Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 83
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
12 λεπτά πριν, tigergreg είπε

Νομιζω   πως   ανετα   μπορει   να   βγαλει   100-150   αλογα   ακομα....🙂

Είναι αρκετά και αυτά το μοτέρ έβγαινε μαμά στα 200 οπότε έβαλα τουρμπο σφυριλατο πρόγραμμα περιφερειακά όπως τρομπες μπεκ και πολλά άλλα πρόγραμμα νταουν παιπ με εισαγωγές και χταπόδι και το αμάξι βγάζει 398 ρόδα στο 0.9

Στις 27/12/2020 στις 7:45 ΜΜ, PLACEBO_89 είπε

Εχω ακουσει απο καποιος με παλια ιαπωνικα να τα εχουν κανει τουρμπο και να ισχυριζονται οτι εχουν και καλυτερη καταναλωση απο την εργοστασιακη!!! Μιλαμε με καποιο συγκεκριμενο στυλ οδηγησης..

Υπαρχει πειραγμα που να πηγαινει καλυτερα αλλα με καποιο στυλ οδηγησης να εχεις-πετυχαινεις χαμηλοτερη καταναλωση απο την εργοστασιακη??? Εσυ τι γνωριζεις???

 

Γνωρίζω πως το αυτοκίνητο δεν κ

 

Στις 27/12/2020 στις 7:45 ΜΜ, PLACEBO_89 είπε

Εχω ακουσει απο καποιος με παλια ιαπωνικα να τα εχουν κανει τουρμπο και να ισχυριζονται οτι εχουν και καλυτερη καταναλωση απο την εργοστασιακη!!! Μιλαμε με καποιο συγκεκριμενο στυλ οδηγησης..

Υπαρχει πειραγμα που να πηγαινει καλυτερα αλλα με καποιο στυλ οδηγησης να εχεις-πετυχαινεις χαμηλοτερη καταναλωση απο την εργοστασιακη??? Εσυ τι γνωριζεις???

 

Γνωρίζω πως το αμάξι δεν έχει βγάλει καμοια ζημιά και από θέμα βενζίνης είναι στο πόδι το αμάξι έκανε σχεδόν 300 χλμ με 35 ευρώ σε νορμάλ συνθήκες 100-140...Όταν πατάς είναι λογικό να κάψει περισσότερα εγώ προσωπικά δεν έχω κανένα πρόβλημα 

Δημοσ.

Το γεγονός το Puntακι σου να ήταν 320 άλογα στα λόγια το σκέφτηκες ποτέ; 

Κατά τα άλλα το Mondeo είναι υπέροχο αυτοκίνητο ειδικά το τριλιτρο αλλά είναι για παππούδες. Ψωφαω να σε δω στο ΟΧ όταν τελειώσει η καραντίνα να το στήνεις στην ευθεία... Γραφικός 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Λεφτα να εχεις και ολα τα αυτοκινητα βγαζουν αλογα, το θεμα ειναι πως τα βγαζουν. 0-100 πχ ειναι το πλεον ευκολο, βλεπεις κατι Peugeot 106 φτιαγμενα, πανε μαμιωντας 0-100 και μετα σιγα σιγα μεχρι τα 200 εχουν ξεψυχησει. Υπαρχουν αλλα που δεν πανε τοσο γρηγορα 0-100 αλλα σκαρφαλωνουν πανω απο τα 220-230 ανετα.

Οπως και να εχει στους Ελληνικους δρομους ολα αυτα ειναι ακυρα, ειδικα σε αμαξια που Δεν ειναι κατασκευασμενα για πολλα αλογα (γιαυτο και 9 στα 10 που βλεπουμε καρφωμενα σε κολωνες και τοιχους ειναι τετοια). Δυστυχως ο Ελληνας δεν καταλαβαινει, ειχα φιλο με UNO στα 500+ αλογα ροδα, παλι καλα ηταν εξυπνος και το εδωσε σχετικα γρηγορα (αυτος που το πηρε δεν ειναι πλεον μαζι μας δυστυχως αλλα ηξερε και τι επαιρνε).

Επεξ/σία από Salvation81
  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Θέλω να ρωτήσω κι εγώ για μια απορία περί νομιμότητας που πάντα είχα, μιας και ανέφερθηκε σε προηγούμενη σελίδα.. αν σε ένα ατμοσφαιρικό, πχ 100 άλογα, με επίσης τα δυνατότερα ίδια μοντέλα ατμοσφαιρικά, κάνουμε μετατροπή σε τούρμπο και το πάμε το πολύ 125 άλογα (για να είμαστε στο +25%), είναι νόμιμο κανονικά? Χωρίς κάποιο χαρτί κλπ? Κτεο ούτως η άλλως, όπως όλοι ξέρουμε, όλα περνάνε..! Αλλά σύμφωνα με αυτά που παρέθεσε ο φίλος σε προηγούμενη σελίδα, είναι νόμιμο?

Δημοσ.
19 λεπτά πριν, chrv80 είπε

Θέλω να ρωτήσω κι εγώ για μια απορία περί νομιμότητας που πάντα είχα, μιας και ανέφερθηκε σε προηγούμενη σελίδα.. αν σε ένα ατμοσφαιρικό, πχ 100 άλογα, με επίσης τα δυνατότερα ίδια μοντέλα ατμοσφαιρικά, κάνουμε μετατροπή σε τούρμπο και το πάμε το πολύ 125 άλογα (για να είμαστε στο +25%), είναι νόμιμο κανονικά? Χωρίς κάποιο χαρτί κλπ? Κτεο ούτως η άλλως, όπως όλοι ξέρουμε, όλα περνάνε..! Αλλά σύμφωνα με αυτά που παρέθεσε ο φίλος σε προηγούμενη σελίδα, είναι νόμιμο?

Οι φορολογήσιμοι ίπποι πάνε βάση cc οπότε αν δεν υπερκυβίσεις δεν αλλάζει πρακτικά κάτι.

  • Like 1
Δημοσ.
53 λεπτά πριν, chrv80 είπε

Θέλω να ρωτήσω κι εγώ για μια απορία περί νομιμότητας που πάντα είχα, μιας και ανέφερθηκε σε προηγούμενη σελίδα.. αν σε ένα ατμοσφαιρικό, πχ 100 άλογα, με επίσης τα δυνατότερα ίδια μοντέλα ατμοσφαιρικά, κάνουμε μετατροπή σε τούρμπο και το πάμε το πολύ 125 άλογα (για να είμαστε στο +25%), είναι νόμιμο κανονικά? Χωρίς κάποιο χαρτί κλπ? Κτεο ούτως η άλλως, όπως όλοι ξέρουμε, όλα περνάνε..! Αλλά σύμφωνα με αυτά που παρέθεσε ο φίλος σε προηγούμενη σελίδα, είναι νόμιμο?

βρες πρώτα μάστορα να το κάνει , ειδικά αν είναι κάνας κινητήρας που δεν συνιθίζεται να βάζουν τούρμπο , να σου κάνει ένα καλό κουστούμι άνω του 1000 ευρώ να μην πω και 2000 ευρώ , ώστε να μπει η μηχανή και στο ρεκτιφιέ και να αλλάξει σωθηκά , να χωράει το τούρμπο και πολλά άλλα , και στο τέλος δηλώνεις και στο κτέο ότι σε δώσει ο μηχανικός ( μπορεί να είναι με 2 προγράμματα , ένα για 135 και ένα για 190, το 135 δηλώνει.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, SchinasN είπε

βρες πρώτα μάστορα να το κάνει , ειδικά αν είναι κάνας κινητήρας που δεν συνιθίζεται να βάζουν τούρμπο , να σου κάνει ένα καλό κουστούμι άνω του 1000 ευρώ να μην πω και 2000 ευρώ , ώστε να μπει η μηχανή και στο ρεκτιφιέ και να αλλάξει σωθηκά , να χωράει το τούρμπο και πολλά άλλα , και στο τέλος δηλώνεις και στο κτέο ότι σε δώσει ο μηχανικός ( μπορεί να είναι με 2 προγράμματα , ένα για 135 και ένα για 190, το 135 δηλώνει.

αν και ξέρω πάνω κάτω τι χρειάζεται το μοτέρ σαν μοτέρ για δουλειά, σ' ευχαριστώ για τις πληροφορίες! παρόλα αυτά δεν σκοπεύω να πειράξω κάτι, ούτε λεφτά περισσεύουν, ούτε το αμάξι μου το θέλω να το πειράξω, απλά διάβαζα κατά καιρούς διάφορα και είχα πάντα απορία το νομικό κομμάτι τι παίζει! οπότε κανονικά δηλαδή πας κτεο με το χαρτί της δυναμομέτρισης από το μηχανικό.. 

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις!

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...