Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Αν δεν κάνω λάθος η vw ξεκίνησε αυτές τις μπούρδες με τα 30000 χλμ αλλαγή λαδιών.

Αν αληθεύει αυτό καταλαβαίνετε....vw group...γερμανιστάν....όπου οι άνθρωποι εκεί για 1 cent είναι ικανοί να φέρουν τα πάνω κάτω.
Και στο δικό μου λέει κάθε 30000 χλμ αλλαγή ή κάθε 2 χρόνια.

Εγώ πάντα κάθε 10000 αλλαγή.Καλύτερα κάτι παραπάνω για σερβις παρά να κινδυνεύω την τουρμπίνα και το DPF με τα παλιά λάδια.

Ειδικά σε τουρμπίσιες μηχανές.....

ή και με DPF στα ντήζελ δεν σηκώνει οικονομία στο λάδι.Το παλιό λάδι καπνίζει πιο πολύ και βουλώνει τον καταλύτη.

  • Like 2
  • Απαντ. 89
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

γενικα υπαρχει ενας νεος αγώνας δρόμου-ανταγωνισμόςστις εταιρείες περι αραιών σερβις = οικονομία συντήρησης. Αυτο εχει ως αποτέλεσμα αυτα περι αλλαγής λαδιών καθε 30Κ χλμ. Γελάει ο κόσμος.

 

Η μερσεντές για το αυτ/το μου λεει αλλαγή μπουζι καθε 60Κ χλμ...Το διανοείσαι;

 

@paawiaris, ετσι ακριβως κι εγω στο πετρέλαιο μου. Τα ιδια ακριβώς. Καλυτερα πιο συχνά σερβις (πιο τσιμπημένα ομως) παρά τετοιες ζημιες.

Πάντως, επειδή αλλαξα ιμάντα χρονισμού απο φόβο, (η ρενώ λεει καθε 160.000χλμ !!!!), κακώς τον άλλαξα. Δηλαδή παιδιά το οχημα ειχε 100Κ χλμ, και τα λουριά και η αντλία νερού ήταν σα να βγήκε χθες απ'το εργοστάσιο...

  • Like 2
Δημοσ.

γενικα στα καινουργια αυτοκινητα ολοι λενε αλλαγες καθε 30κ

 

Όλοι,ποιοι όλοι;Στο manual;Εκεί που σου πετάει έναν αστερίσκο στο τέλος τις πρότασης με γραμματοσειρά 4,οτι στην περίπτωση που καταπονείς τον κινητήρα (βλ. κίνηση/μποτιλιάρισμα),τα διαστήματα μεταξύ αλλαγών θα πρέπει να είναι μικρότερα (έτσι γενικά και αόριστα);

  • Like 2
Δημοσ.

Όλοι,ποιοι όλοι;Στο manual;Εκεί που σου πετάει έναν αστερίσκο στο τέλος τις πρότασης με γραμματοσειρά 4,οτι στην περίπτωση που καταπονείς τον κινητήρα (βλ. κίνηση/μποτιλιάρισμα),τα διαστήματα μεταξύ αλλαγών θα πρέπει να είναι μικρότερα (έτσι γενικά και αόριστα);

η οπελ η wv,bmw και ποσες αλλες αναφερουν αλλαγη καθε 30κ

 

γενικα υπαρχει ενας νεος αγώνας δρόμου-ανταγωνισμόςστις εταιρείες περι αραιών σερβις = οικονομία συντήρησης. Αυτο εχει ως αποτέλεσμα αυτα περι αλλαγής λαδιών καθε 30Κ χλμ. Γελάει ο κόσμος.

 

Η μερσεντές για το αυτ/το μου λεει αλλαγή μπουζι καθε 60Κ χλμ...Το διανοείσαι;

 

@paawiaris, ετσι ακριβως κι εγω στο πετρέλαιο μου. Τα ιδια ακριβώς. Καλυτερα πιο συχνά σερβις (πιο τσιμπημένα ομως) παρά τετοιες ζημιες.

Πάντως, επειδή αλλαξα ιμάντα χρονισμού απο φόβο, (η ρενώ λεει καθε 160.000χλμ !!!!), κακώς τον άλλαξα. Δηλαδή παιδιά το οχημα ειχε 100Κ χλμ, και τα λουριά και η αντλία νερού ήταν σα να βγήκε χθες απ'το εργοστάσιο...

Τα μπουζια ιριδιου αλλαζουν καθε 60κ-100κ αναλογα το μοτερ, εγω τα αλλαξα πρωτη φορα στις 80κ (οπως ελεγε η mitsu)

οι ιμαντες χρονισμου απο την αλλη οταν λεει οτι θα βγαλει 160κ, μπορει ανετα να βγαλει και 200κ χωρις θεματα, εγω τον αλλαξα πρωτη φορα στα 90κ , και ηταν σαν καινουργιος

Δημοσ.

Ρε παιδια γιατι να μην το αφησει 2-3 λεπτα το αμαξι να ζεσταθει καπως?Δηλαδη τα 2-3 λεπτα θα σε αργοπορησουν?Αλλο σε εκτακτη αναγκη!

 

γιατι αν δεν εχει -10 εξω, θα εχουμε ανοιχτο παραθυρακι και θα γεμισει το σπιτακι μας ντουμανια

 

σε 2-3 λεπτα ποση διαφορα θα δεις:

 

σε general θερμοκρασια ψυκτικου;

//                                     λαδιου;

σε πιεση λαδιου;

 

για να μην αρχισουμε και για θερμοκρασιες σε κιβωτια και διαφορικα

 

και σε δισκοπλακες και σε αναρτησεις κτλ

 

βαλε μπρος και οδηγα σαν ανθρωπος για 5 λεπτακια. Μετα απο εκει σταδιακα φορτια (ανοιγματα γκαζιου) και στροφες και μετα απο κανα 10λεπτο max πιες του το αιμα

 ζεστό τον κινητήρα όλο το βράδυ ..

 

το ζεστο ειναι σχετικο με τις θερμοκρασιες περιβαλλοντος και τα λαδια που εχει το αμαξι

 

μοτερ που δουλευουν για μικρες αποστασεις υποφερουν απο επικαθισεις στην κεφαλη και καταλοιπα της καυσης στα λαδια...

 

στα manual καπου λεει: σε περιπτωση μη νορμαλ χρησης=συχνοτερο service

Δημοσ.

η οπελ η wv,bmw και ποσες αλλες αναφερουν αλλαγη καθε 30κ

 

Τα μπουζια ιριδιου αλλαζουν καθε 60κ-100κ αναλογα το μοτερ, εγω τα αλλαξα πρωτη φορα στις 80κ (οπως ελεγε η mitsu)

οι ιμαντες χρονισμου απο την αλλη οταν λεει οτι θα βγαλει 160κ, μπορει ανετα να βγαλει και 200κ χωρις θεματα, εγω τον αλλαξα πρωτη φορα στα 90κ , και ηταν σαν καινουργιος

 

και επειδή είναι ιριδίου τι; στο σαξό ιριδιου 50ε μπουζί, τα πετούσα καθε 5Κ. Θα μου πεις, ητνα βελτιωμένο, ήθελα να χω το κεφάλι μου ήσυχο, οκ δεκτό.

Αλλα και στο μερσεντές (ιριδίου απ'το εργοστάσιο) τα πετάω καθε 15Κ. 60-80Κ και λαλακίες. Σιγά το κόστος, για να εχεις το κεφάλι σου ήσυχο.

Δημοσ.

καλο ειναι γυρω στα 10000 να αλλαζουμε!και οχι πριν τα 2000 γιατι το λαδι βγαζει λιπαντικες ουσιες που καλο ειναι να το αφηνουμε να κανει τη δουλεια του!!αυτο μου το ειχε πει ενας μηχανικος στη yamaha οταν ειχα πρωτοπαρει τη μηχανη!!το ιδιο λεει ισχυει και στο αυτοκινητο απλα λεει στη μηχανη καλο ειναι να τα αλλαζουμε 1000 χιλιομετρα μετα απο οτι λεει το manual!!

 

και αν το manual λεει "στις 10 ωρες αλλαγη" το λαδι θα προλαβει να βγαλει τιποτα ή θα το παρει μαζι του;

γενικα στα καινουργια αυτοκινητα ολοι λενε αλλαγες καθε 30κ

 

σιχαμενοι marketιστες...

  • Like 2
Δημοσ.

και επειδή είναι ιριδίου τι; στο σαξό ιριδιου 50ε μπουζί, τα πετούσα καθε 5Κ. Θα μου πεις, ητνα βελτιωμένο, ήθελα να χω το κεφάλι μου ήσυχο, οκ δεκτό.

Αλλα και στο μερσεντές (ιριδίου απ'το εργοστάσιο) τα πετάω καθε 15Κ. 60-80Κ και λαλακίες. Σιγά το κόστος, για να εχεις το κεφάλι σου ήσυχο.

τα ιριδιου μην τα φοβασαι, βγαζουνε απειρα χιλιομετρα σε σχεση με τα απλα που θελουν αλλαγες καθε 10κ-15κ

Το κοστος ειναι μεγαλο , τα (6) τα ειχα παρει 100€

Δημοσ.

 

Μου φαίνεται ότι από το ένα άκρο (αλλαγή λαδιών αν κι οπότε το θυμηθεί ένας user) πήγαμε στο άλλο (να αλλάζει μπουζί ιριδίου στα 15.000 αλλος user).

Γελάει ο κόσμος και με τις δύο αυτές πρακτικές.

  • Like 2
Δημοσ.

Τα ιριδιου βγαζουν απειρα χιλιομετρα σε εναν μαμα κινητηρα. Σε βελτιωμενους και συγκεκριμενα στα vag εχει αποδειχτει οτι τα μαμα ειναι και πιο αποδοτικα και φυσικα πολυ φθηνοτερα.

Δημοσ.

Καταρχήν τα αλλαζα στις 5000. Και πιστεψε με αν εβλεπες πως βγαίναν καλά έκανα. Το μοτερ ήταν βελτιωμένο με υπερπλούσιο μείγμα (δε σήκωνε ρύθμιση) και το αυτ/το σε χαλαρή οδήγηση ξέπλενε. Στις 5000χλμ που πετουσα τα λάδια, τα νέρωνε λες και ήταν 0/30. 

Ετσι και σου έσβηνε επαιρνε με τα χίλια ζόρια. Απλα σε ιριδίου ειχες επιλογές σε ψυχρότητες, που χρειάζεται το μοτερ οταν το σκίζεις.

 

Οπως και να'χει, ασε το βελτιωμένο κατα μέρος, για πιο λογο να τα κρατήσεις 50Κ χλμ, με τα σημερινά καύσιμα που η 95ρα ειναι 90ρα και η 100ρα ακόμη χειρότερη; 

Το μπουζί ειναι το Α και το Ω για την εύρυθμη λειτουργία. Ακολουθούσα πιστά πάντα τη πρακτική μου, γι'αυτο ειχα βελτιωμένο μοτερ σχεδόν 100.000 για καθημερινό και για σκισιμο, το οποιο εζησε άλλες τόσες σα μαμα. (και ζει ακομη). Και έκαιγε 200μλ λάδι απο αλλαγή σε αλλαγή.

ΓΙ'αυτο και το μερσεντες που'χει 100Κ χλμ, δε καιει σταγόνα και δουλεύει σα τη 1η μέρα και και και.

 

Φυσικά ο καθένας με τις επιλογές του. Δε σου πε κανείς να μην κρατήσεις τα ιριδιου 80Κ χλμ, ή τα...φουλ συνθετικά λάδια για 30Κ χλμ.

 

Υ.Γ. και δε σου αναφέρω τα φορτηγά και τα μηχανήματα έργου. Τα οποια επιζούν χάρη στην ευλαβική συντηρηση και στη σωστή ποιοτητα λιπαντικων που χρησιμοποιούμε...Τα οποια ακριβοπληρώνονται...οχι φτηνοδουλειά σα τα ιχ.

Δημοσ.

 (δε σήκωνε ρύθμιση)

 

-

 

ξέπλενε.

 

-

 

 μηχανήματα έργου.

 

θα μπορουσατε να παιξετε με μια μεταβλητη αντισταση σε σειρα με εναν αισθητηρα πχ θερμοκρασιας εισαγωγης, να μαζεψετε εστω τα χοντρα (οσα βλεπει η πεθερα... )

 

καποιοι τα πληρωνουν αυτα 100e++ (με ενα fancy κουτακι και ετοιμες φισες) και νομιζουν οτι "ο προγραμματιστης" (με C++) τους εφτιαξε "χαρτογραφηση" (Thomas Cook ενα πραμα)

 

-

 

λογικα ειχες και φθορες στην επιφανεια των κυλινδρων κτλ κτλ

 

-

 

και αυτα πανε με ωρες συνηθως

 

αν δεις πχ ποσα φιλτρα εχουν (σε σειρα) στην εισαγωγη και σε τι διαστηματα/διαδικασια αλλαζονται...

 

πχ το εξω-εξω στις 100 ωρες, το μεσαιο 500 και το μεσα-μεσα 1000

 

--

 

στα ΙΧ παιζουν και καλτσακια που μπαινουν πριν απο τα "νορμαλ" χαρτινα-σφουγγαρενια φιλτρα-φιλτροχοανες για τις βροχερες/σκονισμενες βολτες

 

--

 

http://www.dnafilters.com/

Δημοσ.

γενικα στα καινουργια αυτοκινητα ολοι λενε αλλαγες καθε 30κ

Βλακειες λένε, αλλαζεις στα 5κ και ρωτάς πως ήταν τα παλιά λάδια. Αν σου πουν οκ τότε αλλαζεις τα επόμενα στα 10κ και πάει λέγοντας.

 

Ετσι θα έχεις την σωστή απάντηση για το δικ σου αμάξι με την δικιά σου οδική συμπεριφορά και την συγκεκριμένη μάρκα λαδιών.

  • Like 1
Δημοσ.

Βλακειες λένε, αλλαζεις στα 5κ και ρωτάς πως ήταν τα παλιά λάδια. Αν σου πουν οκ τότε αλλαζεις τα επόμενα στα 10κ και πάει λέγοντας.

 

Ετσι θα έχεις την σωστή απάντηση για το δικ σου αμάξι με την δικιά σου οδική συμπεριφορά και την συγκεκριμένη μάρκα λαδιών.

για πες το αυτο στους μηχανικους που εχουν ταεξουσιοδοτημενα , θα σε κοιτανε με ανοιχτο το στομα

 

η ποιο φθηνη συντηρηση ειναι τα λαδια.... καθε 7,5-10κ να δινεις 50€ + φιλτρο, τιποτα δεν ειναι

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...