Προς το περιεχόμενο

Ο "καλός" Καταναλωτής!


kwgwkou

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αφού δεν θέλεις τους πόντους και ξέρεις ότι έχει γίνει όλο αυτό το μπέρδεμα και το πιθανότερο είναι ότι δεν έχουν ενημερώσει το σύστημα γιατί να το τραβήξεις τόσο; Για να φέρεις την ταμία σε δύσκολη θέση; Κάνε την συναλλαγή με κάρτα (όχι ανέπαφα) ή με μετρητά κι άστο να πάει...τι κέρδισες με όλο αυτό δηλαδή πέρα αντιπάθεια;

Βλέπω τρελή υποστήριξη στα ΣουπερΜαρκετ...

Ο στόχος μου δεν ήταν να φέρω την ταμία σε δύσκολη θέση...άλλωστε της πρότεινα να πετάξει τους πόντους...και όταν μου άρχισε το παραμύθι, τότε ζήτησα την υπεύθυνη, για να καταλάβουν ότι δεν απευθύνονται σε ζώα...

Δεν πάω στο σουπερμαρκετ-και μάλιστα-τόσο μεγάλο και απρόσωπο, για να αναπτύξω φιλικές σχέσεις με τους υπαλλήλους...

Εάν θέλω φιλικές σχέσεις υπάρχει και το μινι μάρκετ, που αν χρειαστούμε κάτι, ψωνίζουμε από εκεί, γνωρίζουμε και το όνομά τους και όταν βλέπουν και το παιδί έχουν προσφέρει και ένα αυγουλάκι kinder...

Για να το κλείσουμε, γιατί το κουράσαμε...

Δεν μπορώ να δείξω κατανόηση-ανεκτικότητα εγώ ο καταναλωτής απέναντι στο σουπερμαρκετ που με κοροιδεύει (να μου λένε ότι δεν επιτρέπονται συναλλαγές ανέπαφες κάτω των 5 ευρώ και ότι άλλαξε ο κανονισμός των τραπεζικών καρτών)

Για μενα-το ξαναλέω- θα ήταν πιο έντιμο να αναγνωρίσουν το λάθος του συστήματος τους, να μου ζητήσουν να δείξω κατανόηση...

Την κοροϊδία δεν μπορώ να την αποδεχθώ...

Όσο για τη δική μου τακτική την Πέμπτη και την Παρασκευή -όπως το ξανάγραψα- δεν έφερα τις ταμίες σε δύσκολη θέση πηγαίνοντας στο ταμείο π.χ. με 10 μπουκαλάκια και ζητώντας 10 διαφορετικές αποδείξεις καθυστερώντας συνάμα και τους υπόλοιπους πελάτες...μπαινοέβγαινα στο σουπερμαρκετ για όσο χρόνο είχα διαθέσιμο...(γυφτιά για κάποιους-θα το δεχθώ-πάντως δεν ενόχλησα κανέναν)

Όσο για τα σκηνικά της Τετάρτης-όπως μεταφέρονται, δεν τα είδα ο ίδιος-αναρωτηθείτε ποιος τα προκάλεσε;

Στη σχολή που σπούδασα έμαθα ότι πρέπει να ψάχνω τη γενεσιουργό αιτία μίας κατάστασης και κατόπιν τους βοηθητικούς παράγοντες που επηρεάζουν την κατάσταση...

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 371
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Βλέπω τρελή υποστήριξη στα ΣουπερΜαρκετ...

Ο στόχος μου δεν ήταν να φέρω την ταμία σε δύσκολη θέση...άλλωστε της πρότεινα να πετάξει τους πόντους...και όταν μου άρχισε το παραμύθι, τότε ζήτησα την υπεύθυνη, για να καταλάβουν ότι δεν απευθύνονται σε ζώα...

Δεν πάω στο σουπερμαρκετ-και μάλιστα-τόσο μεγάλο και απρόσωπο, για να αναπτύξω φιλικές σχέσεις με τους υπαλλήλους...

Εάν θέλω φιλικές σχέσεις υπάρχει και το μινι μάρκετ, που αν χρειαστούμε κάτι, ψωνίζουμε από εκεί, γνωρίζουμε και το όνομά τους και όταν βλέπουν και το παιδί έχουν προσφέρει και ένα αυγουλάκι kinder...

Για να το κλείσουμε, γιατί το κουράσαμε...

Δεν μπορώ να δείξω κατανόηση-ανεκτικότητα εγώ ο καταναλωτής απέναντι στο σουπερμαρκετ που με κοροιδεύει (να μου λένε ότι δεν επιτρέπονται συναλλαγές ανέπαφες κάτω των 5 ευρώ και ότι άλλαξε ο κανονισμός των τραπεζικών καρτών)

Για μενα-το ξαναλέω- θα ήταν πιο έντιμο να αναγνωρίσουν το λάθος του συστήματος τους, να μου ζητήσουν να δείξω κατανόηση...

Την κοροϊδία δεν μπορώ να την αποδεχθώ...

Όσο για τη δική μου τακτική την Πέμπτη και την Παρασκευή -όπως το ξανάγραψα- δεν έφερα τις ταμίες σε δύσκολη θέση πηγαίνοντας στο ταμείο π.χ. με 10 μπουκαλάκια και ζητώντας 10 διαφορετικές αποδείξεις καθυστερώντας συνάμα και τους υπόλοιπους πελάτες...μπαινοέβγαινα στο σουπερμαρκετ για όσο χρόνο είχα διαθέσιμο...(γυφτιά για κάποιους-θα το δεχθώ-πάντως δεν ενόχλησα κανέναν)

Όσο για τα σκηνικά της Τετάρτης-όπως μεταφέρονται, δεν τα είδα ο ίδιος-αναρωτηθείτε ποιος τα προκάλεσε;

Στη σχολή που σπούδασα έμαθα ότι πρέπει να ψάχνω τη γενεσιουργό αιτία μίας κατάστασης και κατόπιν τους βοηθητικούς παράγοντες που επηρεάζουν την κατάσταση...

Δεν υπερασπίζομαι το σούπερ μάρκετ. Απλά η κίνηση που έκανες για μένα ήταν άσκοπη ενώ για σένα χρήσιμη. Είναι όπως το βλέπει ο καθένας :)

 

Χρειάζεται να κάνεις και τα στραβά μάτια καμιά φορά νομίζω

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από το καλοκαίρι που άρχισαν να βγαίνουν οι super προσφορές και αφού τις εκμεταλλεύτηκα, σε λογικούς αριθμούς, άρχισα να ενημερώνω φίλους, συγγενείς και γνωστούς, με οικογένειες και χωρίς, και παρά τις λεπτομερείς οδηγίες που έδωσα άλλοι μεν δεν ασχολήθηκαν καθόλου και άλλοι πήγαν την πρώτη φορά, πήραν άλλα αντ' άλλων, και φυσικά, πηγαίνοντας στο ταμείο απογοητεύτηκαν όταν η ταμίας δεν τους έδωσε τις 6ευρες, αφού δεν πήραν τα προιόντα προσφορών. 

 

Α ώστε σου έχουν περιορισμό και για μάρκες ή είδη προϊόντων κιόλας, δεν τους φτάνει που πήγε ο πελάτης έδωσε τα λεφτά του και αγόρασε από το μαγαζί τους πάνω από ένα όριο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

history, δες το Wild Tales, η τέταρτη ιστορία θα σε ενθουσιάσει.

Εάν από όλα αυτά που γράφτηκαν κράτησες αυτό, με γεια σου, με χαρά σου....

Δεν υπερασπίζομαι το σούπερ μάρκετ. Απλά η κίνηση που έκανες για μένα ήταν άσκοπη ενώ για σένα χρήσιμη. Είναι όπως το βλέπει ο καθένας :)

 

Χρειάζεται να κάνεις και τα στραβά μάτια καμιά φορά νομίζω

Εάν διάβασες το πρώτο μου μήνυμα, δεν πήγα επί τούτου, να αγοράσω ένα μπουκαλάκι νερό...είχα ήδη κάνει ψώνια και είχα περιέργεια να δω τι θα μου πουν...That's all...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Α ώστε σου έχουν περιορισμό και για μάρκες ή είδη προϊόντων κιόλας, δεν τους φτάνει που πήγε ο πελάτης έδωσε τα λεφτά του και αγόρασε από το μαγαζί τους πάνω από ένα όριο.

 

 

Προφανώς, δεν κατάλαβες αυτό που έγραψα, είτε γιατί δεν έχεις ψωνίσει με βάση τις προσφορές του φυλλαδίου είτε από άλλη αιτία.

 

Όταν το φυλλάδιο γράφει ότι δίνει πχ 100 πόντους για την αγορά συγκεκριμένου προιόντος και εσύ πάρεις κάποιο άλλο της ίδιας εταιρείας, δεν θα πάρεις στο ταμείο την 6ευρη και, φυσικά, δεν έχουν όλοι την ευστροφία να πουν στην ταμία να ακυρώσει τη συναλλαγή και να ξαναγυρίσουν για να ψάξουν για το σωστό προιόν που είναι σε προσφορά.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προφανώς, δεν κατάλαβες αυτό που έγραψα, είτε γιατί δεν έχεις ψωνίσει με βάση τις προσφορές του φυλλαδίου είτε από άλλη αιτία.

 

Όταν το φυλλάδιο γράφει ότι δίνει πχ 100 πόντους για την αγορά συγκεκριμένου προιόντος και εσύ πάρεις κάποιο άλλο της ίδιας εταιρείας, δεν θα πάρεις στο ταμείο την 6ευρη και, φυσικά, δεν έχουν όλοι την ευστροφία να πουν στην ταμία να ακυρώσει τη συναλλαγή και να ξαναγυρίσουν για να ψάξουν για το σωστό προιόν που είναι σε προσφορά.

 

Οκ. Ναι δεν έχω ασχοληθεί απλά διαβάζω τα post εδώ και προσπαθώ να καταλάβω, εγώ νόμιζα οτι σου έλεγαν αγόρασε από εμάς πάνω από ένα όριο και κερδίζεις πόντους για έκτπωση σε επόμενη αγορά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οκ. Ναι δεν έχω ασχοληθεί απλά διαβάζω τα post εδώ και προσπαθώ να καταλάβω, εγώ νόμιζα οτι σου έλεγαν αγόρασε από εμάς πάνω από ένα όριο και κερδίζεις πόντους για έκτπωση σε επόμενη αγορά.

 

Άρα δεν είσαι "καλός" καταναλωτής.  :mrgreen:

Ο καλός καταναλωτής ψάχνει-ενημερώνεται & δεν αγοράζει το ίδιο προϊόν από αυτούς που το πουλάνε ακριβά, έτσι ώστε & οι υπόλοιποι (μεγαλ)έμποροι να ρίξουν την τιμή/κέρδος τους για να είναι πιο ανταγωνιστικοί. Βοηθάει επίσης, ενημερώνοντας τους υπόλοιπους για να εκμεταλλευτούν τις ευκαιρίες.

Όσο περισσότεροι "καλοί" καταναλωτές υπάρχουν, τόσο περισσότερο πιθανό είναι να επωφεληθούν κι οι "κακοί" καταναλωτές σαν κι εσένα ή/& τους παππούδες/γιαγιάδες που δεν έχουν ιδέα από internet/πόντους/κάρτες & ψάξιμο προσφορών.

Δεν μπορώ όμως με τίποτε να αποδεχθώ ως "καλό" καταναλωτή -π.χ.- τον αδερφό μου, που τον πήρα τηλ. την Τετάρτη να του πω για το χαμό που γινόταν στα ΑΒ με το συνδυασμό προσφορών P&G/2*πόντων, κι αυτός μου είπε ότι βαριέται να πάει γιατί έχει ακόμη οδοντόκρεμα/απορρυπαντικό. Όταν όμως αύριο-μεθαύριο θα γκρινιάζει ότι δεν του φτάνουν τα χρήματα που βγάζει (χαμηλόμισθος υπάλληλος είναι), οδοντόβουρτσα/οδοντόκρεμα/απορρυπαντικό/ξυραφάκια θα το σκεφτώ πολύ για να του δώσω.  :rolleyes:

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Άρα δεν είσαι "καλός" καταναλωτής.  :mrgreen:

Ο καλός καταναλωτής ψάχνει-ενημερώνεται & δεν αγοράζει το ίδιο προϊόν από αυτούς που το πουλάνε ακριβά, έτσι ώστε & οι υπόλοιποι (μεγαλ)έμποροι να ρίξουν την τιμή/κέρδος τους για να είναι πιο ανταγωνιστικοί. Βοηθάει επίσης, ενημερώνοντας τους υπόλοιπους για να εκμεταλλευτούν τις ευκαιρίες.

Όσο περισσότεροι "καλοί" καταναλωτές υπάρχουν, τόσο περισσότερο πιθανό είναι να επωφεληθούν κι οι "κακοί" καταναλωτές σαν κι εσένα ή/& τους παππούδες/γιαγιάδες που δεν έχουν ιδέα από internet/πόντους/κάρτες & ψάξιμο προσφορών.

Δεν μπορώ όμως με τίποτε να αποδεχθώ ως "καλό" καταναλωτή -π.χ.- τον αδερφό μου, που τον πήρα τηλ. την Τετάρτη να του πω για το χαμό που γινόταν στα ΑΒ με το συνδυασμό προσφορών P&G/2*πόντων, κι αυτός μου είπε ότι βαριέται να πάει γιατί έχει ακόμη οδοντόκρεμα/απορρυπαντικό. Όταν όμως αύριο-μεθαύριο θα γκρινιάζει ότι δεν του φτάνουν τα χρήματα που βγάζει (χαμηλόμισθος υπάλληλος είναι), οδοντόβουρτσα/οδοντόκρεμα/απορρυπαντικό/ξυραφάκια θα το σκεφτώ πολύ για να του δώσω.  :rolleyes:

 

Γενικά δεν ασχολούμαι με οτι έχει σχέση με προσφορές, η επιχείρηση ψάχνει να κερδίσει και αυτό θα κάνει, δεν την έπιασαν ξαφνικά φιλοανθρωπιστικά αισθήματα και θέλει να κάνει εκπτώσεις σε φτωχούς ανέργους και άτομα με οικονομικά προβλήματα. Αν θέλουν προσφορές ας μειώσουν τις τιμές καθολικά, τώρα για μένα το να κρυβόμαστε πίσω από φυλλάδια με κάρτες και πόντους είναι αστεία πράγματα. Ο καθένας το εκλαμβάνει όπως νομίζει βέβαια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είμαι θεωρητικός και δεν σε πιάνω...

εγώ το καταλαβαίνω διαφορετικά...

αγοράζω πράγματα (που χρειάζομαι) αξίας 5 ευρώ και μου επιστρέφουν 1,5 (ενδεχομένως, αν ισχύσει ο διπλασιασμός, 3 ευρώ)...με αυτά που μου επιστρέφουν-όχι στο χέρι-, αλλά στην κάρτα μου αγοράζω άλλα προϊόντα 5 ευρώ (που αν αφαιρέσω τα χρήματα που μου επέστρεψαν είναι 3,5 ή στην καλύτερη 2 ευρώ)...

Μιλάμε για supermarket που οι αγορές είναι σταθερές και αναγκαίες...

Δεν είναι ότι αγόρασα παπούτσια και μου έδωσαν δωροεπιταγή για αγορά δεύτερου παπουτσιού, που μπορεί να μου είναι άχρηστο...

Δεν γίνεται αυτό που λες!

Τα χρήματα θα τα πάρεις σε δωροεπιταγη των 6€, και για να την χρησιμοποιήσεις πρέπει να κάνεις αγορά των 6€+, και όταν θα αφαιρέσουν τα 6€ θα έχουν μείνει κάτι ψιλά που θα πρέπει να πληρώσεις (όχι ανεπαφα γιατί θα είναι κάτω των 5€), που δεν θα έχεις κερδίσει πόντους!

Με δύο αγορές των 5€ θα έχεις κερδίσει μια δωροεπιταγη των 6€ για την επόμενη αγορά σου. Οπότε θα έχεις πάρει πράγματα αξίας 10+6€ και εσύ θα έχεις πληρώσει 10€! Άρα, κέρδος 37,5%

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Professor Xavier και history αναφέρεστε σε δυο διαφορετικά πράγματα.

Ο μεταλλαγμένος υπολογίζει το ποστοστό της επιτυγχανόμενης έκπτωσης στο σύνολο των αγορών που θα γίνουν από το κατάστημα για να κλείσει η συναλλαγή.

Ο ιστορικός, λαμβάνοντας υπόψη πως αγοράζει πράγματα που θα αγόραζε ούτως ή άλλως στην ίδια τιμή (από αυτό ή άλλο market), υπολογίζει την προσφορά ολόκληρη ως δώρο το οποίο δεν θα ελάμβανε διαφορετικά.

 

Επειδή έχω παίξει το παραπάνω παιχνίδι των αριθμών με φίλο, και δεν οδηγεί πουθενά, στην τελική νομίζω πως ο υπολογισμός θα πρέπει να γίνει ως καθαρό ποσό σε ευρώ που εξοικονομεί κάποιος, δίχως σε καμία περίπτωση να αγοράσει πράγματα που δεν θα αγόραζε ούτως ή άλλως κάποια στιγμή στο εγγύς μέλλον (και στη σωστή τιμή).

 

Αυτό, γιατί αν μπλέξουμε με ποσοστά δεν θα βγάλουμε άκρη...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Δεν γίνεται αυτό που λες!

Τα χρήματα θα τα πάρεις σε δωροεπιταγη των 6€, και για να την χρησιμοποιήσεις πρέπει να κάνεις αγορά των 6€+, και όταν θα αφαιρέσουν τα 6€ θα έχουν μείνει κάτι ψιλά που θα πρέπει να πληρώσεις (όχι ανεπαφα γιατί θα είναι κάτω των 5€), που δεν θα έχεις κερδίσει πόντους!

Με δύο αγορές των 5€ θα έχεις κερδίσει μια δωροεπιταγη των 6€ για την επόμενη αγορά σου. Οπότε θα έχεις πάρει πράγματα αξίας 10+6€ και εσύ θα έχεις πληρώσει 10€! Άρα, κέρδος 37,5%

Ο.Κ., δεκτόν...θεωρητικός γαρ...δεν είναι αμελητέο όμως και το 37,5%...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το θέμα είναι πώς το βλέπει η εταιρεία που κάνει την προσφορά. Οι καταναλωτές έχουν την τάση να υπολογίζουν όλες τις προσφορές με τον ίδιο τρόπο, είτε είναι κουπόνι, είτε έκπτωση, είτε 1+1 δώρο κλπ. Ο καθηγητής έχει δίκιο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο.Κ., δεκτόν...θεωρητικός γαρ...δεν είναι αμελητέο όμως και το 37,5%...

Όχι φυσικά, και εννοείτε πως αξίζει για πράγματα που έτσι και αλλιώς θα αγόραζες από ΑΒ!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν είναι να παίρνεις πράγματα που έχεις πράγματι ανάγκη και μπορείς να τα σπας σε 5ευρα, τότε καντο.

Αν είναι να παίρνεις πράγματα 2ης/3ης ανάγκης (πχ μερεντες) τότε περισσότερο κερδισμένος θα βγει ο ΑΒ από εσένα.

Το 60% δεν ισχύει, γιατί σου δεσμεύει τα χρήματα για μελλοντικές αγορές και δεν στα επιστρέφει.

Για να το καταλάβεις καλύτερα θα σου πω ένα παράδειγμα.

Αγοράζεις πράγματα αξίας "χ", και σου επιστρέφει το 60% της αξίας τους σε δωροεπιταγες.

Αφού θα έχεις γεμίσει με δωροεπιταγες και θα τις χρησιμοποιήσεις για να παίρνεις πράγματα που έχεις ανάγκη, τότε θα έχεις ξοδέψει...

X+0,60X=1,60X Όπου 0,60Χ είναι οι αγορές με δωροεπιταγες που έκανες χωρίς να πληρώσεις. Οπότε από το σύνολο αγορών σου(1,60Χ) το κέρδος σου είναι 0,60Χ, δηλαδή..

0,60x100/1,60=37,5%

Άλλο 60%έκπτωση και άλλο "κέρδισα το 60% σε δωροεπιταγες"

 

Δεν γίνεται αυτό που λες!

Τα χρήματα θα τα πάρεις σε δωροεπιταγη των 6€, και για να την χρησιμοποιήσεις πρέπει να κάνεις αγορά των 6€+, και όταν θα αφαιρέσουν τα 6€ θα έχουν μείνει κάτι ψιλά που θα πρέπει να πληρώσεις (όχι ανεπαφα γιατί θα είναι κάτω των 5€), που δεν θα έχεις κερδίσει πόντους!

Με δύο αγορές των 5€ θα έχεις κερδίσει μια δωροεπιταγη των 6€ για την επόμενη αγορά σου. Οπότε θα έχεις πάρει πράγματα αξίας 10+6€ και εσύ θα έχεις πληρώσει 10€! Άρα, κέρδος 37,5%

 

Professor Xavier και history αναφέρεστε σε δυο διαφορετικά πράγματα.

Ο μεταλλαγμένος υπολογίζει το ποστοστό της επιτυγχανόμενης έκπτωσης στο σύνολο των αγορών που θα γίνουν από το κατάστημα για να κλείσει η συναλλαγή.

Ο ιστορικός, λαμβάνοντας υπόψη πως αγοράζει πράγματα που θα αγόραζε ούτως ή άλλως στην ίδια τιμή (από αυτό ή άλλο market), υπολογίζει την προσφορά ολόκληρη ως δώρο το οποίο δεν θα ελάμβανε διαφορετικά.

 

Επειδή έχω παίξει το παραπάνω παιχνίδι των αριθμών με φίλο, και δεν οδηγεί πουθενά, στην τελική νομίζω πως ο υπολογισμός θα πρέπει να γίνει ως καθαρό ποσό σε ευρώ που εξοικονομεί κάποιος, δίχως σε καμία περίπτωση να αγοράσει πράγματα που δεν θα αγόραζε ούτως ή άλλως κάποια στιγμή στο εγγύς μέλλον (και στη σωστή τιμή).

 

Αυτό, γιατί αν μπλέξουμε με ποσοστά δεν θα βγάλουμε άκρη...

 

Ο batatoudis τα λέει σωστά. Για να το κάνουμε πιο λιανά για τους "θεωρητικούς": 

Όσο πιο πολλές αγορές κάνει κάποιος με επιταγές έκπτωσης που προέρχονται από προηγούμενες αγορές, τόσο πιο πολύ πλησιάζει το μέγιστο δυνατό ποσοστό κέρδους-έκπτωσης (π.χ. το 60% που γράφηκε για τους 2*50p -την Τετάρτη- για αγορές 5€ από τις ανέπαφες Mastercard).

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...