Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Το εχει ενας γειτονας κ οταν το παιρνει η γυναικα του τις βαζει φουλ θερμανση στο αμαξι κ στα καθισματα απο το iphone! συν οτι βλεπει Live που ειναι το αμαξι ανα πασα στιγμη! 

 

φουλ θέρμανση; ε τον άτιμο.. χαχα!

Δημοσ.

εξαρταται , αν παιζεις στις στροφουλες ,με τα ορια προσφυσης , την γεωμετρια των γωνιων , την ποιοτητα του δρομου , τις γραμμες εισοδου και εξοδου και την επιτυχια προσχεδιασμου τους και τηρησης τους ...

Κανεις ολα αυτα το πρωι οταν πας δουλεια κ το απογευμα οταν γυριζεις;

Δημοσ.

Κανεις ολα αυτα το πρωι οταν πας δουλεια κ το απογευμα οταν γυριζεις;

αμε  !

δεν ειναι και πολλα . οταν το απολαμβανεις κιολας , αυτα ειναι φυσικο επομενο .

αν και στην αθηνα μου αρεσε να οδηγω μηχανη και να περναω αναμεσα απ τα σταματημενα απο το κυκλοφοριακο με 160 και να προσερναω αυτους που σχολασανε στην προηγουμενη βαρδια και ακομη γυριζουν  . 

Δημοσ.

Έχω μείνει άφωνος. Απίστευτο....

Το θέμα είναι όταν θα αρχίσουν να κυκλοφορουν πιο ευρέως τι θα γίνει με τις ασφαλιστικές; Θα καλύπτουν; Θα μειώσουν-αυξήσουν τα ασφάλιστρα.

 

Απίστευτο και πάλι απίστευτο. Δεν χορταίνω να βλέπω το βίντεο.

 

Έχει όραμα ο Elon και την ικανότητα να το βλέπει στην πραγματικότητα.

 

edit

 

Διάβαζα ένα άλλο άρθρο που έλεγε ότι ο αυτόματος μαθαίνει όχι μόνο από τις συνήθειες του οδηγού αλλά παρατηρώντας και τις συνήθειες των άλλως αυτοκινήτων. 

 

Δηλαδή αν 2-3 αυτοκίνητα μπροστά του κάνουν αναστροφή ενώ απαγορεύεται, θα την θεωρήσει λογική και θα την κάνει; 

 

Το αναφέρω αυτό γιατί στο ο Musk είπε ότι αν σε μία διασταύρωση μόνο το 0,5% στρίψει αριστερά το σύστημα θα υποθέσει ότι απαγορεύεται...

 

Σίγουρα δεν κάνει για Ελλάδα και πόσο μάλλον για Ινδία....

Δημοσ.

αμε !

δεν ειναι και πολλα . οταν το απολαμβανεις κιολας , αυτα ειναι φυσικο επομενο .

αν και στην αθηνα μου αρεσε να οδηγω μηχανη και να περναω αναμεσα απ τα σταματημενα απο το κυκλοφοριακο με 160 και να προσερναω αυτους που σχολασανε στην προηγουμενη βαρδια και ακομη γυριζουν .

Lol. Και ανοιγει καποιος εκεινη την ωρα την πορτα του και συνεχιζεις ως superman μεχρι το σπίτι σου..
  • Like 6
Δημοσ.

Θετικό που προχωράει η τεχνολογία, με εκατομμύρια κάγκουρες και ανίκανοι να πάρουν επιτέλους πόδι από το βολάν.

Επίσης θα γλυτώσουμε την συντριπτική πλειοψηφία των εντελώς βαρετών εργατοωρών που φεύγουν στις καθημερινές και τελείως βαρετές διαδρομές.

 

Βέβαια δεν ξέρω κατά πόσον θα εμπιστεύομαι το αυτοκίνητο,διότι από την μια το θέμα του hacking/corrupting(όπως είχε γίνει είδηση εδώ) και από την άλλη διότι δεν ξέρω εάν έκαναν σωστές δοκιμές στο σύστημα.

Γενικά όταν μιλάμε για ιδιώτη, το κέρδος πάντα νικάει,πολλές φορές εις βάρος της ασφάλειας του πελάτη...

 

Η ασφάλεια του πελάτη για μια αυτοκινητοβιομηχανία συνεπάγεται κέρδος γι αυτό και ξοδεύονται εκατομμύρια για τεστινγκ με κούκλες, με βελτιώση της παθητικής και ενεργητικής ασφάλειας κτλ...

Δημοσ.

Καλά 4 ρόδες έχει και το smart, 4 έχει και το Volvo..

Πίστεψε με, αν θέλει να γίνει..

 

για δες .. .https://www.youtube.com/watch?v=v708z67ALww

 

εγω παντως εκτος απο την κινηση του κεντρου ( οπου και εχω καταργησει το αυτοκινητο και παω με ποδια/ποδηλατο/ μετρο) απολαμβανω φουλ την οδηγηση και πολλες φορες βγαινω βολτα να καψω τσαμπα βενζινη ... θα ξενερωσω την ζωη μου αν επιβληθει σε καποια χρονια η αυτονομη. 

Δημοσ.

Το καλύτερο ειναι να ειναι προαιρετική η αυτόνομη οδήγηση. Όποτε θα την χρησιμοποιείς κατα το δοκουν. Απίστευτη ευκολία. Απλά φαντάσου να είσαι κουρασμένος ή να έχει κίνηση ή να μην νιώθεις καλα, θα το βάζεις στο αυτόματο και θα ξεκουράζεσαι ενώ θα πηγαίνεις στον προορισμό σου.
Ειναι απλά win win!

  • Like 2
Δημοσ.

το επομενο βημα απο τη tesla λεει θα πηγαινει super market θα βγαζει το σκυλο βόλτα θα πηγαινει και στη δουλεια για μενα θα καθεται στην ουρα των atm υπο capital control :P για να να καθομαι εγω να βλεπω περισσοτερα τετοια video στο youtube :P

  • Like 1
Δημοσ.

ενδιαφερον θα ειχε και ενα διαγραμμα των επιταχυνσεων που ασκηθηκαν στους "επιβατες" του smart.

να βλεπεις την βελονα να χτυπαει κοκκινο.

ειναι πολυ ευκολο να φτιαξουν ενα ακαμπτο πλαισιο. το δυσκολο ειναι πως θα διαχειριστει την ενεργεια της προσκρουσης και πως θα την απορροφησει πριν μεταδοθει στους επιβατες.

 

και επειδη το βιντεο που εβαλες ηταν διαφημιστικο, κοιτα και ενα κανονικο crash test απο το IIHS (αμερικανικο ινστιτουτο οδικης ασφαλειας)

  • 2 μήνες μετά...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...