Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Εγώ θα ήθελα αν κάποιος γνωρίζει κατά ποσο είναι αυτό παράνομο από την στιγμή που οι περισσότεροι  κάνουμε μετατροπές από ατμόσφαιρα σε τουρμπο!Έχω ένα civc 450hp

  • Απαντ. 83
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, Nick22ink είπε

Εγώ θα ήθελα αν κάποιος γνωρίζει κατά ποσο είναι αυτό παράνομο από την στιγμή που οι περισσότεροι  κάνουμε μετατροπές από ατμόσφαιρα σε τουρμπο!Έχω ένα civc 450hp

Κανονικα δεν θα πρεπε να περναει κτεο, υπαρχει νομος που οριζει πόσο τις εκατο μπορεις να αυξησεις την ιπποδυναμη και απ οτι θυμαμαι ειναι μικρο το ποσοστο....

Αλλα ειμαστε στην Ελλαδα κ ολα επιτρεποντε...ή μαλλον ολα παραβλεποντε

Επεξ/σία από bill_zaf
Δημοσ.
4 hours ago, bill_zaf said:

υπαρχει νομος που οριζει πόσο τις εκατο μπορεις να αυξησεις την ιπποδυναμη και απ οτι θυμαμαι ειναι μικρο το ποσοστο....

Για τα κυβικά είναι αυτό. 

Δημοσ.
4 ώρες πριν, NickTG είπε

Για τα κυβικά είναι αυτό. 

Ετσι πιστευα κ γω αλλα να τι λεει ο νομος...

Αλλαγή Κινητήρα-Μετατροπή σε Τurbo

Πολλές φορές η καλύτερη βελτίωση είναι η αλλαγή ενός κινητήρα με έναν άλλο, μεγαλύτερου κυβισμού. Τι συμβαίνει σε αυτήν την περίπτωση? Εδώ ανοίξαμε ένα μεγάλο κεφάλαιο. Να ξέρεις πως η τοποθέτηση κινητήρα του ίδιου τύπου με αυτόν που αναγράφεται στον αριθμό κυκλοφορίας δεν θεωρείται  αλλαγή κινητήρα.

Προϋποθέσεις μετατροπής

  1. lα. Το καύσιμο, η πραγματική ή η φορολογούμενη ισχύς του νέου κινητήρα να επιτρέπεται από τις, για κάθε περίπτωση, ισχύουσες διατάξεις.

β. Να είναι τεχνικά δυνατή η ασφαλής και λειτουργικά ορθή, σύμφωνα με τις ανάλογες προδιαγραφές και κανόνες της τέχνης, τοποθέτηση και συνεργασία του νέου κινητήρα, με τα υπόλοιπα συστήματα του αυτοκινήτου.*

γ. Ο κυλινδρισμός και η πραγματική ισχύς του νέου κινητήρα θα πρέπει να προβλέπονται από το εργοστάσιο κατασκευής του αυτοκινήτου για το συγκεκριμένο τύπο αυτοκινήτου, ή να περιλαμβάνονται μέσα στα όρια κυλινδρισμού και πραγματικής ισχύος που προβλέπονται από το εργοστάσιο κατασκευής, για τον συγκεκριμένο τύπο αυτοκινήτου.*   

δ. Είναι δυνατή η τοποθέτηση νέου κινητήρα του οποίου η πραγματική ισχύ και ο κυλινδρισμός δε μπορεί να διαφέρει παρά μόνο μέχρι 25%, σε σχέση με τα μεγέθη του αρχικού κινητήρα.

ε. Προκειμένου για αυτοκίνητα νέας ή αντιρρυπαντικής τεχνολογίας:

i.) Το αυτοκίνητο με τον νέο κινητήρα πρέπει να παρουσιάζει εκπομπές καυσαερίων ίσες ή μικρότερες από τα αντίστοιχα προς το νέο κυλινδρισμό του όρια που προβλέπονταν από τις ισχύουσες κατά την ταξινόμηση του οχήματος διατάξεις.**

ii) Θα αντικατασταθούν, σύμφωνα με έγγραφη συναίνεση του εργοστασίου κατασκευής ή της επισήμου αντιπροσωπείας, που εκπροσωπεί στην Ελλάδα το εργοστάσιο κατασκευής, όλα τα συστήματα του αυτοκινήτου, που τυχόν επηρεάζονται από το νέο κινητήρα, όπως πέδησης, ανάρτησης, αντιρρύπανσης κ.λ.π., εφόσον στην έγγραφη συναίνεση του εργοστασίου κατασκευής ή της επισήμου αντιπροσωπείας, που εκπροσωπεί στην Ελλάδα το εργοστάσιο κατασκευής, αναγράφονται τέτοιες προϋποθέσεις.*

