Liapisftw Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2015 (επεξεργασμένο) Καλησπερα. Μετα απο πολυ ψαξιμο κατεληξα στο συγκεκριμενο αυτοκινητο μοντελο του 2006/2007. Πιστευω συνδιαζει ασφαλεια, δυναμη και αξιοπιστια αλλα εχω μερικες αποριες που επειτα απο πολυ ψαξιμο δεν εχω καταφερει να λυσω ωστε τελικα να προχωρησω στην αγορα του. Κατ αρχην το golf απο οτι εχω καταλαβει βγαινει σε 3 εκδοσεις ( εκτως του ατμοσφαιρικου FSI ) οι οποιες ειναι η TSI 1.4 122ps , η TSI 1.4 140 ps και η GT η οποια απο οτι καταλαβα ειναι μια βελτιομενη εκδοση του TSI με τα 140ps που αποδιδει 170ps. Οι τιμες τους ειναι πανω κατω ιδιες οποτε μπερδευομαι στην αξια του καθε οχηματος. Φαινομενικα το GT θα πρεπει να ειναι ακριβοτερο απο τα άλλα αλλά δεν συμβαινει αυτο.. Ή κατι παιζει ή απλα οι ιδιοκτητες με μικροτερες εκδοσεις ανεβαζουν την τιμη στα επιπεδα του GT για καποιον λογο. Αν καποιος ξερει τι παιζει να μου ξεδιαλυνει το τοπιο θα του ημουν υποχρεως. Κατι τελευταιο. Αν καποιος εχει εμπειρια απο το συγκεκριμενο αυτοκινητο ή εχει ακουσει κατι καλο η κακο για αυτο και μπορει να το γραψει θα με βοηθουσε πολυ! Συγγνωμη αν σας κουρασα με το μεγαλο post αλλα εχω μπερδευτει κ εγω Επεξ/σία 20 Οκτωβρίου 2015 από Liapisftw
kage Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2015 το gt εχει καποια πραγματα διαφορετικα απο τα 122/140 και οχι μονο ανεβασμενη πιεση bar... το 140 βγηκε μετα το 170 και υπηρχε και εκδοση που εξωτερικα η μασκα ηταν ιδια με το gt το 122 εχει τουρμπο κομπρεσορα?
Tenshi Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2015 το 122 εχει τουρμπο κομπρεσορα? Όχι,μόνο turbo.Αυτό που δέν θυμάμαι είναι αν και η έκδοση GT sport με τα 140 ήταν twincharged.Λογικά ήταν,αφού σχετικά πρόσφατα έκαναν το βήμα 122>140 μόνο με turbo. imho,μακριά απο τα twincharged,για λόγους αξιοπιστίας και μόνο.Ο ίδιος κινητήρας του GT παίζει ακόμα πιο τεντωμένος@180ps και στα μικρά GTI (Polo/Ibiza/Fabia). Αναφέρονται όσα προβλήματα στο vwclub...
aGka8l Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2015 Με αυτό το κωλοαυτοκινητο η μόνη μαλ@%ια είναι πως όσες φορές κ αν πας στ συνεργείο ότι κουσουρι κ αν έχει όταν το οδηγας τα ξεχνάς όλα Προτίμησε κάποιο με πάνω από 90κ χλμ ώστε ότι ήταν να αλαχτει ν τα χει αλλάξει ο προηγούμενος (λ, ΝΟΧ,πολπλσιαστες,ν75 κτλ)
Liapisftw Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2015 Μέλος Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2015 Δηλαδη σαν μοντελο θεωρειται ανωτερο απο τα TSI 122/140 ps μιας και τα βρισκω ολα πανω κατω ιδιες τιμες?
zio10 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2015 Δηλαδη σαν μοντελο θεωρειται ανωτερο απο τα TSI 122/140 ps μιας και τα βρισκω ολα πανω κατω ιδιες τιμες? Χωρίς να ξέρω ιδιαίτερα από μηχανικά κλπ έχω ακούσει ότι το 170άρι θεωρείται αρκετά πιεσμένο. Καίει αρκετά και μπορεί να βγάλει και πιο εύκολα πρόβλημα, απλά το έβγαλε πρώτο κι έκανε το μπαμ με τα μικρά γρήγορα turbo. Μετά ακολούθησαν κι άλλες εταιρείες. Νομίζω το 140 ή το 122 είναι πιο ασφαλείς επιλογές. (Είναι πράγματα που έχω ακούσει από δω κι από κει, δεν δηλώνω ιδιαίτερος γνώστης )
Liapisftw Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2015 Μέλος Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2015 Χωρίς να ξέρω ιδιαίτερα από μηχανικά κλπ έχω ακούσει ότι το 170άρι θεωρείται αρκετά πιεσμένο. Καίει αρκετά και μπορεί να βγάλει και πιο εύκολα πρόβλημα, απλά το έβγαλε πρώτο κι έκανε το μπαμ με τα μικρά γρήγορα turbo. Μετά ακολούθησαν κι άλλες εταιρείες. Νομίζω το 140 ή το 122 είναι πιο ασφαλείς επιλογές. (Είναι πράγματα που έχω ακούσει από δω κι από κει, δεν δηλώνω ιδιαίτερος γνώστης ) Μπερδεμα η κατασταση.. Θελω να παρω κατι που να με βγαλει τουλαχιστον 4-5 χρονια ανετα ακομα και γιαυτο κοιταω προς GT μερια.. Στην καταναλωση που κοιτουσα σε συγκριση με ενα TSI η διαφορες ειναι μικρες.. Θελει πολυ ψαξιμο το πραγμα.. 1
loubas Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2015 Μηπως δεν το εψαξες κ τοσο καλα για να καταληξεις σε αυτο το αυτοκινητο??? 3
Liapisftw Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2015 Μέλος Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2015 Μηπως δεν το εψαξες κ τοσο καλα για να καταληξεις σε αυτο το αυτοκινητο??? Γιατι το λες αυτο? Εχω διαβασει καλα λογια γενικα για το συγκεκριμενο.
kage Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2015 (επεξεργασμένο) το gt ηταν δοκιμασμενο μεχρι 300χιλ km... φιλος εχει ηδη 350χιλ...(το αμαξι ειναι απο τα πρωτα στην ελλαδα.αλλαξε μεσα στην εγγυηση πολ/στες ,συχρονιζε κιβωτιου ,καδενα και μια παπαρια βαση στην μεση του ταμπλω που τριζει ) to gt εχει μεγαλυτερο τουρμπο,injectors,δισκους το ενα ειχε 25χιλ το αλλο 18 εκτος απο το 140 look gt ειχαν διαφορετικη μασκα και προφυλακτηρα πισω με διπλη εξατμιση(τελικο μονο).16αρα ζαντα vs 17... Επεξ/σία 22 Οκτωβρίου 2015 από kage
Expertr Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2015 το gt ηταν δοκιμασμενο μεχρι 300χιλ km...φιλος τα φτανει σε λιγο...(το αμαξι ειναι απο τα πρωτα στην ελλαδα.αλλαξε μεσα στην εγγυηση πολ/στες ,συχρονιζε κιβωτιου και μια παπαρια βαση στην μεση του ταμπλω που τριζει )to gt εχει μεγαλυτερο τουρμπο,injectors,δισκουςτο ενα ειχε 25χιλ το αλλο 18εκτος απο το 140 look gt ειχαν διαφορετικη μασκα και προφυλακτηρα πισω με διπλη εξατμιση(τελικο μονο).16αρα ζαντα vs 17... Και αλλες πολλες ειναι οι διαφορες μεταξυ τους αλλα και τα δυο εβγαζαν ΠΟΛΛΕΣ ζημιες και ακριβες εκτος εγγυησης.Τα πιο κλασικα ειναι 3 με τυχαια σειρα ...1) κιβωτιο 2) πεταλουδα κομπρεσσορα 3) πηδαγε δοντι η καδενα
Liverpool89 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2015 Νομιζω η αλλαγη σασμαν σε vw audi δεν την αποφευγεις.
hliastsek Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2015 Η διαφορα των 140/170 ειναι μονο το προγραμμα στον εγκεφαλο, βεβαια για να δικαιολογησουν την διαφορα στην τιμη, εβαλαν μπροστα αλλη μασκα, διπλη αποληξη απο πισω και μεγαλυτερες ζαντες (πραγμα που χρειαζεται γιατι το αμαξι σπινιαρει αρκετα). Το μονο μηχανικο προβλημα μου μας εχει βγαλει εμας ηταν στην βαλβιδα του τουρμπο που ηθελε αλλαγη μετα απο καποια χιλιομετρα. Οδηγικα το αμαξι ειναι πολυ καλο, βεβαια η καταλαναλωση ειναι μεγαλη. Χωρις να ειμαι σιγουρος ειχα διαβασει οτι η πραγματικη υποδυναμη δεν ειναι 140/170 αλλα 156/186 αντιστοιχα.
Expertr Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2015 Η διαφορα των 140/170 ειναι μονο το προγραμμα στον εγκεφαλο, βεβαια για να δικαιολογησουν την διαφορα στην τιμη, εβαλαν μπροστα αλλη μασκα, διπλη αποληξη απο πισω και μεγαλυτερες ζαντες (πραγμα που χρειαζεται γιατι το αμαξι σπινιαρει αρκετα). Το μονο μηχανικο προβλημα μου μας εχει βγαλει εμας ηταν στην βαλβιδα του τουρμπο που ηθελε αλλαγη μετα απο καποια χιλιομετρα. Οδηγικα το αμαξι ειναι πολυ καλο, βεβαια η καταλαναλωση ειναι μεγαλη. Χωρις να ειμαι σιγουρος ειχα διαβασει οτι η πραγματικη υποδυναμη δεν ειναι 140/170 αλλα 156/186 αντιστοιχα. Ποσο σιγουρος εισσι για αυτα που λες και τα γραφεις και με τοση ανεση; Αλλη τουρμπινα,αλλα μπεκ,μπροστα φρενα απο GTI , intercooler απο GTI...+ τις εξωτερικες αλλαγες. Αυτα εσυ τα λες ενα αλλο προγραμμα στον εγκεφαλο;
dobro Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2015 εχωντας οδηγησει το 170αρι......πεταει....σε γλυκαινει το γκαζι του....μαμαει... τεχνικα δεν ξερω,αλλα ανεβαινε η βελονα του πολυ γρηγορα στα κοκκινα 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα