Προς το περιεχόμενο

Ο "καλός" Καταναλωτής!


kwgwkou

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Συμφωνώ απόλυτα ότι πρέπει να διεκδικούμε!

 

Φρόντισε να τα κάνεις τα παράπονα, μην ξεχαστείς. Για να είσαι πιο βέβαιος ότι δεν θα μπουν/βγουν απ' το ένα αυτί στο άλλο κάποιου υπαλληλου σε call center, κάνε τα γραπτά (e-mail ή/& on-line φόρμα).

+1 ..δίνουν μεγάλη βάση στα παράπονα των πελατών.

Δεν τα προσπερνάνε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 371
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Τελικά ποιος είναι ο πραγματικός λόγος για τον οποίο έγινε όλο αυτό;

γεια , εαν λες για την περιπτωση μου ο λογος ειναι οτι ειχα σκοπο να κανω τα ψωνια μου των 100 ευρω σε πολλες συνναλαγες των 5+ ευρω ωστε να εκμεταλευτω την προσφορα της μαστερκαρντ ανεπαφης.

Βαση ορθης χρησης λοιπον περιμενα καφε φορα στην σειρα μου για να κανω 5 ευρω και μετα ξανα για 5 ευρω κτλ ...

για ποιο λογο ο μανατζερ εκανε ετσι ? ειχα παει οταν δεν ειχε οριο το ανεπαφο και ειχα κανει 10 συναλλαγες και με ειδε και σημερα και πισμωσε επειδη μου ειπε θα "μπει μετα η εταιρια" εαν ερθουν 100 σαν εμενα ...

λες και δεν πληρωσα με τα πραγματικα μου λεφτα αλλα τα εκλεψα η μου τα χαρισαν

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

+1 ..δίνουν μεγάλη βάση στα παράπονα των πελατών.

Δεν τα προσπερνάνε.

 

Την μόνη βάση που θα δώσουν είναι να αλλάξουν ξανά τους όρους για τις ανέπαφες  μόλις μάθουν από τον υπεύθυνο για ποιο λόγο είπε ότι είπε...και ότι κάποιοι αράζουν έξω από το S.M. και κάνουν 80+ συναλλαγές μπροστά στα μάτια τους. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Την μόνη βάση που θα δώσουν είναι να αλλάξουν ξανά τους όρους για τις ανέπαφες  μόλις μάθουν από τον υπεύθυνο για ποιο λόγο είπε ότι είπε...και ότι κάποιοι αράζουν έξω από το S.M. και κάνουν 80+ συναλλαγές μπροστά στα μάτια τους. 

Πάντως, αυτή η συνεχής υποστήριξη και δικαιολόγηση των σουπερμαρκετ μου φαίνεται παράλογη...Συναλλαγές κάνουν, δεν ζητάνε ελεημοσύνη...Εάν έχω χρόνο, γιατί να μην πάρω τα πράγματα που θέλω σε τρεις ή και παραπάνω συναλλαγές σε διαφορετικές χρονικές στιγμές; εγώ για παράδειγμα επειδή έχω δύο κάρτες ανέπαφης συναλλαγής σπάω τις αγορές σε δύο αποδείξεις...και ενώ ετοιμάζεται η ταμίας με ύφος καρδιναλίου να μου πει ότι δεν μπορώ να κάνω παραπάνω από μία συναλλαγή, τις δείχνω τις δύο διαφορετικές κάρτες και ξεροκαταπίνει....

Φθάσαμε στο σημείο να κατηγορούμε τους καταναλώτες για τσιφούτικη συμπεριφορά, επειδή προσπαθούν να εξοικονομήσουν κάποια χρήματα, ενώ δικαιολογούμε την πολιτική των supermarket...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Την μόνη βάση που θα δώσουν είναι να αλλάξουν ξανά τους όρους για τις ανέπαφες  μόλις μάθουν από τον υπεύθυνο για ποιο λόγο είπε ότι είπε...και ότι κάποιοι αράζουν έξω από το S.M. και κάνουν 80+ συναλλαγές μπροστά στα μάτια τους. 

 

Κατά 99% το αποκλείω να ξαναλλάξουν όρους για τους πόντους από τις "ανέπαφες Mastercard". Πρόκειται για promotion περιορισμένου χρονικού διαστήματος, για το οποίο υποτίθεται πως ήδη έκαναν τις απαιτούμενες διορθωτικές ενέργειες.

Όσον αφορά τους υπαλλήλους & τη συμπεριφορά τους όλα είναι πιθανά. Από το να τους πουν "δε βαριέσαι βρε αδερφέ, κάνε τα στραβά μάτια" μέχρι να τους επιπλήξουν.

 

Φθάσαμε στο σημείο να κατηγορούμε τους καταναλώτες για τσιφούτικη συμπεριφορά, επειδή προσπαθούν να εξοικονομήσουν κάποια χρήματα, ενώ δικαιολογούμε την πολιτική των supermarket...

 

Δεν νομίζω πως το μέλος maxdore217 κατηγορούσε για τσιφούτικη συμπεριφορά. Πιο πολύ πιστεύω πως σκεφτόταν την -απίθανη για εμένα- περίπτωση να καταργηθούν πρόωρα οι 50 πόντοι ή ν' ανέβει το όριο συναλλαγής για να τους δίνουν (αυτό είναι περισσότερο πιθανό, αλλά πάλι χλωμό το κόβω, καθότι τελείωσε κι ο διπλασιασμός της Τετάρτης).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν θέλετε τη γνώμη μου, αυτό που θα κάνουν είναι να στείλουν στον πελάτη ένα μήνυμα στο συνηθισμένο στυλ (λυπούμαστε για τη δυσάρεστη εμπειρία...καταβάλλουμε πάντα τη μεγαλύτερη προσπάθεια για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας...είμαστε πάντα στη διάθεσή σας κλπ κλπ) και, αν είναι τυχερός, και μερικές εξάευρες (αν και με το επίπεδο εξυπηρέτησης των ελληνικών καταστημάτων γι' αυτό το τελευταίο δε θα αισιοδοξούσα και ιδιαίτερα). Σε διευθυντή καταστήματος με τον οποίο δεν έχουν άλλα θέματα, άντε να κάνουν μία σύσταση για μεγαλύτερη ψυχραιμία και αποφυγή διαπληκτισμών και προσωπικών διενέξεων με θύματα (πόντων και) προσφορών, όσο παράλογη και να είναι η συμπεριφορά τους.

 

Αυτό που δεν έχουν καταλάβει ούτε οι υπάλληλοι με αντανακλαστικά ψιλικατζή της γειτονιάς, ούτε όσοι προσπαθούν να βγάλουν από τη μύγα ξύγκι, είναι ότι, αν ήθελε κάποιος να αποτρέψει αυτήν την κατάχρηση (για να μην παρεξηγηθούμε, δεν εννοώ τις τρεις - τέσσερις συναλλαγές σε διαφορετικές φάσεις ή τη χρήση δύο καρτών), θα ήταν πιο απλό να παραμετροποιήσει το σύστημα ώστε να δίνει πόντους μόνο σε συγκεκριμένο αριθμό συναλλαγών την ημέρα. Άρα μάλλον δε θέλει.

 

Ακόμα τουλάχιστον, γιατί αν η υστερία εξαπλωθεί κι άλλο, ποτέ δεν ξέρεις. Αν βέβαια το κόστος για τις επιταγές είναι όλο του ΑΒ, όπως πιστεύουν όσοι θεωρούν ότι του κάνουν ζημιά και γι' αυτό αντιδρούν οι εμφανώς μπερδεμένοι υπάλληλοι, θα τους συνέφερε περισσότερο να αλλάξουν τους όρους εξαργύρωσης των επιταγών και να βάλουν ελάχιστη κατανάλωση π.χ.10-12 ευρώ.

 

@history: τη συμπεριφορά των σούπερ μάρκετ δεν υπάρχει λόγος να τη δικαιολογήσει κανείς. Την επιβραβεύουν οι καταναλωτές με τη δική τους. Τι παρατηρώ εγώ τις τελευταίες εβδομάδες; Την εξέλιξη της σχέσης προσφορών και ιδεοψυχαναγκαστικής διαταραχής, από τις ψυχαναγκαστικές αγορές και την ψυχαναγκαστική αποθησαύριση, στην ενίοτε επιθετική διεκδίκηση του δικαιώματος για ατελείωτες επαναλαμβανόμενες βόλτες στα ταμεία. Αν δεν ήξερες ότι είναι απλώς αποτέλεσμα καλού μάρκετινγκ, το έλεγες και psyop.

 

 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@history: τη συμπεριφορά των σούπερ μάρκετ δεν υπάρχει λόγος να τη δικαιολογήσει κανείς. Την επιβραβεύουν οι καταναλωτές με τη δική τους. Τι παρατηρώ εγώ τις τελευταίες εβδομάδες; Την εξέλιξη της σχέσης προσφορών και ιδεοψυχαναγκαστικής διαταραχής, από τις ψυχαναγκαστικές αγορές και την ψυχαναγκαστική αποθησαύριση, στην ενίοτε επιθετική διεκδίκηση του δικαιώματος για ατελείωτες επαναλαμβανόμενες βόλτες στα ταμεία. Αν δεν ήξερες ότι είναι απλώς αποτέλεσμα καλού μάρκετινγκ, το έλεγες και psyop.

 

QFE

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως, αυτή η συνεχής υποστήριξη και δικαιολόγηση των σουπερμαρκετ μου φαίνεται παράλογη...Συναλλαγές κάνουν, δεν ζητάνε ελεημοσύνη...Εάν έχω χρόνο, γιατί να μην πάρω τα πράγματα που θέλω σε τρεις ή και παραπάνω συναλλαγές σε διαφορετικές χρονικές στιγμές; εγώ για παράδειγμα επειδή έχω δύο κάρτες ανέπαφης συναλλαγής σπάω τις αγορές σε δύο αποδείξεις...και ενώ ετοιμάζεται η ταμίας με ύφος καρδιναλίου να μου πει ότι δεν μπορώ να κάνω παραπάνω από μία συναλλαγή, τις δείχνω τις δύο διαφορετικές κάρτες και ξεροκαταπίνει....

Φθάσαμε στο σημείο να κατηγορούμε τους καταναλώτες για τσιφούτικη συμπεριφορά, επειδή προσπαθούν να εξοικονομήσουν κάποια χρήματα, ενώ δικαιολογούμε την πολιτική των supermarket...

 

To έζησα και αυτό να με βγάλεις ότι δουλεύω στον A.B.  ( Μήπως είναι και ο υπεύθυνος ο ίδιος?  :D )  Διάβασε λίγο προσεχτικά τι έγραψα και μην βγάζεις δικά σου συμπεράσματα. Δεν υποστηρίζω κανένα καταστήματος! πόσο μάλλον μια από τις χειρότερες αλυσίδες που χρόνια τώρα μας τα μασάει χοντρά.  Εμάς υποστηρίζω, μιας και κινδυνεύουμε από λάθος χειρισμούς στο θέμα να σταματήσουμε άλλη μια προωθητική ενέργεια ...μην γίνει σαν τον διπλασιασμό και αυτή, κρίμα θα είναι.   

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν θέλετε τη γνώμη μου, αυτό που θα κάνουν είναι να στείλουν στον πελάτη ένα μήνυμα στο συνηθισμένο στυλ (λυπούμαστε για τη δυσάρεστη εμπειρία...καταβάλλουμε πάντα τη μεγαλύτερη προσπάθεια για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας...είμαστε πάντα στη διάθεσή σας κλπ κλπ) και, αν είναι τυχερός, και μερικές εξάευρες (αν και με το επίπεδο εξυπηρέτησης των ελληνικών καταστημάτων γι' αυτό το τελευταίο δε θα αισιοδοξούσα και ιδιαίτερα). Σε διευθυντή καταστήματος με τον οποίο δεν έχουν άλλα θέματα, άντε να κάνουν μία σύσταση για μεγαλύτερη ψυχραιμία και αποφυγή διαπληκτισμών και προσωπικών διενέξεων με θύματα (πόντων και) προσφορών, όσο παράλογη και να είναι η συμπεριφορά τους.

 

Αυτό που δεν έχουν καταλάβει ούτε οι υπάλληλοι με αντανακλαστικά ψιλικατζή της γειτονιάς, ούτε όσοι προσπαθούν να βγάλουν από τη μύγα ξύγκι, είναι ότι, αν ήθελε κάποιος να αποτρέψει αυτήν την κατάχρηση (για να μην παρεξηγηθούμε, δεν εννοώ τις τρεις - τέσσερις συναλλαγές σε διαφορετικές φάσεις ή τη χρήση δύο καρτών), θα ήταν πιο απλό να παραμετροποιήσει το σύστημα ώστε να δίνει πόντους μόνο σε συγκεκριμένο αριθμό συναλλαγών την ημέρα. Άρα μάλλον δε θέλει.

 

Ακόμα τουλάχιστον, γιατί αν η υστερία εξαπλωθεί κι άλλο, ποτέ δεν ξέρεις. Αν βέβαια το κόστος για τις επιταγές είναι όλο του ΑΒ, όπως πιστεύουν όσοι θεωρούν ότι του κάνουν ζημιά και γι' αυτό αντιδρούν οι εμφανώς μπερδεμένοι υπάλληλοι, θα τους συνέφερε περισσότερο να αλλάξουν τους όρους εξαργύρωσης των επιταγών και να βάλουν ελάχιστη κατανάλωση π.χ.10-12 ευρώ.

 

@history: τη συμπεριφορά των σούπερ μάρκετ δεν υπάρχει λόγος να τη δικαιολογήσει κανείς. Την επιβραβεύουν οι καταναλωτές με τη δική τους. Τι παρατηρώ εγώ τις τελευταίες εβδομάδες; Την εξέλιξη της σχέσης προσφορών και ιδεοψυχαναγκαστικής διαταραχής, από τις ψυχαναγκαστικές αγορές και την ψυχαναγκαστική αποθησαύριση, στην ενίοτε επιθετική διεκδίκηση του δικαιώματος για ατελείωτες επαναλαμβανόμενες βόλτες στα ταμεία. Αν δεν ήξερες ότι είναι απλώς αποτέλεσμα καλού μάρκετινγκ, το έλεγες και psyop.

Μήπως υπερβάλλουμε λίγο με τη χρήση τόσο επιστημονικών ερμηνειών, γιατί μιλάμε για μια κατάσταση που διογκώθηκε πολύ απλά γιατί από τη μια οι marketing manager πολύ απλώς δεν έκαναν σωστά τη δουλειά τους και δεν έβαλαν από την αρχή όριο στις συναλλαγές με τις ανέπαφες και από την άλλη οι άνθρωποι λόγω οικονομικής κρίσης ψάχνουν την παραμικρή ευκαιρία...Έτσι απλά...

Όσο για την υστερία ας μην κάνουμε το λάθος ότι όλοι οι καταναλωτές είναι τόσο ενημερωμένοι και online με το φόρουμ του insomnia..

To έζησα και αυτό να με βγάλεις ότι δουλεύω στον A.B.  ( Μήπως είναι και ο υπεύθυνος ο ίδιος?  :D )  Διάβασε λίγο προσεχτικά τι έγραψα και μην βγάζεις δικά σου συμπεράσματα. Δεν υποστηρίζω κανένα καταστήματος! πόσο μάλλον μια από τις χειρότερες αλυσίδες που χρόνια τώρα μας τα μασάει χοντρά.  Εμάς υποστηρίζω, μιας και κινδυνεύουμε από λάθος χειρισμούς στο θέμα να σταματήσουμε άλλη μια προωθητική ενέργεια ...μην γίνει σαν τον διπλασιασμό και αυτή, κρίμα θα είναι.

 

Δηλαδή πόσο πιο προσεκτική κίνηση να κάνει ο άνθρωπος; θέλει να αγοράσει προϊόντα 30 ευρώ και τις κάνει ξεχωριστά σε 6 διαφορετικές συναλλαγές μπαινοβγαίνοντας στο κατάστημα...δεν καταχράστηκε κανένα δικαίωμα ...μήπως οι υπεύθυνοι διακατέχονται από υπερβάλλοντα ζήλο;

Όσο για το ότι υπάρχει μια τάση να δικαιολογούμε τα s/m και την πολιτική τους...ναι, αυτό έχω αποκομίσει (γενικά, όχι από εσένα)...δεν διάβασα και πολλά post να σχολιάζουν την πολιτική του αβ και της MasterCard να αλλάξουν νύχτα τους όρους, για να μαζέψουν τα ασυμμάζευτα, αλλά να την πέφτουμε σε όποιον αξιοποίησε την προωθητική καμπάνια...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν είδα να αναφέρεται πουθενά «κάντε όσες περισσότερες συναλλαγές μπορείτε για να βγάλετε κι από πάνω» κατά την καμπάνια.

Ούτε αναφέρεται πουθενά ότι «απαγορεύεται να κάνετε όσες περισσότερες συναλλαγές για να μπορείτε να βγάλετε κι από πάνω"

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...