Προς το περιεχόμενο

Ο "καλός" Καταναλωτής!


kwgwkou

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Προς όφελος τους… (βλέπε τον ντόρο που προκλήθηκε)

α)Χωρίς κανένα σεβασμό στον καταναλωτή που δεν γνωρίζει από πόντους και του απαγορεύει συναλλαγή κάτω των 5 ευρώ ….

β)Χωρίς κανένα σεβασμό προς την νομοθεσία του κράτους που έχει κάνει υποχρεωτική την αποδοχή πιστωτικών και χρεωστικών καρτών χωρίς όριο.

γ)Νόμιμων και ηθικών είναι να διόρθωση πρώτα τα μηχανάκια που βγάζουν τους πόντους και να μην αρνείται καμία συναλλαγή ανεξάρτητου ποσού με κάρτα.

Τώρα το ποιος βγήκε κερδισμένος μετά από όλα αυτό νομίζω ότι είναι πασιφανές…

Σωστός!!!

Δέχομαι να αλλάξεις τους όρους της προσφοράς σου και να θέσεις 5 ευρώ (χθες) και 10 ευρώ (ενδεχομένως τη Δευτέρα) για μου δώσεις τους 50 πόντους, αλλά δεν μπορείς-επειδή δεν μπορείς να φτιάξεις το σύστημά σου- να μην δέχεσαι ανέπαφη συναλλαγή κάτω των 5 ευρώ, γιατί θα χρειαστείς να δώσεις τους 50 πόντους...

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 371
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Και δω γίνεται αυτό

Ανοίγει θέμα στις προσφορές, κάποιος "μάγκας" παίρνει όσα μπορεί και μετά τα πουλάει στις αγγελίες του φόρουμ με καπέλο

Στην κατοχή θα έκανε χρυσές δουλειές

Παρεξήγησες αυτό που γράφω, εννοώ ότι με συνδυασμούς προσφορών, κερδίζουν περισσότερα από όσα δίνουν...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νομίζω ότι κάνεις πως δεν καταλαβαίνεις (Φιλικά)...εδώ έχουν χάσει τα αυγά και τα καλάθια  με το σύστημα τους που τα έχει παίξει και προσαρμόζουν το πλαίσιο λειτουργίας των καρτών τραπέζης στο προβληματικό τους σύστημα...

 

Φιλικά θα σου απαντήσω πως καμία επιχείρηση τέτοιου όγκου δεν έχει μπακάληδες υπαλλήλους. Και σκέψου το απλά και χωρίς καμία γνώση οικονομικών:

 

Φτιάχνεις ένα σύστημα για να πουλήσεις το προϊόν σου και να το προωθήσεις. Το βασικό που θα σκεφτείς δεν είναι αν η πριμοδότηση/προώθηση ξεπερνάει σε κόστος ή όχι την πραγματική αξία του προϊόντος σου; Βασική αρχή είναι. Αγοράζω ένα προϊόν με x λεφτά από τον προμηθευτή μου και σου το πουλάω εσένα με κέρδος z σε y=x+z αξία. Για την προώθηση του σου δίνω ένα ποσό k (ως έκπτωση, πόντους, whatever) πίσω. Γίνεται να μην υπολογίσω αν το k>x; Προφανώς και το ήξεραν και το είχαν υπολογίσει. Οπότε αυτό με τα αυγά και τα πασχάλια καλάθια μόνο υπόθεση είναι που δεν ξέρω αν τελικά ισχύει.

 

Αν το επιτρέπει λοιπόν ο χρόνος σου και θέλεις να ξαναψωνίσεις από αυτούς μπορείς να τους ενημερώσεις για το πρόβλημα που αντιμετωπίζεις. Εντελώς φιλικά και με καμία διάθεση ειρωνείας.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα σούπερ δε χρειάζονται δικηγόρους κι εδώ μέσα, αν δεν έχουν λεφτά να προσλάβουν έναν, θα κάνουν μια ακόμα συμφωνία με κάποιο καρτέλ και θα τα βρουν, μην ανησυχείτε γι'αυτούς και τους κατσιουφιασμένους υπευθύνους τους...

 

Και το στενάχωρο είναι πως τέτοιοι δικηγόροι είναι άλλοι καταναλωτές! Ενώ σε άλλες χώρες (που είναι πιο "ανεπτυγμένες" με καλύτερη συνείδηση καταναλωτή) τέτοιες πρακτικές κοιτάνε να τις διαδίδουνε και να τις κάνουν όλοι!

 

Και από αυτή την διάδοση το μαγαζί/επιχείρηση ξέρει ότι θα κερδίσει λόγω της διαφήμισης! Όχι να τσαντίζεται και ο εκάστοτε υπεύθυνος!

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

προσαρμόζουν το πλαίσιο λειτουργίας των καρτών τραπέζης στο προβληματικό τους σύστημα...

 

Ε.. και κάπου εδώ χάνεται όλο το δίκιο που μπορεί να είχαν...

Έχασαν κέρδισαν δεν έχει σημασία διότι εδώ καταστρατηγούν κάθε έννοια.

Για να το έκανε κάποιος από εμάς αυτό...  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό που βλέπω εγώ είναι ότι αυτοί που έχουν χάσει τη μπάλα και μαζί και κάθε λογική είναι οι καταναλωτές που έχουν πάθει υστερία με τις προσφορές. Φυσικά και πρέπει να υπάρχει πολιτική ορθής χρήσης στις προσφορές. Αν δεν υπάρχει, δεν είναι από λάθος, αλλά γιατί η διαφήμιση που προσφέρει όλη αυτή η υστερία στις εταιρίες (P&G, AB, Mastercard) είναι ανεκτίμητη (όπως ήδη επισήμαναν κάποιοι φίλοι). Προσωπικά βρίσκω πιο πιθανό το όριο να μπήκε επειδή τα καταστήματα διαμαρτυρήθηκαν για την καθυστέρηση και τον έξτρα φόρτο στα ταμεία από κάποιους που έχουν την περίεργη απαίτηση να τους χτυπάνε 10 πράγματα ένα ένα παρά για οποιονδήποτε οικονομικό λόγο. Και είναι ακριβώς αυτή η υπερβολή και η φασαρία που παίζει το παιχνίδι του δαφημιστή. Ο "έξυπνος" πελάτης επωφελείται κάποιες εκατοντάδες ευρώ κάνοντας στην εταιρεία σχεδόν ανέξοδη διαφήμιση. Win- win, δεν είναι;

 

Και ναι, το να κάνεις δέκα συναλλαγές στο ταμείο ενώ οι άλλοι περιμένουν τη σειρά τους είναι αντικοινωνική συμπεριφορά. Ο χρόνος είναι χρήμα, δεν είναι; Και κάποιοι επιβάλλουν καταχρηστικά στους άλλους (εργαζόμενους και άλλους πελάτες) να χάνουν το χρόνο τους για να κερδίσουν μια δωροεπιταγή. Μου έτυχαν και εμένα ένας δύο τέτοιοι και τους έστειλα στο τέλος της ουράς από τη δεύτερη συναλλαγή και μετά. Ο protel έχει απόλυτο δίκιο.

Στο ταμείο, υπάρχει σειρά προτεραιότητας και δεν υπάρχει μέγιστος χρόνος που μπορεί να κάτσει κάποιος.

Όπως όταν πας στην τράπεζα και τύχεις σε πελάτη μπροστά σου που μπορεί να κάτσει 1,5 ώρα να κάνει 52 συναλλαγές και δεν μπορείς να κάνεις κάτι παρά να βρίσεις τους υπόλοιπους υπαλλήλους που δεν ανοίγουν κι άλλο ταμείο και κάθονται και ξύνονται στα γραφεία τους, έτσι και στο σούπερ αν κάποιος δεις και καθυστερεί είτε για τον λόγο που περιγράφεις είτε γιατί έχει 2 γεμάτα καρότσια είτε γιατί δεν περνάει η κάρτα του είτε γιατί αλλάζει η βάρδια (βλέπεις πόσοι λόγοι υπάρχουν που θα σε κάνουν να χάσεις το χρόνο σου και υπάρχουν και πολλοί περισσότεροι) είτε πας σε άλλο ταμείο είτε κάθεσαι και περιμένεις είτε αποχωρείς.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χώρια το θεϊκό που πάνε με 10 αντικείμενα στο Express ταμείο ενώ το όριο είναι μέχρι 9 (π.χ.). 

 

 

Σε κάθε περίπτωση, το επιχείρημα "καθυστερεί στο ταμείο" για την χρήση της προσφοράς που γίνεται λόγος είναι απλά out of topic. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

. Οπότε αυτό με τα αυγά και τα πασχάλια καλάθια μόνο υπόθεση είναι που δεν ξέρω αν τελικά ισχύει.

 

Εκ παραδρομής τα "καλάθια"-πάντως ταιριάζει μια και μιλάμε για supermarket...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στο ταμείο, υπάρχει σειρά προτεραιότητας και δεν υπάρχει μέγιστος χρόνος που μπορεί να κάτσει κάποιος.

Όπως όταν πας στην τράπεζα και τύχεις σε πελάτη μπροστά σου που μπορεί να κάτσει 1,5 ώρα και δεν μπορείς να κάνεις κάτι παρά να βρίσεις τους υπόλοιπους υπαλλήλους που δεν ανοίγουν κι άλλο ταμείο και κάθονται και ξύνονται στα γραφεία τους, έτσι και στο σούπερ αν κάποιος δεις και καθυστερεί είτε για τον λόγο που περιγράφεις είτε γιατί έχει 2 γεμάτα καρότσια είτε γιατί δεν περνάει η κάρτα του είτε γιατί αλλάζει η βάρδια (βλέπεις πόσοι λόγοι υπάρχουν που θα σε κάνουν να χάσεις το χρόνο σου και υπάρχουν και πολλοί περισσότεροι) είτε πας σε άλλο ταμείο είτε κάθεσαι και περιμένεις είτε αποχωρείς.

 

Sorry αλλά αυτό δεν δικαιολογεί αντικοινωνικές και γραψ@ρχίδικες συμπεριφορές προς τους υπόλοιπους που περιμένουν. Ορθώς δεν υπάρχει μέγιστος χρόνος από την μεριά του καταστήματος γιατί μπορεί ο άλλος να έχει γεμίσει 3 γεμάτα καρότσια με ψώνια να αγοράσει, οπότε λεφτά θα πάρει το μαγαζί δεν έχει λόγο να βάλει μέγιστο χρόνο αναμονής στο ταμείο. Στην περίπτωση με τις κάρτες τους πόντους και όλα αυτά που διαβάζω εδώ και τόσα post δεν δικαιολογείται αυτό. Αν θέλει ο άλλος να περάσει ένα μάτσο πόντους κάρτες παπαριές και δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο και να μπλοκάρει 1 ώρα το ταμείο τότε να πάει την ώρα που θα κλείνει το super market και δεν θα υπάρχει άλλος στην ουρά, οχι στις ώρες αιχμής.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Sorry αλλά αυτό δεν δικαιολογεί αντικοινωνικές και γραψ@ρχίδικες συμπεριφορές προς τους υπόλοιπους που περιμένουν. Ορθώς δεν υπάρχει μέγιστος χρόνος από την μεριά του καταστήματος γιατί μπορεί ο άλλος να έχει γεμίσει 3 γεμάτα καρότσια με ψώνια να αγοράσει, οπότε λεφτά θα πάρει το μαγαζί δεν έχει λόγο να βάλει μέγιστο χρόνο αναμονής στο ταμείο. Στην περίπτωση με τις κάρτες τους πόντους και όλα αυτά που διαβάζω εδώ και τόσα post δεν δικαιολογείται αυτό. Αν θέλει ο άλλος να περάσει ένα μάτσο πόντους κάρτες παπαριές και δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο και να μπλοκάρει 1 ώρα το ταμείο τότε να πάει την ώρα που θα κλείνει το super market και δεν θα υπάρχει άλλος στην ουρά, οχι στις ώρες αιχμής.

Δηλαδή δικαιολογείς την αναμονή αν είναι να βγάλει κέρδος το σούπερ αλλά όχι αν είναι να γλιτώσει χρήματα ο καταναλωτής;

Οκ, προφανώς και ο καθένας κάνει επίδειξη ισχύος εκεί που τον παίρνει, γι'αυτό και δε θα στρώσουμε ποτέ ως κοινωνία...

