Προς το περιεχόμενο

Ο "καλός" Καταναλωτής!


kwgwkou

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ισχύουν αυτά ακριβώς που σου έγραψαν μετά το μήνυμα σου οι makfil-saxos55-Professor Xavier (παράθεση στο spoiler) :

  • Το προϊόν στο φυλλάδιο είναι σε προσφορά -0,20 €, ενώ αυτό στο ράφι όχι. Λογική η διαφορά τιμής.
  • Διπλασιασμό πόντων έχεις πάρει:
    • 115π_υπόλοιπο + 152π*2_συναλλαγή - 400π_2*6ευρες = 19π νέο υπόλοιπο
  • Ξεκάθαρα φαίνεται ότι είχες λαμβάνειν 2 6ευρες.
    • Άντε... πες πως δεν το είδαν στο ταμείο... εσύ δεν το είδες να τους πεις "τι 'ν' αυτά που μου τσαμπουνάτε για 1 επιταγή, αφού φαίνεται ξεκάθαρα ότι πρέπει να πάρω 2;"

 

 

 

 

 

 

ΔΙΑΒΑΖΕ πρώτα μην απαντήσεις  ῾ότι μανούριαζα επί 10 λεπτά σε κατάστημα για να πάρω 2 αντι για 1 επιταγές῾

Επίσης θεωρείται νορμαλ το τρέχων φυλλάδιο να έχει προιόν με στίκερ στα 1,38 και στο ράφι να είναι προιόν χωρις στικερ στα 1,58 και όλως τυχαίως να είναι προιον με πόντους ;;;;;; Τυχαίο όπως το ότι στις colgate δεν υπήρχε ταμπελάκι , όπως η υπεύθυνη και η υπάλληλος μου έλεγαν οτι ΔΕΝ ΔΙΠΛΑΣΙΑΖΟΝΤΑΙ οι πόντοι απο τις ανέπαφες ;;; ( και βέβαια το ήξεραν) κτλ κτλ κτλ...

Ούτε το μπακάλικο του μπάρμπα Γιώργη δεν τα κάνει αυτά...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 371
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

ΔΙΑΒΑΖΕ πρώτα μην απαντήσεις  ῾ότι μανούριαζα επί 10 λεπτά σε κατάστημα για να πάρω 2 αντι για 1 επιταγές῾

Επίσης θεωρείται νορμαλ το τρέχων φυλλάδιο να έχει προιόν με στίκερ στα 1,38 και στο ράφι να είναι προιόν χωρις στικερ στα 1,58 και όλως τυχαίως να είναι προιον με πόντους ;;;;;; Τυχαίο όπως το ότι στις colgate δεν υπήρχε ταμπελάκι , όπως η υπεύθυνη και η υπάλληλος μου έλεγαν οτι ΔΕΝ ΔΙΠΛΑΣΙΑΖΟΝΤΑΙ οι πόντοι απο τις ανέπαφες ;;; ( και βέβαια το ήξεραν) κτλ κτλ κτλ...

Ούτε το μπακάλικο του μπάρμπα Γιώργη δεν τα κάνει αυτά...

 

Το είχα διαβάσει & μπήκα στον κόπο να σου απαντήσω κι εγώ. Αφού δεν σ' αρέσει (& σε βλέπω επιθετικό σε κάποια άλλη άποψη που δεν συμπίπτει με τη δική σου), δεν θα το ξανακάνω.

 

Το ότι οι υπάλληλοι σου έλεγαν ότι δεν διπλασιάζονται (ενώ είχαν ήδη διπλασιαστεί) είναι μεν φάουλ & αδίκως σε σύγχυσαν, αλλά δεν χάλασε κι ο κόσμος αφού το αποτέλεσμα που πήρες (κι εμφάνισες στο χαρτί της απόδειξης) ήταν σωστό.

Εγώ πήγα στο ΑΒ της γειτονιάς μου το βραδάκι, έδωσα 12 μαζεμένα χαρτάκια 50p από "ανέπαφες Mastercard", ρωτούσαν οι ταμίες η μία την άλλη αν μπορούν να τα περάσουν όλα σε μια συναλλαγή, τους είπα εγώ ότι μπορούν γιατί είχα διαβάσει ότι το κάνουν σε άλλα ΑΒ, τα πέρασαν λοιπόν όμορφα κι ωραία, χωρίς σύγχυση, κι όλα cool.

Με ψυχραιμία μπορούμε συνήθως να πετύχουμε πολύ πιο εύκολα/όμορφα αυτό που θέλουμε.  B)

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εχει καποιος την δυνατοτητα να παρει στα χερι του το φυλλαδιο απο το ΑΒ στην εθνικη στο 20χλ ? και να το ανεβασει καπου να δουμε σε σχεση με το φυλλαδιο το τρεχων τι διαφορες εχει ? η και στο καταστημα απο το ελληνικο που παλι εχει δικο του φυλλαδιο ?

