδερνε μέχρι τέλους στα ανοιχτά. Το δεύτερο κύμα αποβιβάστηκε, αλλά πλέον ήταν αργά για να επιδράσουν ουσιαστικά στη μάχη. Κάπως έτσι, κράτησα όχι μόνο μία (που είναι ο ελάχιστος στόχος) αλλά και τις τέσσερις από τις πόλεις-κλειδιά. Κέρδισα έναν αξιωματικό πεζικού και πήρα δύο φορές ενισχύσεις στην πορεία της μάχης, κρατώντας όλες τις δευτερεύουσες πόλεις για πέντε γύρους και τις πόλεις-κλειδιά για 20 (και, τελικά, για 25). Εξαιρετικό αποτέλεσμα, αν και χρειάστηκε να θυσιάσω πολλές aux μονάδες Φιλιππινέζων προκειμένου να καθυστερώ τους Ιάπωνες, ενώ μια aux μονάδα Αμερικανών την γλίτωσα στέλνοντάς τη στη θάλασσα, αφού το λιμάνι που υπερασπιζόταν είχε περικυκλωθεί. Από εδώ και μετά ξεκινούν οι επιθετικές επιχειρήσεις των Αμερικανών. Πρώτη στάση, ναυμαχία στις Νήσους Μάρσαλ και Γκίλμπερτ. 1
Tmark Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2015 Μέλος Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2015 Διαβάζοντας την περιγραφή σου είναι λες και ξαναβλέπω την ταινία "Tora! Tora! Tora!" 1
Tobajara Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2015 Εγώ διαβάζοντας την περιγραφή του είναι σα να αγοράζω το παιχνίδι... 1
Super Moderators Snoob Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2015 Super Moderators Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2015 Είναι πολύ καλοφτιαγμένο παιχνίδι, σε τρία σενάρια έχω να περιγράψω ένα σωρό ιστορίες, από το νοσοκομειακό τζιπ που έτρεχε στο Pearl Harbor να κινητοποιήσει τα αντιεροπορικά, μέχρι τους πεζικάριους που διέφυγαν στη θάλασσα υπό την κάλυψη των τορπιλακάτων και τα άρματα μάχης που κρατούσαν περάσματα και γέφυρες για να περνάει το πεζικό. Στο χάρτη παραπάνω, αν μου πείτε ένα σημείο, οποιοδήποτε, έχω σίγουρα κάποια ιστορία να διηγηθώ. Και το ωραίο είναι ότι η ΑΙ αντιδρά λογικά. Παράδειγμα, στο ανατατολικό κομμάτι, μου κάθισαν καλά δυο-τρία αποτελέσματα και μπόρεσα στο πρώτο ποτάμι (δε φαίνεται πια στο χάρτη) όχι απλά να τους ανακόψω, αλλά να τους υποχρεώσω σε υποχώρηση (μέχρι που έφεραν ενισχύσεις σε πυροβόλα και άρματα μάχης...) Αμέσως η ΑΙ στράφηκε στο δυτικό μέτωπο, έριξε ένα άρμα εκεί και ό,τι πεζικό είχε γιατί υπολόγιζε πως, για να τα πηγαίνω τόσο καλά στα ανατολικά, έχω ρίξει εκεί το βάρος των μονάδων μου και άρα δε θα είχα αρκετές δυνάμεις στα δυτικά. Και είχε δίκιο. Να το πω αλλιώς (επειδή έκανα κάποιες δοκιμές): σε ορισμένα σενάρια, αν έχει η ΑΙ την πρώτη κίνηση, κάνει στάνταρ πράγματα. Από εκεί και μετά, όμως, δεν μπορείς να προβλέψεις. Όπου βρίσκει αδυναμία σε χτυπάει. Αλλά δεν αυτοκτονεί, οργανώνεται. Ξέρει πότε να καταλάβει ένα σημείο με τη μονάδα που οδήγησε σε υποχώρηση τους αμυνόμενους και πότε να προωθήσει εφεδρίες από πίσω ώστε να συνεχίσει την επίθεση. Χρησιμοποιεί σωστά τα χερσαία και εναέρια αναγνωριστικά (τα οποία είναι και πολύ σωστά σχεδιασμένα, ώστε να αποδεικνύεται δύσκολο να τα εξοντώσεις), βλέπει πού έχεις διατάξει άμυνες και προσπαθεί να τις παρακάμψει. Σίγουρα θα έκανα κάποια πράγματα διαφορετικά, αν είχα εγώ τους Ιάπωνες στο Μπατάαν (παράδειγμα, έφαγαν σκάλωμα να διαλύσουν τελείως το οχυρό, παρότι μπορούσαν να το παρακάμψουν με ασφάλεια, αλλά η μάχη είχε πια κριθεί) όμως συνολικά παίζει σωστά η ΑΙ. Και μιλάμε για επίπεδο 3/5. Στο 5/5 με παραπάνω πόρους, δε θέλω να σκέφτομαι τι θα κάνει... 2
Tmark Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2015 Μέλος Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2015 Η A.I. είναι σε πολύ υψηλά επιπέδα, όντως. Δεν συγκρίνεται βέβαια με την top A.I. του Unity of Command αλλά στέκεται επάξια δίπλα της. Το παιχνίδι είναι ένα πραγματικό διαμάντι, δεν θα αργήσει να γίνει γνωστό πιστεύω. Σε βάθος χρόνου πιστεύω θα εκθρονίσει Panzer General-Panzer Corps.
Super Moderators Snoob Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2015 Super Moderators Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2015 Συμφωνώ απόλυτα, πιο ανελέητη ΑΙ από αυτή του Unity of Command δεν έχω συναντήσει. Μη σε πετύχει να κάνεις μισό λάθος, το εντοπίζει και το τιμωρεί. Αλλά, συνολικά, το OoB το βρίσκω ανώτερο: εντάσσει έξυπνα την ιστορία στο παιχνίδι αν ξέρεις ότι οι Ιάπωνες στο Pearl Harbor επιτέθηκαν με μικρά υποβρύχια στους Αμερικανούς, κινητοποιείς το αντιτορπιλικό σου έγκαιρα και κλείνεις την είσοδο του λιμανιού ή ξέρεις πως οι Ιάπωνες πεζοναύτες θα επιχειρήσουν απόβαση από τα δυτικά και ανεβάζεις την δεύτερη τορπιλάκατο από νωρίς σου δίνει "τυράκι" λογικό να επιχειρήσεις κάποια πράγματα, κι αν σου βγουν έχει καλώς, αν όχι πάλι έχεις μια όμορφη εμπειρία. Το UoC μου είχε φανεί πιο "απρόσωπο", δε δενόμουν τόσο με τις μονάδες μου. Εδώ έχω τα τανκ μου, τους πεζικάριους, τους καταπληκτικούς engineers (που κράτησαν μόνοι τους μια πόλη στην προηγούμενη αποστολή, ναρκοθετώντας γέφυρες και περάσματα γύρω τους). Μετά έρχονται και οι αξιωματικοί, που αν χάσεις τη μονάδα τραυματίζονται ή αιχμαλωτίζονται (ανάλογα αν είσαι in ή out of supply). Κι εγώ πιστεύω πως εφόσον υποστηριχτεί κατάλληλα, έχει όλα τα φόντα να αποτελέσει νέο, κορυφαίο, σημείο αναφοράς στο wargaming με στόχο το ευρύτερο κοινό (δεν είναι, δηλαδή, η hardcore-ίλα των παιχνιδιών του Gary Grigsby, αλλά δεν είναι και beer & pretzel, θέλει ώρες κάθε σενάριο). 1
chek2fire Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2015 με ψήσατε. Το αγαπημένο μου είδος είναι αυτό
Super Moderators Snoob Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2015 Super Moderators Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2015 Mπήκα να δω το χάρτη της ναυμαχίας στα Μάρσαλ: σου δίνει δύο core (και δύο που έχεις συγκεντρώσει από τις προηγούμενες αποστολές), συν τον προσωρινό έλεγχο ενός αεροπλανοφόρου και ενός πλοίου υποστήριξης. Η συμμαχική ΑΙ ελέγχει τη συνοδεία του αεροπλανοφόρου. Το θέμα είναι πως τα μαχητικά που έχεις ήδη θέλουν αεροδρόμια, και αεροδρόμια δεν έχεις (προφανώς). Το αεροπλανοφόρο έχει τρία αεροπλάνα. Τι κάνεις; Ξοδεύεις να τα μετατρέψεις σε μαχητικά αεροπλανοφόρου; Να έχεις, δηλαδή, 2-3 στον αέρα συνέχεια και να τα αλλάζεις με αυτά που μεταφέρει ήδη το αεροπλανοφόρο; Σου δίνει 20 CP ναυτικό και 20 αεροπορία. 702 req points, άρα μπορείς να αγοράσεις, να αναβαθμίσεις κτλ. Πώς τους διαχειρίζεσαι; 702 είναι περιουσία σε σχέση με τους 50 που μου έδινε με το σταγονόμετρο στον προηγούμενο χάρτη, αλλά για να ρίξεις ένα θωρηκτό, λ.χ. στη μάχη θες 300. Σκέφτομαι να πάρω ένα υδροπλάνο για αναγνωριστικό, μπορεί και δύο. Ο χάρτης είναι τεράστιος, οι ατόλες των Ιαπώνων σκόρπιες. Στο briefing μου λέει πως έχω το πλεονέκτημα του αιφνιδιασμού και θα ήθελα να το διατηρήσω. Ωραία διλήμματα. 1