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ακριβώς. Έχει πλάκα. Πρώτα κάποιοι υποστήριζαν ότι μπορούν να κάνουν όσες συναλλαγές θέλουν, αφού δεν το απαγορεύουν οι όροι. Ο σεβασμός στους άλλους και η κοινή λογική δεν αρκούν. Τώρα που το απαγορεύουν οι όροι ψάχνουν να βρουν πάλι δικαιολογία να κάνουν τα ίδια. Τα συστήματα των τραπεζών θέλουν χρόνο για να ενημερωθούν. Οι όροι ισχύουν ήδη, και οι υπάλληλοι προσπαθούν να τους εφαρμόσουν. Δε νομίζω να απαγόρευσε κανείς τις συναλλαγές με κάρτες, και αν κάποιος ταμίας δεν ενημερώθηκε σωστά και δεν τις δέχτηκε, παράπονα στη διεύθυνση.

 

Mau-Maus, φυσικά και είναι δικαίωμά σου να κάνεις όσες συναλλαγές θέλεις. Αρκεί να περιμένεις τη σειρά σου κάθε φορά αντί να καθυστερείς τους άλλους. Ελπίζω πως όλες αυτές οι απειλές για βία είναι απλώς λεκτικές υπερβολές και δεν θα πηγαίνατε στ'αλήθεια φυλακή για μια δωροεπιταγή ΑΒ. Τι θα επικαλεστείτε, βρασμό ψυχής λόγω προσφορών;

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αν γραφει καπου οτι επιτρέπεται μια μονο συναλλαγή τότε οκ

αν δεν το γράφει πουθενά και είναι δικαίωμα του να κάνει όσες συναλλαγής θέλει και να περάσει τα προϊόντα του όσες φορές γουστάρει, τότε πρόσεχε μην σαπίσει αυτός τα δικά σου

Εγω δεν ειπα οτι δεν μπορει να κανει οσες συναλλαγες θελει εφοσον οι οροι της προσφορας το επιτρεπουν.Ειπα:ας μπει κι ας βγει απο το πρωι μεχρι το βραδυ πεντακοσιες φορες αν θελει.Αν με καθυστερησει δεν θα φαει σφαλιαρες μονο απο εμενα αλλα απ'ολους οσους η υπομονη τους εξαντληθει.Μετα απο παρεκλιση και ευγενια βεβαια για να μην παρεξηγουμε.

Τωρα αν εσενα η λογικη σου ειναι αλλη τοτε θα θεωρεις φανταζομαι λογικο σωστο και ηθικο να παρω εγω οτι πιο φθηνο υπαρχει στο σουπερμαρκετ και να πιασω ολα τα ταμεια η εστω ενα γιατι ετσι γουσταρω και να χτυπησω δεκα χιλλιαδες πραγματα απο το πρωι μεχρι το βραδυ και να μην αφησω κανεναν αλλον να ψωνισει τιποτα η να τον καθυστερησω κανενα διωρο.Αν εσυ αυτο το θεωρεις λογικο δεν μπορω να πω κατι παραπανω μετα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οχι εγώ αλλο λέω , λέω ότι  αν ο καταναλωτής είναι νόμιμος τα παράπονα σου να τα κανεις στο μαγαζι οχι σε αυτον !

αν εχει το δικαίωμα να χτυπήσει τα πράγματα του οσες ξεχωριστές φορες θελει , τότε γιατί να μην το κανει ?

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οπως φαινεται δεν εχεις παει σε τραπεζα καιδεν εχεις πεσει σε διεκπερεοτες η ακομη σε υπουργειο συγκοινωνιων,η εφορια σε καταθεση πινακιδων.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 

 

Σε κάθε περίπτωση, το επιχείρημα "καθυστερεί στο ταμείο" για την χρήση της προσφοράς που γίνεται λόγος είναι απλά out of topic. 

 

η ηθικη του "πεταω το χρονο μου (και των αλλων)" για να μαζεψω ποντους για το πρωταθλημα SM τι ειναι;

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...