Προς το περιεχόμενο

Ο "καλός" Καταναλωτής!


kwgwkou

Προτεινόμενες αναρτήσεις

οχι εγώ αλλο λέω , λέω ότι  αν ο καταναλωτής είναι νόμιμος τα παράπονα σου να τα κανεις στο μαγαζι οχι σε αυτον !

αν εχει το δικαίωμα να χτυπήσει τα πράγματα του οσες ξεχωριστές φορες θελει , τότε γιατί να μην το κανει ?

Αυτά είναι θέματα εθιμοτυπικών κανόνων. Αν είναι να φτάσουμε να χρειαζόμαστε άρθρο του Συντάγματος για τη συμπεριφορά στα σούπερ μάρκετ, χέσε μέσα.

 

Εγώ αναρωτιέμαι αν θα μπορούσα να πάω με 100 προϊόντα στο Εξπρές και να κάνω 10 συναλλαγές. Θα ήταν νόμιμο;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 371
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δηλαδή δικαιολογείς την αναμονή αν είναι να βγάλει κέρδος το σούπερ αλλά όχι αν είναι να γλιτώσει χρήματα ο καταναλωτής;

Οκ, προφανώς και ο καθένας κάνει επίδειξη ισχύος εκεί που τον παίρνει, γι'αυτό και δε θα στρώσουμε ποτέ ως κοινωνία...

 

και οπως παντα τον παιρνει χειροτερα αυτος που ειναι στη μεση, ο ταμειας δηλ

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

η ηθικη του "πεταω το χρονο μου (και των αλλων)" για να μαζεψω ποντους για το πρωταθλημα SM τι ειναι;

 

 

Δεν πετάς κανενός χρόνο. 

 

Έχει δικαίωμα να εξυπηρετηθείς. Μπορείς να κάτσεις όση ώρα χρειαστεί για να γίνει η δουλειά σου.

 

 

Εάν η ώρα αυτή, κρίνει η εταιρία ότι, καταστρέφει την εμπειρία των άλλων πελατών, η ΕΤΑΙΡΙΑ είναι ΥΠΕΥΘΥΝΗ να βρει τρόπο για να εξυπηρετηθούν και οι άλλοι πελάτες της χωρίς να καταστρέφεται η εμπειρία τους. 

 

 

Δεν είναι λάθος του πελάτη. ΛΑΘΟΣ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ είναι. 

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οχι εγω αλλο λεω , λεω αν ο καταναλωτής ειναι νόμιμος τα παράπονα σου να τα κανεις στο μαγαζι οχι σε αυτον !

αν εχει το δικαίωμα να εκμεταλλευτεί την οποιοδήποτε προσφορά , καλα θα κάνει ,  μαζι του ειμαι εγω ..

Μα κι εγω μαζι σου γιατι κι εγω ειμαι της αποψης του να εκμεταλλευτω οποιαδηποτε προσφορα αλλα δεν θα παω ρε μαλακα εγω εσυ κι αλλοι δυο κολοκυθες να πιασουμε απο ενα ταμειο και να γραψουμε στα @@ μας ολους τους υπολοιπους κανενα τριωρο γιατι τοτε απο μονος του ο υπευθυνος ειτε του πει ο κοσμος θα ερθει και θα σου την πει γιατι αν φυγουν ολοι οι υπολοιποι πελατες και δεν μας σπασουν τα ωραια μας μουτρακια τι θα εισπραξει το καταστημα τα @@ του ολη μερα και επιπλεον οι πελατες που θα φυγουν θα τους φανει ωραιο δηλαδη αν του πει ο υπευθυνος αφου ετσι λενε οι οροι?

Τελοσπαντων μια τελεια δεν εβαλα ο μαλακας.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτά είναι θέματα εθιμοτυπικών κανόνων. Αν είναι να φτάσουμε να χρειαζόμαστε άρθρο του Συντάγματος για τη συμπεριφορά στα σούπερ μάρκετ, χέσε μέσα.

 

Εγώ αναρωτιέμαι αν θα μπορούσα να πάω με 100 προϊόντα στο Εξπρές και να κάνω 10 συναλλαγές. Θα ήταν νόμιμο;

 

 

Δεν υπάρχει νόμιμο μέσα στην εταιρία. Δεν κάνει νόμους η εταιρία. 

 

Όμως, ο κανόνας για το express λέει ότι πρέπει να έχει Χ προϊόντα. Δεν λέει ΑΡΙΘΜΟ ΣΥΝΑΛΛΑΓΩΝ!

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Δεν είναι λάθος του πελάτη. ΛΑΘΟΣ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ είναι. 

 

και ο πελατης φταιει γιατι δινει ο ιδιος πατημα στην εταιρια να ξεχναει τα "μικρολαθακια"

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

και ο πελατης φταιει γιατι δινει ο ιδιος πατημα στην εταιρια να ξεχναει τα "μικρολαθακια"

 

 

Τι πάτημα δίνει, πώς το δίνει και σε ποια "μικρολαθάκια" αναφέρεσαι; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτά είναι θέματα εθιμοτυπικών κανόνων. Αν είναι να φτάσουμε να χρειαζόμαστε άρθρο του Συντάγματος για τη συμπεριφορά στα σούπερ μάρκετ, χέσε μέσα.

 

Εγώ αναρωτιέμαι αν θα μπορούσα να πάω με 100 προϊόντα στο Εξπρές και να κάνω 10 συναλλαγές. Θα ήταν νόμιμο;

στο εχπρες σου λεει '1 φορα ο καθένας μέχρι 10 προϊόντα' !

χάνω χρόνο να σας πείσω οτι δεν φταίει ο καταναλωτής αν προσπαθεί να εκμεταλλευτεί ότι γουστάρει ΕΑΝ ΕΙΝΑΙ ΝΟΜΙΜΟΣ  ,  το κατάστημα φταίει , δεν υπάρχει νόημα , ο άλλος μου λεει για πινακίδες και εφορίες ..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν πετάς κανενός χρόνο. 

 

Έχει δικαίωμα να εξυπηρετηθείς. Μπορείς να κάτσεις όση ώρα χρειαστεί για να γίνει η δουλειά σου.

 

 

Εάν η ώρα αυτή, κρίνει η εταιρία ότι, καταστρέφει την εμπειρία των άλλων πελατών, η ΕΤΑΙΡΙΑ είναι ΥΠΕΥΘΥΝΗ να βρει τρόπο για να εξυπηρετηθούν και οι άλλοι πελάτες της χωρίς να καταστρέφεται η εμπειρία τους. 

 

 

Δεν είναι λάθος του πελάτη. ΛΑΘΟΣ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ είναι. 

Μετα καλα θα ειναι να βαλει εναν ορο η εταιρια που θα λεει οτι: Ο ΠΕΛΑΤΗΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΣΥΝΑΛΛΑΓΗ ΘΑ ΤΣΑΚΙΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΕΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΓΙΑ ΔΕΥΤΕΡΗ ΣΥΝΕΧΟΜΕΝΗ ΣΥΝΑΛΛΑΓΗ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΑΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΠΑΛΙ ΣΤΗ ΟΥΡΑ.

Ευκαιρια ειναι να ενημερωσει καποιος εναν υπευθυνο καταστηματος για να αντιμετοπισουν το συγκεκριμενο ζητημα.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δηλαδή δικαιολογείς την αναμονή αν είναι να βγάλει κέρδος το σούπερ αλλά όχι αν είναι να γλιτώσει χρήματα ο καταναλωτής;

Οκ, προφανώς και ο καθένας κάνει επίδειξη ισχύος εκεί που τον παίρνει, γι'αυτό και δε θα στρώσουμε ποτέ ως κοινωνία...

 

Εσύ είπες σε κάποιον που εξέφρασε παράπονο για αυτό που γίνεται ως δικαιολογία οτι στο ταμείο δεν υπάρχει μέγιστος χρόνος αναμονής αλλά σειρά προτεραιότητας άρα κατά το σκεπτικό σου όποιος πρόλαβε πριν από εσένα ας κάτσει όσο γουστάρει και να γράψει τον άλλον στα @@ του και εγώ αιτιολόγησα γιατί τα καταστήματα δεν βάζουν μέγιστο χρόνο αναμονής επειδή μπορεί ο άλλος να έχει αγοράσε πάρα πολλά πράγματα και προϊόντα, μέχρι εδώ είναι ανεκτό.

 

Τώρα σε αυτό με την προσφορά που ούτε έχω καταλάβει τι έχει παιχτεί αλλά διαβάζω τα post που γράφουνε άλλοι. Ναι αν θέλει να γλιτώσει χρήματα ας γλιτώσει αλλά οχι να κάνει παρλαπίπες ο άλλος αδιαφορώντας για τους υπόλοιπους, δεν θα περιμένω εγώ μια ώρα στο ταμείο επειδή ο άλλος θέλει ο ταμίας να περνάει το κάθε προϊόν από το καροτσάκι ως ξεχωριστή συναλλαγή στο μηχάνημα για να πάρει περισσότερους πόντους.

Πήγαινε και αγόρασε οτι θες να αγοράσεις από το super market πήγαινε στο ταμείο να χτυπήσουν στην ταμειακή τα πράγματα να πληρώσεις την αξία τους, δώσε την πιστωτική σου ή τα μετρητά σου πάρε τους πόντους σου και τέλος, αν θες να πάρεις κι' άλλους πόντους την επόμενη φορά, οχι να κοιτάμε να κυνηγάμε κάτι λες και είμαστε παιδάκια δημοτικού που παίζουμε στο λουνα παρκ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν υπάρχει νόμιμο μέσα στην εταιρία. Δεν κάνει νόμους η εταιρία. 

 

Όμως, ο κανόνας για το express λέει ότι πρέπει να έχει Χ προϊόντα. Δεν λέει ΑΡΙΘΜΟ ΣΥΝΑΛΛΑΓΩΝ!

Και εγώ αυτό έγραψα για το νόμιμο, επειδή κάποιοι λένε αν είναι νόμιμο ή όχι.

 

Χ προϊόντα ανά τι; Ανά άνθρωπο ή συναλλαγή; Αν είμαι με τη γυναίκα μου και το μωρό; Θα περάσω 30;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οπως φαινεται δεν εχεις παει σε τραπεζα καιδεν εχεις πεσει σε διεκπερεοτες η ακομη σε υπουργειο συγκοινωνιων,η εφορια σε καταθεση πινακιδων.

 

Δεν φταίει ο πολίτης εκεί αλλά οι υπάλληλοι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι πάτημα δίνει, πώς το δίνει και σε ποια "μικρολαθάκια" αναφέρεσαι; 

 

μικρολαθακια οπως η αντιμετωπιση εργαζομενων και πελατων

 

βασισμενα στην αγνοια, την αδιαφορια, τον σταρχιδισμο και στην πλασματικη μεγιστοποιηση του κερδους στην τσεπη του (triple ways)

στο εχπρες σου λεει '1 φορα ο καθένας μέχρι 10 προϊόντα' !

χάνω χρόνο να σας πείσω οτι δεν φταίει ο καταναλωτής αν προσπαθεί να εκμεταλλευτεί ότι γουστάρει ΕΑΝ ΕΙΝΑΙ ΝΟΜΙΜΟΣ  ,  το κατάστημα φταίει , δεν υπάρχει νόημα , ο άλλος μου λεει για πινακίδες και εφορίες ..

 

τραβα δουλεψε SM. Θεωρητικα η εισοδος κλεινει 20.30.

 

Πρακτικα...

 

 

και μονο το χαρτι των αποδειξεων δεν ειναι κερατιατικο δηλαδη;

Επειδη το πληρωνει ο "SMκαπιταλιστης" δεν μας ενδιαφερει;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εσύ είπες σε κάποιον που εξέφρασε παράπονο για αυτό που γίνεται ως δικαιολογία οτι στο ταμείο δεν υπάρχει μέγιστος χρόνος αναμονής αλλά σειρά προτεραιότητας άρα κατά το σκεπτικό σου όποιος πρόλαβε πριν από εσένα ας κάτσει όσο γουστάρει και να γράψει τον άλλον στα @@ του και εγώ αιτιολόγησα γιατί τα καταστήματα δεν βάζουν μέγιστο χρόνο αναμονής επειδή μπορεί ο άλλος να έχει αγοράσε πάρα πολλά πράγματα και προϊόντα, μέχρι εδώ είναι ανεκτό.

 

Τώρα σε αυτό με την προσφορά που ούτε έχω καταλάβει τι έχει παιχτεί αλλά διαβάζω τα post που γράφουνε άλλοι. Ναι αν θέλει να γλιτώσει χρήματα ας γλιτώσει αλλά οχι να κάνει παρλαπίπες ο άλλος αδιαφορώντας για τους υπόλοιπους, δεν θα περιμένω εγώ μια ώρα στο ταμείο επειδή ο άλλος θέλει ο ταμίας να περνάει το κάθε προϊόν από το καροτσάκι ως ξεχωριστή συναλλαγή στο μηχάνημα για να πάρει περισσότερους πόντους.

Πήγαινε και αγόρασε οτι θες να αγοράσεις από το super market πήγαινε στο ταμείο να χτυπήσουν στην ταμειακή τα πράγματα να πληρώσεις την αξία τους, δώσε την πιστωτική σου ή τα μετρητά σου πάρε τους πόντους σου και τέλος, αν θες να πάρεις κι' άλλους πόντους την επόμενη φορά, οχι να κοιτάμε να κυνηγάμε κάτι λες και είμαστε παιδάκια δημοτικού που παίζουμε στο λουνα παρκ.

Mε κάλυψες! Επειδή εσύ δε σκέφτεσαι τα 2-3 ευρώ που μπορείς να γλιτώσεις, μιας και προφανώς δεν έχεις τέτοιο πρόβλημα, αδιαφορείς για τον άλλο, λες και το κάνει για ψυχαγωγία ή είναι ευχάριστο να χάνεις 1-2 ώρες στο σούπερ…

Ο δικός σου χρόνος όμως είναι πιο πολύτιμος από τον δικό του…

Αν δεις κάποιον να το κάνει λοιπόν και σ'ενοχλεί και δε θες να περιμένεις, ας προσφερθείς να του πληρώσεις τα ψώνια του, αμέσως θα φύγει ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

υπαρχουν πολλοι πιο δημιουργικοι (vs καταναλωτικοι) τροποι για να γλιτωσει (vs βγαλει) 2-3 ευρω (vs real αξια παραγωγης των εκαστοτε αγαθων)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...