  1. lΣτην περίπτωση αντικατάστασης των κινητήρων, περιλαμβάνεται και η διασκευή των κινητήρων των κυκλοφορούντων αυτοκινήτων, με αντικατάσταση ορισμένων εξαρτημάτων τους, που θα έχει σαν αποτέλεσμα την αύξηση του κυλινδρισμού του κινητήρα (ρεκτιφιέ). Η διασκευή αυτή είναι επιτρεπτή.***
  2. lΓια τις μετατροπές στον υπάρχον κινητήρα: Επιτρέπεται η διασκευή των κινητήρων των κυκλοφορούντων αυτοκινήτων με αντικατάσταση ορισμένων εξαρτημάτων τους, που θα έχει σαν αποτέλεσμα την αύξηση της ιπποδύναμης ύστερα από έγγραφη συναίνεση του εργοστασίου κατασκευής των αυτοκινήτων ή της επισήμου αντιπροσωπείας, που εκπροσωπεί στην Ελλάδα το εργοστάσιο κατασκευής των αυτοκινήτων. Η ως άνω διασκευή δε θεωρείται αντικατάσταση του κινητήρα.***

 

Επιπλέον Απαιτούμενα δικαιολογητικά

- Εάν ο κινητήρας είναι διαφορετικού τύπου από το εργοστάσιο, μελέτη μηχανολόγου μηχανικού.

- Υπεύθυνη δήλωση του Ν. 1599/86 διπλωματούχου μηχανολόγου μηχανικού ή πτυχιούχου τεχνολόγου μηχανολόγου-μηχανικού, στην οποία θα δηλώνονται τα πλήρη στοιχεία του νέου κινητήρα και θα αποτυπώνεται ο τύπος του και ο αριθμός πλαισίου σύμφωνα με την 20270/73 όπως ισχύει.

- Πιστοποιητικό καυσαερίων το οποίο εκδίδεται από την Δ/νση ΚΤΕΟ-Ελληνικό (Απαιτείται για αυτοκίνητα νέας αντιρρυπαντικής τεχνολογίας).

- Υπεύθυνη δήλωση του Ν. 1599/86 διπλωματούχου μηχανολόγου μηχανικού ή πτυχιούχου μηχανολόγου-μηχανικού και του υπευθύνου λειτουργίας συνεργείου επισκευής αυτοκινήτων που λειτουργεί νόμιμα, στις εγκαταστάσεις του οποίου έγιναν οι σχετικές εργασίες. (Απαιτείται για διασκευή κινητήρων ή συστημάτων του αυτοκινήτου).

-         Επιστολή του εργοστασίου κατασκευής ή της επισήμου αντιπροσωπείας, που εκπροσωπεί στην Ελλάδα το εργοστάσιο κατασκευής. Μπορεί να υποβληθεί η σχετική τεχνική μελέτη διπλωματούχου μηχανολόγου μηχανικού ή πτυχιούχου τεχνολόγου μηχανολόγου-μηχανικού, με την οποία θα προσδιορίζονται τα συστήματα του αυτοκινήτου, που ενδέχεται να απαιτείται η αντικατάσταση των, εφόσον επηρεάζονται από το νέο κινητήρα και θα υπολογίζονται οι επί των αξόνων επιπτώσεις του νέου κινητήρα. (Απαιτείται για αυτοκίνητα νέας αντιρρυπαντικής τεχνολογίας).

 

* Με υπεύθυνη δήλωση του Ν. 1599/86 διπλωματούχου μηχανολόγου μηχανικού ή πτυχιούχου τεχνολόγου μηχανολόγου μηχανικού.

** Με πιστοποιητικό καυσαερίων το οποίο εκδίδεται από το εργαστήριο καυσαερίων του ΚΤΕΟ Ελληνικού.

*** Για αυτοκίνητα αντιρρυπαντικής τεχνολογίας απαιτείται και πιστοποιητικό καυσαερίων από το εργαστήριο καυσαερίων του ΚΤΕΟ Ελληνικού.

 

  • Like 1
Δημοσ.

Πρεπει   να   φτιαχτει   πολιτικος   φορεας   "ελληνων   καγκουρεων"....

Ζουνε  διπλα  μας  και  ειναι   πολλοι....😀

Δημοσ.
1 ώρα πριν, tigergreg είπε

Πρεπει   να   φτιαχτει   πολιτικος   φορεας   "ελληνων   καγκουρεων"....

Ζουνε  διπλα  μας  και  ειναι   πολλοι....😀

Το θεμα δεν ειναι οι μετατροπες, το θεμα ειναι πως οι περισσοτεροι δεν ξερουν να οδηγουν. Και γιαυτο βλεπεις να παιρνουν σβαρνα γιαγιαδες με παιδια, πεζους, μηχανακια και αλλα πολλα.

Δημοσ.

Φιλε μου γιατι δεν ριχνεις 4-5χιλ να παρεις ενα έτοιμο starlet gt ή glanza η λιγα παραπανω για κανα imprezza,cupra κλπ? Αφου το θες για γουστα πιστευω σε τετοιες κατηγορίες μπορεις να παιξεις ανετα. Απο 'κει κ περα μπορεις να ριξεις μοτερ απο focus που ειναι ηδη turbo κ εχει περιθώρια βελτίωσης πολλα αλλα κτεο θα περνας απο διπλα οχι απο μεσα🤣

  • Thanks 1
Δημοσ.

Μ  αρεσει   που   απαντατε   σε   θεμα   οπου   γραφτηκε   ο  σταρτερ   το   15   ειπε   τις   μακακιες

του  και   δεν   ξαναμπηκε   απο  τοτε...τρεχει  με  το   μοδεο   ακομα...😀

Αξια  ανεκτιμητη...🤣

 

υγ.  θα  το  εχει   "κανει"  600ΗΡ   τουλαχιστον   απο  τοτε...😆

Δημοσ.
1 ώρα πριν, tigergreg είπε

Μ  αρεσει   που   απαντατε   σε   θεμα   οπου   γραφτηκε   ο  σταρτερ   το   15   ειπε   τις   μακακιες

του  και   δεν   ξαναμπηκε   απο  τοτε...τρεχει  με  το   μοδεο   ακομα...😀

Αξια  ανεκτιμητη...🤣

 

υγ.  θα  το  εχει   "κανει"  600ΗΡ   τουλαχιστον   απο  τοτε...😆

Χαχα σωστος

 

1 ώρα πριν, Gatilaras είπε

Φιλε μου γιατι δεν ριχνεις 4-5χιλ να παρεις ενα έτοιμο starlet gt ή glanza η λιγα παραπανω για κανα imprezza,cupra κλπ? Αφου το θες για γουστα πιστευω σε τετοιες κατηγορίες μπορεις να παιξεις ανετα. Απο 'κει κ περα μπορεις να ριξεις μοτερ απο focus που ειναι ηδη turbo κ εχει περιθώρια βελτίωσης πολλα αλλα κτεο θα περνας απο διπλα οχι απο μεσα🤣

Ετσι για την ιστορια...τα glanza ειναι ολα μετατροπες.τα γνησια glanza ηταν μονο στην ιαπωνια κ ηταν ολα δεξιοτιμονα...οποτε οπως καταλαβαινεις εδω κυκλοφορουν μονο μετατροπες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

αν ηταν τα ποστ του 2005 θα το δεχομουν.. μαλιστα θα πεταγοταν και διαφημιση για μαστορες τυπου turbo daras development 😛:

 

Επεξ/σία από kage
Δημοσ.
23 ώρες πριν, Nick22ink είπε

Εγώ θα ήθελα αν κάποιος γνωρίζει κατά ποσο είναι αυτό παράνομο από την στιγμή που οι περισσότεροι  κάνουμε μετατροπές από ατμόσφαιρα σε τουρμπο!Έχω ένα civc 450hp

Εχω ακουσει απο καποιος με παλια ιαπωνικα να τα εχουν κανει τουρμπο και να ισχυριζονται οτι εχουν και καλυτερη καταναλωση απο την εργοστασιακη!!! Μιλαμε με καποιο συγκεκριμενο στυλ οδηγησης..

Υπαρχει πειραγμα που να πηγαινει καλυτερα αλλα με καποιο στυλ οδηγησης να εχεις-πετυχαινεις χαμηλοτερη καταναλωση απο την εργοστασιακη??? Εσυ τι γνωριζεις???

 

Δημοσ.

Παιδιά ευχαριστώ εκ τον προτέρων το αμάξι είναι το coupe to em1 Το αγόρασα τουρμπο 350 και εγώ το έκανα 450 safe δεν έχω κάποιο πρόβλημα προς το παρών απλά σας ρώτησα 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...