Προς το περιεχόμενο

Ο "καλός" Καταναλωτής!


kwgwkou

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δηλαδή πόσο πιο προσεκτική κίνηση να κάνει ο άνθρωπος; θέλει να αγοράσει προϊόντα 30 ευρώ και τις κάνει ξεχωριστά σε 6 διαφορετικές συναλλαγές μπαινοβγαίνοντας στο κατάστημα...δεν καταχράστηκε κανένα δικαίωμα ...μήπως οι υπεύθυνοι διακατέχονται από υπερβάλλοντα ζήλο;

Όσο για το ότι υπάρχει μια τάση να δικαιολογούμε τα s/m και την πολιτική τους...ναι, αυτό έχω αποκομίσει (γενικά, όχι από εσένα)...δεν διάβασα και πολλά post να σχολιάζουν την πολιτική του αβ και της MasterCard να αλλάξουν νύχτα τους όρους, για να μαζέψουν τα ασυμμάζευτα, αλλά να την πέφτουμε σε όποιον αξιοποίησε την προωθητική καμπάνια...

 

Τώρα τι κάνουμε για να καταλάβω, κοροϊδεύωμαστε και μεταξύ μας? Εδώ μέσα έχουν ακουστεί λέξεις όπως τσάμπα αυτό τσάμπα εκείνο , πάρτι στον Α.Β. με τη προωθητική, όργιο με τις τάδε προσφορά και μου λες ότι και καλά κάνει 30€ αγορές που τις έχει άμεσα ανάγκη?

Όχι φίλε μου παίρνει οδοντόκρεμες ή ότι άλλο είναι σε προσφορά για να έχει για τα επόμενα 2-3 χρόνια, αλλά καλά κάνει και τα αγοράζει εφόσον η εταιρία μπάζει από παντού και είναι προσεκτικός! με την προσφορά αυτή, όχι μόλις αγοράσεις αυτός και του πούνε κάτι αμέσως να κάνει παράπονα ( και να πει εγώ αγόρασα αυτό 200 φορές και την 201 δεν μου περάσατε το τάδε γιατί ? )  Κάπως έτσι θα κλείσει την προσφορά επειδή έτσι του γουστάρει ( μιας και αυτός στόκαρε!!!! και όλοι άλλοι να πάνε....) αυτό λέω και τίποτα άλλο ..κανένας δεν δικαιολογεί το s.m. αλλά ούτε και αυτό αρπακτικό.

Εσύ μάλλον κόπτεσαι να δικαιολογήσεις κάτι ( αλλά άραξε δεν το έχω με κανέναν που πήρε οδοντόκρεμες :) Τις πρόλαβα και εγώ.   )

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 371
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Τώρα τι κάνουμε για να καταλάβω, κοροϊδεύωμαστε και μεταξύ μας? Εδώ μέσα έχουν ακουστεί λέξεις όπως τσάμπα αυτό τσάμπα εκείνο , πάρτι στον Α.Β. με τη προωθητική, όργιο με τις τάδε προσφορά και μου λες ότι και καλά κάνει 30€ αγορές που τις έχει άμεσα ανάγκη?

Όχι φίλε μου παίρνει οδοντόκρεμες ή ότι άλλο είναι σε προσφορά για να έχει για τα επόμενα 2-3 χρόνια, αλλά καλά κάνει και τα αγοράζει εφόσον η εταιρία μπάζει από παντού και είναι προσεκτικός! με την προσφορά αυτή, όχι μόλις αγοράσεις αυτός και του πούνε κάτι αμέσως να κάνει παράπονα ( και να πει εγώ αγόρασα αυτό 200 φορές και την 201 δεν μου περάσατε το τάδε γιατί ? )  Κάπως έτσι θα κλείσει την προσφορά επειδή έτσι του γουστάρει ( μιας και αυτός στόκαρε!!!! και όλοι άλλοι να πάνε....) αυτό λέω και τίποτα άλλο ..κανένας δεν δικαιολογεί το s.m. αλλά ούτε και αυτό αρπακτικό.

Εσύ μάλλον κόπτεσαι να δικαιολογήσεις κάτι ( αλλά άραξε δεν το έχω με κανέναν που πήρε οδοντόκρεμες :) Τις πρόλαβα και εγώ.   )

ούτε κόπτομαι να δικαιολογήσω ούτε επιτίθεμαι εναντίον κανενός...πάντως, νομίζω ότι μπερδεύεις τις περιπτώσεις...ο φίλος που αναφέρθηκε για τις συναλλαγές που ήθελε να κάνει σε περισσότερες από μία αναφερόταν μετά το πανηγύρι με το διπλασιασμό των προιόντων p&g (άραξε, δεν το πρόλαβα, αλλά δεν τρελάθηκα κιόλας) και τις οδοντόκρεμες...μιλά για τώρα και σχετικά με τις ανέπαφες...π.χ. θέλω σήμερα να αγοράσω προιόντα αξίας 21 ευρώ και αντί να τα κάνω σε μία συναλλαγή των 21 ευρώ...κάνω 4 συναλλαγές αξίας 5 ευρώ και κάτι ψιλά στην κάθε μία όχι αραδιάζοντας τα προιοντα στο ταμείο και ζητώντας να μου τα σπάσουν σε 4 συναλλαγές, αλλά αγοράζω τη μία φορά τα πηγαίνω στο αμάξι και ούτω καθεξής, για να πάρω άντι ενός κουπονιού των 50 πόντων, 4 κουπόνια.... κατανοητό;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ούτε κόπτομαι να δικαιολογήσω ούτε επιτίθεμαι εναντίον κανενός...πάντως, νομίζω ότι μπερδεύεις τις περιπτώσεις...ο φίλος που αναφέρθηκε για τις συναλλαγές που ήθελε να κάνει σε περισσότερες από μία αναφερόταν μετά το πανηγύρι με το διπλασιασμό των προιόντων p&g (άραξε, δεν το πρόλαβα, αλλά δεν τρελάθηκα κιόλας) και τις οδοντόκρεμες...μιλά για τώρα και σχετικά με τις ανέπαφες...π.χ. θέλω σήμερα να αγοράσω προιόντα αξίας 21 ευρώ και αντί να τα κάνω σε μία συναλλαγή των 21 ευρώ...κάνω 4 συναλλαγές αξίας 5 ευρώ και κάτι ψιλά στην κάθε μία όχι αραδιάζοντας τα προιοντα στο ταμείο και ζητώντας να μου τα σπάσουν σε 4 συναλλαγές, αλλά αγοράζω τη μία φορά τα πηγαίνω στο αμάξι και ούτω καθεξής, για να πάρω άντι ενός κουπονιού των 50 πόντων, 4 κουπόνια.... κατανοητό;

 

Καμία περίπτωση δεν μπέρδεψα , ναι ξέρω ότι ο διπλασιασμό των p&g τελείωσε αλλά υπήρχε κι άλλος διπλασιασμό ο οποίος ήταν ενεργός! ( το οποίο το ξέρεις βέβαια ) για να λέμε τα πράματα με το όνομα τους. Όσο για το αν το πρόλαβε κάποιος ή όχι κάνει μπαμ από τα λεγόμενα του και μόνο.  Άλλωστε κανένας δεν θα έμπαινε στον κόπο να γράψει για μια προσφορά που δεν πήρε! έτσι δεν είναι ? Οπότε άραξε στο ξανά λέω άλλη μια φορά και μετά δεν έχει νόημα γιατί γράφω το ίδιο κείμενο συνέχεια και μου απαντάς με τα ίδια ...όλοι ξέρουμε τι κέρδος υπάρχει σε κάθε προσφορά ( μιλάω για εδώ στο forum!) οπότε το να στείλεις στην εταιρία και παράπονα είναι αστείο (εφόσον πήρες-πήραμε πολύ φθηνά :devil:  κάποια από αυτά τα προϊόντα ) '' Πόσο μάλιστα να περιμένεις να σου που δίκιο είχατε τιμωρήσαμε τον υπεύθυνο που σας είπε να μην αδειάζεται το ράφι από ένα συγκεκριμένο προϊόν''. 

 

Το παράδειγμα που έφερες πάνω είναι απλά άκυρο (21€ σε 4 αγορές , φυσικά και μπορείς να κάνεις ακόμα και με χρήση ανέπαφης , αλλά μέχρι εκεί ) άλλωστε  δεν νομίζω ο υπεύθυνος να θέλει να παίξει το κεφάλι του και τη θεσούλα του τον 1100 + € ... άλλο πράγματα έπαιξε! και το ξέρεις και το ξέρουμε. ( Σου είπα μην κρυβόμαστε ...πριν κάτι σελίδες υπήρχαν και ακριβής οδηγίες για όλα αυτά!) 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εάν θέλεις απλώς να γράψεις ανεξαρτήτως συγκεκριμένης περίπτωσης, καλώς...διαφορετικά, κάνε τον κόπο να βρεις το post, να το διαβάσεις προσεκτικά και μετά να σχολιάζεις....

