fallen4ngel Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2015 Μύτη δεν άνοιξε στην Ευρώπη ούτε ένα πρόστιμο δεν άκουσα. Καλά να μας κάνουν. Άσχετο αλλά διάβασα για Έλληνες και λαμογιες, όλα τα σκάνδαλα μαζί με τους Γερμανούς τα κάναμε, just saying 2
Eru Iluvatar Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2015 ^ Καλά τώρα. Τι ψάχνεις κι εσύ. Εννοείτε ότι το πρώτο πρόβλημα της Ελλάδας είναι οι κάτοικοί της.
Επισκέπτης Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2015 8,5 εκατ οχήματα!!! Μιλάμε για την απόλυτη απάτη! Δεν πρόκειται να ξαναδούμε απάτη τόσο μεγάλου μεγέθους ποτέ στην ιστορία....
skiabox Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2015 Άκουσα ότι το κόστος για την VW μπορεί να φτάσει τα 85 δις. Τεράστιο ποσό που θα καταστρέψει πολλές οικογένειες στη Γερμανία και σε άλλα κράτη. Οι Γερμανοί δε σταμάτησαν ποτέ να είναι στρατός οπότε λογικά για τέτοιες μικροζημιές (δηλαδή το 1 χιλιοστό των διαφόρων ειδών οχημάτων που κατασκευάζουν - μιας και δεν κατασκευάζουν μόνο αυτοκίνητα) και με βάση την οργάνωση και την πειθαρχία τους θα τους πάρει κανένα μήνα να ανακάμψουν. Αμά βάλουμε μέσα και τη χρήση χρηματοδοτικών εργαλείων μπορεί να τους πάρει καμιά εβδομάδα.
skiabox Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2015 Μύτη δεν άνοιξε στην Ευρώπη ούτε ένα πρόστιμο δεν άκουσα. Καλά να μας κάνουν. Άσχετο αλλά διάβασα για Έλληνες και λαμογιες, όλα τα σκάνδαλα μαζί με τους Γερμανούς τα κάναμε, just saying Συγκρίνεις λαμογιά για καθησιό με λαμογιά στην παραγωγή προιόντος; Σοβαρά;
mrkokaney Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2015 να μην εκλεβαν τοτε, δε τους λυπαμαι κοίτα είναι αυτοί που ήξεραν από τη μία και υπάρχουν και οι υπόλοιποι που δεν είχαν ιδέα για τις κομπίνες από την άλλη... στην δύτερη κατηγορία ανήκουν κυρίως υπάλληλοι και στην πρώτη, τα μεγαλοστελέχη/χαρτογιακάδες/σκ@τομπινέδες.... το ποιοι θα την πληρώσουν τη νύφη, το ξέρουμε...το ποιοι έκαναν τη μπάζα τους το ξέρουμε και αυτό....οπότε είναι κάπως άκαρδο και σκληρό να σκέφτεσαι έτσι για τους εργάτες/υπαλλήλους της VW που έιχαν μια σταθερή δουλειά για να τρλεφουν τις οικογένειές τους και τώρα θα μείνουν άνεργοι this is how this economic system works... όταν οι εταιρία πάει καλά, τα "κεφάλια" κερδίζουν απο μερικά μηδενικά σττους τραπεζικούς τους λογαριασμούς και οι υπάλληλοι μερικά €, απλά νε λέμε οτι κάτι πήραν και αυτοί, και όταν η εταιρία πάει κατα διαόλου καιρός για απολύσεις εργατών...fuck logic 3
therion13 Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2015 με την ανάκληση θα γλυτώσει το πρόστιμο η θα το πληρώσει οτι και να κάνει;;
NT1G Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2015 Τώρα σοβαρά,μεταξύ μας αν θέλετε,ποιός πίστευψε ότι όντως ντιζελοκινητήρας έβγαζε λιγότερο διοξείδιο του άνθρακα απ ό,τι ηλεκτροκινητήρες; Φαίνεται οτι έχεις λιώσει στο διάβασμα για το τι έγινε με την VW... Pro tip, δεν είχε σχέση με το CO2. 2
bill987 Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2015 Θα πληρώσει ότι και να κάνει!! Κάθε κυβέρνηση (που δεν τα παίρνει από την Γερμανία) θεωρητικά θα της κάνει μήνυση για διαφυγόντα κέρδη!!! Ρε να μην είμαι κάτοχος ενός από αυτά, θα πήγαινε η μήνυση σφαίρα!!!
stelrp Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2015 Μετά την αναβάθμιση του λογισμικού οι κινητήρες θα αποδίδουν το ίδιο ή λιγότερο? Γιατί κάτι μου λέει ότι για να πειραξει το λογισμικό κάποιο σκοπό είχε, μήπως με την σ υμορφωση τα αυτοκίνητα γίνουν πιο αδύναμα ? 2
pcuser Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2015 Οι Γερμανοί δε σταμάτησαν ποτέ να είναι στρατός οπότε λογικά για τέτοιες μικροζημιές (δηλαδή το 1 χιλιοστό των διαφόρων ειδών οχημάτων που κατασκευάζουν - μιας και δεν κατασκευάζουν μόνο αυτοκίνητα) και με βάση την οργάνωση και την πειθαρχία τους θα τους πάρει κανένα μήνα να ανακάμψουν. Αμά βάλουμε μέσα και τη χρήση χρηματοδοτικών εργαλείων μπορεί να τους πάρει καμιά εβδομάδα. Η παραγωγή του group VW είναι παραπάνω από 10% του γερμανικού ΑΕΠ. Αν νομίζεις ότι η "οργάνωση και πειθαρχία" φτάνει να επαναφέρει το 10% του ΑΕΠ της γερμανίας, τότε ...πάσο! 1
Human Soul Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2015 Φαίνεται οτι έχεις λιώσει στο διάβασμα για το τι έγινε με την VW... Pro tip, δεν είχε σχέση με το CO2. Δεν απαντάς στο ερώτημά μου με ειρωνία.Δεν είναι διοξείδιο του άνθρακα,δεκτό,είναι γενικά emissions (τα οποία περιλαμβάνουν C02) ,τόσο μεγάλη διαφορά έχει με αυτό που ρώτησα;
msdx Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2015 Οταν είχε παρουσιαστή το θέμα με τα λάδια στους tsi μόνο σε φορουμ μάθαινες το πρόβλημα.Μόνο ενα δυο περιοδικό το έγραψε και το πρόβλημα ήταν μεγάλο και επηρέαζε την τσέπη του πελάτη .Τεσπα καιρός ηταν αν γίνει κάτι με αυτήν την εταιρία.Και για όσους δεν ξέρουν ο τσι 1.4. 180 έκαιγ λίτρα λάδι και αλλαγές κινητήραγίνονταν 1,2,3 φορές. Ανάλογο ποσό γκαντέμης είσαι.Στον όμιλο δηλαδή άσχετος αν ειχες skoda, seat ,vw. Audi δεν ειχα διαβάσει πολλά εγώ αλλα ειχε θέμα και αυτός αμαξι τώρα 26 χιλιάδες.Και η διαδικασία κουραστική να κάνεις μετρήσεις να δουνς ποσό καιεει να στείλουν έξω μετρήσεις να πάρουν έγκριση να γίνει επισκευή (αλλαγή δαχτυλιδιων ) να συνέχιση να καίει κατα 99% και να πάς σε αλλαγή και να παρακαλάς να είσαι τυχερός.Οταν λέμε να καιει λάδι πάνω από λίτρο.Το διαβάσατε πουθενά αυτό σε περιοδικά η το είδατε σε ειδήσεις? 4
pcuser Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2015 με την ανάκληση θα γλυτώσει το πρόστιμο η θα το πληρώσει οτι και να κάνει;; Στη γερμανία μπορεί να γλιτώσει το πρόστιμο από το κράτος (αφού εν γνώσει του "κράτους" (βλέπε Σόιμπλε) έγινε η λαμογιά, αλλά σε άλλες χώρες όχι. Το πρόβλημα δεν είναι τα πρόστιμα αλλά οι ομαδικές μηνύσεις. Αν ένα πχ ιτλικό δικαστήριο αποφασίσει ότι το audi των €70.000 έχει χάσει 70% της μεταπωλητικής αξίας του συν την εξαπάτηση, μπορεί να αποζημιώσει κάθε πελάτη με κατοστάρικα χιλιάδες... 1
pcuser Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2015 Εδω κανουμε εμεις κομπινες, δεν θα εκαναν αυτοι; Ουτε 10 μνημονια δεν τους σωζουν στην VW τωρα με αυτα που εκαναν! Σωστά! Να προσθέσω ότι αυτοί (τα μεγαλο-λαμόγια) μας κουνοούσαν και το δάχτυλο για τις δικές μας μικρο-λαμογιές! 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα