Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα. Λίγο πριν κλείσει το χρόνο της η U2414H μου, μου εμφάνισε στο κέντρο περίπου της οθόνης ένα defective pixel. Την έχω αγοράσει από Msystems, και στην εγγύηση αναφέρει 1 Bright or 6 Dark Sub-Pixels Warranty Replacement.
 

Το συγκεκριμένο pixel, μπορώ να το δω μόνο σε μαύρο background, σε όλα τα υπόλοιπα χρώματα δεν έχει πρόβλημα, άρα φαντάζομαι πως αδυναμεί το pixel να σβήσει ώστε να αποδώσει το μαύρο. Τώρα αυτό θεωρείτε "Bright pixel", να κυνηγήσω εγγύηση ή να δοκιμάσω τίποτα μέσω software (αυτά που αλλάζουν χρώματα στο σημείο του καμμένου pixel - όχι ότι έχω πολλές ελπίδες) ;

Δυστυχώς δε μπορώ να βγάλω φωτογραφία μιας και δε φαίνεται καθόλου.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Δημοσ.

Είναι το πρώτο πράγμα που έκανα, απλά είναι από Δευτέρα έως Παρασκευή, και μες την τελευταία εβδομάδα μου έχει χαλάσει κινητό, ποντίκι και τώρα οθόνη και είμαι από λίγο έως πολύ ανυπόμονος να μάθω αν είναι εντός warranty!  :wacko:  :unsure:

Δημοσ.

Τώρα που το έψαξα παραπάνω, στο site της dell λέει σε black backgrounds αν είναι φωτεινό (λευκό ή και χρώμα) τότε πρόκειται για bright pixel, άρα μάλλον είμαι εντός εγγύησης (δόξα να 'χει ο Θεός γιατί δε θα άντεχα κι'άλλα στην ίδια βδομάδα - μη πω μήνα/έτος). 

Κάποιος από Αθήνα που να έχει χρησιμοποιήσει την εγγύηση της Dell; Πως πάει η διαδικασία; Θα μείνω καιρό χωρίς οθόνη, χρεώνομαι με τίποτα έξοδα μεταφοράς κλπ; Σας ευχαριστώ και πάλι.

Δημοσ.

Παρόμοιο πρόβλημα είχα και εγω. Είχα μια 2410 η οποία είχε το ίδιο πρόβλημα με εσένα. Οταν θα πάρεις στην DELL θα σου ζητήσουν την απόδειξη αγοράς και φωτογραφία με το πρόβλημα. Οταν σου πουνε το οκ τότε έρχετε μεταφορική και σου φαίρνει άλλη οθόνη. Οταν έρθει ο μεταφορέας καλό είναι να δοκιμάσεις την παλιά πριν φυγει ώστε να δεις να έχει πρόβλημα. Συνηθως στέλνουν καινούρια αλλά μπορεί να πάρεις και επισκευασμένη. Στην δική μου περίπτωση δεν ξέρω τι έγινε και μου φέραν την 2413 δηλαδή πιο καινούριο μοντέλο.

Δημοσ.

Μεταφορικά δε πλήρωσες εσύ έτσι; Καλά φαντάζομαι θα έχουν απόθεμα (και καινούριες και επισκευασμένες) μιας και είναι μοντέλο του '14, οπότε μάλλον δε τη γλιτώνω την επισκευασμένη. Θυμάσαι μήπως αν καθυστέρησε η όλη διαδικασία;

Άντε τώρα να βρω τρόπο να το φωτογραφίσω, η μόνη κάμερα που διαθέτω είναι αυτή του S3 mini και δε φαίνεται με τίποτα. Πάλι καλά απόδειξη υπάρχει.

Δημοσ.

Αυτή είναι η εμπειρία μου μιας και έκανα πολύ πρόσφατα τη διαδικασία:

 

Είχα θέμα με μια U2415, μετά τα διαδικαστικά κάποιων ημερων για την επεξήγηση του προβλήματος και εφαρμογή πιθανών λύσεων, μου είπαν ότι την επόμενη θα έρθει η αντικατάσταση.

 

Την επόμενη, ήρθε ένα email ότι το ανταλλακτικό που ζήτησα ήταν εκτός stock και θα με ενημερώσουν όταν είναι διαθέσιμο. Την μεθεπόμενη ημέρα, χωρίς προειδοποίηση ήρθε ο courier -έλειπα αλλά ήμουν κοντά σχετικά και με περίμενε. Παρέλαβα ένα refurbished panel, παρέδωσα το δικό μου (κράτησα καλώδια-βάση κτλ). Το κομμάτι που παρέλαβα έχει χειρότερη συμπεριφορά από το πρώην δικό μου, οπότε θα ξανακάνω τη διαδικασία από την αρχή από εβδομάδα.

 

Καινούριο κομμάτι κανονικά παίρνεις μόνο στο διάστημα των πρώτων 30 ημερών από την αγορά (DOA policy της Dell).

Δημοσ.

Αυτό φοβάμαι και εγώ, μη πέσω σε κομμάτι χειρότερο (backlight bleeding, χρώματα), refurbished ή μη, ή στη χειρότερη περίπτωση να μου ρθει και να έχει κανα 3-4άρι dead-pixels και να κλαίω μέρα-βράδυ.. σκέφτομαι να μείνω μ'αυτή που έχω μιας και είναι μόνο εμφανής (κι αυτό μόνο αν το προσέξεις) σε μαύρο και σκούρο γκρί/μπλε background.
Το μόνο που με ξενερώνει στο χαζό αυτό πίξελ είναι η μεταπωλητική αξία της οθόνης που πέφτει. :-(

Δημοσ.

Μεταφορικά δεν πλήρωσα. Η αντικατάσταση έγινε μέσα σε δύο ημέρες. Απλά εγώ την άλλαξα προς το τέλος της εγγύησης. Το τι θα σου κάτσει δεν ξέρεις. Μπορεί να κάνεις και δύο και τριες αλλαγές μέχρι να σου έρθει σωστή.

Δημοσ.

Καλώς, θα ξεκινήσω τη διαδικασία και θα ενημερώνω το θέμα σταδιακά για μελλοντικούς που ίσως ενδιαφερθούν. Άντε καλή μου τύχη  :-)

Δημοσ.

Κάλεσα σήμερα, ζήτησαν όπως είπατε και εσείς φωτογραφίες και κωδικό παραγγελίας (ένας που αναγράφεται πάνω στο κουτί, όχι ο κωδικός παραγγελίας στο msystems) και όλα προχώρησαν καλά. Αναγνωρίστηκε το πρόβλημα, και όντας εντός εγγύησης στις επόμενες μέρες θα έρθει refurbished οθόνη. Μάλιστα μου είπε να πω στον courier να περιμένει να τσεκάρω την νέα οθόνη ώστε αν είμαι ικανοποιημένος να του δώσω την παλιά και να λήξει το θέμα, και σε περίπτωση που δεν έχει χρόνο ο courier, να κρατήσω και τις δυο οθόνες, και να του επιστρέψω την επόμενη μέρα τη χειρότερη, και να ξανακαλέσω αυτούς να μου στείλουν πάλι άλλη. 

Γενικά είμαι απόλυτα ικανοποιημένος με την αντιμετώπιση τους στο πρόβλημα, μακάρι να μου κάτσει καλό πανελάκι και να ησυχάσω και μ'αυτό.

Καλή μου τύχη και με το επόμενο RMA, razer ποντίκι, αυτό το φοβάμαι περισσότερο  :ph34r:

  • Like 1
Δημοσ.

Ήρθε σήμερα το monitor. Άψογος ο courier, συνεννοηθήκαμε και θα έρθει αύριο για το παλιό, για να τσεκάρω το "καινούριο".
Είναι refurbished, έχει κάποια σημαδάκια χρήσης στο πλαίσιο της οθόνης, αλλά το πάνελ είναι τέλειο, χωρίς προβλήματα, ίδιο στα χρώματα/φωτεινότητα και με λιγότερο backlight bleeding! Μου δώσανε πάνελ+βάση, αλλά επειδή η βάση μου φαινόταν προβληματικιά, συνεννοήθηκα να κρατήσω αυτή που έχω. Γενικά κομπλέ η διαδικασία, άριστη αν εξαιρέσεις το "refurbished" της υπόθεσης, που αν δε κάνω λάθος ισχύει στις περισσότερες εταιρίες.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...