liopyr Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2015 Έχω ένα θεματάκι στην μηχανή, μου σκίζεται συχνά το κολάρο εισαγωγής στο καρμπιρατέρ (FCR41) και επειδή τα ανταλλακτικά (α ρε χουρβάρνα) είναι δυσεύρετα και πανάκριβα, θέλω να φτιάξω ένα λαιμό αλουμινίου στην εισαγωγή και μετά να το βάλω με απλό κολάρο σιλικόνης. Γνωρίζει κανένας κάποιο μηχανουργείο κατά προτίμηση δυτικά που μπορεί να μου κάνει αυτή την δουλειά; Επίσης πόσο μπορεί να είναι και το πιθανό κόστος;
Liverpool89 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2015 Εγω θα σου ελεγα να πας σε κανενα μαγαζι που να ασχολειται με τουρμπο ιντερκουλερ, αυτοι κανουν τετοιες μοντες αρα κατι θα κανουν γιατι μηχανη σου. 2
De@th L0rd Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2015 Έχω ένα θεματάκι στην μηχανή, μου σκίζεται συχνά το κολάρο εισαγωγής στο καρμπιρατέρ (FCR41) και επειδή τα ανταλλακτικά (α ρε χουρβάρνα) είναι δυσεύρετα και πανάκριβα, θέλω να φτιάξω ένα λαιμό αλουμινίου στην εισαγωγή και μετά να το βάλω με απλό κολάρο σιλικόνης. Γνωρίζει κανένας κάποιο μηχανουργείο κατά προτίμηση δυτικά που μπορεί να μου κάνει αυτή την δουλειά; Επίσης πόσο μπορεί να είναι και το πιθανό κόστος; Εγω θα σου ελεγα να πας σε κανενα μαγαζι που να ασχολειται με τουρμπο ιντερκουλερ, αυτοι κανουν τετοιες μοντες αρα κατι θα κανουν γιατι μηχανη σου. Ότι σου λέει ο liverpool. Πολύ πιθανό να το βρείς να το έχουν έτοιμο σε κανένα ρετάλι κ να στο αφήσουν και τζάμπα... Γιατί σκίζεται όμως η μαλακία; Μήπως είναι πολύ χαλαρές οι βίδες βάσεις της μηχανής ή έχουν χαλάσει τίποτα συνεμπλόκ και τραντάζεται πολύ ο κινητήρας και στο κόβει;
nick#18 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2015 Αρε χουσκυ.. κ ενας φιλος εχει το ιδιο θεμα.. το κοβει το ρημαδι! Εψαχνε να κανει το ιδιο αλλα του ειπε ενας "μαστορας" οτι θα εχει θεμα..Φυσικα δεν βρισκω ουτε εγω ουτε αυτος το λογο! Την εχει κανει για Αγγλια και το εχει αφησει στη μεση τωρα το θεμα και ειναι στο ψαξε!
liopyr Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2015 Μέλος Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2015 Εγω θα σου ελεγα να πας σε κανενα μαγαζι που να ασχολειται με τουρμπο ιντερκουλερ, αυτοι κανουν τετοιες μοντες αρα κατι θα κανουν γιατι μηχανη σου. Ότι σου λέει ο liverpool. Πολύ πιθανό να το βρείς να το έχουν έτοιμο σε κανένα ρετάλι κ να στο αφήσουν και τζάμπα... Γιατί σκίζεται όμως η μαλακία; Μήπως είναι πολύ χαλαρές οι βίδες βάσεις της μηχανής ή έχουν χαλάσει τίποτα συνεμπλόκ και τραντάζεται πολύ ο κινητήρας και στο κόβει; Πρέπει να έχεις μηχανουργείο για να κάνεις αυτή την δουλειά. Και αυτοί που ασχολούνται με βελτιώσεις κλπ. σε μηχανουργείο πάνε να φτιάξουν ότι δεν τους ταιριάζει. Να βρω κάτι που να υπάρχει ήδη και να ταιριάζει στην κεφαλή της μηχανής μου, να πέφτει στις βίδες ακριβώς, να έχει και σωστή διάμετρο και μέγεθος για να κουμπώσει πάνω το καρμπυρατέρ θα είναι σαν να πιάνω το τζόκερ. Οι λόγοι που μπορεί να σκίζεται είναι αρκετοί, κατ'αρχήν η συγκεκριμένη μηχανή ανεβάζει παλαβές θερμοκρασίες στην κεφαλή, ειδικά αν μπλέξεις καλοκαίρι σε κίνηση κλπ. Το FCR επίσης λόγο αντλίας φτύνει πολλές βενζίνες. Είναι πιο βαρύ, έχει μεγαλύτερο μέγεθος (χωράει οριακά και σπρώχνεται λίγο από το ντεπόζιτο αναγκαστικά), οπότε με τον παραπάνω συνδυασμό δημιουργούνται τα προβλήματα. Το κολάρο που είχα βρει την τελευταία φορά από Θεσσαλονίκη, το πλήρωσα 70€. Υπήρχε και ένα με τα διπλάσια σχεδόν χρήματα, αλλά δεν είμαι καθόλου σίγουρος αν θα είναι πιο ανθεκτικό. Και η αλήθεια είναι πως να δώσω 120+€ για ένα κομμάτι λάστιχο που η παραγωγή του κοστίζει λιγότερο από μισό ευρώ, μου έκατσε λίγο βαρύ.
Avon Pro Xtreme Rain Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2015 το φιλτροκουτι ειναι επανω; http://www.cafehusky.com/
liopyr Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2015 Μέλος Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2015 Πάνω ειναι ναι, αλλά τι ρόλο παίζει αυτό; To γνωρίζω το καφεχάσκι, γράφω κατά καιρούς. Στην προκειμένη δεν νομίζω να μου βρουν μηχανουργείο στην Ελλάδα.
liopyr Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2015 Μέλος Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2015 Για την ιστορία να αναφέρω πως το έφτιαξα. Ξήλωσα το πλαστικό γύρω από το παλιό κολάρο και κράτησα την βάση του που ήταν από αλουμίνιο. Κατέβηκα Σ.Πάτση, βρήκα ένα σωλήνα αλουμινίου (κόστος μισό ευρώ), πήγα σε τόρνο να τον σφηνώσει στην βάση που είχα, και μετά για συγκόλληση (κόστος 15€ και τα δύο). Παραδόξως το δύσκολο της υπόθεσης ήταν να βρω κολάρο 50 χιλιοστά για να μπει ανάμεσα, αφού έψαξα σε αρκετά μαγαζιά αναγκάστηκα να πληρώσω ένα τεράστιο (γωνία) ως ανταλλακτικό αυτοκινήτου (20€). Τα έβαλα πάνω και δούλεψαν υπέροχα, συνολικά 35€, σχεδόν τα μισά από όσα θα έδινα για καινούριο κολάρο (που θα σκιζόταν πάλι σε 2 μηνες). 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα