LouCi4er Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2015 tl;dr Αν το αμάξι έχει τον κλασσικό καταλύτη που ξέρουμε τόσα χρόνια, δεν λειτουργεί με φτωχά μείγματα. Και τα φτωχά μείγματα δεν αυξάνουν την ισχύ. Πιο πιθανό να την μειώνουν αφού μειώνεις το καύσιμο. Θεωρητικά τα φτωχά μείγματα μειώνουν τους ρύπους αρκετά, αλλά όχι τόσο όσο με τον κλασσικό καταλύτη και είναι αρκετά ασταθή στην λειτουργία του κινητήρα. Όλα αυτά για κινητήρες βενζίνης. Το πετρέλαιο είναι άλλο θέμα. Από την άλλη αν ο τύπος έχει κινητήρα με turbo αυξάνεις την πίεση του αέρα και μπορείς να πάρεις άλογα από εκεί, αφού αυξάνεις και το καύσιμο. Οχι μονο θεωρητικα,και πρακτικα αφου οι ρυποι παραγονται απο την καυση του καυσιμου και στο μιγμα υπαρχει καυσιμο και αερας.Μειωνοντας το καυσιμο,μειωνεις τους ρυπους.Ο καταλυτης τι σχεση εχει με το μειγμα δεν καταλαβα.Τεσπα τα πραγματα δεν ειναι τοσο απλα,το πολυ φτωχο μειγμα μπορει να καταστρεψει τον κινητηρα λογω των αυξημενων θερμοκρασιων στον χωρο καυσης.Πλουσιο ειναι ενα μιγμα που κυμαινεται στο 12.0 -12.5 :1,απο εκει και κατω αρχιζεις να χανεις σε επιδοσεις λογω του οτι μενει ακαυτο μειγμα στον χωρο καυσης συν του οτι ο κινητηρας δεν μπορει να φτασει στην μεγιστη θερμοκρασια λειτουργιας του.Το μεγιστο φτωχο μιγμα ειναι 13.0 - 13.5:1.Οι καλυτερες εκπομπες πετυχαινονται με 14.7:1 αλλα αν εισαι σε καμια Αμερικη με 30% αιθανολη στην βενζινη τον μαμησες τον κινητηρα.Ενα αυτοκινητο ερχεται απο την μανα του (υποθετικα μιλαμε) με 12.5:1 μειγμα για λογους αξιοπιστιας.Οταν πας και βαζεις προγραμμα θα κανεις το μειγμα πιο φτωχο,κοντα στο 14.0:1,θα ανεβασεις και το αβανς(μεχρι εκει που επιτρεπει ο knock sensor) και θα παρεις αλογα,τοσο απλα.Σε ατμοσφαιρικο κινητηρα αυτα,σε turbo παιζουν αλλα πραγματα,παντως δεν ανεβαζεις απλα πιεση στην τουρμπινα,τα πιστονια δεν θα χαρουν και ιδιαιτερα και λογω της πολυ μικροτερης συμπιεσης παιζεις με πιο πλουσιο μειγμα 11.5:1. Τεσπα,μακρια το παμε και ξεφευγουμε απο το θεμα,ο κινητηρες diesel δουλευουν απο την αρχη με αρκετα φτωχοτερο μειγμα,οταν πηγαινεις με σταθερο γκαζι,οταν πατας τερμα δουλευουν με απιστευτα πλουσιο μειγμα γι αυτο και καπνιζουν.Απο την αλλη το φτωχο μειγμα σε εναν κινητηρα diesel ειναι αυτο που παραγει περισσοτερο Νοχ αρα το να κανουν το μειγμα πιο φτωχο δεν νομιζω να ειναι λυση.Θα δουμε τι σκεφτονται. 2
dali13gr Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2015 Κωλοφεράτζα τους πάνε τους Γερμανούς οι Αμερικάνοι. Δεν ξέρω ακριβώς για ποιον λόγο, φαντάζομαι λόγω της λιτότητας που έχουν επιβάλει στην Ευρώπη και μαμ@νε την παγκόσμια κατανάλωση και κατά συνέπεια την αμερικανική οικονομία. Δεν είναι μόνο η VW, είναι και το μουντιάλ του 2006 και ίσως βγουν και άλλα σύντομα. Και φυσικά δεν είναι μόνοι τους. Όλοι ήξεραν για το παράνομο λογισμικό, μαλ@κες μηχανικούς έχουν οι άλλες εταιρείες ή μήπως στη VW έχουν τον Γκάνταλφ και τον Χάρη τον Πόττερ στο τμήμα των κινητήρων τους; Άμα δεν βγαίνουν τα νούμερα, δεν βγαίνουν, μαθηματικά είναι. Ή μήπως δεν μελετάει τον κινητήρα της αντίπαλης εταιρείας κάθε εταιρεία. Αν όλοι οι θιγόμενοι διεκδικήσουν αποζημιώσεις, το κόστος για το VAG θα είναι άπλα τεράστιο. Αποζημίωση μπορεί να διεκδικήσει ο καταναλωτής γιατί μπορεί να ισχυριστεί ότι αν ήξερε τα πραγματικά νούμερα από την αρχή θα είχε αγοράσει κάποιο άλλο αυτοκίνητο, πιο φτηνό. Μπορεί να διεκδικήσει η ανταγωνίστρια εταιρεία για διαφυγόντα κέρδη για τον ίδιο λόγο. Μπορεί να διεκδικήσει ένα κράτος για ρύπανση και διαφυγόντα κέρδη από τέλη κυκλοφορίας και τέλος οι απολυμένοι υπάλληλοί. Υ.Γ. Όσο για τα σχόλια για τους "καλούς" Γερμανούς και τα λαμόγια Έλληνες, άπλα pathetic. Όταν έχεις χτίσει τον μύθο σου πάνω στους "αδιαφθορία" και κουνάς το δάχτυλο στους "κακούς" Έλληνες, Πορτογάλους, Ισπανούς, Ιταλούς, έρχεται η ώρα που αυτό το δάχτυλο θα χρησιμοποιηθεί για άλλη χρήση. 2
NT1G Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2015 Οχι μονο θεωρητικα,και πρακτικα αφου οι ρυποι παραγονται απο την καυση του καυσιμου και στο μιγμα υπαρχει καυσιμο και αερας.Μειωνοντας το καυσιμο,μειωνεις τους ρυπους.Ο καταλυτης τι σχεση εχει με το μειγμα δεν καταλαβα.Τεσπα τα πραγματα δεν ειναι τοσο απλα,το πολυ φτωχο μειγμα μπορει να καταστρεψει τον κινητηρα λογω των αυξημενων θερμοκρασιων στον χωρο καυσης.Πλουσιο ειναι ενα μιγμα που κυμαινεται στο 12.0 -12.5 :1,απο εκει και κατω αρχιζεις να χανεις σε επιδοσεις λογω του οτι μενει ακαυτο μειγμα στον χωρο καυσης συν του οτι ο κινητηρας δεν μπορει να φτασει στην μεγιστη θερμοκρασια λειτουργιας του.Το μεγιστο φτωχο μιγμα ειναι 13.0 - 13.5:1.Οι καλυτερες εκπομπες πετυχαινονται με 14.7:1 αλλα αν εισαι σε καμια Αμερικη με 30% αιθανολη στην βενζινη τον μαμησες τον κινητηρα.Ενα αυτοκινητο ερχεται απο την μανα του (υποθετικα μιλαμε) με 12.5:1 μειγμα για λογους αξιοπιστιας.Οταν πας και βαζεις προγραμμα θα κανεις το μειγμα πιο φτωχο,κοντα στο 14.0:1,θα ανεβασεις και το αβανς(μεχρι εκει που επιτρεπει ο knock sensor) και θα παρεις αλογα,τοσο απλα.Σε ατμοσφαιρικο κινητηρα αυτα,σε turbo παιζουν αλλα πραγματα,παντως δεν ανεβαζεις απλα πιεση στην τουρμπινα,τα πιστονια δεν θα χαρουν και ιδιαιτερα και λογω της πολυ μικροτερης συμπιεσης παιζεις με πιο πλουσιο μειγμα 11.5:1. Τεσπα,μακρια το παμε και ξεφευγουμε απο το θεμα,ο κινητηρες diesel δουλευουν απο την αρχη με αρκετα φτωχοτερο μειγμα,οταν πηγαινεις με σταθερο γκαζι,οταν πατας τερμα δουλευουν με απιστευτα πλουσιο μειγμα γι αυτο και καπνιζουν.Απο την αλλη το φτωχο μειγμα σε εναν κινητηρα diesel ειναι αυτο που παραγει περισσοτερο Νοχ αρα το να κανουν το μειγμα πιο φτωχο δεν νομιζω να ειναι λυση.Θα δουμε τι σκεφτονται. tl;dr Αν το αμάξι έχει τον κλασσικό καταλύτη που ξέρουμε τόσα χρόνια, δεν λειτουργεί με φτωχά/πλούσια μείγματα, λειτουργεί με 14,7:1 ή λ=1. Τα νούμερα που δίνεις είναι μόνο αν είσαι με τέρμα γκάζι, υπό κανονικές συνθήκες. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Ο κλασσικός καταλύτης, για να δουλέψει σωστά θέλει αναλογία αέρα:καυσίμου, ~14,7:1 14,7:1 ή λ=1 λέγεται στοιχειομετρικό μείγμα. λ>1 φτωχό, λ<1 πλούσιο. Μέγιστη ισχύ έχεις στο λ~0,85-0,9, από κει και πέρα το επιπλέον καύσιμο είναι για να μειώσει τις θερμοκρασίες. Άκαυστη βενζίνη έχεις ήδη από την στιγμή που πας σε 12,5:1/λ=0,85 κ.τ.λ. Μέγιστη οικονομία στο λ~1,05. 12-13,5 που γράφεις είναι όλα πλούσια μείγματα. Ένα αυτοκίνητο έρχεται από την μάνα του με 14,7 εκτός και αν είσαι με τέρμα γκάζι που έκει πάει στο 12,5 κ.τ.λ. για λόγους θερμοκρασίας κ.τ.λ. Ο κλασικός τριοδικός καταλύτης που λέμε, που υπάρχει σε όλους τους κινητήρες βενζίνης εδώ και 25+ χρόνια, για να λειτουργήσει σωστά θέλει λ από 0,98 ως 1,01 Και στην Ευρώπη έχουμε αιθανόλη στην βενζίνη, οι προδιαγραφές επιτρέπουν μέχρι 10% αιθανόλη. Και δεν παθαίνει τίποτα ο κινητήρας, προσαρμόζει την παροχή καυσίμου ώστε να κρατήσει το λ=1. Οι diesel κινητήρες πάντα δουλεύουν με φτωχό μείγμα ακόμα και με τέρμα γκάζι. Πάντα παράγεται αιθάλη και NOx (η καύση γίνεται εντελώς διαφορετικά από την βενζίνη), το θέμα είναι τι βγαίνει από την εξάτμιση στο τέλος. 1
teo_3 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2015 Να δω απο εδώ και πέρα το υφάκι του Γκρουπ που νομίζει ότι πουλάει και ποιότητα. Κάτσε να μειωθεί η απόδοση του κινητήρα με το σύστημα που υποτίθεται θα λύνει το θέμα και θα γεμίσουνε μυνήσεις.
gjp1000 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2015 Οι Γερμανοί δε σταμάτησαν ποτέ να είναι στρατός οπότε λογικά για τέτοιες μικροζημιές (δηλαδή το 1 χιλιοστό των διαφόρων ειδών οχημάτων που κατασκευάζουν - μιας και δεν κατασκευάζουν μόνο αυτοκίνητα) και με βάση την οργάνωση και την πειθαρχία τους θα τους πάρει κανένα μήνα να ανακάμψουν. Αμά βάλουμε μέσα και τη χρήση χρηματοδοτικών εργαλείων μπορεί να τους πάρει καμιά εβδομάδα. ειμαι σιγουρος οτι εχεις vw
RiderOnTheStorm Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2015 Εδώ καθυστερούν να περάσουμε ΚΤΕΟ το αμάξι, και μας γδέρνουν... Αυτή η εταιρεία άραγε με βάση αυτή τη λογική,τι πρόστιμα πρέπει να πληρώσει..? Η μηπως για τον μέσο άνθρωπο ισχύουν άλλοι κανόνες,και για τους κολλοσούς άλλοι?
skiabox Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2015 ειμαι σιγουρος οτι εχεις vw Όχι ford fiesta έχω. Αφού ξέρεις ότι σε κομμουνιστικά κράτη απαγορεύεται ουσιαστικά κάτι πιο μεγάλο. 1
DJTaurus Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2015 Θα αλλάξουν CEO και στην Porsche...? .... πολύ το χαίρομαι με το Grupo VAG που τόσα χρόνια ελέγχουν τον Ευρωπαϊκό τύπο και στήνουν τα συγκριτικά test δίνοντας αυτοκίνητα με άλλες προδιαγραφές από αυτά που βγαίνουν στους δρόμους. Είναι τόσο αστείο να βλέπεις σε κάθε review για παράδειγμα τα Golf να βγαίνουν όχι μόνο συνολικά καλύτερα από τα ιταλικά/γαλλικά/ιαπωνικα αλλά και από premium γερμανικά όπως η σειρά 1 και η A class... και να βλέπεις τα αντίστοιχα seat/scoda που μοιράζονται ίδιο πάτωμα και μηχανικά μέρη να παίρνουν πολύ χειρότερες βαθμολογίες επειδή δεν έχουν την ίδια ποσότητα αφρώδους υλικού στα πλαστικά μέρη.... το φαίνεσαι δλδ.... αλλά τι να πεις κανείς όταν κάποτε σου πουλούσαν το Touareg με τα σήματα της Porsche ως Cayenne. E.P.A. Finds More VW Cheating Software, Including in a Porsche
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα