Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Εγω λογο παλαιοτητας το αφηνω γυρω στα 3-5 λεπτακια να ζεσταθει μου το ειχε προτεινει και στο συνεργειο ο μηχανικος!!Σβησιμο δεν μου ειχε πει να χρειαζεται στο δικο μου αμαξι βεβαια!

  • Απαντ. 89
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Την μηχανή αν κάνει πολύ κρύο την αφήνω να ζεσταθεί λίγα δευτερόλεπτα, αν δεν το κάνω οι πρώτες αλλαγές στο σασμάν κοπανάνε κάπως.

 

Το αυτοκίνητο δεν το ζεσταίνω ποτέ.

 

 

Δεν το πιανω ακριβως πως γινεται αυτο... Αλλο η μηχανή, αλλο το κιβώτιο.  Το οτι εχει ζεσταθει ο κινητηρας, δεν σημαίνει κάτι για το κιβώτιο που ειναι παγωμένο.

Δημοσ.

Ζεσταινεται το μοτερ της μοτοσυκλετας εννοεις και ζεσταινονται λαδια βαλβολινες γι'αυτο εννοει κοπανανε αμα δεν ζεσταθει!!

Δημοσ.

Δεν το πιανω ακριβως πως γινεται αυτο... Αλλο η μηχανή, αλλο το κιβώτιο.  Το οτι εχει ζεσταθει ο κινητηρας, δεν σημαίνει κάτι για το κιβώτιο που ειναι παγωμένο.

Στις μοτοσυκλέτες, συνήθως, το ίδιο λάδι που λιπαίνει/ψύχει τον κινητήρα χρησιμοποιείται και στο σασμάν.

  • Like 2
Δημοσ.

Ζεσταινεται το μοτερ της μοτοσυκλετας εννοεις και ζεσταινονται λαδια βαλβολινες γι'αυτο εννοει κοπανανε αμα δεν ζεσταθει!!

 

 

Ααα ναι...οκ... για διτροχα αυτο ισχύει ναι! Νομιζα οτι μιλουσαμε για αυτοκινητο.

Δημοσ.

και σε καποια αμαξια ισχυει!!πχ στα 106 rallye καλο ειναι να τα ανοιγεις αφου φτασει στη μεση η πιεση του λαδιου γι'αυτο και τα αφηνεις να ζεσταθουν καλα οταν τα βαζεις μπροστα! 

Δημοσ.
και σε καποια αμαξια ισχυει!!πχ στα 106 rallye καλο ειναι να τα ανοιγεις αφου φτασει στη μεση η πιεση του λαδιου γι'αυτο και τα αφηνεις να ζεσταθουν καλα οταν τα βαζεις μπροστα! 

Πιο αμαξι εχει λαδια σασμαν και μοτερ μαζι;;...:/
Δημοσ.

Πιο αμαξι εχει λαδια σασμαν και μοτερ μαζι;;..

 

Δεν ειπα οτι τα εχουν μαζι βαλβολινες και λαδια στα αμαξια!!Ειπα τι γινεται στο 106 μην μπερδευεσαι!

Δημοσ.

Διαβάστε το manual. Γενικά σε όλα όσα έχω δει λένε να ξεκινάς αμέσως και να οδηγείς νορμάλ. Στο σβήσιμο μόνο αν το έχεις "σκίσει" ή ήσουν φορτωμένος σε ανηφόρα μπορείς να πηγαίνεις πιο χαλαρά 2-3 χιλιόμετρα πριν φτάσεις στον προορισμό σου.

 

Τα σύγχρονα, αν χρειαστεί ανοίγει το βεντιλατέρ και σβηστό. Απλά σπάνια χρειάζεται συγκριτικά με τα πιο παλιά. Στο δικό μου έγινε μια φορά όταν έβαλα βενζίνη σε εθνική ενώ πήγαινα για ώρα τέρμα και αναγκαστικά το έσβησα.

  • Like 1
Δημοσ.

Διαβάστε το manual. Γενικά σε όλα όσα έχω δει λένε να ξεκινάς αμέσως και να οδηγείς νορμάλ. Στο σβήσιμο μόνο αν το έχεις "σκίσει" ή ήσουν φορτωμένος σε ανηφόρα μπορείς να πηγαίνεις πιο χαλαρά 2-3 χιλιόμετρα πριν φτάσεις στον προορισμό σου.

 

Τα σύγχρονα, αν χρειαστεί ανοίγει το βεντιλατέρ και σβηστό. Απλά σπάνια χρειάζεται συγκριτικά με τα πιο παλιά. Στο δικό μου έγινε μια φορά όταν έβαλα βενζίνη σε εθνική ενώ πήγαινα για ώρα τέρμα και αναγκαστικά το έσβησα.

Έτσι κάνω κι εγώ, νομίζω κιόλας ότι όντως το έλεγε στο manual! Να περιμένω σταματημένος με αναμμένη μηχανή και να το σβήσω σε 2-3 λεπτά νομίζω δεν το έχω κάνει ποτέ...

Δημοσ.

Εμενα παντα οταν το σβηνω σβηνει και το βεντιλατερ.

 

Μια φορα ομως το εσβησα και το ακουσα να δουλευει ακομα.

 

Ε το πρωι ανοιξα να δω τα νερα, ελειπαν, συμπληρωσα ξανα εχασε νερα, ειχε σπασει το ψυγειο στο πανω μερος και οταν ζεστενοτανε ανοιγε η ρωγμη χανοντας νερα απο κει.

 

Αν και το θεωρω ασκοπο να δουλευει ενω το σβησεις γιατι μονο το ψυγειο κρυώνει αφου η αντλια νερου σταματαει να δουλευει

Δημοσ.
Εμενα παντα οταν το σβηνω σβηνει και το βεντιλατερ.


 Μια φορα ομως το εσβησα και το ακουσα να δουλευει ακομα.


 Ε το πρωι ανοιξα να δω τα νερα, ελειπαν, συμπληρωσα ξανα εχασε νερα, ειχε σπασει το ψυγειο στο πανω μερος και οταν ζεστενοτανε ανοιγε η ρωγμη χανοντας νερα απο κει.


 Αν και το θεωρω ασκοπο να δουλευει ενω το σβησεις γιατι μονο το ψυγειο κρυώνει αφου η αντλια νερου σταματαει να δουλευει

 

Για τι αυτοκινητο μιλαμε;;
Σε καποια vag δεν ξερω αν το εχουν σιγουρα ολα αλλα τα s3 στανταρ οταν το σβηνεις και εχει ακομα θερμοκρασια γυριζει ο ανεμιστηρας και επισης δουλευει και μια μικρη ηλεκτρικη αντλια που γυριζει τα νερα

Δημοσ.

και σε καποια αμαξια ισχυει!!πχ στα 106 rallye καλο ειναι να τα ανοιγεις αφου φτασει στη μεση η πιεση του λαδιου γι'αυτο και τα αφηνεις να ζεσταθουν καλα οταν τα βαζεις μπροστα! 

 

τα σαξοραλλα δεν ειχαν δεικτη πίσης λαδιού, αλλά θερμοκρασίας λαδιού. Μη μπερδεύεσαι.

 

Κατα τ'αλλα, ολα τα αυτ/τα που ειχα,εχω, δε τα ζεσταινοκρύωνα ποτέ. Απλά με το που το βάζεις μπρος, χαλαρή οδήγηση για μεχρι να φτάσει θερμοκρασία λειτουργείας, και οταν γνωρίζεις που θα σταματήσεις, χαλαρή οδηγήηση επισης μεχρι να παρκάρεις.

 

Ειδικά αν έχεις τούρμπο. Στο τελευταίο παλι, που χει τούρμπο το οποιο μπαίνει απο χαμηλά, οταν παρκάρω τ'αφηνω 1-2 λεπτά να ηρεμήσει κα έπειτα το σβήνω.

 

Για τι αυτοκινητο μιλαμε;;

Σε καποια vag δεν ξερω αν το εχουν σιγουρα ολα αλλα τα s3 στανταρ οταν το σβηνεις και εχει ακομα θερμοκρασια γυριζει ο ανεμιστηρας και επισης δουλευει και μια μικρη ηλεκτρικη αντλια που γυριζει τα νερα

 

Ισχύει. Προστασία της τουρμπινας. Και στο πετρέλαιο Τ μου ετσι κάνει, και στα thp μοτερ, 207,μινι-ς, ds3 κτλ.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...