Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

καλησπέρα,εδω και πολυ καιρο εχω θεμα με το ίντερνετ κανει συνεχώς αποσυνδέσεις και η ταχύτητα δεν ειναι ποτε σταθερή...τους εχω καλέσει χιλιάδες φορες και τους εχω πει οτι υπάρχει πρόβλημα και να στειλουν τεχνικο και μου λενε παντα να κανω την ιδια "παιδική" διαδικασία να ελεγχω να καλωδια το ρουτερ κλπ που γνωρίζω πολυ καλα απο αυτα και αν ηταν αυτο το προβλημα θα το ειχα λυσει απο μονος μ εδω κ καιρο...οταν τους φτανω σε σημειο που τους λεω μη μου λετε παλι να ελέγξω τα ιδια στειλτε τεχνικο μου λενε πως αμα ειναι λαθος δικο μ και δεν εχω κανει κατι σωστα θα χρεωθω τον τεχνικο κατα 35ε περίπου!....ειναι κοροϊδία γιατι ειναι υποχρεωμενη να στειλουν τεχνικο χωρις χρεώσει...τι να κανω για να στείλουν τεχνικο χωρίς να τον χρεωθω η αν γνωρίζει καποιος καλα τι μπορει να φταιει και να εχω τοσες αποσυνδεσεις???

Δημοσ.

Τον τεχνικό στον στέλνουν χωρίς χρέωση, ΥΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΗ να μην υπάρχει ζήτημα στην εσωτερική καλωδίωση του σπιτιού σου. Δεν είναι υποχρεωμένοι να σου φτιάξουν την καλωδίωση στο σπίτι. Οι δυνατότητες που έχεις, είναι:

 

1) Αν πιάνουν τα χέρια σου συνδέεις το router απ' ευθείας στη γραμμή που έρχεται σπίτι σου (θα βρεις αντίστοιχες οδηγίες αν ψάξεις), δηλαδή αν είσαι σε μονοκατοικία στο κουτί που "πέφτει" η γραμμή  του ΟΤΕ, αν είσαι σε διαμέρισμα στον κατανεμητή.

2) Καλείς τον τεχνικό τους, ρισκάροντας την πιθανότητα δικής σου βλάβης, άρα και χρέωσης για τη μετάβασή του.

3) Καλείς ηλεκτρολόγο, ο οποίος σε τσεκάρει εσωτερικά.

4) Για ρώτα και τους γείτονες, πώς πάνε από DSL;

Δημοσ.

Και εγώ το ίδιο πρόβλημα έχω με την wind και τα ίδια λένε και σε μένα.


Το πρόβλημα των αποσυνδέσεων μπορεί να το λύσουμε με αλλαγή ρούτερ?

Δημοσ.

Εχεις συναγερμο συνδεδεμενο με τηλεφωνικο κεντρο σπιτι;

Το προβλημα στο εμφανισε ξαφνικα;

Εκανες αλλαγη στην πριζα του Router;

Εβαλες καμια συσκευη τηλεφωνου σε πριζα που ηταν αδεια;

Χρησιμοποιεις φιλτρα στα τηλεφωνα;

Εχει δει το κουτι με τα τηλεφωνικα καλωδια της πολυκατοικιας σου μηπως ηρθε κανενας τεχνικος και εκανε καμια βλακεια;

Οταν τους παιρνεις τηλεφωνο σου λενε να κανεις κανεναν ελεγχο βγαζωντας ολες τις γραμμες τηλεφωνου ή να βαλεις το Router καρφωτο στην κεντρικη πριζα;

 

Το να σε "γραφουν" μου φαινεται υποπτο εκτος αν εχουν κανει ελεγχους απο την μερια τους και εχουν διαπιστωσει οτι δεν φταιει κατι απο την δικη τους μερια.

Ξερω φαινονται βουνο αλλα καπως πρεπει να αποκλεισουμε ευθυνες της καλωδιωσης του σπιτιου πρωτα 

Δημοσ.

λοιπόν το ρουτερ το εχω κατευθείαν στην πρίζα εφοσον δεν χρησιμοποιώ σταθερο τηλέφωνο το εχω μονο για το ίντερνετ το ρουτερ ειναι καινούργιο εφοσον εχω κανει αλλαγή γραμμης σε vdsl και ολα τα υπολοιπα καλώδια πριζες ειναι κανουργια η γραμμες μου ειναο λιγο παλιες εφοσον το σπιτι ειναι λιγο παλιο αλλα το κουτι του οτε ειναι ακριβως διπλα απο το σπιτι μου οσον αφορα τις ταχύτητες οταν ειναι εντάξει το ίντερνετ ειναι μια χαρα απο το ρουτερ οι ταχύτητες ειναι απο 39-48 αλλα πρακτικα λόγο συνεχων αποσυνδεσεων τρωει κολλήματα!...θα φερω καποιον φιλο μου ηλεκτρολογο να δει τις καλωδιωσεις και αν δεν εχει πρόβλημα θα τους το πω στα ισα η φέρνετε τεχνικο η παω σε αλλη εταιρεία!...αλλα η αληθεια ειναι οτι δεν θελω να αλλαξω εταιρεία γτ το vdsl ειναι πολυ φθηνο πανο απο 30ε δεν μ έρχεται

Δημοσ.

Φίλε μου εγώ θα έκανα μια αλλαγή ρουτερ να δω πως θα πάει. Μετά τις καλωδιώσεις, δεν νομίζω να είναι θέμα της Wind

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...