Super Moderators Snoob Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2015 Super Moderators Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2015 Από χτες μέχρι σήμερα καταστρώνω σχέδια. Τελικά, το να έχεις πόρους μπορεί να αποτελέσει πρόβλημα. Στις αμυντικές μάχες, με ελάχιστους πόρους, βολευόσουν με ό,τι υπήρχε. Ξαφνικά, με πολλά requisition και command points και περισσότερες επιλογές, παλεύεις να σκεφτείς την καλύτερη λύση. Πού καταλήγω: Θεωρώντας ακούσιο (ή εκούσιο) hint την αναφορά σε αεροπλανοφόρα (πληθυντικός) ενώ σου δίνει μόνο ένα, αποφάσισα να αγοράσω ένα ακόμη για να κάνει παρέα στο υπάρχον και να μου μείνει για το μέλλον. Τα δευτερεύοντα objectives είναι μοιρασμένα βορειοδυτικά και νότια του χάρτη, οπότε σκέφτομαι πως με ένα δουλειά δε γίνεται. Εκτός αυτού, πρέπει να επιτεθώ και σε αεροπλάνα αλλά και χερσαίους στόχους. Οπότε, σκέφτομαι μια μετατροπή του καλύτερου από τα δύο μαχητικά μου σε αεροπορία ναυτικού (για να προστεθεί στα δύο που μεταφέρει το άλλο αεροπλανοφόρο) και αγορά δύο βομβαρδιστικών, ένα με τορπίλες για πλοία και ένα με βόμβες για χερσαίους στόχους. Βέβαια, επειδή τα πράγματα δεν είναι ποτέ απλά, οι τορπίλες έχουν το πλεονέκτημα ότι χτυπούν θαλάσσιους στόχους χωρίς να κινδυνεύει το βομβαρδιστικό αλλά αργούν να ξαναοπλίσουν, ενώ οι βόμβες πέφτουν σε κάθε γύρο. Αλλά (στο αλλά) το βοβμαρδιστικό που έχω κατά νου μπορεί να παίξει διττό ρόλο, παίρνει και βόμβες, αλλά (στο αλλά του άλλά) θα χρειαστεί να το στείλω στο αεροπλανοφόρο και να χάσει δύο γύρους, μία για προσνείωση, μία για απονείωση με νέο φορτίο. Θα δούμε. Πρώτη σούμα εξόδων: 300 το αεροπλανοφόρο 110 η μετατροπή του μαχητικού (100 είναι το βασικό κόστος αλλά κουβαλάει και ζημιές από τις Φιλιππίνες) 200 τα δύο βομβαρδιστικά Πρώτο σύνολο 610 και να δούμε τι θα κάνουμε με τα υπόλοιπα 60 πόντοι για αγορά ενός αντιτορπιλικού, ώστε μαζί με αυτό που έχω ήδη και την τορπιλάκατο από το Μπατάαν, να ενωθούν με το αντιτορπιλικό και το καταδρομικό που μου παραχωρεί η διοίκηση για την επιδρομή και να λειτουργήσουν ως συνοδεία του αεροπλανοφόρου μου. Θα ήθελα να αναβαθμίσω την τορπιλάκατο, που έχει λιγοστή ισχύ πυρός, αλλά θέλω 48 req και μου απομένουν 32... Τουλάχιστον παρηγοριέμαι πως και να μην είχε ζημιές το μαχητικό μου (χάνω 10 από εκεί) και πάλι δε μου έφταναν. Οπότε, κλείνω με ένα υδροπλάνο σε αναγνωριστικό ρόλο. Κι εδώ θα ήθελα το βαρύτερο (Catalina) που αντέχει περισσότερο σε επιθέσεις, αλλά θέλει 40 πόντους, οπότε πάμε στο Kingfisher που, παρότι ελαφρώς υποδεέστερο, κάνει μόνο 20 και μπορεί να απονηωθεί από καταδρομικό (πάρα πολύ βολικά διαθέτω ένα) οπότε αν χτυπηθεί μπορεί να αναζητήσει καταφύγιο εκεί. 610 πρώτο σύνολο 60 το αντιτορπιλικό 20 το υδροπλάνο 690/702 τελικό σύνολο Στη θεωρία μια χαρά. Να δούμε τι θα βγει στην πράξη. 2
Super Moderators Snoob Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2015 Super Moderators Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2015 Σε σχέση με το πλάνο που περιέγραψα παραπάνω, τελικά αποφάσισα μια αλλαγή: αντί του αναγνωριστικού Kingfisher (20 πόντοι) προτίμησα δύο τορπιλακάτους (2 x 15 πόντοι) και μπορώ να πω με μεγάλη ικανοποίηση (ου μην αλλά και μετριοφροσύνη...) ότι μου βγήκε 100% η αλλαγή. Οι τορπιλάκατοι δεν είναι για πολλά-πολλά με οτιδήποτε πάνω από αποβατικά και σκάφη εφοδιασμού, όμως αποδείχτηκαν χρήσιμα αναγνωριστικά, ενώ τα πήγαν καλά και σε επιθέσεις εναντίον χερσαίων στόχων. Δε θέλω να πω πολλά για το σενάριο για να μη χαλάσω την έκπληξη για όσους δεν έχουν φτάσει ακόμη εδώ, αλλά γενικά δώστε βάση στην ενημέρωση. Όπως το σκέφτομαι εκ των υστέρων, πάρα πολλές πληροφορίες που μπορούν να κρίνουν τη μάχη βρίσκονται στην ενημέρωση, στον κατάλογο στόχων και πάνω στον ίδιο το χάρτη. Σε αυτό το χάρτη, κέρδιζα 20 req points κάθε γύρο, που είναι ωραιότατη ενίσχυση σε σχέση με τους 0 στο Περλ Χάρμπορ, τους 5 στις Βόρειες Φιλιππίνες και τους 0 στη Χερσόνησο του Μπατάαν, αλλά είναι πολύ δύσκολο να αποκαταστήσεις ζημιές στη θάλασσα (όπως είναι απολύτως φυσικό, θα προσέθετα). Πάντως, το σχέδιο βγήκε καλά, όπως φαίνεται και στο τέλος (ολοκλήρωσα τους στόχους στους 21/25 γύρους, δυσκολία 3/5): Υ.Γ. Ως τώρα, η συμμαχική ΑΙ είχε ρόλο διακοσμητικό στις μάχες, πρακτικά αναπαριστούσε στόχους προς υπεράσπιση/εκκένωση. Εδώ, που είχε ρόλο υποστήριξης, δεν μπορώ να πω ότι ενθουσιάστηκα από τον τρόπο που λειτούργησε: άρχισε να κινητοποιείται στο 15ο γύρο και θεωρώ πως θα ήταν πάρα πολύ αργά για να πετύχει ο παίκτης όλους τους στόχους μέσα σε 10 γύρους (πολύ πιο ασφαλές για την επιβίωση των μονάδων του, όμως, ειδικά σε υψηλότερα επίπεδα δυσκολίας).
dolph Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2015 Με φτιάξατε Άντε να βγει σε καμιά προσφορά να το πάρουμε, γιατί τα φράγκα είναι πολλά. Keep on posting! 1
Super Moderators Snoob Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2015 Super Moderators Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2015 Γενικά, Slitherine/Matrix βγάζουν τις προσφορές με το σταγονόμετρο. Halloween δεν ξέρω τι θα κάνουν (ίσως 2-3 παλιότερους τίτλους), Χριστούγεννα ενδεχομένως κάτι να παίξει, αλλά αυτά τα-75% που μας έχει συνηθίσει το Steam στη συγκεκριμένη περίπτωση βρίσκονται στη σφαίρα της φαντασίας, δεν... Για μένα το παιχνίδι αξίζει τα χρήματα 101% αλλά -το γράφαμε και νωρίτερα με τον Tmark- πρέπει να βρουν τρόπο να προσεγγίσουν ευρύτερο κοινό και να το δελεάσουν τιμολογιακά. Βέβαια -το πιστεύω ειλικρινά- εδώ μιλάμε για το νέο Panzer General, πώς θυμόμαστε εκείνο το θρύλο όσοι είχαμε την τύχη να τον πρωτοδούμε σε δισκέτες demo του Αμερικανικού PC Gamer, ε, κάπως έτσι σε δέκα χρόνια θα λέμε για το OoB. Τώρα, στην εκστρατεία, η κεντρική διοίκηση με στέλνει στη Θάλασσα των Κοραλλίων: οι Ιάπωνες απειλούν τις γραμμές επικοινωνίας με τους Αυστραλούς. Εννοείται πως ακόμη προσπαθώ να αποφασίσω πώς θα διαθέσω τους πόντους που μου δίνουν, κάποια στιγμή αύριο ελπίζω να καταλήξω κάπου για να γράψω μια μικρή ανάλυση. Για μένα, όλη αυτή η προεργασία είναι η μισή διασκέδαση, η άλλη μισή είναι να βλέπεις τα σχέδια να σου βγαίνουν στην πράξη (ή να αποτυγχάνουν παταγωδώς). 1
Tmark Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2015 Μέλος Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2015 Πάντως οι περιγραφές του gameplay σου Snoob χρήζουν μετάφρασης στα Αγγλικά και προώθησης στην Slitherine-Matrix για να σε κάνουν επίσημο reviewer του παιχνιδιού. Είναι επικές! Ακόμα και να μην σ αρέσει το παιχνίδι, σε ψήνουν να το δοκιμάσεις.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα