Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

 

Πρώτα από όλα δεν είναι υπεύθυνο το service για την πίστωση και την τιμή.
 
Το πιστωτικό βγαίνει από την Lenovo Hellas και φυσικά και η απόφαση και η τιμή.
 
Η Quest δεν είναι το μόνο service. 
 
Έχει τύχει να καθυστερήσουν ανταλλακτικά για μεγάλα διαστήματα άλλα αυτά ήταν λόγο της Lenovo και όχι του τοπικού Service.

 

 

Προφανώς και δεν έχει σχέση με την πίστωση το Service.Για το θέμα του ποσού πίστωσης, εσύ θα δεχόσουν μηχανάκι ενός μήνα, αφού στο έχουν κρατήσει +2 μήνες στο Service και να μην έχουν βρει για πιο λόγο έχουμε αυτά τα προβλήματα, να στο πιστώσουν με λιγότερα χρήματα??

 

Εγώ προσωπικά όχι και πόσο μάλλον η εταιρία, που έχει πάρει 50 κομμάτια απο τα οποία τα 30+ έχουν τα ίδια προβλήματα...

 

Και είναι δυνατόν να έχει σταματήσει ήδη η παραγωγή του και να μην έχουν συσκευές για αντικατάσταση??

 

Κάποιος μας δουλεύει...

 

Εδώ, οθόνη τους ζητήσαμε για να κάνουμε αντικατάσταση σε σπασμένο και μας είπαν ότι δεν βγάζουν ανταλλακτικά.Αν είναι δυνατόν.Και δεν μιλάμε για Fix Tablet...

 

Η σειρά ThinkPad έχει χάσει την ποιότητα που είχε, τέλος.Το service τραγικό και η αντιμετώπιση απο την Lenovo, τραγικότερη...

 

Τέλος πάντων, μην βγαίνω πολύ off topic...

  • Απαντ. 32
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.

Καλη η Lenovo αλλα οταν μιλαει η Microsft πρεπει να βαραει προσοχες!!!

 

 

Το αντίθετο πρέπει να γίνεται ....

 

Η LENOVO πλέον είναι ο ρυθμιστής της αγοράς dekstop - laptop .

Δημοσ.

Προφανώς και δεν έχει σχέση με την πίστωση το Service.Για το θέμα του ποσού πίστωσης, εσύ θα δεχόσουν μηχανάκι ενός μήνα, αφού στο έχουν κρατήσει +2 μήνες στο Service και να μην έχουν βρει για πιο λόγο έχουμε αυτά τα προβλήματα, να στο πιστώσουν με λιγότερα χρήματα??

 

Εγώ προσωπικά όχι και πόσο μάλλον η εταιρία, που έχει πάρει 50 κομμάτια απο τα οποία τα 30+ έχουν τα ίδια προβλήματα...

 

Και είναι δυνατόν να έχει σταματήσει ήδη η παραγωγή του και να μην έχουν συσκευές για αντικατάσταση??

 

Κάποιος μας δουλεύει...

 

Εδώ, οθόνη τους ζητήσαμε για να κάνουμε αντικατάσταση σε σπασμένο και μας είπαν ότι δεν βγάζουν ανταλλακτικά.Αν είναι δυνατόν.Και δεν μιλάμε για Fix Tablet...

 

Η σειρά ThinkPad έχει χάσει την ποιότητα που είχε, τέλος.Το service τραγικό και η αντιμετώπιση απο την Lenovo, τραγικότερη...

 

Τέλος πάντων, μην βγαίνω πολύ off topic...

 

Έτσι όπως το περιγραφείς μπορεί να μην έχει περάσει από την Lenovo Hellas και ίσως είναι κάτι που το service έκανε…

 

Επιλέξτε άλλο Service για αρχή και διεκδικήστε τα δικαιώματα σας μέσω της Γενικής Γραμματείας του Καταναλωτή.

 

Τα Tablet δύστυχος είναι κάπως περίεργη κατηγορία.

 

Δεν θα πρέπει να είχατε τέτοια θέματα γιατί Business μηχανήματα ποια είναι στην ουσία Tablet όπως το lenovo helix άρα δεν υπάρχει δικαιολογία.

 

Ευτυχώς δεν έχω τέτοια εμπειρία από το Service της Lenovo άλλα η αλήθεια είναι ότι δεν έχω πάει ποτέ κάποιο Lenovo στην Quest.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...