 

 

*****το βρηκα στην σελιδα του AB

http://www.ab.gr/ethniki?amc_cid=display_NA_NA_NA_NA_NA_Ethniki-Homepage_NA_NA

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εχει καποιος την δυνατοτητα να παρει στα χερι του το φυλλαδιο απο το ΑΒ στην εθνικη στο 20χλ ? και να το ανεβασει καπου να δουμε σε σχεση με το φυλλαδιο το τρεχων τι διαφορες εχει ? η και στο καταστημα απο το ελληνικο που παλι εχει δικο του φυλλαδιο ?

 

 

*****το βρηκα στην σελιδα του AB

http://www.ab.gr/ethniki?amc_cid=display_NA_NA_NA_NA_NA_Ethniki-Homepage_NA_NA

 

Με μια ματιά που έριξα, έχει αρκετές καλές προσφορές (π.χ. 1+1).

 

Έχει κανείς ιδέα αν ισχύουν αντίστοιχες προσφορές & σ' άλλα καταστήματα;

Ενδιαφέρομαι για Θεσ/νίκη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά, γιατί δεν κάνετε μια ανάρτηση για τις προσφορές των καταστημάτων του ΑΒ και στο αντίστοιχο θέμα;; Εδώ είναι μόνο για κουβέντα περί ανέμων και υδάτων, μην περιμένετε να ενημερωθούν όλοι όσοι θα μπορούσαν να επωφεληθούν από αυτές!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εχει καποιος την δυνατοτητα να παρει στα χερι του το φυλλαδιο απο το ΑΒ στην εθνικη στο 20χλ ? και να το ανεβασει καπου να δουμε σε σχεση με το φυλλαδιο το τρεχων τι διαφορες εχει ? η και στο καταστημα απο το ελληνικο που παλι εχει δικο του φυλλαδιο ?

 

 

*****το βρηκα στην σελιδα του AB

http://www.ab.gr/ethniki?amc_cid=display_NA_NA_NA_NA_NA_Ethniki-Homepage_NA_NA

Εχω του ικεα και ειναι ιδιο απλα με αλλη χωροταξικη διαμορφωση. αρα μαλλον ολα τα ιδια θα ειναι. χωρις α τα εχω ολα στα χερια μου

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 

Οπως λεει παραπανω και ο kostass, οποιος θελει να γραψει κατι περα απο προσφορες εκτος τεχνολογιας, ας ανοιξει νεο τοπικ στο μπλα μπλα. Δεν γινεται να διωχνω καθε μερα 50-100-500 ποστς.

 

Ειναι η τελευταια δημοσια παρακληση που κανω για αυτο το λογο/θεμα.

 

 

Το νέο θέμα στο "Μπλα Μπλα" άνοιξε: Ο "καλός" Καταναλωτής!

 

 

Το "δευτερο ζητημα" ειναι συζητημενο εδω και καιρο και η απαντηση ειναι γνωστη, οτι γινεται δηλαδη. Μην αρχισουμε παλι τα ιδια, να ρωταμε και να συζηταμε τα γνωστα. Δε νομιζω οτι υπαρχει κατι επιπλεον να ειπωθει για το θεμα αυτο, τουλαχιστον σημερα.

 

Μεινετε σε αναφορες νεων προσφορων. 

 

Οι "ιστοριες" σχολια επι της προσφορας και εκτελεσης της, ειναι καλοδεχουμενες ΤΩΡΑ. Δεν ηταν πριν, γιατι ο,τι γραφοταν εδω, ακυρωνονταν την επομενη αν οχι την ιδια μερα, με τροποποιηση ορων. Τωρα λοιπον που τελειωσε πλεον το "πανηγυρι" αφου δεν υπαρχει αλλη Τεταρτη, ειμαι σιγουρος οτι θα ακουστουν πολλες ιστοριες... καθημερινης τρελας. (Σαν και αυτη που ειπαν στον sarleft λιγο πιο πανω...)

Δεν ειναι οφτοπικ, σχολιαζεις τις προσφορες που εληξαν μολις.

Τώρα εγώ φταίω που μπερδεύτηκα Γιάννη;

Τη μια λες να μένουμε σε νέες προσφορές για να μένει το θέμα καθαρό & να μη σβήνεις συνέχεια off-topic post, την άλλη τώρα μπορούμε να συζητάμε για προσφορές που έληξαν!  :wacko:

 

Εγώ φταίω όμως, που άκουσα την προτροπή σου κι άνοιξα το νέο θέμα στο Μπλα-Μπλα για να μη σβήνεις!  :mrgreen:

1. Καθε τοπικ μεσα στις προσφορες ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ την ανατροφοδοτηση και την ενημερωση σχετικα με την εκτελεση των προσφορων. Αυτο το εχουμε πει δεκαδες φορες (λιγες λεω) ακομα και σε τοπικ προσφορων που εχουν εξαντληθει ή ληξει - τα αφηνουμε ανοικτα για να γραψει καποιος την εξελιξη της παραγγελιας/αγορας του, αναφερομενος σε πιθανα παρατραγουδα κλπ! Δεν ειμαστε διαφημιστικο σαιτ που αναφερονται μουφα και δηθεν προσφορες (διαφημισεις) και δεν σχολιαζουμε.

 

2.

 

Τα οφτοπικ ποστς τα οποια εφευγαν οταν εγραψα το παραπανω ηταν σχετικα με το πως θα βγαλεις καρτα, πως θα πας να κανεις αιτηση στην τραπεζα, αν ο Σκλαβενιτης ειναι καλυτερος απο τον Βασιλοπουλο κλπ. Εχουν αυτα καμια αμεση σχεση με το θεμα και τις προσφορες που ετρεχαν;

Επισης εφευγαν ποστς που ελεγαν "πηρα μια τυροπιτα και ενα απορρυπαντικο και μαζι εκαναν 5.01€. Αυτο το ποστ τι αξια ειχε; Η προσφορα ηταν στην τυροπιτα; Οχι. Ηταν στο απορρυπαντικο; Οχι. Η προσφορα ηταν "50 ποντοι απο μια ανεπαφη" και ειχε αναφερθει 100 φορες ηδη.

Τελος, εφευγαν ποστς τα οποια προκαλουσαν, μελη ανεβαζαν φωτογραφιες με την πραματια τους, τους χιλιαδες ποντους τους σε screenshots κλπ. Εδιναν παραθυρακια και ετοιμους τροπους υπερεκμεταλλευσης, ετοιμους και για οσους δεν "τους κοβει" να τα βρουν μονοι τους, αρα για ολοκληρο "στρατο". Αυτα μονο κακο εκαναν αφου δεν ειμαστε ενα κλειστο φορουμ αλλα μας διαβαζουν και απο την αλλη πλευρα. Και σαν να μην εφτανε αυτο, ανοιξες εσυ συμφορουμιτη, νεο τοπικ στο μπλα μπλα που εχει αλλο εντελως κοινο που δεν περναει απο εδω, ουτε εμεις απο εκει, μην τυχον δεν το μαθει και η "υπολοιπη μιση Ελλαδα" που δεν μπαινει στις προσφορες αλλα γυρναει στο "μπλα μπλα" (για να γινω υπερβολικος το λεω ετσι) και δεν πιασει ουρα στο σουπερ μαρκετ να κανει το "ντου" και αυτη. Η προτροπη μου ηταν για ποστς και νεο θεμα σχετικα με το πως βγαινουν καρτες ανεπαφων κλπ, και οχι συνεχιση της προκλητικης και οχι μονο κουβεντας η οποια εμεσα ή αμμεσα ειχε ως αποτελεσμα να εχουμε καθε μερα τροποποιηση των ορων αφου τους ανοιγατε τα ματια. Ειχα γραψει "να ειστε διακριτικοι, βοηθαει", αλλα λιγοι το καταλαβαν.

 

 

Αυτα! :)

 

 

 

Η άποψη μου γι' αυτά που έχουν σκούρη κόκκινη γραμματοσειρά:

Ακριβώς αυτός πίστευα ότι είναι ο σκοπός ενός ανοιχτού forum όπου δημοσιεύονται προσφορές. Να μπορεί να μάθει ο κάθε αναγνώστης-καταναλωτής πού μπορεί να τις βρει & ποια παραθυράκια να εκμεταλλευτεί. Εξάλλου έγραψα ξεκάθαρα ποιος ήταν ο σκοπός (όχι η αφορμή - αυτή φαίνεται στο 1ο post του θέματος) που άνοιξα το θέμα: να προσπαθήσουμε/βοηθήσουμε για να γίνουμε "καλοί" καταναλωτές, ή έστω να βελτιωθούμε (σχετικά αποσπάσματα post μου στο spoiler):

 

 

 

Να διευκρινίσω ότι η συζήτηση του "καλού" καταναλωτή ξεκίνησε με αφορμή τις συνδυαστικές προσφορές του ΑΒ, αλλά δεν έχει να κάνει μόνο με συγκεκριμένες προσφορές κάποιου ΑΒ-ΧΨΩ, αλλά με τη γενικότερη συμπεριφορά μας ως καταναλωτές. Χαίρομαι που αυτό έχει γίνει αντιληπτό, όπως προκύπτει από πολλά post που έχουν ήδη δημοσιευθεί.  :) 

 

...

 

Πολύ σωστά τα γράφεις. Εδώ φαίνεται & ποιος είναι "καλός" καταναλωτής:

  • Αυτός ο οποίος μπορεί να παίρνει τα προϊόντα που έχουν δημιουργήσει την αίσθηση του "premium" (μπορεί & πράγματι να είναι), αλλά θα γνωρίζει κι αν το ποσοστό της έκπτωσης είναι πραγματικό ή αυξήθηκε η αρχική τιμή του την προηγούμενη, όπως επίσης κι αν υπάρχει πιο vfm προϊόν στην αγορά σε σχέση με το "premium" της προσφοράς (για να την προσπεράσει).
  • Αυτός που γνωρίζει (στο περίπου, δεν μιλάμε για διαφορές λίγων λεπτών από S/M σε S/M) τις βασικές τιμές σε καθημερινά είδη ανάγκης ("ανάγκης" με την ευρύτερη έννοια - περιλαμβάνονται & είδη που έτσι κι αλλιώς θ' αγοράσει για το νοικοκυριό),
  • Αυτός που ελέγχει αν στο ταμείο έγινε η έκπτωση (δεν φταίει ο εργαζόμενος στο ταμείο αν δεν έγινε η έκπτωση, αν δεν περάστηκαν κάποιοι πόντοι, αν στο κάτω-κάτω εμείς αγοράσαμε λάθος προϊόν που δεν ήταν στην προσφορά).
  • Αυτός που θα διαμαρτυρηθεί αν δει πως επανειλημμένα δεν υπάρχουν στα ράφια τα προϊόντα που διαφημίζεται ότι είναι προσφορές (θα έχει βέβαια -πιθανότατα- άδικο να διαμαρτύρεται αν πηγαίνει λίγο πριν το κλείσιμο του μαγαζιού & περιμένει να βρει γεμάτα ράφια).
  • Αυτός που θα διαδώσει την πραγματικά καλή προσφορά στον διπλανό/γείτονα/φίλο/συγγενή.
  • Αυτός που δεν αδειάζει τα ράφια των προσφορών, αλλά παίρνει όσα χρειάζεται (για εύλογο χρονικό διάστημα - π.χ. μέχρι να του τελειώσουν ή την εκτίμηση του πότε θα γίνει η επόμενη "προσφορά") κι αφήνει να βρούνε κι άλλοι.
  • Αυτός που προσπαθεί να ενημερώνει τους υπόλοιπους για τα παιχνίδια που παίζουν σε βάρος μας (των καταναλωτών) οι διάφορες ΑΒ-ΧΨΩ πολυεθνικές (& όχι μόνο αυτές).
  • ...

     

 

 

 

Για να γίνουμε "καλοί καταναλωτές" (ή έστω να βελτιωθούμε), πρέπει να πληροφορούμαστε τις διάφορες προσφορές που υπάρχουν. Σαφώς λοιπόν & θέλω να το μαθει και η "υπολοιπη μιση Ελλαδα" που δεν μπαινει στις προσφορες. Το γράφω επίσης ξεκάθαρα (σχετικό αποσπασμα post μου στο spoiler).

 

 

...

 

Φυσιολογικό δεν είναι να δυσκολεύεται να συνδυάσει κανείς τις διάφορες προωθητικές ενέργειες; Δεν μπορεί ο καθένας να έχει την ικανότητα & το χρόνο να ψάχνει να βρίσκει όλες τις προσφορές/κουπόνια/app που υπάρχουν για να κάνει τον καλύτερο δυνατό συνδυασμό ώστε να μεγιστοποιήσει το "κέρδος" του.

Γι' αυτό το λόγο υπάρχει το διαδίκτυο, ώστε όποιος "καλός" καταναλωτής ("καλός" τουλάχιστον σε ένα βαθμό) εντοπίζει κάτι να το διαδίδει, ο άλλος να το συμπληρώνει & στο τέλος αυτός που ενδιαφέρεται/παρακολουθεί να γνωρίζει ποια είναι η καλύτερη συνδυαστική προσφορά.

 

...

 

 

Αυτός δεν είναι εξάλλου κι ο λόγος ύπαρξης των θεμάτων προσφορών & αντιπροσφορών;

Η πληροφόρηση ευρύτερου κοινού ώστε να την εκμεταλλευτεί;

Αν δεν είναι αυτός, τότε ποιος ο λόγος που τις δημοσιεύουμε & δεν τις κρατάμε για τον εαυτό μας;

 

 

Η άποψη μου γι' αυτά που έχουν μπλε γραμματοσειρά:

 

Εσύ μπορεί αυτό να εννοούσες, αλλά έτσι που το έγραφες (οποιος θελει να γραψει κατι περα απο προσφορες εκτος τεχνολογιας, ας ανοιξει νεο τοπικ στο μπλα μπλα) δεν μπορούσα να μυρίσω τα δάχτυλα μου για να το καταλάβω!  :P

 

Anyway, πέρα από το ότι -νομίζω πως- είχα κάθε δικαίωμα ν' ανοίξω κάποιο θέμα στο Μπλα-Μπλα, πιστεύω ότι στο θέμα αυτό (του "καλού καταναλωτή") φαίνεται πλέον ξεκάθαρα:

  • Ποια ήταν η αφορμή που το άνοιξα:
    • Αποφυγή off-topic post χωρίς προσφορές στο θέμα "Προσφορές εκτός τεχνολογίας".
  • Ποιος ήταν ο σκοπός που το άνοιξα:
    • Να προσπαθήσουμε/βοηθήσουμε για να γίνουμε "καλοί" καταναλωτές, ή έστω να βελτιωθούμε.
  • Ότι δεν ήταν στόχος μου να "κλέψω πελατεία" από τις "Προσφορές" (βλ. π.χ. προγενέστερο post μου στο spoiler, όπου προέτρεπα μέλος να postάρει στις "Προσφορές" κι όχι εδώ).
    •  

       

      το βαζω εδω και οχι στα προσφορες εκτος τεχνολογιας:

       

       

      KLINEX Καθαριστικό πατώματος 1lt

       

      αρχικη τιμή --> 2,68

      εκπτωση -25% --> τιμή μετα εκπτωσης --> 2,01 -- σελίδα 19 απο ΑΒ

      Εαν παρεις 3 κερδιζεις 30 ποντους και αυριο 60 ποντους (1.80).

      Κουπονι livesmart κερδος 0,60 λεπτα x 1 τεμαχιο = 0,60

       

      Οποτε 3 τεμαχια κανουν (2,01χ3=6,03), βγαλε 1 (kwgwkou: γιατί 1 κι όχι 3) κουπονια livesmart -> 6,03 - 0,6 = 5.43 

      Βγαλε και τους 60 ποντους (1,80) ειναι: 5,43 - 1.8 = 3,63 για τα 3 μπουκαλια

      Εαν εχεις και ανεπαφη εφοσον η συναλλαγη ειναι > 5 ευρω εχεις 50 ποντους και αυριο 100 οποτε βγαινει 3 ευρω ακομα εκπτωση ..

       

      τελικη τιμη για 3 τεμάχια = 3,63 - 3 = 0,63 ευρω

       

       

      Γιατί;

      Δεν έχω πρόβλημα (στο "Μπλα Μπλα" είμαστε), αλλά νομίζω ότι εκεί είναι η θέση του.

       

 

Η άποψη μου γι' αυτά που έχουν πράσινη γραμματοσειρά:

 

Ίσως δεν ξέρω πώς μπορώ να είμαι "διακριτικός" & ν' ανοίγω τα μάτια των καταναλωτών-αναγνωστών του insomnia & παράλληλα να μην ανοίγω τα μάτια αυτών που κάνουν τα "λάθη" (ήταν άραγε; ποιος από εμάς μπορεί να το πει με 100% σιγουριά; ) κι εκμεταλλευόμαστε κάποιες υπέρ-προσφορές.

Πιστεύω όμως ότι συμβάλλω σ' αυτό που έθεσα ως στόχο μ' αυτό το θέμα που άνοιξα.

Είμαι επίσης βέβαιος ότι τα "λάθη" ΑΒ-P&G και "Mastercard ανέπαφη πληρωμή" έτσι κι αλλιώς θα "διορθωνόταν", είτε γιατί θα το έπαιρναν σύντομα χαμπάρι, είτε γιατί έτσι το είχαν προγραμματίσει να γίνει.

 

 

Αυτά κι από 'μένα!  :)

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η διακριτικοτητα πάντως είναι το τελευταίο πράγμα που υπάρχει στο τοπικ των προσφορών,όταν χωρίς δεύτερη σκέψη ο ψ και ο Χ γράφουν απροκλητα πως πήραν δεκάδες από το τάδε προϊόν ή δεκάδες δωροεπιταγες.

Καλά έκανε ο μοντ και τα έσβησε.

Καλά έκανες και εσύ topic starter που άνοιξες το θέμα, όχι για να πει ο καθένας πόσα λενορ πήρε αλλά για να μάθουμε πως σκέφτεται ο καθένας, γιατί των προσφορών 1 γράφεται, 15 σχολιάζουν.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είδατε καλό που κάνουν οι προσφορές στον ανταγωνισμό; Τώρα έχουμε και ανταγωνισμό ανάμεσα σε topic του insomnia! :devil:

 

edit: εγώ χαίρομαι που ο φίλος kwgwkou άνοιξε αυτό το topic και όχι ένα απλώς για έκδοση καρτών ή σύγκριση καταστημάτων και το παρακολουθώ με αρκετή προσοχή (αν και προσπαθώ να μην πολυσχολιάζω γιατί τώρα που ξαναβρήκα κανονικό πληκτρολόγιο θα με βάλουν όλοι σε ignore).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Είδατε καλό που κάνουν οι προσφορές στον ανταγωνισμό; Τώρα έχουμε και ανταγωνισμό ανάμεσα σε topic του insomnia! :devil:

 

Επαναλαμβάνω ακόμη μια φορά ότι δεν είναι αυτό ο στόχος αυτού του θέματος.

 

Καθότι όμως είναι στο Μπλα-Μπλα & δεν είμαι Moderator αλλά απλά αυτός που το άνοιξε, ενημερώνω πως δεν με χαλάει ό,τι δημοσιεύεται κι έχει να κάνει με προσπάθεια ενημέρωσης/βελτίωσης της καταναλωτικής μας συμπεριφοράς.

 

Θα παρακαλούσα όμως οι προϊοντικές προσφορές να δημοσιεύονται στην ενότητα τους, για να μην κατηγορηθώ ξαφνικά κι ότι άνοιξα το θέμα για να "κλέβω πελατεία"...

 

edit:

edit: εγώ χαίρομαι που ο φίλος kwgwkou άνοιξε αυτό το topic και όχι ένα απλώς για έκδοση καρτών ή σύγκριση καταστημάτων και το παρακολουθώ με αρκετή προσοχή (αν και προσπαθώ να μην πολυσχολιάζω γιατί τώρα που ξαναβρήκα κανονικό πληκτρολόγιο θα με βάλουν όλοι σε ignore).

 

Σ' ευχαριστώ για τα καλά λόγια & υπόσχομαι ότι δεν θα σε βάλω σε ignore!  :lol:

Νομίζω πως το ξαναέγραψα ότι χαίρομαι να διαβάζω καλογραμμένα post, ασχέτως αν συμφωνώ/διαφωνώ με τις απόψεις που γράφονται σ' αυτά.

Επεξ/σία από kwgwkou
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η διακριτικοτητα πάντως είναι το τελευταίο πράγμα που υπάρχει στο τοπικ των προσφορών,όταν χωρίς δεύτερη σκέψη ο ψ και ο Χ γράφουν απροκλητα πως πήραν δεκάδες από το τάδε προϊόν ή δεκάδες δωροεπιταγες.

 

Δεν είναι λίγο σαν τους κυνηγούς, ή τους ψαράδες; Λένε ιστορίες με τα κατορθώματά τους και ανεβάζουν και φωτογραφίες με τα θηράματα. :lol:

 

Αλλά έχω κι εγώ την απορία: Αν η αντίδραση του mod έχει να κάνει με τις αναφορές σε προσπάθεια να "παρακαμφθούν" οι όροι των προσφορών, είναι απολύτως κατανοητή. Ως γνωστόν οι πολυεθνικές δεν πολυσκάνε επειδή κάποιοι τυπώνουν πολλές φορές τα κουπόνια ή χρησιμοποιούν μαζί προσφορές που αναφέρουν ότι δεν συνδυάζονται. Συνήθως δεν κάνουν καν τον κόπο να κάνουν επαλήθευση των λογαριασμών κουπονιών, καρτών κλπ και να τους κλείσουν όταν γίνεται κατάχρηση. Αλλά τα πράγματα είναι λίγο διαφορετικά όταν μιλάμε για δημόσιες παροτρύνσεις σε παράνομη συμπεριφορά. Δεν είμαστε βέβαια στην τηλεόραση, ούτε νομίζω ότι ένα φόρουμ έχει στην Ελλάδα αρκετή δημοσιότητα, αν και ποτέ δεν ξέρεις.

 

Κατά τα άλλα, τι πειράζει να μάθουν για τις προσφορές και όσοι δε διαβάζουν το σχετικό θέμα και να κάνουν "ντου" κι αυτοί; Οι προωθητικές ενέργειες έχουν συγκεκριμένους στόχους και προϋπολογισμούς, αλλά δεν μπορούν πάντα να προβλέψουν με ακρίβεια την ανταπόκριση των καταναλωτών, γι' αυτό και, όπως όλοι γνωρίζουμε, συνοδεύονται από όρους τύπου "μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων", ή τη διατήρηση του δικαιώματος να τροποποιήσουν τη διάρκειά τους.

 

Το "λάθος" είναι σχετική έννοια και κατανοώ την απορία και την ενόχληση πολλών για την αλλαγή των όρων π.χ. στην προσφορά με τις ανέπαφες, και τη "μη πρόβλεψη" της υπερβολικής συμπεριφοράς που προκάλεσε. Αλλά σκεφτείτε λίγο σαν εταιρεία, όχι σαν γκρινιάρηδες καταναλωτές. Έχετε προσέξει πόσες ενέργειες προώθησης καρτών με πολύ καλές προσφορές, αλλά πενιχρά αποτελέσματα, έχουν γίνει τα τελευταία χρόνια στην Ελλάδα; Οι έλεγχοι κεφαλαίων όμως, και η αναμενόμενη υποχρεωτική χρήση πλαστικού χρήματος δίνουν μία ευκαιρία.

 

Ίσως (ξεκαθαρίζω ότι αυτό είναι υπόθεση, όχι πληροφορία) η MasterCard να κατέληξε σε μια πολύ επιθετική στρατηγική για να ξυπνήσει το ενδιαφέρον. Δεν έβαλε όρους, μας είπε "ό,τι πάρετε 50 πόντοι και την Τετάρτη 100", και εμείς τσιμπήσαμε. Η "ακραία" συμπεριφορά (τα μπουκαλάκια δηλαδή που κάποιοι χτυπούσαν ένα ένα και το χάος στα ταμεία) δούλεψε υπέρ της. Εγώ επί παραδείγματι, και μαζί μου και μια ουρά άλλων 4-5 ατόμων, έμαθα για την προσφορά όταν αναγκάστηκα να στείλω έναν τέτοιον τύπο να ξαναπεριμένει τη σειρά του κάπου αλλού για να μην καθυστερεί τους υπόλοιπους -  από τους οποίους ένας έβγαλε την κάρτα του να δει αν είναι ανέπαφη, και μια ηλικιωμένη κυρία ρώτησε να μάθει τι ακριβώς είναι η ανέπαφη κάρτα.

 

Λίγο η διαφήμιση από στόμα σε στόμα, λίγο o ντόρος εδώ, και - μάλλον πολύ - οι τρελοί τζίροι που κάνει το ΑΒ τελευταία με τις εξάευρες (αυτό δεν είναι υπόθεση, έκανα μια μικρή έρευνα στον ελεύθερο χρόνο μου :P), ίσως οι στόχοι (πιθανόν ενεργοποιήσεις και εκδόσεις καρτών, τζίρος κλπ) να επιτεύχθηκαν γρηγορότερα του αναμενομένου, και σε συνδυασμό με τη γκρίνια στα καταστήματα, να έφεραν την αλλαγή στους όρους. Αυτό που εγώ δεν καταλαβαίνω είναι γιατί κάποιοι αυτό το βλέπουν ως κάτι κακό.

 

Κοινώς: οι εταιρείες θα δώσουν περίπου όσο "τσάμπα" έχουν να δώσουν. Το θέμα είναι ποιοί θα το πάρουν. Θα το κρατάμε μεταξύ μας για να τα πάρουμε λίγα λίγα και στα μουλωχτά όλα εμείς που είμαστε έξυπνοι (μπορούμε δεν μπορούμε να τα ξοδέψουμε), ή θα το διαδώσουμε, εδώ ή στον περίγυρό μας, όπως προτείνει ο ts, με αποτέλεσμα να πάρουν περισσότεροι, αλλά να τελειώσει γρηγορότερα; Τις εταιρείες, παρεμπιπτόντως, τις συμφέρει ξεκάθαρα το δεύτερο.

 

Θα πείτε, οι αλλαγές στους όρους δυσαρέστησαν κάποιους. Και τα άδεια ράφια που αφήνουν πίσω τους αυτοί οι κάποιοι δυσαρέστησαν κάποιους άλλους. Bottom line, όλοι, δυσαρεστημένοι και μη, έτρεξαν ξανά την άλλη μέρα να ψωνίσουν με την καινούργια τους κάρτα, και περισσότερο από την ενόχληση σε λίγο θα θυμούνται το "κέρδος". Και μιλώντας για άδεια ράφια, να γιατί θα έπρεπε να βλέπουμε την έγκαιρη αλλαγή των όρων ως κάτι μάλλον θετικό. Η εναλλακτική είναι τα άδεια ράφια που όχι σπάνια περιμένουν τους Έλληνες καταναλωτές, κάποτε και από την πρώτη μέρα και σχεδόν από το άνοιγμα των καταστημάτων, και που μάταια ελπίζουν να πετύχουν γεμάτα πηγαίνοντας και ξαναπηγαίνοντας καθ' όλη τη διάρκεια της προσφοράς. Ή τα συστήματα που πέφτουν μυστηριωδώς και δε δέχονται κάρτες ή δε βγάζουν τις προσφορές στο ταμείο. Θεωρείτε ότι αυτά δείχνουν μεγαλύτερο σεβασμό στον καταναλωτή;

 

Για να είμαστε δίκαιοι, βρίσκω απολύτως φυσιολογική την αγανάκτηση πολλών από την κακή, επιεικώς ερασιτεχνική (όπως έχει ήδη αναφερθεί) αντιμετώπιση στα καταστήματα, σε όλα τα επίπεδα. Όπου μη ενημερωμένοι και συχνά αγενείς ταμίες λένε ότι τους έρθει στο κεφάλι επειδή δεν ξέρουν τι ισχύει, δε θυμούνται πώς να περάσουν τις προσφορές, βαριούνται γενικά να ασχοληθούν, και λένε ψέματα στους πελάτες για να τους ξεφορτωθούν μια ώρα αρχύτερα (όχι, δεν είναι πάντα επειδή έτσι τους είπαν να λένε. Συμβαίνει αυτό, αλλά όχι στο βαθμό που φαντάζονται οι περισσότεροι). Ενώ κουτοπόνηροι υπεύθυνοι, με νοοτροπία συνοικιακού μπακάλη, νομίζουν ότι κάνουν χάρη στην επιχείρηση κάνοντας ό,τι περνάει από το χέρι τους για να μη δουν οι πελάτες προσφορά, λες και τα λεφτά βγαίνουν από την τσέπη τους (όλα αυτά x10 στα μη εταιρικά καταστήματα).

 

Δικαιολογημένη λοιπόν η ενόχληση, και η απαίτηση όλων μας να πάρουμε της προσφορές με τους όρους που αυτές διαφημίζονται. (Παρενθετικά, μια συμβουλή. Μην ασχολείστε με τις ταμίες. Ζητήστε κατευθείαν όποιον υπάρχει από υποδιευθυντή και πάνω, και αν σας καθυστερήσουν πολύ για τα αυτονόητα, ζητήστε και δωράκι. Στην αρχή θα σας κοιτάνε σαν να είστε εξωγήινοι, αλλά θα συνηθίσουν). Εμένα πάντως αυτή η ιερή αγανάκτηση για τα σούπερ μάρκετ, που δεν τηρούν τους όρους και προσπαθούν να μας στερήσουν τις προσφορές, μου φαίνεται πολύ διασκεδαστική όταν προέρχεται από κάποιους που μόλις κοκορεύονταν για τις δικές τους επιτυχίες στον αγώνα της κατάχρησης των ίδιων όρων. Ουαί υμίν... :-D :-D :-D

Επεξ/σία από spiderling
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Σημερινό ποστ που θέλω να μοιραστώ μαζί σας μέρες που είναι. . . (ή μέρες που ήταν και που δύσκολα θα ξαναρθούν....) :lol:

 

Στο Carrefour εχεις πολλες εκπτωσεις με την καρτα ενω στο Βασιλοπουλο δεν εχεις τιποτα. Βαζει συχνα εκπτωσεις (20-30%) σε διαφορα προϊοντα (απο κατεψυγμενα μεχρι τυρια ή χυμους/κρασια κλπ) ενω αλλες φορες βαζει 1+1. Καμια σχεση με την ΑΒ που δεν σου δινει απολυτως τιποτα απο εκπτωση...

http://www.insomnia.gr/topic/586211-μήπως-έχετε-κάρτα-όνομα-σουπερ-μαρκετ/?p=54370170

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ειστε οι καλύτεροι ''Ανταποκριτες'' προσφορών και διαθεσιμοτητας προϊόντων  σουπερ μαρκετ!! 

Παρακαλούμε συνεχίστε..

Τουλάχιστον για εμένα είναι πολυ ενδιαφέρον... και δεν θέλω να σταματήσει αυτή η ενημέρωση. :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Σημερινό ποστ που θέλω να μοιραστώ μαζί σας μέρες που είναι. . . (ή μέρες που ήταν και που δύσκολα θα ξαναρθούν....) :lol:

 

Στο Carrefour εχεις πολλες εκπτωσεις με την καρτα ενω στο Βασιλοπουλο δεν εχεις τιποτα. Βαζει συχνα εκπτωσεις (20-30%) σε διαφορα προϊοντα (απο κατεψυγμενα μεχρι τυρια ή χυμους/κρασια κλπ) ενω αλλες φορες βαζει 1+1. Καμια σχεση με την ΑΒ που δεν σου δινει απολυτως τιποτα απο εκπτωση...

http://www.insomnia.gr/topic/586211-μήπως-έχετε-κάρτα-όνομα-σουπερ-μαρκετ/?p=54370170

 

 

 

Ο ΑΒ δίνει τις προσφορές και τις εκπτωσεις προιόντων ΣΕ ΟΛΟΥΣ.

Ανεξάρτητα έχεις δεν έχεις κάρτα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...