Το αρχικό ποστ του/της sotiriadc

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

maxdore217 σιγουρα η καταχρηση μιας προσφορας δεν ειναι σωστη αλλα σκεψου λιγο γιατι καποιος το κανει αυτο ... περνει για την οικογενεια του / φιλους / γνωστους επειδη οι μερες ειναι δυσκολες και τα λεφτα μετρημενα ... και εγω δεν ειμαι υπερ μιας τετοιας κινησης αλλα εφοσον υπαρχει αυτη η προσφορα γιατι εαν μπορω να μην κανω χρηση ? γνωριζεις εσυ ατομα να πηρα πχ p&g προιοντα πανω απο 100 ευρω ? εγω το ειχα πει σε 10 ατομα και πηγε 1 μονο και πηρε 20 ευρω ... ομως αλλο η p&g και αλλο η χρηση της ανεπαφης ...

σε ρωταω .. θες να αγορασεις για το σπιτι σου τα ψωνια της εβδομαδας και κανουν 80 ευρω ...

εαν κανεις χρηση της ανεπαφης και παρεις με περα δωθε τα πραγματα σε 10 συναλλαγες τι κερδος θα εχεις ? 500 ποντοι ειναι 2 επιταγες των 6 ευρω (12 λοιπον) και 100 ποντοι ακομα στην καρτα αλλα 3 ευρω ... οποτε πηρες με 65 ευρω πραγματα που εκαναν 80 ... 

ειναι σωστο να κανεις τετοια χρηση για εσενα ναι η οχι ?

εγω εκανα αιτηση για την ενεπαφη μονο και μονο για αυτο τον σκοπο και οσο κερδισω και ας φαω 3 ωρες .. λες να μου αρεσει το μπες βγες στο super market ? να μου αρεσει η καθε ταμιας να με κοιταζει και να λεει απο μεσα της μα καλα 5 ευρω και αποδειξη θελει ???

 

και που ξερει ο καθε ενας ποιος ειμαι εγω και με ποσα περναω και τι αναγκες εχω και τι αγοραζω?

... πριν 2 χρονια δεν πιστευω να το εκανα θα ελεγα δεν βαριεσε ... ομως σημερα κοιταζω να δω τι προσφορες εχουν τα super market και εαν με συμφερει θα παω και σε μαγαζι που ισως να μην πηγαινα ... ολο αυτο ειναι αποτελεσμα της κρισης που μας εχει επηρεασει ολους απο μικρους μεχρι τους μεγαλυτερους ...

για αυτο λεμε να ειμαστε καλοι καταναλωτες η μαλλον σωστοι καταναλωτες

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@sotiriadisc

 

Φίλε μου διαβάζοντας το post σου  είδα ότι έγραψες και αυτό : ''Η κατάχρηση μιας προσφοράς δεν είναι σωστή'' δεν μπορώ να σε κρίνω γιατί δεν σε ξέρω όπως  επίσης δεν ξέρω την οικονομική δυνατότητα που έχεις ...αν σου κάνανε θέμα να πάρεις πράγματα από 80€ με 60€ ( εφόσον χρησιμοποιείς την προσφορά της ανέπαφης  ) τότε είναι για κλωτσιές και ειλικρινά θα ήθελα να έρθω να τους δώσω και εγώ καμία , αλλά υπάρχει και η αντίπερα όχθη που περιγράφω  που θέλει να πάρει πράγματα (80€) δωρεάν το 80 μπήκε σε παρένθεση γιατί μπορεί να είναι και 580++ ας πούμε μιας και είναι γλυκό το τσάμπα πανάθεμα το  :) με αποτέλεσμα η εταιρία να πέρνει τα μέτρα της γιατί γίνεται όπως λες και εσύ κατάχρηση αυτής!  

Από τι βλέπεις την βρίσκω εντελώς σωστή την περίπτωση που μου λες αλλά βρίσκω εντελώς λάθος την περίπτωση που σου γράφω γιατί στερεί από κάποιους άλλους που τα έχουν εξίσου ανάγκη ή και περισσότερο! ... απλά επειδή αρκετός κόσμος θα βγάλει ανέπαφη μόνο και μόνο για αυτήν την προωθητική ( θα είναι μ@λκια ) κάποιοι ούννοι να τα χαλάσουν όλα.

 

Τώρα για το άλλο που λες ότι και καλά όλοι εδώ παίρνουμε για γνωστούς και φίλους έχει γίνει πιπίλα του στιλ έκανα παραγγελία 20 δίσκους ssd στα 10€ (από λάθος τιμή αντί 100€) και στο τέλος για δικαιολογία λέει θα τους δώσω στην προγιαγία μου και της φίλες της.

να βάζουν τις σέλφι ....εν τέλει στο τέλος παίζουν αγγελίες εδώ μέσα στα 80€ ( χωρίς παζάρια παρακαλώ ή τιμή είναι μπόμπα! )

Πιστεύω να καταλαβαίνεις τι θέλω να πω και να ξέρεις ότι καμία πρόθεση άσχημη με τα post μου!

 

 

Αυτό είπα μόνο αλλά σε κάποιους τους φαίνεται κάπως! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεν ξερω την αποψη σας αλλα εγω απο τοτε που εγινε η φασαρια στον AB δεν εχω παει ξανα , πηγα σε γαλαξια και πηγα και σε σκλαβενιτη ... και όπως ειδα και το νεο φυλλαδιο εχει λιγο πολυ οτι και ο ανταγωνισμος..απο την αλλη εχω μαθει το my-market (δεν ειχα παει πανω απο 5 φορες) / market in & bazzar που δεν ειχα παει ποτε ....

και ειδα οτι και ο γαλαξιας εβγαλε κουπονια και γενικα εχει καλες τιμες ...τις επομενες ημερες και απο εδω και περα κοιταμε λοιπον το προσφερουν ολοι (θελει βεβαια χρονο αυτο) αλλα προσπαθουμε να κανουμε οικονομια και δεν παμε οπου να ναι

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γράφτηκα στον Γαλαξία αλλά παρατήρησα ότι κουπόνια δεν έχει σε όλα τα καταστήματα.

 

Επέλεξα ένα στην αρχή (Γαλάτσι), δεν έβγαλε κανένα, άλλαξα (Βριλήσια) και έβγαλε κάποια συνολικής αξίας 13,80€ σε 11 προιόντα (τυριά και γάλατα κυρίως), μερικά από τα οποία έχουν παραπάνω από 1 κουπόνι ανά χρήστη. Δοκίμασα και 3ο (Γλυφάδα) και είχε μάλλον τα ίδια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γράφτηκα στον Γαλαξία αλλά παρατήρησα ότι κουπόνια δεν έχει σε όλα τα καταστήματα.

 

Επέλεξα ένα στην αρχή (Γαλάτσι), δεν έβγαλε κανένα, άλλαξα (Βριλήσια) και έβγαλε κάποια συνολικής αξίας 13,80€ σε 11 προιόντα (τυριά και γάλατα κυρίως), μερικά από τα οποία έχουν παραπάνω από 1 κουπόνι ανά χρήστη. Δοκίμασα και 3ο (Γλυφάδα) και είχε μάλλον τα ίδια.

 

Και πόσα χαλάς σε βενζινη για να γυριζεις ολα τα super markets των προαστίων? :-)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεν ξερω την αποψη σας αλλα εγω απο τοτε που εγινε η φασαρια στον AB δεν εχω παει ξανα , πηγα σε γαλαξια και πηγα και σε σκλαβενιτη ... και όπως ειδα και το νεο φυλλαδιο εχει λιγο πολυ οτι και ο ανταγωνισμος..απο την αλλη εχω μαθει το my-market (δεν ειχα παει πανω απο 5 φορες) / market in & bazzar που δεν ειχα παει ποτε ....

και ειδα οτι και ο γαλαξιας εβγαλε κουπονια και γενικα εχει καλες τιμες ...τις επομενες ημερες και απο εδω και περα κοιταμε λοιπον το προσφερουν ολοι (θελει βεβαια χρονο αυτο) αλλα προσπαθουμε να κανουμε οικονομια και δεν παμε οπου να ναι

 

 

Και πόσα χαλάς σε βενζινη για να γυριζεις ολα τα super markets των προαστίων? :-)

 

Συμφωνώ απόλυτα μαζι σου (και επαυξάνω!!)@sotiriadisc

Σιγα καλε τι παραπάνω βενζίνη καίω.....απλα γυρνώντας απο την δουλεια (Παλληνη-Γερακας) κανω καποιες- ''αρκετες'' στάσεις ενδιάμεσα. Βριλλησια (Γυμναστηριο) , περνάω  απο Μαρουσι-Χαλανδρι-Ηρακλειο,και φτανω Μεταμορφωση..καποια στιγμη!!!

:-D  B)  B)  B)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άλλωστε κανένας δεν θα έμπαινε στον κόπο να γράψει για μια προσφορά που δεν πήρε! έτσι δεν είναι ?

 

Φυσικά & δεν είναι έτσι. Εσύ μπορεί να μην το κάνεις, αλλά πολλοί (ανάμεσα τους κι εγώ) postάρουν/λένε μια προσφορά που δεν τους ενδιαφέρει ν' αγοράσουν, μόνο & μόνο για να ενημερώσουν πιθανούς ενδιαφερόμενους (όπως έχω γράψει ότι πιστεύω πως πρέπει να κάνει ο "καλός καταναλωτής": να ενημερώνει τους υπόλοιπους).

 

οπότε το να στείλεις στην εταιρία και παράπονα είναι αστείο (εφόσον πήρες-πήραμε πολύ φθηνά :devil:  κάποια από αυτά τα προϊόντα )

 

Δεν είναι καθόλου αστείο. Αστεία θεωρώ την άποψη σου!  :mrgreen: Να καταλάβω: Λες ότι αν η ΑΒ-ΧΨΩ εταιρεία κάνει μια προσφορά του στυλ "τ' αφεντικό τρελάθηκε & τα δίνει τζάμπα", σημαίνει ότι τ' αφεντικό κι οι υπάλληλοι του έχουν το δικαίωμα να συμπεριφέρονται άσχημα στους πελάτες;!;!  :huh: 

 

Πόσο μάλιστα να περιμένεις να σου που δίκιο είχατε τιμωρήσαμε τον υπεύθυνο που σας είπε να μην αδειάζεται το ράφι από ένα συγκεκριμένο προϊόν''.

Λάθος είναι κι η λογική της "τιμωρίας". Κάνοντας παράπονο δεν σημαίνει ότι θες ντε & καλά να τιμωρηθεί συγκεκριμένο άτομο. Σαν "καλός καταναλωτής" όμως οφείλεις να ενημερώσεις όποιον νομίζεις ότι είναι ο κατάλληλος-υπεύθυνος, ώστε να κάνει διορθωτικές ενέργειες για να μην επαναληφθεί κάποια κακή συμπεριφορά που αντιλήφθηκες.

Προσωπικά το έχω κάνει (όχι για υπάλληλο S/M αλλά για στέλεχος "μεγαλοκαρχαρία"), αναφέροντας το με email & ξεκαθαρίζοντας πως δεν επιθυμώ να "τιμωρηθεί" (με τη λογική ότι δεν τον/την γνώριζα, άνθρωποι είμαστε & καταλαβαίνω ότι μπορεί να έχουμε όλοι τις στιγμές μας). Μετά από λίγες μέρες μου τηλεφώνησαν από το HR, μου ζήτησαν συγγνώμη & μου είπαν πως ήδη έδωσαν εντολή για ενέργειες ώστε ένα λάθος (μια μη πρόβλεψη μάλλον) του συστήματος να μην δίνει αφορμή για δημιουργία εντάσεων.

Αυτό θα όφειλαν να κάνουν σε κάθε σοβαρή εταιρεία/επιχείρηση/μαγαζί όταν διαπιστώνουν κακή συμπεριφορά προς τον πελάτη/συνεργάτη, ειδικά όταν αφορμή γι' αυτό ήταν μια "μη πρόβλεψη" του συστήματος (τυχαία θυμίζει την περίπτωση "μη πρόβλεψης" των "ανέπαφων Mastercard" στα ΑΒ - το γεγονός που περιγράφω είναι πέρα για πέρα αληθινό).

 

Το παράδειγμα που έφερες πάνω είναι απλά άκυρο (21€ σε 4 αγορές , φυσικά και μπορείς να κάνεις ακόμα και με χρήση ανέπαφης , αλλά μέχρι εκεί )

 

Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς "άκυρο". Το έχω κάνει κι εγώ (κι άλλοι), χωρίς να αντιμετωπίσω κανένα πρόβλημα συμπεριφοράς. Απλά φρόντιζα να μην ενοχλώ τους υπόλοιπους πελάτες, βγαίνοντας/μπαίνοντας & ξαναπεριμένοντας τη σειρά μου στο ταμείο. Έχει γραφεί αρκετές φορές στο θέμα (σίγουρα κάπου το ξαναέγραψα κι εγώ) πως όταν δεν γνωρίζεις ποιες είναι οι ανάγκες του άλλου, δεν πρέπει να κατακρίνεις την εκμετάλλευση (ακόμη & υπέρ-εκμετάλλευση) των προσφορών που κάνει (αρκεί να μην ενοχλεί, γιατί παράνομος σίγουρα δεν είναι).

 

αλλά υπάρχει και η αντίπερα όχθη που περιγράφω  που θέλει να πάρει πράγματα (80€) δωρεάν το 80 μπήκε σε παρένθεση γιατί μπορεί να είναι και 580++ ας πούμε μιας και είναι γλυκό το τσάμπα πανάθεμα το   :) με αποτέλεσμα η εταιρία να πέρνει τα μέτρα της γιατί γίνεται όπως λες και εσύ κατάχρηση αυτής!  

Από τι βλέπεις την βρίσκω εντελώς σωστή την περίπτωση που μου λες αλλά βρίσκω εντελώς λάθος την περίπτωση που σου γράφω γιατί στερεί από κάποιους άλλους που τα έχουν εξίσου ανάγκη ή και περισσότερο!

 

Από ποιους στερεί τη δυνατότητα;

Αν εννοείς αυτούς που προσπαθούν να ενημερώνονται & τρέχουν & δεν βρίσκουν προϊόντα προσφορών γιατί κάποιος "κακός καταναλωτής" άδειασε το ράφι της προσφοράς, συμφωνώ.

Αν εννοείς ότι τη στερεί γιατί η εταιρεία θα πάρει διορθωτικά μέτρα ώστε να μην ξανασυμβεί, διαφωνώ. Διαφωνώ γιατί η ΑΒ-ΧΨΩ εταιρεία γνωρίζει άμεσα το τι παίχτηκε, ασχέτως αν έγινε ή όχι μεγάλος ντόρος σ' ένα blog/forum. Συνεπώς ό,τι διορθωτική ενέργεια ήταν να κάνει, θα την έκανε έτσι κι αλλιώς. Με το να ενημερώνουμε όμως τα blog/forum που διαβάζει ο κόσμος, δίνουμε τη δυνατότητα να εκμεταλλευτούν όσοι περισσότεροι μπορούν την όποια πρόσκαιρη ευκαιρία (ή "λάθος") του συστήματος.

 

Τώρα για το άλλο που λες ότι και καλά όλοι εδώ παίρνουμε για γνωστούς και φίλους έχει γίνει πιπίλα του στιλ έκανα παραγγελία 20 δίσκους ssd στα 10€ (από λάθος τιμή αντί 100€) και στο τέλος για δικαιολογία λέει θα τους δώσω στην προγιαγία μου και της φίλες της.

να βάζουν τις σέλφι ....εν τέλει στο τέλος παίζουν αγγελίες εδώ μέσα στα 80€ ( χωρίς παζάρια παρακαλώ ή τιμή είναι μπόμπα! )

Πιστεύω να καταλαβαίνεις τι θέλω να πω και να ξέρεις ότι καμία πρόθεση άσχημη με τα post μου!

Θα διαφωνήσω στην "πιπίλα" της ενημέρωσης. Το "γιατί πρέπει να ενημερώνουμε" το έγραψα ήδη πολλές φορές.

Θα συμφωνήσω πως δεν θεωρώ "τίμιο" να γίνεται από κάποιους εκμετάλλευση μιας προσφοράς εις βάρος των υπολοίπων, ειδικά όταν πρόκειται για "μαύρο" χρήμα. Κάποιοι μπορεί να τα 'φαγαν μαζί με την παρέα τους, αλλά όχι μαζί μ' όλους. Αν όμως συνεχίσουμε έτσι, τρώγοντας/πίνοντας με την παρέα μας & μην αφήνοντας ψιχουλάκι για τους υπόλοιπους, προκοπή δεν θα 'χουμε ποτέ.

Άλλο λοιπόν να πάρεις κάτι, να σου περισσεύει για τον χ-ψ λόγο & να το βγάλεις για πούλημα, άλλο να κάνεις συστηματικά κερδοσκοπία, εκμεταλλευόμενος τις προσφορές που ανακαλύπτουν-ενημερώνουν μερικοί "καλοί καταναλωτές".

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και πόσα χαλάς σε βενζινη για να γυριζεις ολα τα super markets των προαστίων? :-)

 

 

Καλά, αυτό κατάλαβες από το post που έγραψα;

Εκτός αν παρέθεσες το δικό μου κατά λάθος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Φυσικά & δεν είναι έτσι. Εσύ μπορεί να μην το κάνεις, αλλά πολλοί (ανάμεσα τους κι εγώ) postάρουν/λένε μια προσφορά που δεν τους ενδιαφέρει ν' αγοράσουν, μόνο & μόνο για να ενημερώσουν πιθανούς ενδιαφερόμενους (όπως έχω γράψει ότι πιστεύω πως πρέπει να κάνει ο "καλός καταναλωτής": να ενημερώνει τους υπόλοιπους).

 

 

Δεν είναι καθόλου αστείο. Αστεία θεωρώ την άποψη σου!  :mrgreen: Να καταλάβω: Λες ότι αν η ΑΒ-ΧΨΩ εταιρεία κάνει μια προσφορά του στυλ "τ' αφεντικό τρελάθηκε & τα δίνει τζάμπα", σημαίνει ότι τ' αφεντικό κι οι υπάλληλοι του έχουν το δικαίωμα να συμπεριφέρονται άσχημα στους πελάτες;!;!  :huh: 

 

Λάθος είναι κι η λογική της "τιμωρίας". Κάνοντας παράπονο δεν σημαίνει ότι θες ντε & καλά να τιμωρηθεί συγκεκριμένο άτομο. Σαν "καλός καταναλωτής" όμως οφείλεις να ενημερώσεις όποιον νομίζεις ότι είναι ο κατάλληλος-υπεύθυνος, ώστε να κάνει διορθωτικές ενέργειες για να μην επαναληφθεί κάποια κακή συμπεριφορά που αντιλήφθηκες.

Προσωπικά το έχω κάνει (όχι για υπάλληλο S/M αλλά για στέλεχος "μεγαλοκαρχαρία"), αναφέροντας το με email & ξεκαθαρίζοντας πως δεν επιθυμώ να "τιμωρηθεί" (με τη λογική ότι δεν τον/την γνώριζα, άνθρωποι είμαστε & καταλαβαίνω ότι μπορεί να έχουμε όλοι τις στιγμές μας). Μετά από λίγες μέρες μου τηλεφώνησαν από το HR, μου ζήτησαν συγγνώμη & μου είπαν πως ήδη έδωσαν εντολή για ενέργειες ώστε ένα λάθος (μια μη πρόβλεψη μάλλον) του συστήματος να μην δίνει αφορμή για δημιουργία εντάσεων.

Αυτό θα όφειλαν να κάνουν σε κάθε σοβαρή εταιρεία/επιχείρηση/μαγαζί όταν διαπιστώνουν κακή συμπεριφορά προς τον πελάτη/συνεργάτη, ειδικά όταν αφορμή γι' αυτό ήταν μια "μη πρόβλεψη" του συστήματος (τυχαία θυμίζει την περίπτωση "μη πρόβλεψης" των "ανέπαφων Mastercard" στα ΑΒ - το γεγονός που περιγράφω είναι πέρα για πέρα αληθινό).

 

 

Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς "άκυρο". Το έχω κάνει κι εγώ (κι άλλοι), χωρίς να αντιμετωπίσω κανένα πρόβλημα συμπεριφοράς. Απλά φρόντιζα να μην ενοχλώ τους υπόλοιπους πελάτες, βγαίνοντας/μπαίνοντας & ξαναπεριμένοντας τη σειρά μου στο ταμείο. Έχει γραφεί αρκετές φορές στο θέμα (σίγουρα κάπου το ξαναέγραψα κι εγώ) πως όταν δεν γνωρίζεις ποιες είναι οι ανάγκες του άλλου, δεν πρέπει να κατακρίνεις την εκμετάλλευση (ακόμη & υπέρ-εκμετάλλευση) των προσφορών που κάνει (αρκεί να μην ενοχλεί, γιατί παράνομος σίγουρα δεν είναι).

 

 

Από ποιους στερεί τη δυνατότητα;

Αν εννοείς αυτούς που προσπαθούν να ενημερώνονται & τρέχουν & δεν βρίσκουν προϊόντα προσφορών γιατί κάποιος "κακός καταναλωτής" άδειασε το ράφι της προσφοράς, συμφωνώ.

Αν εννοείς ότι τη στερεί γιατί η εταιρεία θα πάρει διορθωτικά μέτρα ώστε να μην ξανασυμβεί, διαφωνώ. Διαφωνώ γιατί η ΑΒ-ΧΨΩ εταιρεία γνωρίζει άμεσα το τι παίχτηκε, ασχέτως αν έγινε ή όχι μεγάλος ντόρος σ' ένα blog/forum. Συνεπώς ό,τι διορθωτική ενέργεια ήταν να κάνει, θα την έκανε έτσι κι αλλιώς. Με το να ενημερώνουμε όμως τα blog/forum που διαβάζει ο κόσμος, δίνουμε τη δυνατότητα να εκμεταλλευτούν όσοι περισσότεροι μπορούν την όποια πρόσκαιρη ευκαιρία (ή "λάθος") του συστήματος.

 

Θα διαφωνήσω στην "πιπίλα" της ενημέρωσης. Το "γιατί πρέπει να ενημερώνουμε" το έγραψα ήδη πολλές φορές.

Θα συμφωνήσω πως δεν θεωρώ "τίμιο" να γίνεται από κάποιους εκμετάλλευση μιας προσφοράς εις βάρος των υπολοίπων, ειδικά όταν πρόκειται για "μαύρο" χρήμα. Κάποιοι μπορεί να τα 'φαγαν μαζί με την παρέα τους, αλλά όχι μαζί μ' όλους. Αν όμως συνεχίσουμε έτσι, τρώγοντας/πίνοντας με την παρέα μας & μην αφήνοντας ψιχουλάκι για τους υπόλοιπους, προκοπή δεν θα 'χουμε ποτέ.

Άλλο λοιπόν να πάρεις κάτι, να σου περισσεύει για τον χ-ψ λόγο & να το βγάλεις για πούλημα, άλλο να κάνεις συστηματικά κερδοσκοπία, εκμεταλλευόμενος τις προσφορές που ανακαλύπτουν-ενημερώνουν μερικοί "καλοί καταναλωτές".

 

Τώρα εσύ (πήρες και καλά τυχαία) ένα-ένα τα post μου και πας να μου την βγεις έτσι ? 

Το ότι κάποιοι κάνουν ότι βρίσκονται στον Άρη ρε φίλε μα τον θεό με ξεπερνά!!!  

Λοιπόν δικό μου το αξίζεις :

 

 

 

Με έντονο μαύρο το ζουμί που λέμε! και μου λες και καλά στο τέλος θα διαφωνήσω στην πιπίλα :D  :D :D , αφού ρε φίλε πήρες όλα τα ποστ μου και διαφωνείς με όλα !!! πλάκα μου κάνεις έτσι ? τέσπα τέλος από μένα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά, αυτό κατάλαβες από το post που έγραψα;

Εκτός αν παρέθεσες το δικό μου κατά λάθος.

 

Mηπως μιλας για παραγγελιες απ το pc σου? Τοτε γραψε λαθος :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν νομίζω πως το μέλος maxdore217 κατηγορούσε για τσιφούτικη συμπεριφορά. Πιο πολύ πιστεύω πως σκεφτόταν την -απίθανη για εμένα- περίπτωση να καταργηθούν πρόωρα οι 50 πόντοι ή ν' ανέβει το όριο συναλλαγής για να τους δίνουν (αυτό είναι περισσότερο πιθανό, αλλά πάλι χλωμό το κόβω, καθότι τελείωσε κι ο διπλασιασμός της Τετάρτης).

 

Άσε φίλε μου το τι πιστεύεις εσύ, εδώ είμαι και θα σου απαντήσω ξεκάθαρα τι είπα και ναι , για τσιφούτικη συμπεριφορά μερικών λέω που δεν έχουν ανάγκη!!!  αυτές τις αγορές απλά έχουν το μικρόβιο! του πήρα κάτι τσάμπα όποιος πει ότι σώθηκε με την οδοντόκρεμες μάλλον είναι πολύ νέος ακόμα! τα έξοδα είναι τεράστια για να κάτσει κάποιος που έχει 1000 πράγματα στο μυαλό του να ασχοληθεί με αυτό και μόνο  και επειδή απ'όλα όσο έγραψα κράτησες μόνο αυτά που σε βολεύουν θα βάλω ενδεικτικά ένα τι έγραψα εγώ και τι συμπέρανες πάλι εσύ!!!

 

 

maxdore217, on 27 Oct 2015 - 4:59 PM, said:snapback.png

οπότε το να στείλεις στην εταιρία και παράπονα είναι αστείο (εφόσον πήρες-πήραμε πολύ φθηνά  :devil:  κάποια από αυτά τα προϊόντα )

 

και μου απαντάς αυτό εδώ 

Δεν είναι καθόλου αστείο. Αστεία θεωρώ την άποψη σου!   :mrgreen: Να καταλάβω: Λες ότι αν η ΑΒ-ΧΨΩ εταιρεία κάνει μια προσφορά του στυλ "τ' αφεντικό τρελάθηκε & τα δίνει τζάμπα", σημαίνει ότι τ' αφεντικό κι οι υπάλληλοι του έχουν το δικαίωμα να συμπεριφέρονται άσχημα στους πελάτες;!;!   :huh: 

 

Φίλε μου ο ΑΒ-(ΧΨΩ που λες και εσύ) έκανε μαλ@κια με την προσφορά και όχι '' τ'αφεντικό τρελάθηκε που συμπέρανες εσύ, ok? εκτός αν νομίζεις ακόμα ότι ήταν πολιτική της εταιρίας να δώσεις δωρεάν σαμπουάν και οδοντόκρεμες στον κόσμος που βολτάρει στο internet και έχει κάρτα ανέπαφων και τετάρτη δεν πάει για δουλειά και εκτυπώνει κουπόνια.....και ...και   

Το είπα πριν ποστάρεις εσύ  στο άλλο παιδί που από τα λεγόμενα του είδα ότι αυτός είχε δίκιο ,  αλλά δεν το διάβασες γιατί είχες σκοπό να στοχοποιήσεις ότι εσύ θες! Δεν έχουν κανένα δικαίωμα το ξανά λέω και εδώ . Α, και κάτι ακόμα φίλε μου το έγραψα πάλι πίσω ότι αυτός που θα κάνει παράπονα το πιθανότερο είναι να ανοίξει τα μάτια στην εταιρία αφού θα τους δείξει τα bags που έχουν στο σύστημα , χωρίς κανένα κέρδος ( μόνο μάλλον προσωπικό ) στο γενικό σύνολο του καταναλωτή, μάλιστα ο καταναλωτής  θα χάσει από την επιθυμία του να σηκώσει ένα ράφι ολόκληρο μετά ίδια πράγματα.

Τέλος κάτι παραδείγματα του τύπου ε, ξέρεις πήρα 100 σαμπουάν και λούζω τα κολλητάρια είναι μάλλον γελοία! Αυτά και καλό βράδυ

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...