Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Οι αναβαθμίσεις που κυκλοφορεί η Tesla για το ηλεκτροκίνητο της αυτοκίνητο, το Model S, δεν σταματούν να μας εκπλήσσουν κάτι που ισχύει και με το νέο λογισμικό που κυκλοφόρησε πριν μερικές ημέρες η εταιρεία, το οποίο προσθέτει δυνατότητες -μερικής- αυτόνομης οδήγησης αλλά και αυτόματου παρκαρίσματος.

Η έβδομη έκδοση του λογισμικού της Tesla, προσφέρει στους κατόχους του Model S και σύντομα του Model X τις παρακάτω δυνατότητες οι οποίες προστίθενται στο σύστημα Autopilot που διαθέτει από τις αρχές του χρόνου

 

Autosteer (beta): Με τη συγκεκριμένη λειτουργία, το αυτοκίνητο παραμένει με σταθερή ταχύτητα στη λωρίδα που βρίσκεται, κάνοντας χρήση των υψηλής ευκρίνειας GPS χαρτών, με τους αισθητήρες να αναγνωρίζουν τις κατάλληλες ενδείξεις προκειμένου να γνωρίζει το αυτοκίνητο πότε είναι μέσα σε μια λωρίδα. Όπως δηλώνει ο Musk, ο ιδρυτής της Tesla, η λειτουργία Autosteer λειτουργεί ακόμα και όταν επικρατούν δύσκολες συνθήκες καιρού, όπως ακριβώς ισχύει και με τους ανθρώπους.

 

Δημοσιευμένη Εικόνα

 

Αυτόματη αποφυγή και ενημέρωση σύγκρουσης: Στην περίπτωση αυτή, το εντυπωσιακό καντράν των Model S και Model X, θα εμφανίσει με χαρακτηριστικό τρόπο την πληροφορία ότι υπάρχουν κάποια πράγματα τα οποία είναι πολύ κοντά στο αυτοκίνητο.

 

Αυτόματη αλλαγή λωρίδας: Μόλις ο οδηγός ενεργοποιήσει το flash, τότε το αυτοκίνητο αλλάζει αυτόματα λωρίδα, από τη στιγμή που ο δρόμος είναι ελεύθερος.

 

Δημοσιευμένη Εικόνα

 

Αυτόματο παρκάρισμα: Όταν ο οδηγός βρίσκεται μέσα σε μια πόλη και διατηρεί χαμηλή ταχύτητα, τότε το αυτοκίνητο θα ελέγχει το δρόμο για ελεύθερο χώρο παρκαρίσματος, ενημερώνοντας τον. Αν ο οδηγός ενεργοποιήσει τη σχετική λειτουργία, τότε το αυτοκίνητο παρκάρει μόνο του χωρίς βοήθεια από τον οδηγό.

 

 

Θα πρέπει να επισημανθεί ότι η Tesla σε καμία περίπτωση δεν υποστηρίζει ότι το Model S γίνεται αυτόνομο όχημα μετά την αναβάθμιση, με τον Elon Musk να δηλώνει ότι η εταιρεία του βρίσκεται μόλις 3 χρόνια μακρυά από την παρουσίαση ενός πλήρως αυτόνομου οχήματος.

 

Link.png Site: Tesla

  • Απαντ. 58
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Eγώ πάντως αν το έπαιρνα, θα κοιμόμουν και θα έτρωγα μέσα στο αμάξι..... Εντάξει,  για το πρώτο μήνα μόνο...μπορεί και τον δεύτερο.

  • Like 3
Δημοσ.

οι μελλοντικες γενιες θα αναρωτιουνται, "μα καλα εσεις οδηγουσατε τοτε τα αμαξια? τι βαρετο"

γιατι οντως ειναι βαρετο!

  • Like 7
Δημοσ.

αρκεί να μην απενεργοποιούνται λειτουργίες απο bug γιατί προβλέπονται μετά μαζικά ατυχήματα!

Και δεν θα φταίει το μηχάνημα αλλά ο άνθρωπος που ειναι απρόσεκτος!

  • Like 1
Δημοσ.

οι μελλοντικες γενιες θα αναρωτιουνται, "μα καλα εσεις οδηγουσατε τοτε τα αμαξια? τι βαρετο"

γιατι οντως ειναι βαρετο!

 

Δεν είναι πολύ μακρυά η μέρα που ενδεχομένως θα είναι παράνομο να οδηγείς χειροκίνητα το αυτοκίνητό σου, ειδικά εντός αστικών κέντρων.

 

Και ναι, οι μελλοντικές γενιές είναι πολύ πιθανό να σκέφτονται με τον τρόπο που λες. Αν εξαιρέσεις μερικούς κάγκουρες και τους... παλιούς δημοσιογράφους των 4 Τροχών, η καθημερινή οδήγηση είναι αγγαρεία για το 99% του πληθυσμού.

 

Μπορεί να έχει την πλάκα της σε ενδιαφέρουσες επαρχιακές διαδρομές (που και πάλι όμως πόσες φορές δεν έχουμε σκεφτεί τι καλά να οδηγούσε άλλος για να χαζεύουμε εμείς το τοπίο), αλλά ειδικά μέσα στην πόλη είναι ταλαιπωρία και τίποτα άλλο.

 

Δεν έχει ταβάνι το Tesla τελικά.

  • Like 3
Δημοσ.

οι μελλοντικες γενιες θα αναρωτιουνται, "μα καλα εσεις οδηγουσατε τοτε τα αμαξια? τι βαρετο"

γιατι οντως ειναι βαρετο!

Για καποιους για καποιους αλλους ειναι απολαυση.Δεν μμπορεις να τους βαζεις ολους στο ιδιο σακι :P

  • Like 9
Δημοσ.

Στην οδήγηση ο άνθρωπος και ο ανθρώπινος εγκέφαλος δεν θα ξεπεραστεί πότε, εκτός αν η οδήγηση μπει σε "γραμμές τρένου" και το αυτοκίνητο πάψει να υπάρχει με την σημερινή του μορφή.

 

 

καλα για τις μοτοσυκλέτες δεν το συζητάω, εκει δεν παιζουν με τιποτα ολες αυτες οι πατέντες, βεβαια σε εκείνο το μακρινο μέλλον μπορεί  να ειναι και εκτος νομου

 

 

....ακομα μπορει να μην χρειάζεται καν να μετακινηθείς για να εισαι και πιο ελεγχόμενος

  • Like 1
Δημοσ.

Δεν είναι πολύ μακρυά η μέρα που ενδεχομένως θα είναι παράνομο να οδηγείς χειροκίνητα το αυτοκίνητό σου, ειδικά εντός αστικών κέντρων.

 

Και ναι, οι μελλοντικές γενιές είναι πολύ πιθανό να σκέφτονται με τον τρόπο που λες. Αν εξαιρέσεις μερικούς κάγκουρες και τους... παλιούς δημοσιογράφους των 4 Τροχών, η καθημερινή οδήγηση είναι αγγαρεία για το 99% του πληθυσμού.

 

Μπορεί να έχει την πλάκα της σε ενδιαφέρουσες επαρχιακές διαδρομές (που και πάλι όμως πόσες φορές δεν έχουμε σκεφτεί τι καλά να οδηγούσε άλλος για να χαζεύουμε εμείς το τοπίο), αλλά ειδικά μέσα στην πόλη είναι ταλαιπωρία και τίποτα άλλο.

 

Δεν έχει ταβάνι το Tesla τελικά.

+1 αυτοκίνητο ναι... βαριέσαι οταν το οδηγάς (με εξαίρεση τα αγωνιστικά)... μηχανή όμως όχι

Δημοσ.

Το να θεωρείς λογικό και φυσιολογικό να είναι "παράνομο" να οδηγείς "manual" στο μέλλον..

 

Άμα βαριέσαι πάρε taxi/ΜΜΜ.

  • Like 2
Δημοσ.

Πάντα θεωρούσα τα αμάξια κονσέρβες με ρόδες. Δόξα το Θεό οδηγώ μόνο μηχανές, οπότε παραμένει διαχρονική διασκέδαση η οδήγηση..

Βέβαια... Τώρα που το σκέφτομαι ίσως γλυτώσουμε κάποιοι λίγοι ταλαίπωροι σα κι εμένα που μπλέκουν με κοπέλες μ αμάξια και κάνουν το extreme spot του συνοδηγού!

Δημοσ.

Πάντα θεωρούσα τα αμάξια κονσέρβες με ρόδες. Δόξα το Θεό οδηγώ μόνο μηχανές, οπότε παραμένει διαχρονική διασκέδαση η οδήγηση..

Βέβαια... Τώρα που το σκέφτομαι ίσως γλυτώσουμε κάποιοι λίγοι ταλαίπωροι σα κι εμένα που μπλέκουν με κοπέλες μ αμάξια και κάνουν το extreme spot του συνοδηγού!

Τα αμαξια ομως ειναι 10 φορες πιο ασφαλης σε σχεση με τις μηχανες.. Γιατι εισαι σε 4 ροδες οχι σε 2 ;) 

  • Like 3

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...