Avon Pro Xtreme Rain Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2015 Οταν ακους κοριτσακια να αποκαλουν η μια την αλλη ρε μαλακα τι νοημα βγαζεις ? Οταν βλεπεις μαθητες Λυκειου σε δημοσιους χωρους και κανουν σα διχρονα ? Πολλοι γονεις δεν εχουν την δυνατοτητα να μαθουν στο παιδακι πως να φερεται Το σχολειο δεν πρεπει να το κανει ? Απο νηπιο μεχρι πρωτες ταξεις Δημοτικου, γιατι μετα χαθηκε το τρενο αν μεταξυ τους την βρισκουν με το "ρε μαλακα" εμας δεν μας πεφτει λογος προτιμω να καθονται κυριλε στην ταξη και στο διαλειμμα να παιζουν και thrash τα παιδια αντιγραφουν κυριως, αν απλα ακουγανε ο,τι τους λεγαμε, θα ηταν ολα πολυ πιο απλα το τρενο ποτε δεν χανεται, εμεις βαριομαστε τις ραγες και το παραταμε
Pa0ki Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2015 Βρε παιδί μου και κάνεις όοοολο το quote για να πεις αυτό;;;; To Υπουργείο Παιδείας σε ποιόν το είχες δώσει? Έπρεπε να το κρατήσεις 1
Avon Pro Xtreme Rain Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2015 εγω θα παρω τιποτα; Χαλασα το mani για σας ρε σκουληκια
Super Moderators Snoob Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2015 Super Moderators Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2015 Για να υπάρχει δυνατότητα εξαίρεσης από το μάθημα των θρησκευτικών, θα πρέπει αυτή η δυνατότητα να μη μετατραπεί σε περαιτέρω ξεχαρβάλωμα και μπαχαλοποίηση ενός συστήματος που ήδη δίνει ρέστα σε αυτά τα πεδία. Να εξηγήσω τι εννοώ: αν μπορεί ο κάθε μαθητής να εξαιρείται από το μάθημα των θρησκευτικών, θα πρέπει αυτή την ώρα να κάνει κάτι συναφές ή ουσιώδες. Αλλιώς, έχει να πέσει λούφα και παραλλαγή που δεν περιγράφεται. Ας υποθέσουμε, χάριν παραδείγματος, ότι οι μισοί μαθητές για τον άλφα ή βήτα λόγο θέλουν να εξαιρεθούν από το μάθημα. Θέλεις δεύτερη αίθουσα και δεύτερο καθηγητή να τους μάθει κάτι. Φιλοσοφία των θρησκειών ή κάτι χωρίς ομολογιακό χαρακτήρα. Αυτά τα πράγματα στοιχίζουν. Κι αμφιβάλλω πάρα πολύ αν μπορεί ένα κράτος αποσαθρωμένο και ανοργάνωτο όπως το δικό μας να προνοήσει για αυτά τα πράγματα, πόσω μάλλον να βρει το πολιτικό σθένος να συγκρουστεί με την εκκλησία γι' αυτό το θέμα. Πάντως, σίγουρα δεν είναι λύση σε αυτό το γελοίο σύστημα που πρώτα δίνουν εξετάσεις για να μπουν στα πανεπιστήμια και μετά για να πάρουν απολυτήριο, να δώσει το υπουργείο ή το κράτος γενικότερα σε κάθε έφηβο τη δυνατότητα να απέχει από μαθήματα γιατί... έτσι. Και μιας και μιλάμε για βελτιώσεις, να δω πότε θα βρεθεί κοινωνία και πολιτεία επαρκώς ώριμη ώστε να απαλείψει το όνειδος των αδικαιολόγητων απουσιών. Θα μου πει κάποιος, εδώ έχουμε πανεπιστήμια από τα οποία πέρνουν πτυχία άτομα με αγορασμένες σημειώσεις και επαφή με το κτίριο της σχολής κάθε εξεταστική. Σωστό κι αυτό.
zio10 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2015 Το εκπαιδευτικό σύστημα, οι καθητητές, οι μαθητές και οι γονείς τους θέλουν ένα γερό format και φτου και απ'την αρχή. ~Η Πανελληνιοκεντρική εκπαίδευση είναι σκέτη καταστροφή για τα μυαλά των παιδιών. Άμεση κατάργηση των Πανελληνίων και να έχει κάθε πανεπιστήμιο δικές του εξετάσεις ώστε να επιλέγει ο μαθητής όταν έρθει η ώρα σε ποιά πανεπιστήμια θα ήθελε να δώσει. Ας ήταν και ελεύθερη η εισαγωγή αλλά στο 2ο μάθημα που θα κοβόσουν πχ να σε διαγράφανε. (όπως έλεγαν παλιά, είσοδος δωρεάν, έξοδος 2 χιλιάρικα )
alex_000 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2015 Το εκπαιδευτικό σύστημα είναι χάλια και ο θεσμός των πανελληνίων τραγικός. Παρόλα αυτά ζούμε σε άλλες εποχές (από τις προ - Internet καταστάσεις). Το εκπαιδευτικό σύστημα θα είναι πάντα παρωχημένο, καθώς είναι κρατικό, και το κράτος τρέχει σε διαφορετικούς ρυθμούς από την κοινωνία. Το καλό είναι όμως ότι όποιος μπορεί και θέλει δεν χρειάζεται να βασιστεί στο εκπαιδευτικό σύστημα για την μόρφωση του, όλη η γνώση που χρειάζεται κανείς βρίσκεται στο διαδίκτυο. Η αποτυχία του συστήματος δεν παρατηρείται μόνο στην Ελλάδα αλλά και σε πολλές άλλες χώρες. Το φαινόμενο των πτυχιούχων που βρίσκονται στην ανεργία η δεν καταφέρνουν να ασχοληθούν με αυτό που σπούδασαν είναι παγκόσμιο. (μάλιστα στην Αμερική είναι και καταχρεωμένοι). Επίσης ότι βαθμό και να έχουν, όσα χρόνια και να σπούδασαν, πάλι θα ξεκινήσουν σαν interns. Για να εξυγχρονιστεί σωστά το σχολικό εκπαιδευτικό σύστημα πρέπει να γίνει πολύ πιο απλό, πιο generic, και πιο customisable, με έμφαση στην πρακτικότητα, όχι σαν προθάλαμος πανεπιστημιακής η επαγγελματικής μόρφωσης αλλά ανεξάρτητο. Οι μόνοι έτσι και αλλιώς που βασίζονται πραγματικά σε αυτά που διδάχτηκαν στο σχολείο και πανεπιστήμιο στην επαγγελματική τους καριέρα είναι όσοι γίνονται ερευνητές η καθηγητές (άντε και μερικοί κλάδοι ακόμα που τα επαγγελματικά τους δικαιώματα πάνε μαζί με το πτυχίο - γιατροί / δικηγόροι / πολιτικοί μηχανικοί κτλ ) . Οι υπόλοιποι με το που αρχίζουν δουλειά συνήθως μαθαίνουν σχεδόν τα πάντα από την αρχή (οικονομικοί κλάδοι, πληροφορική, υπάλληλοι γραφείων, τραπεζικοί κτλ) 1
zio10 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2015 Επίσης σε κάποια βασικά πράγματα θα έπρεπε να υπήρχαν εξετάσεις σε όλη τη διάρκεια του σχολείου και της σχολής. Εμένα δεν μου κάθεται καλά κάποιος να βγάζει πανεπιστήμιο και η ορθογραφία του και το συντακτικό του πχ να είναι επιπέδου κακού μαθητή δημοτικού... 1
lepaterious Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2015 Για να υπάρχει δυνατότητα εξαίρεσης από το μάθημα των θρησκευτικών, θα πρέπει αυτή η δυνατότητα να μη μετατραπεί σε περαιτέρω ξεχαρβάλωμα και μπαχαλοποίηση ενός συστήματος που ήδη δίνει ρέστα σε αυτά τα πεδία. Να εξηγήσω τι εννοώ: αν μπορεί ο κάθε μαθητής να εξαιρείται από το μάθημα των θρησκευτικών, θα πρέπει αυτή την ώρα να κάνει κάτι συναφές ή ουσιώδες. Αλλιώς, έχει να πέσει λούφα και παραλλαγή που δεν περιγράφεται. Ας υποθέσουμε, χάριν παραδείγματος, ότι οι μισοί μαθητές για τον άλφα ή βήτα λόγο θέλουν να εξαιρεθούν από το μάθημα. Θέλεις δεύτερη αίθουσα και δεύτερο καθηγητή να τους μάθει κάτι. Φιλοσοφία των θρησκειών ή κάτι χωρίς ομολογιακό χαρακτήρα. Αυτά τα πράγματα στοιχίζουν. Κι αμφιβάλλω πάρα πολύ αν μπορεί ένα κράτος αποσαθρωμένο και ανοργάνωτο όπως το δικό μας να προνοήσει για αυτά τα πράγματα, πόσω μάλλον να βρει το πολιτικό σθένος να συγκρουστεί με την εκκλησία γι' αυτό το θέμα. Πάντως, σίγουρα δεν είναι λύση σε αυτό το γελοίο σύστημα που πρώτα δίνουν εξετάσεις για να μπουν στα πανεπιστήμια και μετά για να πάρουν απολυτήριο, να δώσει το υπουργείο ή το κράτος γενικότερα σε κάθε έφηβο τη δυνατότητα να απέχει από μαθήματα γιατί... έτσι. Και μιας και μιλάμε για βελτιώσεις, να δω πότε θα βρεθεί κοινωνία και πολιτεία επαρκώς ώριμη ώστε να απαλείψει το όνειδος των αδικαιολόγητων απουσιών. Θα μου πει κάποιος, εδώ έχουμε πανεπιστήμια από τα οποία πέρνουν πτυχία άτομα με αγορασμένες σημειώσεις και επαφή με το κτίριο της σχολής κάθε εξεταστική. Σωστό κι αυτό. Η μπορεί να μπει στην τελευταία ώρα το μάθημα ώστε ο μαθητής που δεν το παρακολουθεί να πάει σπίτι του...
Avon Pro Xtreme Rain Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2015 ερχοταν ο παπας σχολειο και εμεις λεγαμε "ΝΑΙ θελουμε να εξομολογηθουμε" Και ο τυπος προσπαθουσε να φιλτραρει τις trollιες μας για να μας προσεγγισει και να δει αν μπορει να εχει καποια θετικη επιδραση πανω μας... Τουλαχιστον γλιτωσα Μαθηματικα και Εκθεση, 2-3 φορες το καθενα Ας ήταν και ελεύθερη η εισαγωγή αλλά στο 2ο μάθημα που θα κοβόσουν πχ να σε διαγράφανε. (όπως έλεγαν παλιά, είσοδος δωρεάν, έξοδος 2 χιλιάρικα ) και τωρα ετσι ειναι, αν δεν θες επισημη αναγνωριση δεν χρειαζεται να διαβασεις για να μπεις Η μπορεί να μπει στην τελευταία ώρα το μάθημα ώστε ο μαθητής που δεν το παρακολουθεί να πάει σπίτι του... Αν εγω ο καπνιστης "δικαιουμαι" διαλειμμα για τσιγαρο, δεν ειναι μαλακια ο μη καπνιστης να μην μπορει να δει ουτε το κινητο του;
Lucifer Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2015 Να εξηγήσω τι εννοώ: αν μπορεί ο κάθε μαθητής να εξαιρείται από το μάθημα των θρησκευτικών, θα πρέπει αυτή την ώρα να κάνει κάτι συναφές ή ουσιώδες. Αλλιώς, έχει να πέσει λούφα και παραλλαγή που δεν περιγράφεται. Σωστό σκεπτικό, από την άλλη στο υποθετικό σενάριο που έχεις τα θρησκευτικά ως ένα εκ των μαθημάτων επιλογής, τι άλλο μάθημα θα μπορούσε να τα αντισταθμίσει βαθμολογικά; Εννοώ πως, αν μιλάμε για μια ομάδα μαθημάτων της οποίας η αξιολόγηση παίζει ρόλο (στην όποια μορφή βαθμού απολυτηρίου, κρεντιτσ, όπως θες πες το) τότε προφανώς και ο συντελεστής για ένα μάθημα που πρέπει απλώς να μαθαίνεις παραμυθάκια για εκλεκτούς λαούς και θάμνους που τους ανάβεις και μιλάνε (legalise) δεν γίνεται να είναι ο ίδιος με την αστρονομία πχ (που είχαμε εμείς ως επιλογή). Από την άλλη, αν αφαιρέσεις την βαθμολογική συνεισφορά των μαθημάτων επιλογής, αυτόματα δημιουργείς πάλι μπάχαλο γιατί σιγά μην κάτσει ο 15χρονος να παρακολουθήσει κάτι του οποίου τον βαθμό δεν επηρεάζει. Αυτό είναι το πρόβλημα των θρησκευτικών: ότι είναι τόσο ΜΠΟΥΡΔΑ δομικά που δεν μπορείς να το "αντισταθμίσεις" με όποιο άλλο μάθημα. Μόνο κατάργηση και όποιος γουστάρει Κυριακή έχουμε κατηχητικά.
zio10 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2015 ερχοταν ο παπας σχολειο και εμεις λεγαμε "ΝΑΙ θελουμε να εξομολογηθουμε" Και ο τυπος προσπαθουσε να φιλτραρει τις trollιες μας για να μας προσεγγισει και να δει αν μπορει να εχει καποια θετικη επιδραση πανω μας... Τουλαχιστον γλιτωσα Μαθηματικα και Εκθεση, 2-3 φορες το καθενα και τωρα ετσι ειναι, αν δεν θες επισημη αναγνωριση δεν χρειαζεται να διαβασεις για να μπεις Τι εννοείς ότι απλά μπορεί να παρακολουθεί όποιος θέλει; Είναι διαφορετικό αυτό όμως, δεν μπορείς να γίνεις γιατρός, μηχανικός ή λογιστής αν απλά παρακολουθείς! Σωστό σκεπτικό, από την άλλη στο υποθετικό σενάριο που έχεις τα θρησκευτικά ως ένα εκ των μαθημάτων επιλογής, τι άλλο μάθημα θα μπορούσε να τα αντισταθμίσει βαθμολογικά; Εννοώ πως, αν μιλάμε για μια ομάδα μαθημάτων της οποίας η αξιολόγηση παίζει ρόλο (στην όποια μορφή βαθμού απολυτηρίου, κρεντιτσ, όπως θες πες το) τότε προφανώς και ο συντελεστής για ένα μάθημα που πρέπει απλώς να μαθαίνεις παραμυθάκια για εκλεκτούς λαούς και θάμνους που τους ανάβεις και μιλάνε (legalise) δεν γίνεται να είναι ο ίδιος με την αστρονομία πχ (που είχαμε εμείς ως επιλογή). Από την άλλη, αν αφαιρέσεις την βαθμολογική συνεισφορά των μαθημάτων επιλογής, αυτόματα δημιουργείς πάλι μπάχαλο γιατί σιγά μην κάτσει ο 15χρονος να παρακολουθήσει κάτι του οποίου τον βαθμό δεν επηρεάζει. Αυτό είναι το πρόβλημα των θρησκευτικών: ότι είναι τόσο ΜΠΟΥΡΔΑ δομικά που δεν μπορείς να το "αντισταθμίσεις" με όποιο άλλο μάθημα. Μόνο κατάργηση και όποιος γουστάρει, Κυριακή έχουμε κατηχητικά. Να υπάρχει ένα μάθημα που θα εξετάζει τις θρησκείες ως κοινωνικό φαινόμενο ας πούμε και πως επηρέασαν και επηρεάζουν συμπεριφορές, λαούς και καταστάσεις
Avon Pro Xtreme Rain Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2015 Επίσης σε κάποια βασικά πράγματα θα έπρεπε να υπήρχαν εξετάσεις σε όλη τη διάρκεια του σχολείου και της σχολής. Εμένα δεν μου κάθεται καλά κάποιος να βγάζει πανεπιστήμιο και η ορθογραφία του και το συντακτικό του πχ να είναι επιπέδου κακού μαθητή δημοτικού... προοδο τα λενε στα Α(Τ)ΕΙ, σαν διαγωνισματα ενα πραμα
Lucifer Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2015 Να υπάρχει ένα μάθημα που θα εξετάζει τις θρησκείες ως κοινωνικό φαινόμενο ας πούμε και πως επηρέασαν και επηρεάζουν συμπεριφορές, λαούς και καταστάσεις Υπάρχει, λέγεται ιστορία.
Avon Pro Xtreme Rain Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2015 Αυτό είναι το πρόβλημα των θρησκευτικών: ότι είναι τόσο ΜΠΟΥΡΔΑ δομικά που δεν μπορείς να το "αντισταθμίσεις" με όποιο άλλο μάθημα. Μόνο κατάργηση και όποιος γουστάρει Κυριακή έχουμε κατηχητικά. Θα μπορουσαμε μαζι με τα grΟρθοδοξα παραμυθια να μαθαιναμε και τα Μουσουλμανικα, μαζι και την Χιονατη. Θα βγαζαμε και ενα συνολικο νοημα.
zio10 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2015 προοδο τα λενε στα Α(Τ)ΕΙ, σαν διαγωνισματα ενα πραμα Το ξέρω, εννοώ αν στην πρόοδο ή σε οποιαδήποτε εξέταση γράφεις σαν 8 χρονών παιδί να κόβεσαι από το μάθημα Υπάρχει, λέγεται ιστορία. Ας κάνουν ιστορία των θρησκειών
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα