Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Μύτη δεν άνοιξε στην Ευρώπη ούτε ένα πρόστιμο δεν άκουσα. Καλά να μας κάνουν.

Άσχετο αλλά διάβασα για Έλληνες και λαμογιες, όλα τα σκάνδαλα μαζί με τους Γερμανούς τα κάναμε, just saying

  • Like 2
  • Απαντ. 97
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

8,5 εκατ οχήματα!!! Μιλάμε για την απόλυτη απάτη! Δεν πρόκειται να ξαναδούμε απάτη τόσο μεγάλου μεγέθους ποτέ στην ιστορία....

Δημοσ.

Άκουσα ότι το κόστος για την VW μπορεί να φτάσει τα 85 δις. Τεράστιο ποσό που θα καταστρέψει πολλές οικογένειες στη Γερμανία και σε άλλα κράτη.

 

Οι Γερμανοί δε σταμάτησαν ποτέ να είναι στρατός οπότε λογικά για τέτοιες μικροζημιές (δηλαδή το 1 χιλιοστό των διαφόρων ειδών οχημάτων που κατασκευάζουν - μιας και δεν κατασκευάζουν μόνο αυτοκίνητα) και με βάση την οργάνωση και την πειθαρχία τους θα τους πάρει κανένα μήνα να ανακάμψουν.

Αμά βάλουμε μέσα και τη χρήση χρηματοδοτικών εργαλείων μπορεί να τους πάρει καμιά εβδομάδα.

Δημοσ.

Μύτη δεν άνοιξε στην Ευρώπη ούτε ένα πρόστιμο δεν άκουσα. Καλά να μας κάνουν.

Άσχετο αλλά διάβασα για Έλληνες και λαμογιες, όλα τα σκάνδαλα μαζί με τους Γερμανούς τα κάναμε, just saying

 

Συγκρίνεις λαμογιά για καθησιό με λαμογιά στην παραγωγή προιόντος;

Σοβαρά;

Δημοσ.

να μην εκλεβαν τοτε, δε τους λυπαμαι

 

κοίτα είναι αυτοί που ήξεραν από τη μία και υπάρχουν και οι υπόλοιποι που δεν είχαν ιδέα για τις κομπίνες από την άλλη... στην δύτερη κατηγορία ανήκουν κυρίως υπάλληλοι και στην πρώτη, τα μεγαλοστελέχη/χαρτογιακάδες/σκ@τομπινέδες....

 

το ποιοι θα την πληρώσουν τη νύφη, το ξέρουμε...το ποιοι έκαναν τη μπάζα τους το ξέρουμε και αυτό....οπότε είναι κάπως άκαρδο και σκληρό να σκέφτεσαι έτσι για τους εργάτες/υπαλλήλους της VW που έιχαν μια σταθερή δουλειά για να τρλεφουν τις οικογένειές τους και τώρα θα μείνουν άνεργοι

 

this is how this economic system works... όταν οι εταιρία πάει καλά, τα "κεφάλια" κερδίζουν απο μερικά μηδενικά σττους τραπεζικούς τους λογαριασμούς και οι υπάλληλοι μερικά €, απλά νε λέμε οτι κάτι πήραν και αυτοί, και όταν η εταιρία πάει κατα διαόλου καιρός για απολύσεις εργατών...fuck logic

  • Like 3
Δημοσ.

Τώρα σοβαρά,μεταξύ μας αν θέλετε,ποιός πίστευψε ότι όντως ντιζελοκινητήρας έβγαζε λιγότερο διοξείδιο του άνθρακα απ ό,τι ηλεκτροκινητήρες;

 

Φαίνεται οτι έχεις λιώσει στο διάβασμα για το τι έγινε με την VW... :rolleyes:

 

Pro tip, δεν είχε σχέση με το CO2.

  • Like 2
Δημοσ.

Θα πληρώσει ότι και να κάνει!!

Κάθε κυβέρνηση (που δεν τα παίρνει από την Γερμανία) θεωρητικά θα της κάνει μήνυση για διαφυγόντα κέρδη!!!

 

Ρε να μην είμαι κάτοχος ενός από αυτά, θα πήγαινε η μήνυση σφαίρα!!!  :D

Δημοσ.

Μετά την αναβάθμιση του λογισμικού οι κινητήρες θα αποδίδουν το ίδιο ή λιγότερο?

Γιατί κάτι μου λέει ότι για να πειραξει το λογισμικό κάποιο σκοπό είχε, μήπως με την σ υμορφωση τα αυτοκίνητα γίνουν πιο αδύναμα ?

  • Like 2
Δημοσ.

Οι Γερμανοί δε σταμάτησαν ποτέ να είναι στρατός οπότε λογικά για τέτοιες μικροζημιές (δηλαδή το 1 χιλιοστό των διαφόρων ειδών οχημάτων που κατασκευάζουν - μιας και δεν κατασκευάζουν μόνο αυτοκίνητα) και με βάση την οργάνωση και την πειθαρχία τους θα τους πάρει κανένα μήνα να ανακάμψουν.

Αμά βάλουμε μέσα και τη χρήση χρηματοδοτικών εργαλείων μπορεί να τους πάρει καμιά εβδομάδα.

Η παραγωγή του group VW είναι παραπάνω από 10% του γερμανικού ΑΕΠ. Αν νομίζεις ότι η "οργάνωση και πειθαρχία" φτάνει να επαναφέρει το 10% του ΑΕΠ της γερμανίας, τότε ...πάσο!

  • Like 1
Δημοσ.

Φαίνεται οτι έχεις λιώσει στο διάβασμα για το τι έγινε με την VW... :rolleyes:

 

Pro tip, δεν είχε σχέση με το CO2.

Δεν απαντάς στο ερώτημά μου με ειρωνία.Δεν είναι διοξείδιο του άνθρακα,δεκτό,είναι γενικά emissions (τα οποία περιλαμβάνουν C02) ,τόσο μεγάλη διαφορά έχει με αυτό που ρώτησα;

Δημοσ.

Οταν είχε παρουσιαστή το θέμα με τα λάδια στους tsi μόνο σε φορουμ μάθαινες το πρόβλημα.Μόνο ενα δυο περιοδικό το έγραψε και το πρόβλημα ήταν μεγάλο και επηρέαζε την τσέπη του πελάτη .Τεσπα καιρός ηταν αν γίνει κάτι με αυτήν την εταιρία.Και για όσους δεν ξέρουν ο τσι 1.4. 180 έκαιγ λίτρα λάδι και αλλαγές κινητήραγίνονταν 1,2,3 φορές. Ανάλογο ποσό γκαντέμης είσαι.Στον όμιλο δηλαδή άσχετος αν ειχες skoda, seat ,vw. Audi δεν ειχα διαβάσει πολλά εγώ αλλα ειχε θέμα και αυτός αμαξι τώρα 26 χιλιάδες.Και η διαδικασία κουραστική να κάνεις μετρήσεις να δουνς ποσό καιεει να στείλουν έξω μετρήσεις να πάρουν έγκριση να γίνει επισκευή (αλλαγή δαχτυλιδιων ) να συνέχιση να καίει κατα 99% και να πάς σε αλλαγή και να παρακαλάς να είσαι τυχερός.Οταν λέμε να καιει λάδι πάνω από λίτρο.Το διαβάσατε πουθενά αυτό σε περιοδικά η το είδατε σε ειδήσεις?

  • Like 4
Δημοσ.

με την ανάκληση θα γλυτώσει το πρόστιμο η θα το πληρώσει οτι και να κάνει;;

Στη γερμανία μπορεί να γλιτώσει το πρόστιμο από το κράτος (αφού εν γνώσει του "κράτους" (βλέπε Σόιμπλε) έγινε η λαμογιά, αλλά σε άλλες χώρες όχι.

Το πρόβλημα δεν είναι τα πρόστιμα αλλά οι ομαδικές μηνύσεις. Αν ένα πχ ιτλικό δικαστήριο αποφασίσει ότι το audi των €70.000 έχει χάσει 70% της μεταπωλητικής αξίας του συν την εξαπάτηση, μπορεί να αποζημιώσει κάθε πελάτη με κατοστάρικα χιλιάδες...

  • Like 1
Δημοσ.

Εδω κανουμε εμεις κομπινες, δεν θα εκαναν αυτοι;

Ουτε 10 μνημονια δεν τους σωζουν στην VW τωρα με αυτα που εκαναν! ;)

Σωστά! Να προσθέσω ότι αυτοί (τα μεγαλο-λαμόγια) μας κουνοούσαν και το δάχτυλο για τις δικές μας μικρο-λαμογιές! ;)

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...