Προς το περιεχόμενο

Αντίκες laptop και linux


stra777

Προτεινόμενες αναρτήσεις

καλημέρα,

 

ξέθαψα σήμερα από την αποθήκη 2 laptop IBM thinkpad με τα εξής χαρακτηριστικά:

 

1o: intel pentium® M  1,5GHz, 512ram, hard disk 60GB

2o: intel pentium ® M 1,5Ghz, 256 ram, hard disk 60GB

 

έχουν xp πάνω άλλα σέρνονται. Σκέφτομαι να βάλω κάποια διανομή linux κυρίως για εξάσκηση μιας και είμαι αρχάριος. Ποια διανομή προτείνετε?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δες εδω ενα συγκριτικο για desktop enviroments και απαιτησεις σε μνημη

 

http://www.insomnia.gr/topic/580031-ψηφοφορία-και-γενική-συζήτηση-ποιο-linux-desktop-environment-χρησιμ/?p=54323316

 

προτεινω manjaro fluxbox 

 

https://manjaro.github.io/Manjaro-Fluxbox-15.10-released/

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ θα πρότεινα το lubuntu η το Puppy Linux

Το wary puppy που είναι για παλιά συστήματα και είναι ποιο πιθανόν να τρέξουν χωρίς προβλήματα,μάλιστα καλύτερα να τα(και το Lubuntu και ότι άλλο θες να δοκιμάσεις) βάλεις σε ένα καλό usb, π.χ. με το yumi, αφού οι δίσκοι φαντάζομαι θα είναι πολύ αργοί,θα τους έχεις μόνο για αποθήκη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μάλιστα καλύτερα να τα(και το Lubuntu και ότι άλλο θες να δοκιμάσεις) βάλεις σε ένα καλό usb, π.χ. με το yumi, αφού οι δίσκοι φαντάζομαι θα είναι πολύ αργοί,θα τους έχεις μόνο για αποθήκη.

Χλωμό το κόβω μιας και υποθέτω ότι θα έχουν USB 1.x. Αν κάποια θύρα είναι USB 2.0 δεν το συζητάμε.
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα πρότεινα bodhi linux, αλλά σήμερα προσπάθησα να το βάλω,

σε καλύτερο νέτμπουκ απο τα δικά σου και είχε πρόβλημα με την γλώσσα πληκτρολογίου.

Απ' ότι κατάλαβα στην τελευταία έκδοση έχουν αφαιρέσει την επιλογή.

Τελικά έβαλα lubuntu.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χλωμό το κόβω μιας και υποθέτω ότι θα έχουν USB 1.x. Αν κάποια θύρα είναι USB 2.0 δεν το συζητάμε.