Xiezhi Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2015 Καλημέρα σας.Έχω ένα θεματάκι με το νέο μου σύστημα, μπορείτε να δείτε εδώ τι παίζει και μάλλον είναι θέμα μητρικής (δεν είμαι και 100% σίγουρος βέβαια). Η ηλεκτρονική παραγγελία έγινε στις 12 Οκτωβρίου απο το PriveShop και μίλησα σήμερα μαζί τους. Μου είπαν πως άμα νομίζω πως υπάρχει κάποιο πρόβλημα να τους το στείλω και θα το στείλουν στη αντιπροσωπία. Άμα η μητρική είναι ελαττωματική δεν πρέπει να μου την αντικαταστήσουν απλά; Ή δεν γίνεται κάτι τέτοιο; Μάλλον θα στείλω και τον επεξεργαστή e-shop μήπως έχει αυτός ο θέμα. Αλλά ναι δεν ξέρω τι ακριβώς να κάνω τώρα. Κάποια πρόταση;
bananakos Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2015 Καλημερα κανε ενα bios update μηπως και. Αν εισαι κοντα Αγιο Δημητριο ελα να το δοκιμασεις σε εμενα
Xiezhi Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2015 Μέλος Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2015 Έκανα, δεν άλλαξε κάτι. Δυστυχώς δεν είμαι κοντά, σε ευχαριστώ πολύ πάντως.
bananakos Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2015 εμενα η Z 170-a πριν κανω update bios μου διαβαζε τον pentium σαν 6600κ και δεν αναγνωριζε καμια καρτα γραφικων
Xiezhi Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2015 Μέλος Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2015 Κατάλαβα, εντάξει αφού έφτιαξε, μια χαρά. Εμένα όπως ήταν και πριν είναι και τώρα με το update, δεν άλλαξε τίποτα.
Moderators Inuyasha Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2015 Moderators Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2015 Καλημέρα σας. Έχω ένα θεματάκι με το νέο μου σύστημα, μπορείτε να δείτε εδώ τι παίζει και μάλλον είναι θέμα μητρικής (δεν είμαι και 100% σίγουρος βέβαια). Η ηλεκτρονική παραγγελία έγινε στις 12 Οκτωβρίου απο το PriveShop και μίλησα σήμερα μαζί τους. Μου είπαν πως άμα νομίζω πως υπάρχει κάποιο πρόβλημα να τους το στείλω και θα το στείλουν στη αντιπροσωπία. Άμα η μητρική είναι ελαττωματική δεν πρέπει να μου την αντικαταστήσουν απλά; Ή δεν γίνεται κάτι τέτοιο; Μάλλον θα στείλω και τον επεξεργαστή e-shop μήπως έχει αυτός ο θέμα. Αλλά ναι δεν ξέρω τι ακριβώς να κάνω τώρα. Κάποια πρόταση; Αυτό που λες συνήθως το κάνουν στης πρώτες μέρες (DOA το αναφέρουν παρόλα αυτά δεν είναι κάτι υποχρεωτικό από το νόμο αλλά κάποια καταστήματα λένε 5 μέρες αλλά 7 και άλλα 15Γενικά οι εποχές που στην Ελλάδα επερνες κάτι και μόλις εβγαζε πρόβλημα το πήγαινες στο κατάστημα και μετά από τυπικό έλεγχο στο αλλάζαν τελείωσαν πλέον για να μην έχουν χασουρα στέλνουν κατασκευαστή και περιμένουν από τον κατασκευαστή απάντηση για το τι θα γίνει διαδικασία που συνήθως μπορεί να πάρει και πάνω από μήνα μιας και τα στέλνουν εξωτερικό Να ξέρεις ότι μετά από 15 μέρες έτσι και δεν στο αντικαταστησουν μπορείς να ζητήσεις να σου δώσει το κατάστημα κάποιο προϊόν για προσωρινή αντικατάσταση ώστε να κάνεις την δουλεία σου ως που να έρθει η αντικατάσταση από την εταιρεία
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα